διαρροη αερα ή αισθητηρες αερα σου ειπαν?
πολυ πιθανον οι αισθητηρες ο ενας πιο πολυ να θελει αλλαγη
Γεια σας
Προχτες το βραδυ πηρα την μοτοσικλετα μου. Δεν μιλησα με τον μηχανικο γιατι δεν ηταν στην αντιπροσωπια
και του ειχε πει ενος υπαλληλου εκει που παρελαβα την μοτο οτι ο κινητηρας επερνε αερα απο τα φιλτρα. Τωρα σε
ποια φιλτρα δεν ηξερε ο υπαλληλος αλλα φανταζομαι απο το ελευθερο DNA φιλτρο που ειχα βαλει στον προηγουμενο
σερβις γιατι φορουσε GPR εξατμησεις. Αλλαξαν και εναν αισθητηρα λ ηταν καμμενο. Με αυτο το σερβις ουσιαστικα εκανα
1) αλλαγη αισθητηρα λ (130 ευρω)
2) τοποθετηση των εργοστασιακων χαρτογραφισεων ECU
3) φτιαξιμο των φιλτρων να μη μπει αερας στον κινητηρα (δεν ξερω τι εκαναν πως το φτιαξανε και ταλιπα..)
4) πλησιμο μοτοσικλετας
ολα μαζι 270 ευρω.
Τωρα εχω μοτοσικλετα παει ρολοι. Χτες και σημερα την πιεζα στον αυτοκινητοδρομο συνεχως στις 9000 στροφες να δω αν θα μου κλειδωνε τις στροφες
στις 4000 οπως μου εκανε πριν το σερβις. Στην αρχη ειχα πανικοβληθει οταν μου ειπαν "διαρροη αερα στον κινητηρα" επειδη η μοτο σχεδον
φτανει τα 100.000 km και ελεγα μεσα μου τωρα μπλεξαμε ασχημα αλλα ευτυχως ολα κομπλε αλλη μοτοσικλετα με μαμα εξατμησεις και χαρτογραφησεις..