0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Reinmeister στις Μάρτιος 10, 2017, 08:20:34 μμτο βλεπω λιγο χαλαροτερα το θεμα...γι αυτο αλλωστε και μιλησα για μινιμουν 80 αλογακια,ετσι ωστε να μην ξενερωσω εντελως μεχρι να μπω στην διαδικασια που προαναφεραμε...νταξει...δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα...απο την στιγμη που ο σκελετος με το 900 ειναι απ οτι λενε ολοιδιος,θεωρητικα και το μοτερ του θα ειναι πολυ κοντα σε διαστασεις με το 750,οποτε προβλεπω λιγο κοντυτερες μπιελες κι εμβολα με λιγο ψηλοτερα τον πειρο και διατηρηση των υπαρχοντων κυλινδρων,οποτε στην χειροτερη με εναν κομπλε στροφαλο και ενα σετ εμβολων καθαριζω...τωρα,εαν ο ιταλος θελει να μαζεψει κοστη στο 900 δεν χαμπαριαζει απο γωνιες σφηνωσης μπιελας και βαλει απλως 5.5 χιλιοστα κοντυτερες,τοτε γλιτωνω και τα εμβολα...η δουλεια ειναι χαβαλες...απλο χαμαλικι...βεβαια αυτα θα ξεκαθαρισουν μολις βγουν τα πληρη χαρακτηριστικα του νεου μοτερ...εαν τελικα το αποφασισω πρωτα θα δω τι περιθωρια εχει το 750 μοτερ με στοκ κυβισμο και μετα θα αποφασισω...τουονο μπα...για πολλους λογους,με βασικοτερο οτι δεν γουσταρω καθολου το συγκεκριμενο μοτερ...γενικοτερα τρεφω μια αντιπαθεια με οποιοδηποτε V2 που χρειαζεται αντιβαρα εξαλειψης κραδασμων πρωτης ταξεως για να μην σκορπισει...πολλοι ακομη οι λογοι αλλα εκτος θεματος...απο απριλια αυστηρα και μονο σιβερ...Πάω πάσο τότε, αφου υπάρχει κόλλημα. Εύχομαι να βρεις το μηχανάκι που θες.
το βλεπω λιγο χαλαροτερα το θεμα...γι αυτο αλλωστε και μιλησα για μινιμουν 80 αλογακια,ετσι ωστε να μην ξενερωσω εντελως μεχρι να μπω στην διαδικασια που προαναφεραμε...νταξει...δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα...απο την στιγμη που ο σκελετος με το 900 ειναι απ οτι λενε ολοιδιος,θεωρητικα και το μοτερ του θα ειναι πολυ κοντα σε διαστασεις με το 750,οποτε προβλεπω λιγο κοντυτερες μπιελες κι εμβολα με λιγο ψηλοτερα τον πειρο και διατηρηση των υπαρχοντων κυλινδρων,οποτε στην χειροτερη με εναν κομπλε στροφαλο και ενα σετ εμβολων καθαριζω...τωρα,εαν ο ιταλος θελει να μαζεψει κοστη στο 900 δεν χαμπαριαζει απο γωνιες σφηνωσης μπιελας και βαλει απλως 5.5 χιλιοστα κοντυτερες,τοτε γλιτωνω και τα εμβολα...η δουλεια ειναι χαβαλες...απλο χαμαλικι...βεβαια αυτα θα ξεκαθαρισουν μολις βγουν τα πληρη χαρακτηριστικα του νεου μοτερ...εαν τελικα το αποφασισω πρωτα θα δω τι περιθωρια εχει το 750 μοτερ με στοκ κυβισμο και μετα θα αποφασισω...τουονο μπα...για πολλους λογους,με βασικοτερο οτι δεν γουσταρω καθολου το συγκεκριμενο μοτερ...γενικοτερα τρεφω μια αντιπαθεια με οποιοδηποτε V2 που χρειαζεται αντιβαρα εξαλειψης κραδασμων πρωτης ταξεως για να μην σκορπισει...πολλοι ακομη οι λογοι αλλα εκτος θεματος...απο απριλια αυστηρα και μονο σιβερ...
Η μετατροπή από 750 σε 1200 μπορεί να γίνει τελικα?μιας και ο κορμός είναι ίδιος?
Σόρρυ αν η ερώτηση φανεί λίγο χαζή, αλλά δλδ η βασικη διαφορα 750 με 1200 είναι μόνο στο ύψος των εμβολων και το βύθισμα?Στάλθηκε από το Nexus 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλώς όρισες στο ΑΒ ικανέ στο βρεγμένο Για το Shiver 750: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_750%2015.htm δίνει 92 X 56.4 = 749.8 ccΓια το Shiver 900: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia_shiver_900_17.htm δίνει 92 X 67.4 = 896.1 ccTo 1200 άστο αφού πάει ---- Dorso 1200 106 X 67.8 = 1196.6Για το Shiver 1.1 εκατοστά διαφορά στην διαδρομή μεταξύ του 750 και του 900 δεν βλέπω με ποιο τρόπο μπορεί να βγει στο ίδιο κάρτερ εκτός αν έχεις τρόπο να μειώσεις την διάμετρο του κομβίου του στροφάλου 1.1 χιλ και φυσικά να το μετακινήσεις προς την περιφέρεια οπότε δεν αλλάζεις και το υπόλοιπο μοτέρ.Σκέψου όμως τι θα καταφέρεις αφού με την ίδια δουλειά σε υπερκυβισμό μοτέρ από Τουόνο θα βγάλεις 150 άλογα. Και ξέρεις πως τα 150 άλογα με ροπές 120 Nm συμπεριφέρονται σαν 217 γιαπωνέζικα.π.χ. 120 Νm στις 9500 στροφές δίνουν αντιστοιχία HP = (9500 X 120 ) / 5252 = 217 και αυτό ισχύει σε όλα τα γεωγραφικά μήκη και πλάτη.Τώρα βέβαια αν σου αρέσει το πιο ελαφρύ και κομψό Shiver πιο πολύ, πάω πάσο
Ωραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή ???
Παράθεση από: shiverfactory στις Μάρτιος 13, 2017, 01:35:15 πμΩραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή ???για υπερκυβισμο,αν ταιριαζουν οι στροφαλομπιελες του μεγαλου με κανα 1500 μαξ,χωρις εργατικα καθαριζεις...στα στοκ κυβικα συνυπολογιζοντας οτι δεν υπαρχουν εμβολα κι εκκεντροφοροι και πρεπει να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν, the sky is the limit...απο αξιοπιστια δεν τιθεται θεμα, πλην κιβωτιου για το οποιο επιφυλασσομαι μια και δεν εχω ιδεα πως ειναι...
Παράθεση από: shiverfactory στις Μάρτιος 13, 2017, 01:35:15 πμΩραίο όλο αυτό που έχει ανοίξει και δεν σας κρύβω ότι μου τρέχουν τα σάλια αλλά πόσα €€ θα στοιχίσει μία τέτοια ίδους μετατροπή με γνώμονα την αξιοπιστία μίας και για μένα το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει ότι δεν νιώθει τίποτα τουλάχιστον σε στοκ μορφή ???Για κάποιον σαν κι εσένα και εμένα, TUONO φίλε!!!
αν δεν εχεις καποιο ιδιαιτερο κολλημα με το σιβερ,εξυπακουεται οτι η ιδανικη λυση ειναι η αντικατασταση...οπως λενε και οι αμερικανοι,ο καλυτερος τροπος για να αποκτησεις τις επιδοσεις ενος 1100,ειναι να αγορασεις ενα 1100 και δεν εχουν καθολου αδικο...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι