0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 06, 2015, 10:46:39 μμΑγορίνα αν είναι να πάρεις Aprilia και να να φοβάσαι αν θα είσαι στο συνεργείο όλη την ώρα άστο καλύτερα. Μείνε στα Ιαπωνικά που είναι "τέρατα" αξιοπιστίας και δεν χαλάνε να έχεις την ησυχία σου.Συγγνώμη ρε παιδιά,αλλά τόσες μέρες που ψάχνω εδώ μέσα, ,έχω διαβάσει ένα σορό πράγματα.Αισθητήρες θερμοκρασίας και αέρα,μίζες που χαλάνε,υγρασία στο καντράν,κόκκινα λαμπάκια κ.α.Ε να μην είμαι καχύποπτος;
Αγορίνα αν είναι να πάρεις Aprilia και να να φοβάσαι αν θα είσαι στο συνεργείο όλη την ώρα άστο καλύτερα. Μείνε στα Ιαπωνικά που είναι "τέρατα" αξιοπιστίας και δεν χαλάνε να έχεις την ησυχία σου.
Παράθεση από: grouvalos στις Φεβρουάριος 06, 2015, 11:17:45 μμΠαράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 06, 2015, 10:46:39 μμΑγορίνα αν είναι να πάρεις Aprilia και να να φοβάσαι αν θα είσαι στο συνεργείο όλη την ώρα άστο καλύτερα. Μείνε στα Ιαπωνικά που είναι "τέρατα" αξιοπιστίας και δεν χαλάνε να έχεις την ησυχία σου.Συγγνώμη ρε παιδιά,αλλά τόσες μέρες που ψάχνω εδώ μέσα, ,έχω διαβάσει ένα σορό πράγματα.Αισθητήρες θερμοκρασίας και αέρα,μίζες που χαλάνε,υγρασία στο καντράν,κόκκινα λαμπάκια κ.α.Ε να μην είμαι καχύποπτος; Φιλε μου το κοκκινο λαμπακι που σου είχα αναφέρει είναι όταν το μηχανακι βρισκεται κοντα στο όριο στροφων λιγο πριν τον κοφτη και αναβει για να αλλαξεις ταχυτητα, δεν είναι καποιο είδος προβληματος!!Οχι δεν εννοούσα αυτή την περίπτωση Επισης το μπορντο shiver GT που κοιτουσες ελεγξε μοναχα οτι ειναι απο πρωτο χερι και επιβεβαίωσε οτιδεν είναι ένα που το είχαν για test drive!Κοινος να έχει επισημο βιβλιο αντιπρωσωπίας.
Παράθεση από: grouvalos στις Φεβρουάριος 06, 2015, 11:17:45 μμΠαράθεση από: paramedic στις Φεβρουάριος 06, 2015, 10:46:39 μμΑγορίνα αν είναι να πάρεις Aprilia και να να φοβάσαι αν θα είσαι στο συνεργείο όλη την ώρα άστο καλύτερα. Μείνε στα Ιαπωνικά που είναι "τέρατα" αξιοπιστίας και δεν χαλάνε να έχεις την ησυχία σου.Συγγνώμη ρε παιδιά,αλλά τόσες μέρες που ψάχνω εδώ μέσα, ,έχω διαβάσει ένα σορό πράγματα.Αισθητήρες θερμοκρασίας και αέρα,μίζες που χαλάνε,υγρασία στο καντράν,κόκκινα λαμπάκια κ.α.Ε να μην είμαι καχύποπτος; Φιλε μου το κοκκινο λαμπακι που σου είχα αναφέρει είναι όταν το μηχανακι βρισκεται κοντα στο όριο στροφων λιγο πριν τον κοφτη και αναβει για να αλλαξεις ταχυτητα, δεν είναι καποιο είδος προβληματος!! Επισης το μπορντο shiver GT που κοιτουσες ελεγξε μοναχα οτι ειναι απο πρωτο χερι και επιβεβαίωσε οτι δεν είναι ένα που το είχαν για test drive!Κοινος να έχει επισημο βιβλιο αντιπρωσωπίας.
Παρτην την κυρια κ δε θα μετανιωσεις. Τι ανακλισεις εχει το shiver του 2010?Κ γιατι να ειναι test ride το 2010 μια μηχανη που εμφανηστηκε το 2008?Παρε gt κ δε θα μετανιωσεις οπως εκανα εγω με το γυμνο.Αν σου λειψει λιγο γκαζι του το συγχωρεις γιατι ειναι φοβερη μοτο... εγω ηθελα ανετο δυκαβαλο ταξιδι με πολλα, γι αυτο κ δε μου εκανε στο τελος.Οταν εισαι ομως μονος σου βγαζει τον πολεμικο σου χαρακτηρα οπου κ αν κινεισαι.
Σας ευχαριστώ παιδιά!Είχα ακούσει οτι σε όλα τα ιταλικά,τα φρένα είναι brembo μόνο που σε κάποια αλλάζουν μόνο το logo,όπως aprilia,bimota κ.α.Δεν ξέρω γιατί.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι