0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ρε παιδιά μια ερώτηση...τα προβλήματα φτιάχνονται στην εγγύηση??αν ναι γιατί όλος αυτός ο ντόρος??αν έκανε την πάπια η απριλια και δεν αναγνώριζε τίποτα το καταλαβαίνω άλλα τώρα γιατί??και μην μου λέτε να μην συγκρίνω με τα προβλήματα που βγάζουν τα άλλα...και την συμπεριφορά των άλλων εταιριών...
κατ 'αρχήν θα συμφωνήσω σε μερικά σημεία και θα διαφωνήσω σε άλλα. δικαιολογήμενο είναι να είσαι ξενερωμένος με το μηχανάκι που αγόρασες και το βλέπεις να μένει από μια μαλακία στη μέση του δρόμου. 100% συμφωνώ (μου έχει τυχει και μένα). κανείς δεν θέλει να μείνει σε μια βόλτα, να σπρώχνει και να ταλαιπωρείται. όμως θα θελα να σας εξηγήσω λίγο την προηγούμενη θέση μου:1. αυτό που ήθελα να πω είναι όχι να μην λέμε τα προβλήματα ΑΛΛΑ να υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ ενημέρωση στο [email protected]με αυτό τον τρόπο δίνεται και σε μας την δυνατότητα να πιέσουμε το εργοστάσιο καθώς εδώ θα ήθελα να σας πω και ότι το γεγονός ότι αλλαξε ο κωδικός της μίζας στα shiver ήταν κατόρθωμα του ελληνικού γραφείου καθώς ΜΟΝΟ από ελλάδα υπήρχε ένδειξη για προβληματικές μίζες (εκείνη την περίοδο).2. όταν υπάρχει έγγραφη καταγραφή προβλήματος μπαίνει στο στατιστικό και μπορούμε να πιέσουμε ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ για καλύτερο ποιοτικό έλεγχο3. σε καμία περίπτωση να γίνονται αβαβα τα προβλήματα. 4. όσοι με ξέρετε, ξέρετε πολύ καλά ότι δεν χαϊδευω αυτιά ούτε δω ούτε στην Ιταλία. τα χώνω γιατί πάνω από όλα είμαι και γω καταναλωτής. και θεωρώ ότι τα 30.000χλμ σε ένα χρόνο στο tuono και τα 520.000(σωστά διαβάσατε) στους 2 πήγασους της ζωής μου είναι αρκετά για να έχω μια ελάχιστη εμπειρία σε προβλήματα. Δεν θα διαφωνισω ότι υπάρχει πρόβλημα. και μην νομιζετε ότι δεν μας βγαίνουν τα λαρυγγια να φωνάζουμε, ή ότι γουσταρουμε να έχουν τα μηχανακια προβλήματα και να γ@μιετα@ι η δουλειά που κάνουμε και ότι στήνουμε εδώ μέσα για ένα γαμω-διακοπτάκι. θα επανέρθω γιατί επεσε δουλεια...
ΑΛΛΑ να υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ ενημέρωση στο [email protected]
Πάνο, καλά τα λες για την γραπτή ενημέρωση, η απορία μου όμως είναι η εξής:Το στατιστικό δεν ενημερώνετε κατά την αποκατάσταση της βλάβης από το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο?
του το "φόρεσα" μέσα στο γκαράααζ!
Παράθεση από: Toumpas Fz1 στις Οκτώβριος 07, 2008, 03:36:26 μμ του το "φόρεσα" μέσα στο γκαράααζ!Ετσιιιι φιλαράκι...βρήκες τη σωστή χρήση του.
Παράθεση από: Zeppelin στις Οκτώβριος 07, 2008, 02:05:30 μμΠάνο, καλά τα λες για την γραπτή ενημέρωση, η απορία μου όμως είναι η εξής:Το στατιστικό δεν ενημερώνετε κατά την αποκατάσταση της βλάβης από το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο?Χοχοχο!!! Καλό κι αυτό! Εγώ είμαι σίγουρος ότι δεν ενημερώνονται, αλλά είναι τόσο συγκεκριμένες οι συχνές βλάβες που βγάζουν τα Aprilia, που μάλλον τις υποψιάζονται από τη ζήτηση συγκεκριμένων ανταλλακτικών! Είναι προφανές ότι δεν τους νοιάζει.
ρε σεις εννοω να στελνετε το προβλημα με κάποιο τρόπο στην αντιπορσωπεία (φαξ τηλεφωνο ταχυδρομιό περιστέρι...) πωπω ... αμέσως μην πει άνθρωπος κάτι να μην πέσει κάτω. τα υπόλοιπα θα σας τα εξηγήσω από κοντά
Παράθεση από: Themis στις Οκτώβριος 06, 2008, 02:32:17 μμ απλά ειναι μια πολύ λεπτή γραμμή και ο καθένας το αντιλαμβάνεται και το μεταφέρει διαφορετικάTo πως το αντιλαμβάνομαι το έχω ξαναγράψει.Παράθεση από: Byron στις Ιούλιος 24, 2008, 01:07:09 μμH γνώση δεν πρέπει να (αυτο)λογοκρίνεται απ΄το όποιο συναίσθημα έχουμε μια κάποια εταιρία (Forums are a clearing house for information on problems, not a group masturbation area).Φόρουμ με μέλη που χαϊδεύει ο ένας τον άλλο λέγοντας μεταξύ τους τι γαμάτα μηχανάκια έχουν δεν είναι φόρουμ, αλλά λέσχη. Πραγματικά λυπάμαι που τα χώνω στην αγαπημένη μας εταιρία, εξακολουθώ να έχω τα 2 μου aprilia, αλλά ρε παίδες ήμαρτον. Δεν έχει διαβάσει κανείς τα ποστ των νέων κατόχων; Με πιάνει η καρδιά μου ρε ΄σεις όταν διαβάζω πρόβλημα και το post counter γράφει 2 (!!!) μηνύματα. Για το τι γράφουν τα άλλα φόρα, μην παίρνετε κι όρκο. Αν εξαιρέσουμε τους ducatisti λόγω ομερτά, και τους Bmw-άκηδες λόγω τραυματικής παιδικής ηλικίας, σε γενικές γραμμές τα προβλήματα γίνονται γνωστά. Για ρωτήστε τον Tuonoman, απου που έμαθε ότι όλα τα CBR RR μέχρι ΄05 καίνε πηνία.....
απλά ειναι μια πολύ λεπτή γραμμή και ο καθένας το αντιλαμβάνεται και το μεταφέρει διαφορετικά
H γνώση δεν πρέπει να (αυτο)λογοκρίνεται απ΄το όποιο συναίσθημα έχουμε μια κάποια εταιρία (Forums are a clearing house for information on problems, not a group masturbation area).Φόρουμ με μέλη που χαϊδεύει ο ένας τον άλλο λέγοντας μεταξύ τους τι γαμάτα μηχανάκια έχουν δεν είναι φόρουμ, αλλά λέσχη.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι