0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

shivermaniac

Παιδιά γεια! Με λένε Χρήστο και σας ανακάλυψα εδω και πολυ λίγο καιρο και από οτι μπορώ να διακρίνω είστε ωραία και οργανωμένη παρέα, το δε forum σας ειναι αισθητικά και λειτουργικά αρτιο. Συγχαρητήρια !

'Οπως υποδηλώνει ο τίτλος του θέματος , είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι κατόπιν σκληρής ερευνας διάρκειας 6 μηνων που περιελάμβανε  άφθονη μελέτη περιοδικών, ιντερνετ  και ατελείωτων test ride κατέληξα (ή έτσι νομίζω) στην επιλογή του shiver. Βασικά εψαχνα για ενα street μηχανάκι γιατί τα on-off και τα super sport με κουραζει ο όγκος τους και δεν παω χωμα, τα δε touring και sport touring αν και ωραία δεν είναι τόσο χρηστικά για την 80% πολη- 20% βολτες στο επαρχιακό και εθνικό δίκτυο χρήση που σκοπεύω να εφαρμόσω.

πριν επιλέγω, είχα απορρίψει πολλα και κράτησα τα εξής 5:
street triple, z750, fazer s2, versys , hornet.

κανενα δε μου εκανε κλικ εκτός απο το versys το οποιο δεν εχω δοκιμασει ακομα και το triple που είναι πυραυλάκι αλλα πολύ μικρό για το ύψος μου (1.85) .

Οι λόγοι που επελεξα shiver:
- νέο και ωραίο, όχι γιαπωνέζικη σούπα
- γρήγορο και ακουστικά εθιστικό
- καλή τιμή
- αρκετά άνετο και ιδανικο για το ύψος μου
- εχει χαρακτήρα και τεχνολογία

Εχω κι εγω τις φυσιολογικές , ανθρώπινες και πιθανόν δικαιολογημένες ανησυχίες ενός πιθανού κατόχου ευρωπαικής και μάλιστα Ιταλικής μοτοσυκλέτας. Ξέρετε, ηλεκτρικά, ανταλλακτικά, σερβις   και μεταπώληση. Γι αυτο απευθύνομαι σε σας, για να με ενημερώσετε ή/ και συμβουλέψετε για το τι μέλλει γενέσθαι. Έστρωσε η aprilia ως εταιρεία τωρα που μπηκε στο γκρουπ ή μια απο τα ίδια;
 
 Επίσης αναρωτιέμαι αν το μηχανάκι βγάλει τίποτα παιδικές ασθένειες μια που ειναι καινουριο. Για παράδειγμα διάβασα και σε σας αλλά ακουσα και απο αλλου για καμένα πηνία, διαρροές απο το ψυγείο, θόλωμα των οργάνων και περίεργη ανταπόκριση του ride by wire γκαζιού δηλ. μια νευρικότητα και αστάθεια καθώς και ένα κόμπιασμα πριν τις 3.000.
Με τον αέρα πως τα πάει; κάνει τίποτα το φεριγκάκι που κυκλοφορεί ή μπα; ενδιαφέρομαι για ταξιδάκια μέσης ταχύτητας 140-150 χιλιομέτρων.
Τέλος  , ξέρετε μήπως ποια απο τις αντιπροσωπείες Θεσ/νικης είναι πιο αξιοπιστη για να απευθυνθώ; με ενδιαφέρει ιδιαίτερα και το after market service οπότε δε θέλω να ξεκινήσω συνεργασία με τίποτα αντιεπαγγελματίες

αυτα και συγνώμη αν σας κουρασα. Αναμενω με αγωνία συμβουλές και γνώμες!



*

archon

Γεια σας παιδιά και από εμένα.. Σήμερα ευελπιστώ να κλείσω το shiveraki μου σε μαύρο.. Όλα αυτά που λες φίλε χρήστο για τα μικροπροβληματάκια τα διάβασα και εγώ στο αγγλικό forum AF1..
Τα περισσότερα απότι φαίνεται ηλεκτρονικά προβλήματα τα παθαίνουν τα 2007 μοντέλα...τώρα για τα άλλα δεν ξέρω τι να πώ. Να σου πώ την αλήθεια θα πάω να το κλείσω με το σταυρό στο χέρι που λένε μιας και το έχω ερωτευθεί το μηχανάκι.
Το θέμα είναι να μας πούν τις εμπειρίες τους oi κάτοχοι του shiver..αν έχουν προλάβει να δούν προβλήματα (φτουφτουφτου)

*

Αποσυνδεδεμένος freco

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • F*ck, I 'm back.
  • Αντιδράσεις: +2
Φίλε μου με το καλό και πάντα όρθιος. Εγώ πριν αποφασίσω ήμουν μεταξύ versus και strada αλλά με κέρδισε το strada λόγω έρωτα. Οι ιταλοί σε design ως γνωστό δεν παίζονται. Οι όποιες ανησυχίες μου (σε καταλαβαίνω απόλυτα, το πέρασα κι εγώ) εξανεμίστηκαν από τα παιδιά εδώ στο forum και μέχρι στιγμής είμαι τρισευτυχισμένος κάτοχος Aprilia (φτου φτου).
Τώρα για το shiver θα σου έλεγα να το κάνεις και μια βόλτα πριν το πάρεις γιατί η θέση οδήγησης δεν ταιριάζει σε όλους απ΄ότι φαίνεται. Εμένα προσωπικά δεν με βόλεψε. Για τα υπόλοιπα και το γκαζάκι του έχει (ένταξει... εντάξει... δεν είναι tuono) και πανέμορφο είναι (αμφιβάλει κανείς? δε νομίζω) και από στήσιμο οι πιο "ειδκοί" είπαν καλά λόγια.
It 's up to you.

Βy the way το dorsoduro το έχεις δει???

http://www.apriliadorsoduro.com/dorsoduro.html

*

shivermaniac

υπέροχο το strada, δε μπορώ να πω, χαρμα οφθαλμών είναι. Ομως , χωρίς βεβαια να το έχω δοκιμάσει, απο τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κρίνω ότι είναι μάλλον πολύ αδύναμο για τις ανάγκες μου σε ταχύτητα και ροπή. αν ας πουμε ειχε τα αλογάκια του f800 gs θα το επαιρνα με κλειστα ματια.
Το dorsoduro δε με συγκινει καθόλου, τόσο λειτουργικά όσο και αισθητικά.
Το shiver το εκανα test ride και μου αρεσε πολυ. Ειχε την παλια θέση (του 2007) η οποια ηταν καλη , ισως ελαχιστα πιο ψηλη απο οτι την ηθελα αλλα νομιζω οτι στα μοντέλα του 2008 είναι ελαφρώς κοντύτερη δηλ τελεια. Το γκαζι ηταν εντυπωσιακό,με καλυψε απολυτα και μαλιστα ενω δεν ηταν το χαρτογραφημένο. Φανταζομαι οτι στη ρυθμιση sport θα ειναι ακομη πιο αγριεμένο.
Με προβλημάτισε κάπως το φρένο, ένιωσα ότι δεν ηταν οσο δυνατό θα επιθυμούσα (όπως για παράδειγμα στο street triple το οποίο ηταν αψογο), το σκληρό κιβωτιο (μαλλον φυσιολογικό) και οι σχεδόν ανύπαρκτοι καθρέφτες. 

*

patman46

καλημέρα
αν δεν ήταν χαρτογραφημένο με το 3 map σύστημα έχεις οδηγήσει μηχανάκι με μια παλιοτερη έκδοση λογισμικού και άρα λίγο χειροτερο σε επιδόσεις από ότι το 3map.
(σε ποιο καταστημα το έκανες test ride και δεν είχαν το 3map σύστημα???)

το πίσω φρένο όντος είναι λίγο αναίσθητο αλλά με τον καιρό στρώνει και γίνεται όλο ένα και καλύτερο χωρίς να μπλοκάρει σχεδόν ποτέ (μην ξεχνάς πως στην μοτοσυκλέτα φρενάρεις με το μπροστινό φρένο και κει είναι η ουσία... το μπροστινό σύστημα (πηρούνι δαγκάνες φρένα ) λειτουργούν καταπληκτικά για τα δικά μου γούστα τουλάχιστον!

πάρτο και ευχαριστήσου το όσο μπορείς περισσότερο... και όσο πιο πολύ το σκίζεις τόσο πιο καλά θα σου φέρεται το shiver άκι


ότι θες στην διάθεσή σου

*

shivermaniac

Οχι δεν ηταν χαρτογραφημένο γιατί οδήγησα μοντέλο του 2007 αν και πήγα το Μαρτιο του 2008. Μου ειπαν οτι το προγραμμα που ειχε πανω αντιστοιχεί με το touring mode της νέας χαρτογράφησης, φανταζομαι λοιπον οτι στη sport ρυθμιση θαναι ακομη καλυτερο. Test ride εκανα στον Κούρτη στη Θεσ/νικη.

Ειμαι σχεδόν έτοιμος, αν μου δωσουν και μια καλη τιμη για το cbf μου δε θα το συζητησω καθολου. Το μονο που με προβληματιζει ελαφρως τις τελευταιες μερες είναι ότι εμαθα πως εσκασε η βόμβα της triumph, το τρικύλινδρο tiger 675  ειναι γεγονός και θα το παρουσιάσουν μέσα καλοκαιριού. Μοτερ διαμάντι, πανίσχυρο, πλαισιο απο daytona, σούπερ ψαλίδι και φρένα.. αν έχει και μια καλη τιμη θα σκίσει. Βεβαια τα on off δεν ηταν ποτε αγαπημενα μου αλλα το συγκεκριμενο ειναι κουκλα..

*

tuonato

Και εγω αν ημουν στη θεση σου 2 θα συγκρινα το 675 και το shiver καθοτι τα πιο φρεσκα. πληροφοριες για το shiver εδω Θεσσαλονικη απο το φορουμ ειναι ο Gass.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης