0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 10, 2017, 10:09:53 μμ »


το βλεπω λιγο χαλαροτερα το θεμα...γι αυτο αλλωστε και μιλησα για μινιμουν 80 αλογακια,ετσι ωστε να μην ξενερωσω εντελως μεχρι να μπω στην διαδικασια που προαναφεραμε...

νταξει...δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα...απο την στιγμη που ο σκελετος με το 900 ειναι απ οτι λενε ολοιδιος,θεωρητικα και το μοτερ του θα ειναι πολυ κοντα σε διαστασεις με το 750,οποτε προβλεπω λιγο κοντυτερες μπιελες κι εμβολα με λιγο ψηλοτερα τον πειρο και διατηρηση των υπαρχοντων κυλινδρων,οποτε στην χειροτερη με εναν κομπλε στροφαλο και ενα σετ εμβολων καθαριζω...τωρα,εαν ο ιταλος θελει να μαζεψει κοστη στο 900 δεν χαμπαριαζει απο γωνιες σφηνωσης μπιελας και βαλει απλως 5.5 χιλιοστα κοντυτερες,τοτε γλιτωνω και τα εμβολα...

η δουλεια ειναι χαβαλες...απλο χαμαλικι...

βεβαια αυτα θα ξεκαθαρισουν μολις βγουν τα πληρη χαρακτηριστικα του νεου μοτερ...

εαν τελικα το αποφασισω πρωτα θα δω τι περιθωρια εχει το 750 μοτερ με στοκ κυβισμο και μετα θα αποφασισω...

τουονο μπα...για πολλους λογους,με βασικοτερο οτι δεν γουσταρω καθολου το συγκεκριμενο μοτερ...γενικοτερα τρεφω μια αντιπαθεια με οποιοδηποτε V2 που χρειαζεται αντιβαρα εξαλειψης κραδασμων πρωτης ταξεως για να μην σκορπισει...πολλοι ακομη οι λογοι αλλα εκτος θεματος...

απο απριλια αυστηρα και μονο σιβερ...



Πάω πάσο τότε, αφου υπάρχει κόλλημα. Εύχομαι να βρεις το μηχανάκι που θες.

το μηχανακι που θελω δεν υπαρχει αγορινα...ψαχνω απλως το κοντινοτερο δυνατον...θενκς ενιγουει...

*

Αποσυνδεδεμένος AlexDorso

  • *******
  • 2453
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +436
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #16 - : Μάρτιος 10, 2017, 10:11:16 μμ »
Η μετατροπή από 750 σε 1200 μπορεί να γίνει τελικα?μιας και ο κορμός είναι ίδιος?
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ.

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #17 - : Μάρτιος 10, 2017, 11:15:42 μμ »
Η μετατροπή από 750 σε 1200 μπορεί να γίνει τελικα?μιας και ο κορμός είναι ίδιος?

δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο ω μετατροπη,ακομη και με ιδια καρτερ,μια και μιλαμε για κυλινδρους,κεφαλες σωματα ψεκασμου απο το 1200 εκτος απο στροφαλο...πολυ οικονομικοτερο και ευκολοτερο να μπει αυτουσιο ενα μοτερ εαν χωραει στον σκελετο και φυσικα το αντεχει δομικα...

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #18 - : Μάρτιος 12, 2017, 02:30:42 μμ »
Λοιπον...εψαξα λιγο το θεμα κι ανακαλυψα το εξης εντυπωσιακο...

οι στροφαλοι shiver 750 και dorso 1200, διαδρομης εξαιρετεας,ειναι ολοιδιοι...μα ολοιδιοι ομως...

θα γραψω τα νουμερα σε χιλιοστα για να μην μπλεξουμε με μικρα και τυπους στροφαλων-μπιελων,γιατι θα μας παρει το βραδυ...

κομβια εδρασεως στροφαλων 50 χιλιοστα...

κομβια μπιελων 42 χιλιοστα...

μικρα κομβια μπιελων (πειρων εμβολων) 22 χιλιοστα...

αν κρινω απο αυτα τα δεδομενα ειναι σχεδον σιγουρο το σεναριο οτι ο στροφαλος με τις μπιελες του 1200 θα μπαινει κουτι στο 750 χωρις να χρειαστει καν πλακες ανυψωσης κυλινδρων...θελει περισσοτερο ψαξιμο βεβαια,αλλα μεχρις στιγμης ετσι δειχνει...

βασικα το μοτερ του 750 ειναι over engineered του κερατα,που σημαινει οτι και με πιεσμενη βελτιωση στα στοκ κυβικα δεν πρεπει να καταλαβαινει χριστο...

*

Αποσυνδεδεμένος PuNtOs

  • ***
  • 152
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #19 - : Μάρτιος 12, 2017, 02:55:25 μμ »
Σόρρυ αν η ερώτηση φανεί λίγο χαζή, αλλά δλδ η βασικη διαφορα 750 με 1200 είναι μόνο στο ύψος των εμβολων και το βύθισμα?

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

PuNtOs

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #20 - : Μάρτιος 12, 2017, 07:09:13 μμ »
Καλώς όρισες στο ΑΒ ικανέ στο βρεγμένο   :)

Για το Shiver 750: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_750%2015.htm δίνει 92 X 56.4 = 749.8 cc

Για το Shiver 900: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_900_17.htm δίνει 92 X 67.4 = 896.1 cc

To 1200 άστο αφού πάει ---- Dorso 1200 106 X 67.8 = 1196.6

Για το Shiver 1.1 εκατοστά διαφορά στην διαδρομή μεταξύ του 750 και του 900 δεν βλέπω με ποιο τρόπο μπορεί να βγει στο ίδιο κάρτερ εκτός αν έχεις τρόπο να μειώσεις την διάμετρο του κομβίου του στροφάλου 1.1 χιλ και φυσικά να το μετακινήσεις προς την περιφέρεια οπότε δεν αλλάζεις και το υπόλοιπο μοτέρ.

Σκέψου όμως τι θα καταφέρεις αφού με την ίδια δουλειά σε υπερκυβισμό μοτέρ από Τουόνο θα βγάλεις 150 άλογα. Και ξέρεις πως τα 150 άλογα με ροπές 120 Nm συμπεριφέρονται σαν 217 γιαπωνέζικα.

π.χ. 120 Νm στις 9500 στροφές δίνουν αντιστοιχία HP = (9500 X 120 ) / 5252 = 217 και αυτό ισχύει σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη.

Τώρα βέβαια αν σου αρέσει το πιο ελαφρύ και κομψό Shiver πιο πολύ, πάω πάσο

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #21 - : Μάρτιος 13, 2017, 12:31:55 πμ »
Σόρρυ αν η ερώτηση φανεί λίγο χαζή, αλλά δλδ η βασικη διαφορα 750 με 1200 είναι μόνο στο ύψος των εμβολων και το βύθισμα?

Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

βασικα δεν καταλαβαινω την ερωτηση...

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #22 - : Μάρτιος 13, 2017, 12:54:31 πμ »
Καλώς όρισες στο ΑΒ ικανέ στο βρεγμένο   :)

Για το Shiver 750: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_750%2015.htm δίνει 92 X 56.4 = 749.8 cc

Για το Shiver 900: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_900_17.htm δίνει 92 X 67.4 = 896.1 cc

To 1200 άστο αφού πάει ---- Dorso 1200 106 X 67.8 = 1196.6

Για το Shiver 1.1 εκατοστά διαφορά στην διαδρομή μεταξύ του 750 και του 900 δεν βλέπω με ποιο τρόπο μπορεί να βγει στο ίδιο κάρτερ εκτός αν έχεις τρόπο να μειώσεις την διάμετρο του κομβίου του στροφάλου 1.1 χιλ και φυσικά να το μετακινήσεις προς την περιφέρεια οπότε δεν αλλάζεις και το υπόλοιπο μοτέρ.

Σκέψου όμως τι θα καταφέρεις αφού με την ίδια δουλειά σε υπερκυβισμό μοτέρ από Τουόνο θα βγάλεις 150 άλογα. Και ξέρεις πως τα 150 άλογα με ροπές 120 Nm συμπεριφέρονται σαν 217 γιαπωνέζικα.

π.χ. 120 Νm στις 9500 στροφές δίνουν αντιστοιχία HP = (9500 X 120 ) / 5252 = 217 και αυτό ισχύει σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη.

Τώρα βέβαια αν σου αρέσει το πιο ελαφρύ και κομψό Shiver πιο πολύ, πάω πάσο

καλως σας βρηκα...

κατ αρχας μιλαω μονο για στροφαλο απο 1200...

απο κει και μετα η διαφορα μας δεν θα ναι τα 11,4 χιλιοστα,αλλα τα 5,7 της ακτινας,αναφορικα με την χωροταξια...οι κατασκευαστες αφηνουν παντα περιθωριο μεταξυ στροφαλου και καρτερ,οποτε τα σκαρτα 6 χιλιοστα δεν ειναι τραγικο νουμερο...

ακαδημαικη φυσικα ειναι η συζητηση,μια και χωρις τα πραγματα στα χερια,ασφαλες συμπερασμα δεν γινεται να βγει...

παντως κρατα,οτι εκτος απο τις προαναφερθεισες ταυτισεις μεταξυ των στροφαλων 750 και 1200 εχουν ακριβως την ιδια αποσταση μεταξυ κεντρων γραναζιων πρωτευουσας,κατι που ενισχυει ακομη περισσοτερο την πιθανοτητα ταιριασματος του μεγαλου στροφαλου στα μικρα καρτερ...anyway...λεπτομερειες αδιαφορες αυτη την στιγμη...

αναφορικα με το ροταξ...οπως εγραψα και πριν δεν μου αρεσει το συγκεκριμενο μοτερ,για να μην πω καμια βαρυτερη κουβεντα και χαλασουμε τις καρδιες μας... :P

περαν αυτου για να υπερκυβισεις το συγκεκριμενο μοτερ,πρεπει τα εμβολα σου,εαν το κανεις απο διαμετρο,να εχουν ακριβως το ιδιο βαρος με τα μαμα διοτι αλλιως θα κλαψεις τον στροφαλο στο πρωτο ανοιγμα...εαν δεν ειναι το ιδιο βαρος πρεπει αναγκαστικα να παιξεις με τα αντιβαρα που εχει για την εξαλειψη των κραδασμων πρωτης ταξεως,οποτε,παλι, κλαφτα χαραλαμπε...

αν το κανεις απο διαδρομη τοτε κλαιμε απο τωρα... :P

σε αυτα τα κυβικα προτιμω χαλαροτατα το μοτερ του vtr 1000 sp2 που απλως δεν συγκρινεται με το ροταξ απ οπου και αν το πιασεις και μπορει να πλακα να φτασει τα 150 ροδα στα στοκ κυβικα...

απολυτα νουμερα ροπης και ιπποδυναμης δεν με ενδιαφερουν...το μπουσα μου εχει 197 αλογα ροδα και 14 κιλα ροπη,επισης ροδα, σε superflow δυναμομεμτρο το οποιο ειναι πεδης και μετρα σωστα ροπη βγαζοντας αναλογια ιπποδυναμης...ενα  ιδιο που ειχα υπερκυβισει απο εμβολα στα 1397 ειχε 205 και 16 αντιστοιχα...

ακομη κι αυτα δεν μου λενε κατι απο πλευρας αισθησης,οποτε,οπως αντιλαμβανεσαι δεν σωζομαι,αρα μιλαω καθαρα για αξιοπρεπη κινηση...

συν τοις αλλοις η τελευταια σου προταση ειναι on the spot...

απο κει κι επειτα,εαν τελικα καταληξω στο σιβερακι ο υπερκυβισμος θα ειναι η εσχατη λυση,μια και ποτε δεν υπηρξα υπερ του...πρωτα θα δω χαρακτηριστικα κεφαλης,εκκεντροφορων,σωματων ψεκασμου,εγκεφαλου κι αν θεωρησω οτι δεν μπορω να βγαλω αλλα 20 ροδα,θα προχωρησω σε αλλες λυσεις...

αυριο κατα πασα θα μαθω τι παιζει απο διας...οψομεθα λοιπον... :)


*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #23 - : Μάρτιος 13, 2017, 01:35:15 πμ »
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια :ohyes: αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή :thnk: :thnk:???
Dance 4 life -  in my mind

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #24 - : Μάρτιος 13, 2017, 01:48:34 πμ »
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια :ohyes: αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή :thnk: :thnk:???

για υπερκυβισμο,αν ταιριαζουν οι στροφαλομπιελες του μεγαλου με κανα 1500 μαξ,χωρις εργατικα καθαριζεις...στα στοκ κυβικα συνυπολογιζοντας οτι δεν υπαρχουν εμβολα κι εκκεντροφοροι και πρεπει να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν, the sky is the limit...

απο αξιοπιστια δεν τιθεται θεμα, πλην κιβωτιου για το οποιο επιφυλασσομαι μια και δεν εχω ιδεα πως ειναι...


*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +250
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #25 - : Μάρτιος 13, 2017, 07:41:04 πμ »
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια :ohyes: αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή :thnk: :thnk:???
Για κάποιον σαν κι εσένα και εμένα, TUONO φίλε!!!
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #26 - : Μάρτιος 13, 2017, 05:31:32 μμ »
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια :ohyes: αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή :thnk: :thnk:???

για υπερκυβισμο,αν ταιριαζουν οι στροφαλομπιελες του μεγαλου με κανα 1500 μαξ,χωρις εργατικα καθαριζεις...στα στοκ κυβικα συνυπολογιζοντας οτι δεν υπαρχουν εμβολα κι εκκεντροφοροι και πρεπει να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν, the sky is the limit...

απο αξιοπιστια δεν τιθεται θεμα, πλην κιβωτιου για το οποιο επιφυλασσομαι μια και δεν εχω ιδεα πως ειναι...
Ξεφεύγουν τα πράγματα λίγο για μετατροπές είναι πολλά τα €€ για τα δεδομένα μου οπότε προς το παρόν δεν ανοιγομαι!!
 Το έχω ψάξει παλαιότερα για αναβάθμιση αυτού του μοτέρ και είναι δύσκολα τα πράγματα από πλευράς πραγμάτων όντως δεν παίζουν πολλά και αυτά που παίζουν δεν έχουν δοκιμαστεί :ohyes:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +9
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει...
« Απάντηση #27 - : Μάρτιος 13, 2017, 05:32:23 μμ »
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια :ohyes: αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή :thnk: :thnk:???
Για κάποιον σαν κι εσένα και εμένα, TUONO φίλε!!!
Δεν θέλω και πολύ στο παρά πέντε είμαι :thnk:
Dance 4 life -  in my mind

*

Reinmeister

Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει... νεος ψαχνει για shiver
« Απάντηση #28 - : Μάρτιος 13, 2017, 07:08:42 μμ »
αν δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο κολλημα με το σιβερ,εξυπακουεται οτι η ιδανικη λυση ειναι η αντικατασταση...

οπως λενε και οι αμερικανοι,ο καλυτερος τροπος για να αποκτησεις τις επιδοσεις ενος 1100,ειναι να αγορασεις ενα 1100 και δεν εχουν καθολου αδικο...

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: ολοι οι τιτλοι εχουν ηδη μπει... νεος ψαχνει για shiver
« Απάντηση #29 - : Μάρτιος 14, 2017, 11:13:41 πμ »
αν δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο κολλημα με το σιβερ,εξυπακουεται οτι η ιδανικη λυση ειναι η αντικατασταση...

οπως λενε και οι αμερικανοι,ο καλυτερος τροπος για να αποκτησεις τις επιδοσεις ενος 1100,ειναι να αγορασεις ενα 1100 και δεν εχουν καθολου αδικο...

Και θα έχεις ένα ....... 1100  :ohyes:

Αν τουμπανιάσεις ένα V2 θα έχεις 1100 με απίστευτα μεγάλες διαφορές.

Εξαρτάται πόσο ψηλά θα βάλεις  ........ τον ουρανό σου και πόσα πράγματα θα πειράξεις
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης