APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: chaoskiller στις Μάρτιος 31, 2015, 08:01:59 μμ

Τίτλος: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 31, 2015, 08:01:59 μμ
Έβαλα τις προάλλες 2 λάμπες Led στο κωλοφάναρο, κανονικά απ'ευθείας αντικατάσταση των 12/21. Παρατήρησα ότι ενώ μια χαρά δυναμώνει το φως όταν πατάω το ποδόφρενο, στο μπροστινό δυναμώνει ελάχιστα από το πορείας...
Αν μπορέσω θα το τραβήξω βίντεο το βράδυ για να είναι πιο κατανοητό... :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: paramedic στις Μάρτιος 31, 2015, 09:05:58 μμ
Βάλε και τις παλιές τις απλές πάνω να σιγουρευτείς οτι δεν φταίει κάποια κακή επαφή στα καλώδια.
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: chaoskiller στις Μάρτιος 31, 2015, 09:11:38 μμ
εμμ...... :blus: :blus: :blus: :blus: ...η μία ήταν καμμένη και την άλλη...την πέταξα...αλλά θα πάω να πάρω 2, καλή ιδέα! :kalo:
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: grouvalos στις Απρίλιος 03, 2015, 09:15:44 μμ
Δηλαδή πατάς φρένο και ανάβει περισσότερο το μπροστινό φως;  :pray:  Τι να πώ;


Σήμερα έβαλα κι εγώ πίσω led φλας.Τα δοκιμάζω πριν τα μοντάρω καλά-καλά, με το κλειδί σε θέση ετοιμότητας χωρίς να βάλω μπροστά,και όπως περίμενα αναβόσβηναν γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.Οκ!
Τα μοντάρω και βάζω μπροστά τη μηχανή΄τα δεξιά φλας άναβαν κανονικά,αργά,ενώ τα αριστερά πότε γρήγορα και πότε πολύ γρήγορα!Στο alarm άναβαν απλά γρήγορα.Σβήνω τη μηχανή,και πάλι άναβαν απλά γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.
Ξέρετε τι μπορεί να φταίει;
Ήμουν σχολαστικός στις επαφές,καθώς χρησιμοποίησα τους ακροδέκτες των ''μαμά'' φλάς κατευθείαν στα led,δεν έκοψα τίποτα.
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: chaoskiller στις Απρίλιος 03, 2015, 09:27:23 μμ
κανονικά δεν θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό...αν καταλάβει το σύστημα έστω και ελάχιστη κατανάλωση, τότε λειτουργεί κανονικά...
Όσο για το δικό μου θέμα, λογικά πρέπει να έχει να κάνει με το καλώδια της βαλβίδας του μπροστινού λεβιέ...
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: ifylios72 στις Απρίλιος 03, 2015, 10:02:27 μμ
Δηλαδή πατάς φρένο και ανάβει περισσότερο το μπροστινό φως;  :pray:  Τι να πώ;


Σήμερα έβαλα κι εγώ πίσω led φλας.Τα δοκιμάζω πριν τα μοντάρω καλά-καλά, με το κλειδί σε θέση ετοιμότητας χωρίς να βάλω μπροστά,και όπως περίμενα αναβόσβηναν γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.Οκ!
Τα μοντάρω και βάζω μπροστά τη μηχανή΄τα δεξιά φλας άναβαν κανονικά,αργά,ενώ τα αριστερά πότε γρήγορα και πότε πολύ γρήγορα!Στο alarm άναβαν απλά γρήγορα.Σβήνω τη μηχανή,και πάλι άναβαν απλά γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.
Ξέρετε τι μπορεί να φταίει;
Ήμουν σχολαστικός στις επαφές,καθώς χρησιμοποίησα τους ακροδέκτες των ''μαμά'' φλάς κατευθείαν στα led,δεν έκοψα τίποτα.

Οι λάμπες LED δεν αντικαθιστούν επακριβώς τις βολφραμίου η γενικά πυρακτώσεως. Πολλοί πουλάνε μαζί και αντιστάσεις οι οποίες μπαίνουν σε σειρά με τις λάμπες για να δημιουργήσουν το ρεύμα που χρειάζονται οι led για να δώσουν την σωστή φωτεινότητα αλλά και για να διορθώσουν την αντίσταση στο όλο κύκλωμα.

Ρελές των φλάς για πυρακτώσεως δεν δουλεύει σε led, θέλει ρελέ για led.

Το σύμπτωμα που περιγράφεις είναι λογικό και αναμενόμενο αφού λείπει από το κύκλωμα αντίσταση σε σημεία που τροφοδοτούν παραπάνω από μία λάμπα και φυσικά συμπεριφέρεται περίεργα.

Ένα παράδειγμα: το κύκλωμα των φώτων έχει κοινή τροφοδοσία για την μεγάλη σκάλα και την μεσαία. Βάζοντας led στην μεγάλη σκάλα και αφήνοντας πυρακτώσεως στην μεσαία τι θα συμβεί;
Όταν έχεις ανοικτή την μεσαία σκάλα, όταν ανοίξεις την μεγάλη σκάλα τότε η μεσαία σβήνει και ανάβει μόνο η μεγάλη.

Αυτό γίνεται γιατί η αντίσταση στις λάμπες led είναι μικρότερη και το ρεύμα περνάει από αυτές αντί της πυρακτώσεως.  ;)
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: grouvalos στις Απρίλιος 03, 2015, 10:14:41 μμ
Το περίμενα οτι θα αναβόσβηναν γρήγορα ,αλλά γιατί τα δεξιά ανάβουν κανονικά και τα αριστερά οχι;Δε θα έπρεπε να αναβοσβήνουν όλα γρήγορα;Και στο Ζ που είχα έτσι έκαναν όλα.


Αν βάλω και μπροστά led,4 συνολικά,τι θα γίνει;
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: chaoskiller στις Απρίλιος 03, 2015, 10:26:03 μμ
μήπως να δεις αν κάποιο από τα καλώδια κάτω από τη σέλα έχει απογυμνωθεί? Τα φλας τα πίσω είναι με tie wrap μαζί με το καλώδιο των φρένων και μπορεί να έχει τριφτεί... :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: cool στις Απρίλιος 03, 2015, 11:14:56 μμ
Δηλαδή πατάς φρένο και ανάβει περισσότερο το μπροστινό φως;  :pray:  Τι να πώ;


Σήμερα έβαλα κι εγώ πίσω led φλας.Τα δοκιμάζω πριν τα μοντάρω καλά-καλά, με το κλειδί σε θέση ετοιμότητας χωρίς να βάλω μπροστά,και όπως περίμενα αναβόσβηναν γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.Οκ!
Τα μοντάρω και βάζω μπροστά τη μηχανή΄τα δεξιά φλας άναβαν κανονικά,αργά,ενώ τα αριστερά πότε γρήγορα και πότε πολύ γρήγορα!Στο alarm άναβαν απλά γρήγορα.Σβήνω τη μηχανή,και πάλι άναβαν απλά γρήγορα είτε σε ζεύγη είτε στο alarm.
Ξέρετε τι μπορεί να φταίει;
Ήμουν σχολαστικός στις επαφές,καθώς χρησιμοποίησα τους ακροδέκτες των ''μαμά'' φλάς κατευθείαν στα led,δεν έκοψα τίποτα.

Οι λάμπες LED δεν αντικαθιστούν επακριβώς τις βολφραμίου η γενικά πυρακτώσεως. Πολλοί πουλάνε μαζί και αντιστάσεις οι οποίες μπαίνουν σε σειρά με τις λάμπες για να δημιουργήσουν το ρεύμα που χρειάζονται οι led για να δώσουν την σωστή φωτεινότητα αλλά και για να διορθώσουν την αντίσταση στο όλο κύκλωμα.

Ρελές των φλάς για πυρακτώσεως δεν δουλεύει σε led, θέλει ρελέ για led.

Το σύμπτωμα που περιγράφεις είναι λογικό και αναμενόμενο αφού λείπει από το κύκλωμα αντίσταση σε σημεία που τροφοδοτούν παραπάνω από μία λάμπα και φυσικά συμπεριφέρεται περίεργα.

Ένα παράδειγμα: το κύκλωμα των φώτων έχει κοινή τροφοδοσία για την μεγάλη σκάλα και την μεσαία. Βάζοντας led στην μεγάλη σκάλα και αφήνοντας πυρακτώσεως στην μεσαία τι θα συμβεί;
Όταν έχεις ανοικτή την μεσαία σκάλα, όταν ανοίξεις την μεγάλη σκάλα τότε η μεσαία σβήνει και ανάβει μόνο η μεγάλη.

Αυτό γίνεται γιατί η αντίσταση στις λάμπες led είναι μικρότερη και το ρεύμα περνάει από αυτές αντί της πυρακτώσεως.  ;)
η μεγαλη σκαλα σαφως και δεν εχει κοινη τροφοδοσια με τη μικρη γιατι αν ηταν ετσι τοτε θα αναβαν και οι δυο σκαλες ταυτοχρονα.το μονο κοινο που εχουν μεταξυ τους ειναι η γειωση αρα οταν αλλαζουμε σκαλα λογικο ειναι να σβηνει η μικρη και να αναβει η μεγαλη
Τίτλος: Απ: Διαφορά στα φώτα των φρένων
Αποστολή από: grouvalos στις Απρίλιος 06, 2015, 02:17:40 πμ
μήπως να δεις αν κάποιο από τα καλώδια κάτω από τη σέλα έχει απογυμνωθεί? Τα φλας τα πίσω είναι με tie wrap μαζί με το καλώδιο των φρένων και μπορεί να έχει τριφτεί... :thnk: :thnk: :thnk:


Τώρα που το λές,ένα καλώδιο του φλάς έχει ένα μικρό φάγωμα όσο το κεφάλι μιας βελόνας,αλλά και αυτό είναι στο πίσω δεξί φλας,στην πλευρά δηλαδή που ανάβουν κανονικά.
Σήμερα έβαλα και τα μπροστινά led.Μια απ'τα ίδια΄δεξιά ανάβουν κανονικά αριστερά ακανόνιστα. :-? [size=78%] [/size][/size]Να βάλω καμιά αντίσταση στο αριστερό κύκλωμα;[size=78%]