Ωραίο θέμα και σπάνιο! Πάμε.
Γρανάζι μπροστά, 15 δόντια:
Ακολούθησα τις συμβουλές από το Apriliaforum και πήρα το γρανάζι από το γερμανικό ebay. Λίγο δύσκολο να συνεννοηθείς με τους Γερμανούς (λόγω γλώσσας), αλλά η δουλειά έγινε τελικά. Το shiver έγινε όντως πιο διασκεδαστικό (καγκουράδικο;) και πιο φιλικό, ειδικά στη πόλη. Μειονεκτήματα, το σφάλμα στο ταχύμετρο και ότι η 5η και η 6η δεν έχουν πλέον και πολύ μεγάλη διαφορά. Αν ταξίδευα πολύ, θα προτιμούσα την πιο "ήπια" και ακριβή αλλαγή του πίσω γραναζιού σε 46 δόντια.
Λάστιχα:
Diablo Rosso στις ίδιες διαστάσεις. Το μηχανάκι έγινε πολύ πιο ευέλικτο και μου δίνουν πολύ περισσότερη αυτοπεποίθηση.
Φρένα:
Μία πονεμένη ιστορία. Τα φρένα του δικού μου shiver ποτέ δεν μου άρεσαν! Τους λείπει η αίσθηση και όχι τόσο η δύναμη. Άλλαξα τη τρόμπα με ακτινική Brembo 19 rs, racing κτλ. Είδα μικρή διαφορά κυρίως λόγω της ρυθμιζόμενης μανέτας.
Έβαλα κόκκινα τακάκια φρένων Brembo και η δύναμη βελτιώθηκε σημαντικά Το γενικό πρόβλημα όμως παραμένει, αν και νομίζω ότι τελικά βρέθηκε η αιτία του: κακής ποιότητας δαγκάνες.
Κατόπιν πειραματισμών, λυσιμάτων και συζητήσεων αποκαλύφθηκε ότι τα αριστερά έμβολα της αριστερής δαγκάνες έχουν την δική τους άποψη για το πότε δραστηριοποιούνται. Οι δαγκάνες του shiver προφανώς δεν είναι Brenbo, προφανώς είναι μέτριας κατασκευής (το υπογράφω) και προφανώς είναι περίπου ότι κάτσει. Ξέρω ότι κανένας δεν έχει παραπονεθεί για τα φρένα, αλλά αυτά συνέβησαν σ' μένα...
Ελατήρια εμπρός:
Καθ' οδόν Wilbers.
Κινητήρας:
Δεν νομίζω ότι υπάρχουν ήπιες (πχ φίλτρα) και αποδοτικές μετατροπές. Τα ηλεκτρονικά κάνουν κουμάντο εδώ. Όποιος έχει βρεί κάτι ας το ομολογήσει. Εννοώ κάτι σε στυλ φτιάξτο μόνο σου και όχι σε Power Commander. Εγώ κάτι έχω στο νου μου.
Στο μέλλον:
Πίσω αμορτισέρ, χωρίς χαμήλωμα. Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί τη συνήθισα ψηλή.
Στο απώτερο μέλλον:
Θα φτιάξω δικό μου μοτοσακό και θα πάψω να ασχολούμαι με όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες!