0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1: Δεν είχα ποτέ θέμα με συνεπιβάτη ακόμη και σε πολύωρα ταξίδια αν μάλιστα δώσεις ένα 50€ την κάνεις πολυτελή πολυθρόνα!2: Γενικότερα δεν της αρέσει να είναι καθηλωμένη μέσα στην κίνηση παρόλα αυτά δεν παθαίνει τίποτα απλά αν είναι καλοκαίρι θα πάρεις φωτιά από την θερμοκρασία που εξάγεται μέσο κυλίνδρου και καταλύτη, όσο για την βροχή δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να σου πει αλλά σε δύο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει μόνιμα μέσα στην βροχή είτε εν κινήσει είτε σε στάση δεν είχα κανένα πρόβλημα, μερικά μοντέλα δεν τους άρεσε η παγωνιά!!3: Σκέψου μόνο τι τραβάνε από τις ομάδες Δίας που τα έχουν λιώσει εδώ και χρόνια:: δεν καταλαβαίνουν τίποτα!4: Έχουν γίνει σημαντικές αναβαθμίσεις ως προς το ηλεκτρονικό γκάζι αλλά και πάλι πρέπει να το οδηγήσεις για να καταλάβεις πως ακούει_μια συνήθεια είναι!5: Ο εγκέφαλος δεν παίρνει επεμβάσεις αν και ξέρω δύο που λένε ότι το έχουν καταφέρει ο ένας είναι Ολλανδία Εξάτμιση υπάρχει και με κατάργηση καταλύτη δηλαδή ολόκληρο σύστημα!6: Τώρα από άλογα σε στοκ μορφή είναι στα 81🙈
Ψαχνεις sv1000 κ η εναλλακτική σου είναι το shiver? Μήπως μπερδευεσαι;
Καλώς ήρθες φίλε και με το καλό το shiver (αν το αποφασίσεις τελικά).Γενικά τα περισσότερα απ' αυτά που ζητάς θα τα βρεις στο shiver.Τα προβλήματα του είναι "παιδικές αρρώστιες" και λύνονται εύκολα.Το ride by wire ακούει (μόνο στην sport χαρτογράφηση).Άνετο είναι και για σένα και για τον/την συνεπιβάτη.Από χιλιόμετρα δεν μασάει απλά σε κίνηση ανεβάζει λίγο εύκολα θερμοκρασία το μοτέρ και σε συνδυασμό με την ζέστη από τον τον καταλύτη και το τελικό καζανάκι (που σε μέγεθος είναι σαν το καζανάκι της τουαλέτας) καταντάει εκνευριστικό.Σε περίπτωση που βραχεί, το σκουπίζεις, βάζεις μπρος και φεύγεις.Απλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να βγάλεις παραπάνω δύναμη από αυτό το μοτέρ.Βασικά για να το πω καλύτερα, δύναμη θα βγάλεις αλλά μάλλον θα είναι λίγη σε σχέση με τα λεφτά που θα χρειαστούν.Βέβαια, όλα αυτά είναι θεωρητικά (από συζητήσεις και απ' όσο έχω διαβάσει σχετικά με το μοτέρ shiver/ dorso) μιας και δεν ξέρω κανέναν που να έχει πειραματιστεί.Όπως και να 'χει, είναι ένα μηχανάκι που δεν έχει πουλήσει αρκετά ώστε να υπάρχουν σωστά προ'ι'όντα ή δοκιμασμένες "συνταγές" για την βελτιώσή του.Στο ξένο φόρουμ της aprilia και στο AF1 θα βρεις πάρα πολλές πληροφορίες (όρεξη και χρόνο να 'χεις να διαβάσεις).Ήταν ένα τύπος από Σλοβενία που είχε γράψει καμιά 200k χιλιόμετρα με ένα λευκό shiver, ο οποίος το είχε ψάξει όσο δεν πάει.......και μετά πήρε ένα tuono V4 factory.Εδώ θα είμαστε πάντως να τα λέμε αν χρειαστείς κάτι.
βλεπω ας πουμε οτι το καινουριο 900 εχει ακριβως την ιδια διαμετρο με το 750 ,οποτε εαν μοιραζονται τα καρτερ ειναι πιθανο να μπαινει ο στροφαλος στο 750...ο οποιος στροφαλος εχει μονο τεσσερα δεκατα μικροτερο διαδρομη απο του dorso-capo 1200...αν τελικα οι πληροφοριες που θα συγκεντρωσω με πεισουν και το παρω να σαι σιγουρος οτι θα εχει πολυ ενδιαφερον η διαδικασια...
Παράθεση από: Reinmeister στις Μάρτιος 10, 2017, 02:16:34 πμ βλεπω ας πουμε οτι το καινουριο 900 εχει ακριβως την ιδια διαμετρο με το 750 ,οποτε εαν μοιραζονται τα καρτερ ειναι πιθανο να μπαινει ο στροφαλος στο 750...ο οποιος στροφαλος εχει μονο τεσσερα δεκατα μικροτερο διαδρομη απο του dorso-capo 1200...αν τελικα οι πληροφοριες που θα συγκεντρωσω με πεισουν και το παρω να σαι σιγουρος οτι θα εχει πολυ ενδιαφερον η διαδικασια... Μαλλον κατι αλλο σε τεσσερα εννοεις, π.χ. χιλιοστα
..θεωρω πιο συμφερον να ξεκινουσες απο το tuono και τον rotax, και να του κανεις αλλαγες για δικαβαλο (να μεταφερεις τα μαρσπιε του πισω συνεπιβατη και να φτιαξεις την σελα)
Αυτό θα πρότεινα και εγώ, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι τα Tuono έχουν γενικά πιο τραχιά λειτουργία, σκορτσάρουν, πιο βαρύ συμπλέκτη και γενικά για κίνηση εντός πόλεως, δεν...Σε τιμές παίζουν τα shiver αυτό τον καιρό?
Nομιζω καπου στην πορεια θα το χασεις το θεμα με την "χοντρη" αναβαθμιση του μοτερ. Εφοσον μιλαμε για νεο στροφαλο και πιστονια-κυλινδρους κλπ κλπ , γιατι να μην το κανεις και ντιζατο το γκαζι με ενα αγραφο εγκεφαλο με TC κλπ κλπ;Πιο συμφερον βλεπω να περιμενεις να βρεις τρακαρισμενο 900 και να ξεκινησεις απο εκει ή μοτερ εαν ταιριαζει και αντεχει απο 1200... Εγω πιστευω φτανει στα αλογα ενος duc749 το μοτερ της aprilia εαν το φτιαξεις εσυ απλα θεωρω πιο συμφερον να ξεκινουσες απο το tuono και τον rotax, και να του κανεις αλλαγες για δικαβαλο (να μεταφερεις τα μαρσπιε του πισω συνεπιβατη και να φτιαξεις την σελα)
απο απριλια αυστηρα και μονο σιβερ...
το βλεπω λιγο χαλαροτερα το θεμα...γι αυτο αλλωστε και μιλησα για μινιμουν 80 αλογακια,ετσι ωστε να μην ξενερωσω εντελως μεχρι να μπω στην διαδικασια που προαναφεραμε...νταξει...δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα...απο την στιγμη που ο σκελετος με το 900 ειναι απ οτι λενε ολοιδιος,θεωρητικα και το μοτερ του θα ειναι πολυ κοντα σε διαστασεις με το 750,οποτε προβλεπω λιγο κοντυτερες μπιελες κι εμβολα με λιγο ψηλοτερα τον πειρο και διατηρηση των υπαρχοντων κυλινδρων,οποτε στην χειροτερη με εναν κομπλε στροφαλο και ενα σετ εμβολων καθαριζω...τωρα,εαν ο ιταλος θελει να μαζεψει κοστη στο 900 δεν χαμπαριαζει απο γωνιες σφηνωσης μπιελας και βαλει απλως 5.5 χιλιοστα κοντυτερες,τοτε γλιτωνω και τα εμβολα...η δουλεια ειναι χαβαλες...απλο χαμαλικι...βεβαια αυτα θα ξεκαθαρισουν μολις βγουν τα πληρη χαρακτηριστικα του νεου μοτερ...εαν τελικα το αποφασισω πρωτα θα δω τι περιθωρια εχει το 750 μοτερ με στοκ κυβισμο και μετα θα αποφασισω...τουονο μπα...για πολλους λογους,με βασικοτερο οτι δεν γουσταρω καθολου το συγκεκριμενο μοτερ...γενικοτερα τρεφω μια αντιπαθεια με οποιοδηποτε V2 που χρειαζεται αντιβαρα εξαλειψης κραδασμων πρωτης ταξεως για να μην σκορπισει...πολλοι ακομη οι λογοι αλλα εκτος θεματος...απο απριλια αυστηρα και μονο σιβερ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι