Πολύ καλησπέρα !!
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι η απόδοση θα πέσει...και εξηγούμαι: μπορεί να σου φανεί ότι ίσως πάει καλύτερα αλλά είναι ψευδαίσθηση από τον ήχο που θα ακούς πάρα από την πραγματικότητα...το πιο θετικό και ίσως το μόνο είναι ότι αλλάζοντας τελικά φεύγουν από το βάρος της μηχανής περίπου 6 κιλά τα οποία είναι καλό νούμερο και δεδομένο ότι είναι όλα από το πίσω μέρος αυτό επιφέρει στην καλύτερη απόδοση ας πούμε...όσο αφορά το Υ αν δεν το έχει μαζί με τα τελικά σίγουρα χρειάζεται από τιμή δεν έχω ιδέα τι παίζει...καταλύτη επίσης για εμένα δεν χρειάζεται να πειραχτεί από πολλές πλευρές...μιας και είπες mivv θεωρώ ότι αφήνουν πολύ μεγάλα κενά στην ουρά και περισσότερο άσχημο δείχνει πάρα όμορφο...αν τώρα προχωρήσεις σε αλλαγή τελικών σκέψου ότι με τα μαστορέματα το ποσό ίσως ξεφύγει κάτι που για εμένα δεν έχει αξία και τόσο...και ίσως είναι καλύτερα να τα δώσεις για εξοπλισμό, μαθήματα οδηγήσεις ή ακόμη και βενζίνες για Ταξίδια ώστε να γνωρίσεις περισσότερα όμορφα μέρη
Απο εξοπλισμο θεωρητικα ειμαστε σε ενα αρκετα καλο επιπεδο οποτε το κοβω για βενζινες
. Δε με χαλαει το μαμα τελικο ουτε απο αποψη θορυβου ουτε απο αισθητικη αποψη η αληθεια ειναι, αλλα πιστευω λιγο ακομα θορυβο απο τον V2 θα τον ηθελα.
Ισως λοιπον καταφυγω τελικα στη λυση που σκεφτομουν αρχικα, το να αδειασω δηλαδη το μαμα τελικο. Η να μην πειραξω τιποτα.
Προφανως δεν πηρα το shiver για να κανω κοντρες απο φαναρι σε φαναρι κλπ, αλλα επειδη με αλλαγη του τελικου οντως απ οτι φαινεται το ποσο θα ξεφυγει δε θα ηθελα να δωσω τοσα χρηματα και να χασω κιολας σε αποδοση...οκ το να κερδισω εστω και κατι πολυ ελαχιστο σε αποδοση δε θα με ενοχλουσε γιατι θα ημουν ευχαριστημενος(περισσοτερο απ οτι τωρα πιστευω) με τον ηχο και την εμφανιση...αλλα το να δωσω αρκετα χρηματα και να χασω κιολας σε αποδοση δε μου αρεσει σαν ιδεα.
Σ΄ευχαριστω για το χρονο σου.