0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

bentouza

Πρόβλημα με καταλύτη
« - : Φεβρουάριος 06, 2016, 06:40:39 μμ »
Χαιρετώ,

έχω ένα θέμα με τον καταλύτη ή το κάλυμμα του καταλύτη ή και τα δύο, σε Shiver 2008 με 30.000 km.
Η μοτοσυκλέτα κυκλοφορεί όλο το χρόνο με κρύο, ζέστη, βροχή κτλ. Η χρήση της είναι κυρίως σε ανοιχτούς δρόμους, μεσαίες στροφές κτλ.

Παραθέτω http://www.apriliagenuineparts.co.uk/component-shiver-750-2007-2009-exhaust-unit-3441.php απο aprilia genuine parts. Μιλάω για το χοντρό τμήμα του κομματιού με αριθμό 1.

Ξαφνικά άλλαξε ο ήχος της μοτοσυκλέτας, κάνει πολύ και άσχημο θόρυβο (μοιάζει με Harley), έχει αλλάξει προς το χειρότερο η απόκριση του κινητήρα ειδικά στις χαμηλές στροφές. Γενικά μοιάζει να είναι πιο αδύναμο..

Ακόμα, φαίνεται με το μάτι πως το κάλλυμα του καταλύτη έχει ανοίξει εκεί που είναι η ένωση (φαίνεται με το μάτι και κάποιο πυρωμένο σημείο κάτω από το κάλλυμα), ενω υπάρχει ροή καυσαερίων από το σημείο αυτό. Ο θόρυβος προέρχεται από εκεί.

Τα παραπάνω έγιναν μετά από μέρες με πολύ κρύο, το οποίο μπορεί να είναι και τυχαίο. Το λέω γιατί ο καταλύτης είναι εκτεθειμένος σε νερά από το δρόμο.

Έχει συναντήσει κάποιος το παραπάνω ή κάποιο παρόμοιο πρόβλημα με τον καταλύτη;
Έχει κάποιος εικόνα του εσωτερικού του καταλύτη;; Το κάλλυμα που φαίνεται απέξω είναι μόνο για θερμική και ηχιτική μόνωση ή είναι αεροστεγές και υπάρχει ροή καυσαερίων μέσα από αυτό;

Έχει χρειαστεί να αλλάξει κάποιος καταλύτη, υπάρχει εικόνα κόστους;

Τέλος, αν υπάρχει πρόταση καλού μηχανικού και εξατμισά στη Θεσσαλονίκη είναι ευπρόσδεκτη. Μέχρι τώρα το μηχανάκι συντηρούνταν από το Βασίλη στην Αθήνα, πλέον είναι Θεσσαλονίκη και έχω δοκιμάσει με θετικές εντυπώσεις το Βασίλη (Biketherapy).



*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 06, 2016, 09:40:54 μμ »
Αδερφέ βάλε καμία φωτογραφία από διάφορες γωνίες όταν είναι κρύο αλλά και ζεστό μήπως και καταλάβουμε τίποτα παραπάνω!!
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 06, 2016, 09:58:06 μμ »
Αν και προσωπικά δεν θα ασχολούμουν με το μαμά γιατί οι τιμές ακόμη και μεταχειρισμένο είναι τσουχτερές! Οι λύσεις είναι: 1) αφού βεβαιωθείς ότι είναι από εκεί και όχι από κανένα φράξιμο του καζανακίου από σπασμένα διαφράγματα να κόψεις το κομμάτι του καταλύτη και να κολλήσεις μία σωλήνα inox με μικρό κόστος1
 2) να πάρεις ένα έτοιμο de kat με το ίδιο κόστος ενός μαμά
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 06, 2016, 10:08:41 μμ »
http://www.apriliabikers.gr/portal/shiver-sl750/afairesh-kai-antikatastash-diafragmatwn-stock-ejatmishs/
 Μια από τις καλύτερες και οικονομικότερες λύσεις!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2016, 10:17:01 μμ από shiverfactory »
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 07, 2016, 07:02:44 μμ »
Καλησπερα..εγω ειχα τα ιδια συμπτωματα στα ιδια χιλιομετρα σε dorsoduro κ ειχε φυγει-χαλασει το ζουαν..ειναι ενα δαχτιλιδη που συνδεει τον ενα απο τους δυο σωληνες με το καταλητη(εμενα μου ειχε φυγει αυτος κοντα στον καταλυτη)αυτα...

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 07, 2016, 08:23:54 μμ »
ναι οντως κι εγω το ειχα παθει αυτο, ειναι ενας δακτυλιος απο καποιο ακαυστο υλικο το οποιο σφραγιζει τις ενωσεις τις εξατμισης. εαν θυμαμαι καλα ειχα δωσει καμια 15αρια ευρουλακια, και το ειχα αλλαξει μονος μου
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

bentouza

Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #6 - : Μάιος 30, 2016, 07:03:34 μμ »
Καλησπέρα,

άργησα να απαντήσω, αλλά δεν έχω και κάτι ουσιαστικό να προσθέσω...

'Οπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω το πρόβλημα ήταν στα ζουάν και μόνο.
Ζουάν λένε τα κομμάτια υφάσμαντος (αμίαντος ή κάποιο υλικό που χρησιμοποιείται αντί αυτού) τα οποία καλύπτουν τα κενά στις ενώσεις των σωληνώσεων στην εξάτμιση.
Ξαφνικά και χωρίς να έχω βρει την αιτία ή έστω την αφορμή για την εκδήλωση του προβλήματος, τα ζουάν καταστράφηκαν. Εξού και ο θόρυβος.
Δεν κατάλαβα, ωστόσο, γιατί μπέρδευε ο ψεκασμός και γιατί φαινόταν σαν να πύρωνε ο καταλύτης... Επίσης δεν κατάλαβα γιατί χαλάσανε όλα μαζί (2-3 σημεία) και μάλιστα σε λίγα χιλιόμετρα (30Κ είχε περίπου).
Μετά την αλλαγή των ζουάν υπήρξαν 3-4 φορές που το μηχανάκι μπέρδευε ξανά (ψεκασμός) και άναψε το service (όχι urgent). Τελικά βγήκε ο αισθητήρας λ, καθαρίστηκε σε υπερήχους και δεν με ξαναενόχλησε.

Όλα καλα, αν εξαιρεθεί το κόστος που ήταν αυξημένο (από τα λίγα ανταλλακτικά του shiver που θεωρώ ακριβά, μαζί με τους δίσκους συμπλέκτη).
Όλη η δουλειά έγινε στο bike therapy (Θεσσαλονίκη). Ο Βασίλη και ο Γιάννης εξυπηρετικότατοι ως συνήθως. Για την ακρίβεια ο Βασίλης έκατσε 4 ώρες Σάββατο πρωί να ψάχνει το μηχανάκι στο διαγνωστικό (μαζί με μέτρηση τρόμπας βενζίνης, ο καθαρισμός του λ κτλ) και χρεώθηκα μία λάμπα που άλλαξα...
Πιστεύω πως αξίζει να το αναφέρω μιας και τα οικονομικά είναι δύσκολα.

Ευχαριστώ άπαντες για τη συνεισφορά !

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πρόβλημα με καταλύτη
« Απάντηση #7 - : Μάιος 31, 2016, 11:26:48 πμ »
Αυτα τα δαχτυλίδια αμιάντου είναι αναλώσιμα, δλδ όσο περνάει ο καιρός τρωγονται από την θερμότητα. Εικάζω πως έφυγε καποιο κομμάτι και πήγε στην κυψέλη του καταλύτη και φράκαρε τη ροή των καυσαερίων. Έτσι όλο το σύστημα κράταγε καυσαέρια και ανέβαζε θερμοκρασία , ώστε έλιωσαν και τα υπολοιπα ζουάν. Μέρος από τα λιωμένα κατάλοιπα πήγε και βούλωσε τον λ και έτσι σου έβγαλε το URGENT SERVICE...ο καταλύτης μας είναι περίεργη κατασκευή, σαν τρυπητη σερπαντινα
I rode the lightning and I felt the Shiver!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης