0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σε όλους!Είμαι πολύ νέος στο φόρουμ,και θα ήθελα αν θέλετε να με βοηθείσετε σε 2-3 πραγματάκια.Μέχρι πολύ πρόσφατα είχα το Kawasaki Ζ 750 S.Απόλυτα ικανοποιημένος στον τομέα της αξιοποιστίας. Το είχα βελτιώσει με φρένα Brembo,δαγκάνες και τρόμπα,και μπροστινό κιτ ελατηρίων Matris.Πίσω με ανάρτηση απο ΖΧ 1000.Τώρα,μετά απο τροχαίο,σκέφτομαι το Shiver και όπως καταλαβαίνετε ψάχνομαι.Επειδή έχω χαθεί,υπάρχει κάπου κάποια συζήτηση μέσα στο φόρουμ για τα + και - του Shiver,ή κάποια σχετική σύγκριση;Έχω ακούσει οτι τα φρένα του είναι καλά,δεν ξέρω για αναρτήσεις και κινητήρα.Είναι το ίδιο δυνατός και άμεσος;Επίσης,αν και μου αρέσει το γυμνό Shiver ,δε με βολεύει καθόλου στο θέμα του αέρα!Είμαι 1,82 και το Ζ έκανε όσο να'ναι τι δουλειά του.Τι μέγιστο μπορώ να κάνω,στο γυμνό Shiver για να μη καταλήξω στο GT;Σας ευχαριστώ πολύ και οποιαδήποτε πληροφορία ή σχόλιο είναι ευπρόσδεκτα.
Παράθεση από: grouvalos στις Φεβρουάριος 04, 2015, 05:41:51 μμΚαλησπέρα σε όλους!Είμαι πολύ νέος στο φόρουμ,και θα ήθελα αν θέλετε να με βοηθείσετε σε 2-3 πραγματάκια.Μέχρι πολύ πρόσφατα είχα το Kawasaki Ζ 750 S.Απόλυτα ικανοποιημένος στον τομέα της αξιοποιστίας. Το είχα βελτιώσει με φρένα Brembo,δαγκάνες και τρόμπα,και μπροστινό κιτ ελατηρίων Matris.Πίσω με ανάρτηση απο ΖΧ 1000.Τώρα,μετά απο τροχαίο,σκέφτομαι το Shiver και όπως καταλαβαίνετε ψάχνομαι.Επειδή έχω χαθεί,υπάρχει κάπου κάποια συζήτηση μέσα στο φόρουμ για τα + και - του Shiver,ή κάποια σχετική σύγκριση;Έχω ακούσει οτι τα φρένα του είναι καλά,δεν ξέρω για αναρτήσεις και κινητήρα.Είναι το ίδιο δυνατός και άμεσος;Επίσης,αν και μου αρέσει το γυμνό Shiver ,δε με βολεύει καθόλου στο θέμα του αέρα!Είμαι 1,82 και το Ζ έκανε όσο να'ναι τι δουλειά του.Τι μέγιστο μπορώ να κάνω,στο γυμνό Shiver για να μη καταλήξω στο GT;Σας ευχαριστώ πολύ και οποιαδήποτε πληροφορία ή σχόλιο είναι ευπρόσδεκτα.Θα μπορούσα πραγματικά να σου μιλάω ώρες για τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων αλλά πριν απ' όλα θα σου έλεγα να πας σε κάποιο μαγαζί και να το κάνεις ένα τεστ!!! Χωρίς να παρεξηγηθώ είναι σαν να συγκρίνεις μια ferrari (shiver) με ένα fiat (z) !!!!
Εγώ πάλι θα σού έλεγα να πάρεις Ζ !! Έχουν τόσο μεγάλη διάφορα δύναμης που δεν καλύπτεται με τιποτα!! Βαλε κ ενα κομπλε μπροστινό από zx10 ή6 μαζί μέ τα φρένα του κ είσαι κομλε!!! Βέβαια εγώ είμαι κ λίγο καγκουρας οπότε μν τα παίρνεις κ όλα στά σοβαρά!!!
Παιδιά επειδή είχα το Ζ750S που είχε και ο φίλος είχε πολλά κακά και έβγαζε και βλάβες(αντλία βενζίνης) αλλά στα ψηλά μαμούσε και έδερνε. Αλλά είχε πλαίσιο του 70 και ψαλίδι το ίδιο, σουμιέδες για αναρτήσεις(χάλια λέμε) και φρένα ανύπαρκτα. Είχα δώσει ενα σκασμό λεφτά για να το βελτιώσω και πάλι το στήσιμο πχ του Capo που πήρα μετά ήταν ανώτερο παρόλο που ήταν διαφορετικού τύπου μηχανή. Τα Ζ επένδυαν αλλού(μοτέρ) για να πείσουν και τα περιφερειακά τους ήταν της σειράς κακά τα ψέματα. Τώρα έχουν αλλάξει λίγο νοοτροπία βέβαια.
Παράθεση από: bip-bip στις Φεβρουάριος 05, 2015, 10:35:47 πμΕγώ πάλι θα σού έλεγα να πάρεις Ζ !! Έχουν τόσο μεγάλη διάφορα δύναμης που δεν καλύπτεται με τιποτα!! Βαλε κ ενα κομπλε μπροστινό από zx10 ή6 μαζί μέ τα φρένα του κ είσαι κομλε!!! Βέβαια εγώ είμαι κ λίγο καγκουρας οπότε μν τα παίρνεις κ όλα στά σοβαρά!!! Αυτό φοβάμαι κι εγώ,μην ξενερώσω ακόμα και στο S mode.
Εχω κολλητό με Ζ750 του '10, από φανάρια στη Συγγρού με βρήκε μετά τα 150, όπου και φυσικά εξαφανίστηκε! Πόσες περιπτώσεις θα έχεις που θα κοντράρεσαι εντός πόλης για πάνω από 300-400 μετρα? Εκεί το Shiver ρίχνει στα μάτια! Και όταν φρενάρεις για διήθηση και πετύχεις το πράσινο, πάλι μπροστά θα έισαι και αν παίξεις σωστα΄το γκαζάκι στο S, θα φύγεις και με μια ώραία σουζίτσα! Δες τις ανάγκες σου και οδήγα το!Και πάλι σου λέω, αν δεν θες να πέσεις σε τελικές και απόδοση πάνω από τα 150, κοίτα και κάνα Tuono....
Το Ζ πως το οδηγουσες κυριως?Στροφαρες συνεχεια 14.000 στροφες ή πιο ομαλα? Μεχρι 8000-9000?Στη δευτερη περιπτωση υπερτερει το shiver στην πρωτη οχι.Απλα μια μηχανη δεν χαρακτηριζεται μονο απο το γκαζι της.Σε κλειστα κομματια κραταγα ευκολα πισω μου ακομα κ 1000αρια.... μεχρι να ερθει η πρωτη ευθεια...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι