0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Υπάρχουν 1-2 διαφορετικές εκδοχές...τα '08-'09 φόραγαν 28mm fatbar κωνικό...του '10 φοράει 22mm σαν του GT....αλλά σαν στύλ μήπως αν μετρήσεις αυτές τις διαστάσειςκαι μετά χρησιμοποιήσεις για οδηγό αυτό...
γιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??
Παράθεση από: GregVog στις Απρίλιος 20, 2015, 04:26:43 πμγιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές.
Παράθεση από: grouvalos στις Απρίλιος 20, 2015, 10:20:31 πμΠαράθεση από: GregVog στις Απρίλιος 20, 2015, 04:26:43 πμγιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές. η πλάκα γιατί τι διαφορά θα σου κάνει, εγω πάντως στο shiver μου του 2009 που εχει το fatbar τιμόνι έχω κάνει μια αλλαγή, δεν ξέρω αν ειναι σωστή αλλα εμένα με βόλεψε, λοιπόν έβαλα την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι και μετά το έριξα λίγο προς τα εμπρός για να χαμηλώσει σε ύψος
Παράθεση από: GregVog στις Απρίλιος 20, 2015, 03:45:07 μμΠαράθεση από: grouvalos στις Απρίλιος 20, 2015, 10:20:31 πμΠαράθεση από: GregVog στις Απρίλιος 20, 2015, 04:26:43 πμγιατι ρωτάς, τι θέλεις να κάνεις??Έχω το GT και μου φαίνεται οτι κάθομαι κάπως όρθιος και τα χέρια μου ανοίγουν πολύ.Έχω κατεβάσει και την πλάκα δυο γραμμές. η πλάκα γιατί τι διαφορά θα σου κάνει, εγω πάντως στο shiver μου του 2009 που εχει το fatbar τιμόνι έχω κάνει μια αλλαγή, δεν ξέρω αν ειναι σωστή αλλα εμένα με βόλεψε, λοιπόν έβαλα την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι και μετά το έριξα λίγο προς τα εμπρός για να χαμηλώσει σε ύψοςΑν κατάλαβα καλά,έβαλες την βάση του τιμονιού ανάποδα για να πάει πιο πίσω το τιμόνι,ήρθε δηλαδή πιο κοντά σε εσένα, και μετά το έριξες λίγο προς τα εμπρός,σηκώθηκαν δηλαδή οι άκρες του τιμονιού. Το ανάποδο δε θέλουμε;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι