APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΚΡΗΤΙΚΟΣ στις Ιούνιος 16, 2008, 12:24:48 πμ
-
Λοιπον σημερα κατεβηκα το μεσημερακι βολτα μεχρι την Τριπολη...
Ειχα φτασει καπου 50 χλμ πριν την Τριπολη και μεχρι εκεινη την ωρα πηγαινα με Touring και καπου μετα το Αρτεμισιο αποφασιζω να βαλω το Sport για να γουσταρω λιγο...
Εν κινησει (οπως λεει και το manual) κλεινω τελειως το γκαζι και παταω το μπουτον της μιζας για να αλλαξω χαρτη...
Ξαφνικα η μηχανη αρχισε να χανει στροφες , η βελονα στο στροφομετρο πηγαινε πατω κατω μεταξυ 3.000 και 5.000 στροφων και στο κοντερ βγηκε η ενδειξη URGENT SERVICE...
Ωπα λεω μ*λακια εκανα...το εκαψα...
Σταματαω , σβηνω και ξαναγυρναω τον διακοπτη. Παλι στο κοντερ URGENT SERVICE... Λεω κατσε να δω θα παρει μπροστα...???
Μιζαρω και ολα καλα...σβηνει η ενδειξη URGENT SERVICE...
Λεω κατσε να δω αλλη μια μπας και τα κανω χειροτερα...Ξανασβηνω , ξαναγυρναω διακοπτη και ολα κανονικα...
Λεω παμε και βλεπουμε...Φτανω Τριπολη , καθομαι γυρναω και ολα κανονικα...
Εχει κανεις (Βιll) καμμια ιδεα τι στο καλο μπορει να εγινε ? Δεν ειναι παραξενο ?
Αν το τοπικ κολλαει για αλλου παρακαλω τους αρμοδιους(λεμε τωρα :P)
-
καλα...κοίτα,,παίζει και να μην είναι τίποτα..απλά εχε το νου σου... :bye:
-
καλα...κοίτα,,παίζει και να μην είναι τίποτα..απλά εχε το νου σου... :bye:
...τον φώτισες τον άνθρωπο!!! :P :P
-
μη δινεις σημασια σε ενδειξεις που εμφανιζονται και εξαφανιζονται, ιδίως αν το μηχανακι συνεχιζει να λειτουργει φυσιολογικα. Είναι αναμενομενες , τα χουν αυτα τα ηλεκτρονικα συστηματα. Το θεμα ειναι να μην παραμενουν, τοτε ειναι υποπτο
Για παραδειγμα, εμενα αρκετες φορες συνεχιζει να μου αναβει το φωτακι της βενζινης αφοτου εχω φουλαρει, και μετα απο λιγα χιλιομετρα, ως δια μαγείας εξαφανιζεται. Αλλοτε ο δεικτης σχεσης στο κιβωτιο δεν εμφανιζεται σωστα ή και καθόλου. Χαλαρωσε λοιπον και καλυτερα να μην αλλαζεις χαρτη εν κινησει, ασε που ειναι επικινδυνο, ιδίως αν φορτωσεις τη sport
-
καλα...κοίτα,,παίζει και να μην είναι τίποτα..απλά εχε το νου σου... :bye:
...τον φώτισες τον άνθρωπο!!! :P :P
Oρίστε ρε (davide) και ο shivermaniac αυτό ειπε.... :tez:
Εννοώ ότι...ως γνήσια ιταλικά... :blus: ισως κανουν κανα χαζό... Ωστοσο λίγο προσοχή... :bye:
-
Εαν το SHIVER δεν ειχε βγαλει τις λεογομενες παιδικες ασθενειες σε αλλους μπορει και να το περναγα στο ντουκου...
Οταν ομως εχουν γινει αυτα με τα πηνια , την μιζα που κολλαει κτλ ειναι λογικο να ανησθχω μετα απο αυτο που συνεβη...
Το συμπερασμα ειναι οτι αυριο πρωι πρωι εχει βολτα στα Σεπολια , Κηφισσου 166...
Για να εχω το κεφαλι μου ησυχο...Αλλωστε οπως λενε καλυτερα να προλαμβανεις παρα να θεραπευεις...
-
αγαπητέ φίλε και φίλτατοι συμφορουμίτες, μαντέψτε !! :psdof: :psdof:!!
επαθα τα ιδια :psdof: και χωρις να αλλαξω καποιο χαρτη εν κινησει, ημουν απλως με 6η και 135 χιλ δηλ χαλαρα :psdof:
το μοτερ εχασε στροφες, αναψε η λυχνια γενικου συνεγερμου και ταυτοχρονα η ενδειξη urgent service :psdof: :dvl!
σβηνω, περιμενω, ξαναναβω, ολα φυσιολογικα αλλα το λαμπακι ξανα αναμμένο :psdof:
ξανασβηνω, περιμενω 20, αναβω, λαμπακι αναμμενο, ξεκιναω και σχεδον αμεσως μετα το λαμπακι σβηνει και το μηχανακι φαινεται νορμαλ. Εκανα 25 χιλιομετρα χωρις προβλημα και χωρις να ξαναεμφανιστει. :ohmy: :ohmy:
προσπαθω να εφαρμοσω τη συμβουλη μου για χαλαρωση αλλα αδυνατον! εχω φορτωσει :psdof:
-
Συγγνώμη κι'όλας αλλα αυτο με τις παιδικες ασθενειες δεν μπορω να το καταλάβω.
Τι παει να πει αυτο,παιδικες ασθενειες ειναι η παρωτίτιδα, η ερυθρα και άλλες. Μην ξεχνατε ομως οτι ακομα και αν δεχτουμε αυτες τις ασθενειες μπορει να αφησουν κουσουρια τα οποια δεν φαινονται στο αμεσο μελλον.
Επισης υπαρχουν και οι αρρώστιες που εμφανιζονται για μια μερα και μετα υποβοσκουν μεχρι να βρουν τις καταλληλες συνθηκες (βλεπε HSV, ή πιο απλα ερπης) :thnk:
Οι παραλληλισμοι δικοι σας!
Για μενα το λιγοτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι να το φισωσουμε σε εναν εγκεφαλο να δουμε τι στην ευχη μπορει να σημαινει αυτο!
-
α...νομίζω ότι θα ασχοληθούμε πολύ και δυστυχώς δυσάρεστα με το shiver... :psdof:
οπότε μάλλον κάτι παίζει και επιβάλλεται ο ''γιατρός'' για να βρούμε τη λύση...
Κοιτάξτε το και ρίξτε ποστ γιατί από ότι καταλαβαίνω θα ρωτήσουν κι άλλοι τα ίδια... :psdof: :psdof: :bye:
-
φοβάμαι ότι εχεις δίκιο..
ήδη η Liana,ο Κρητικός, εγώ και δε ξέρω αν ξέχασα κανέναν άλλο απο το φόρουμ αντιμετωπίσαμε ή αντιμετωπίζουμε πρόβλημα, ενδεχομένως σοβαρό. Από οτι επισης διαβάζω στο Αγγλικό φόρουμ ο αριθμός των "προβληματικών" shiver αυξάνεται με αριθμητική πρόοδο. Αρχίζω να ανησυχω και να προβληματίζομαι εντόνως γιατι μιλάμε για ενα μηχανακι που σ ελίγο κλεινει ενα χρόνο κυκλοφορίας και θα πρεπε αν μη τι άλλο οι παιδικές ασθένειες να έχουν εξαληφθεί. Αντι γι αυτό διαπιστώνω ότι επανέρχονται και επαναλαμβανονται. Ελπίσω ο " Γιατρός " να μας τα θεραπεύσει εγκαίρως πριν η ασθενής αποβιώσει ή αναγκαστούμε να την εκτελέσουμε εν ψυχρώ. Θα ναι κρίμα, πολύ κρίμα.. :psdof:
-
...μιλάμε για ενα μηχανακι που σ ελίγο κλεινει ενα χρόνο κυκλοφορίας και θα πρεπε αν μη τι άλλο οι παιδικές ασθένειες να έχουν εξαληφθεί...
Η Aprilia δεν φημίζεται για την αντιμετώπιση των παιδικών ασθενιών. Οι τελευταίοι Πήγασοι i.e. του 2005 βγάζουν περίπου τα ίδια χαζοηλεκτρικά προβλήματα που έβγαζαν και οι πρώτοι του 2002, μην πω και οι καρμπιρατεράτοι προ του 2000.
(όλοι αυτοί που είχαν το ίδιο πρόβλημα, βρήκαν τελικά τι έφταιγε;)
-
τα shiver βγάζουν προβλήματα έτσι????
ΜΕ ΤΑ ΜΑΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ...???? κανεις δεν μας εχει πει κάτι..... :thnk:
-
φοβάμαι ότι εχεις δίκιο..
ήδη η Liana,ο Κρητικός, εγώ και δε ξέρω αν ξέχασα κανέναν άλλο απο το φόρουμ αντιμετωπίσαμε ή αντιμετωπίζουμε πρόβλημα, ενδεχομένως σοβαρό. Από οτι επισης διαβάζω στο Αγγλικό φόρουμ ο αριθμός των "προβληματικών" shiver αυξάνεται με αριθμητική πρόοδο. Αρχίζω να ανησυχω και να προβληματίζομαι εντόνως γιατι μιλάμε για ενα μηχανακι που σ ελίγο κλεινει ενα χρόνο κυκλοφορίας και θα πρεπε αν μη τι άλλο οι παιδικές ασθένειες να έχουν εξαληφθεί. Αντι γι αυτό διαπιστώνω ότι επανέρχονται και επαναλαμβανονται. Ελπίσω ο " Γιατρός " να μας τα θεραπεύσει εγκαίρως πριν η ασθενής αποβιώσει ή αναγκαστούμε να την εκτελέσουμε εν ψυχρώ. Θα ναι κρίμα, πολύ κρίμα.. :psdof:
Δημητρη το σοβαρο προβλημα το ειχε η Λιανα(δυστυχως για εκεινη)...Εγω προς το παρον δεν ειχα κατι αλλο...φτου φτου φτου...βεβαια δεν λεω οτι καλως συμβαινουν εστω αυτα τα μικροπροβληματα αλλα προς το παρον ολα καλα...
-
Να κανω μια ερώτηση?
Το Dorso σε σχεση με το Shiver τι διαφορες έχουν?
Μιλω απο τεχνικης αποψης,δλδ αυτο που θελω να μαθω ειναι ενας κατοχος dorso θα πρεπει να περιμενει τα ιδια προβληματακια με αυτα που παρουσιάζουν τα shiver?
-
Να κανω μια ερώτηση?
Το Dorso σε σχεση με το Shiver τι διαφορες έχουν?
Μιλω απο τεχνικης αποψης,δλδ αυτο που θελω να μαθω ειναι ενας κατοχος dorso θα πρεπει να περιμενει τα ιδια προβληματακια με αυτα που παρουσιάζουν τα shiver?
μμμ...δεν το κρίνω κι απαραίτητο.... :thnk:
-
Λοιπον σημερα κατεβηκα το μεσημερακι βολτα μεχρι την Τριπολη...
Ειχα φτασει καπου 50 χλμ πριν την Τριπολη και μεχρι εκεινη την ωρα πηγαινα με Touring και καπου μετα το Αρτεμισιο αποφασιζω να βαλω το Sport για να γουσταρω λιγο...
Εν κινησει (οπως λεει και το manual) κλεινω τελειως το γκαζι και παταω το μπουτον της μιζας για να αλλαξω χαρτη...
Ξαφνικα η μηχανη αρχισε να χανει στροφες , η βελονα στο στροφομετρο πηγαινε πατω κατω μεταξυ 3.000 και 5.000 στροφων και στο κοντερ βγηκε η ενδειξη URGENT SERVICE...
Ωπα λεω μ*λακια εκανα...το εκαψα...
Σταματαω , σβηνω και ξαναγυρναω τον διακοπτη. Παλι στο κοντερ URGENT SERVICE... Λεω κατσε να δω θα παρει μπροστα...???
Μιζαρω και ολα καλα...σβηνει η ενδειξη URGENT SERVICE...
Λεω κατσε να δω αλλη μια μπας και τα κανω χειροτερα...Ξανασβηνω , ξαναγυρναω διακοπτη και ολα κανονικα...
Λεω παμε και βλεπουμε...Φτανω Τριπολη , καθομαι γυρναω και ολα κανονικα...
Εχει κανεις (Βιll) καμμια ιδεα τι στο καλο μπορει να εγινε ? Δεν ειναι παραξενο ?
Αν το τοπικ κολλαει για αλλου παρακαλω τους αρμοδιους(λεμε τωρα :P)
Την αλλαγή στο Mode δεν την κάνουμε εν κινήσει, μόνο σταματημένοι, ίσως γι αυτό σου έβγαλε ένδειξη.. ενημέρωσε μας τι απέγινε... :bye: :bye:
-
ε φυσικά αφου φορνε τον ιδιο κινητηρα.. εκτος αν η μαμα απριλια αποφασισε να θεραπευσει το ενα μοντελο και να αφησει το αλλο αρρωστο. Κι εγω μετα την ενδειξη γενικου συναγερμου που μου εβγαλε μαζι με την ενδειξη urgent service δεν αντιμετωπισα αλλο προβλημα , δηλ το μηχανακι πηγαινε κανονικα (εκανα 30 χιλιομετρα) αλλα ποις ξερει αν θα με αφησει ή οχι μια μερα στη μεση του δρομου; κι αν δεν πρεπει να το κινω πριν εντοπιστει η πιθανη ανωμαλια; ειναι δυνατον να ανεβαινουμε με την αβεβαιοτητα, θα μαφησει δε θα μαφησει;αυτα τα πραγματα δε θαπρεπε να συμβαινουν σε καινουρια μηχανακια..
-
Ρε συ μάστορα....
Τελικά την αλλαγή mode τι λεει το manual την κανουμε εν κινησει ή όχι....???
Για δες μηπως πρεπει να εισαι σταματημένος και τσάμπα βρίζουμε.... :psdof: :bye: :bye:
-
ε φυσικά αφου φορνε τον ιδιο κινητηρα.. εκτος αν η μαμα απριλια αποφασισε να θεραπευσει το ενα μοντελο και να αφησει το αλλο αρρωστο. Κι εγω μετα την ενδειξη γενικου συναγερμου που μου εβγαλε μαζι με την ενδειξη urgent service δεν αντιμετωπισα αλλο προβλημα , δηλ το μηχανακι πηγαινε κανονικα (εκανα 30 χιλιομετρα) αλλα ποις ξερει αν θα με αφησει ή οχι μια μερα στη μεση του δρομου; κι αν δεν πρεπει να το κινω πριν εντοπιστει η πιθανη ανωμαλια; ειναι δυνατον να ανεβαινουμε με την αβεβαιοτητα, θα μαφησει δε θα μαφησει;αυτα τα πραγματα δε θαπρεπε να συμβαινουν σε καινουρια μηχανακια..
+1000, Επίσης έχετε τσεκάρει την οδική βοήθεια που "υποτίθεται" ότι έχουμε?? Εγώ όταν έμεινα τελευταία φορά με ρυμούλκησε ένας φίλος και πήγα στο συνεργείο!! Μιας και η οδική βοήθεια δεν απάντησε ποτέ....τσεκάρετε το... :bye: :bye:
-
α μαλιστα, υπεροχα, λεγε μας τετοια να μας ανοιξεις την καρδιά!! :psdof:
φαντασου λεει να ναι Κυριακη ή καμια αργία και να σαφησει στη μεση του πουθενα τι καντηλια θα κατεβάσεις..
themis δεν εκανα καμια αλλαγη mode ουτε εν κινησει ουτε σταματημενος, δεν εχει σχεση με αυτο, το μανιουαλ εξάλλου αναφερει οτι μπορει να γινει εν κινησει
Εγω επιφυλάσσομαι για τη συνεχεια για να δω αν θα μαφησει και τι θα βγαλει το διαγνωστικο τσεκ οποτε μπορεσω να το παω (κοντινοτερο εξουσιοδοτημενο συνεργειο 90 χιλιομετρα :psdof:) διότι δίνω παντα 2 ευκαιρίες σε οτι απρόβλεπτο συμβαινει στα αγαθά που αγοράζω. Την τρίτη όμως.. :bigun: :pp% :rant1: :dvl!
-
Ρε συ μάστορα....
Τελικά την αλλαγή mode τι λεει το manual την κανουμε εν κινησει ή όχι....???
Για δες μηπως πρεπει να εισαι σταματημένος και τσάμπα βρίζουμε.... :psdof: :bye: :bye:
Απο το ελληνικο manual σελιδα 32
ΠΡΟΣΟΧΗ
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΧΕΙΡΟΛΑΒΗ ΓΚΑΖΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Θα παω στον Βασιλη σε λιγο να το βαλουμε στον εγκεφαλο να δουμε τι στο καλο ειναι και θα ποσταρω οτι νεοτερο...
-
ε φυσικά αφου φορνε τον ιδιο κινητηρα.. εκτος αν η μαμα απριλια αποφασισε να θεραπευσει το ενα μοντελο και να αφησει το αλλο αρρωστο. Κι εγω μετα την ενδειξη γενικου συναγερμου που μου εβγαλε μαζι με την ενδειξη urgent service δεν αντιμετωπισα αλλο προβλημα , δηλ το μηχανακι πηγαινε κανονικα (εκανα 30 χιλιομετρα) αλλα ποις ξερει αν θα με αφησει ή οχι μια μερα στη μεση του δρομου; κι αν δεν πρεπει να το κινω πριν εντοπιστει η πιθανη ανωμαλια; ειναι δυνατον να ανεβαινουμε με την αβεβαιοτητα, θα μαφησει δε θα μαφησει;αυτα τα πραγματα δε θαπρεπε να συμβαινουν σε καινουρια μηχανακια..
Δημητρη το manual (σελιδα 29) λεει οτι οταν βγαλει το URGENT SERVICE η μηχανη δεν ακινητοποιειται απλα κοβει την μεγιστη ροπη ετσι ωστε να μπορεις να το πας στο συνεργειο...τωρα τι κοβει ακριβως δεν ξερω αφου οταν γυριζα Αθηνα πηγαινα 160-170 μεσο ορο και επιασα και 200 σε καποια φαση :thnk:
Παντως εφυγα για Bill...
-
ριχνει τη ροπη εκεινη τη στιγμη που συμβαινει η ανωμαλια για να μη σβησει αποτομα η προκαλεσει αλλο προβλημα. Μπορει μετα απο λιγο να επαναλειτουργησει κανονικα. Μπροει κα να σβησει τελειως
Σε παρακαλω ποσταρε αποτελεσματα μολις βγει η διαγνωση απο τον bill- ευχομαι να μην ειναι τιποτε σοβαρο.
-
Λοιπον Δημητρη , Λιανα και υπολοιποι shiveroπαθεις (κατα το ομοιοπαθεις) μολις γυρισα απο το γιατρο...ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Απο οτι μου ειπε ο Bill η βλαβη που εδειξε το Axone ειναι μια "πιθανη διαφορα αναμεσα στην αναμενομενη και την μετρουμενη πιεση" στα σωληνακια παροχης που συμβαινει συνηθως αν τα σωληνακια ειναι πατημενα κομμενα βουλωμενα κτλ...
Απλα οπως πατησα να αλλαξω χαρτη επειδη κανει ρεσετ στο μοτερ εκεινη την ωρα διαβασε κατι τετοιο...
Με καθυσηχασε οτι δεν ειναι τιποτα και αν το ξαναβγαλει (που δεν το πιστευει) να του το παω να τσεκαρουμε τα σωληνακια...Να τον πιστεψω ? :tez: :tez: :tez: :tez:
Βασιλη ευχαριστω !!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Λοιπον Δημητρη , Λιανα και υπολοιποι shiveroπαθεις (κατα το ομοιοπαθεις) μολις γυρισα απο το γιατρο...ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Απο οτι μου ειπε ο Bill η βλαβη που εδειξε το Axone ειναι μια "πιθανη διαφορα αναμεσα στην αναμενομενη και την μετρουμενη πιεση" στα σωληνακια παροχης που συμβαινει συνηθως αν τα σωληνακια ειναι πατημενα κομμενα βουλωμενα κτλ...
Απλα οπως πατησα να αλλαξω χαρτη επειδη κανει ρεσετ στο μοτερ εκεινη την ωρα διαβασε κατι τετοιο...
Με καθυσηχασε οτι δεν ειναι τιποτα και αν το ξαναβγαλει (που δεν το πιστευει) να του το παω να τσεκαρουμε τα σωληνακια...Να τον πιστεψω ? :tez: :tez: :tez: :tez:
Βασιλη ευχαριστω !!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye:
Αμήν!! :ohyes: :ohyes: Μακάρι να μην ξαναβγάλει τίποτα κανένα άλλο και να τα χαιρόμαστε μόνο. :ohyes: :ohyes:
-
Αμην 2 φορες! ευχομαι και η δικη μου ενδειξη γενικου συναγερμου να ειναι ανευ σημασιας αν και στην περιπτωση μου δε συνεβη λογω αλλαγης στο mode.
ο Βασίλης βοηθησε κι εμενα , ευγενικος φιλοτιμος και προθυμος, μπραβο του :ohyes:
-
Αμην 2 φορες! ευχομαι και η δικη μου ενδειξη γενικου συναγερμου να ειναι ανευ σημασιας αν και στην περιπτωση μου δε συνεβη λογω αλλαγης στο mode.
Δημητρη χωρις να θελω να σε ανησυχησω οτι εμενα δεν ηταν κατι τελικα δεν σημανει απαραιτητα το ιδιο και για σενα(φτου φτου φτου οξαποδω)... :thnk:
Πανε ριχτου μια ματια να εχεις το κεφαλι σου ησυχο, αλλωστε 90 χλμ τι ειναι ? Ουτε 1 ωρα βολτα...Βεβαια αν στρωνεις ακομα (απο οτι θυμαμαι) και θα το πας για σερβις 1000 μπορεις να ρισκαρεις να περιμενεις να πας μια και καλη...
-
αυτο σκεφτομουν, εχω 450 χιλιομετρα βεβαια κανει μονο αλλα δουλευω καθημερινα και μου ειναι λιγο δυσκολο.. και για κακη μου τυχη Σαββατο ειναι κλειστο το συνεργειο :psdof:
θα το ξαναδοκιμασω σε μικρες βολτες αυτες τις ημερες και ας ελπισουμε να μην ειναι τιποτα :pray:
παντως δε σου κρυβω πως δεν ειμαι απολυτα ησυχος και δισταζω να το ξαναβγαλω μακρια απο την εδρα μου , με τρωει το σκουληκι τι μπορει να ειναι και αγχωνομαι μη μαφησει ξαφνικα.. ατιμες Ιταλίδες, αν δε σε παιδεψουν δε μπορουν..
BTW , με λένε Χρήστο :bye: Δημήτρης ειναι ο άλλος ο τρελαμένος :D
-
)
αυτο σκεφτομουν, εχω 450 χιλιομετρα βεβαια κανει μονο αλλα δουλευω καθημερινα και μου ειναι λιγο δυσκολο.. και για κακη μου τυχη Σαββατο ειναι κλειστο το συνεργειο :psdof:
θα το ξαναδοκιμασω σε μικρες βολτες αυτες τις ημερες και ας ελπισουμε να μην ειναι τιποτα :pray:
παντως δε σου κρυβω πως δεν ειμαι απολυτα ησυχος και δισταζω να το ξαναβγαλω μακρια απο την εδρα μου , με τρωει το σκουληκι τι μπορει να ειναι και αγχωνομαι μη μαφησει ξαφνικα.. ατιμες Ιταλίδες, αν δε σε παιδεψουν δε μπορουν..
BTW , με λένε Χρήστο :bye: Δημήτρης ειναι ο άλλος ο τρελαμένος :D
Καταρχην σορρυ για το ονομα...
Λοιπον ΧΡΗΣΤΟ ( :D) πιστευω οτι δεν υπαρχει λογος να φοβασαι να πας μια βολτα 50-60 χλμ μακρια...Ακομα και καποιο προβλημα να βγαλει το πολυ πολυ να ταλαιπωρηθεις λιγο...Εγω απο την ωρα που εβγαλε την ενδειξη εκανα 200 χλμ ταξιδι...Θα μπορουσα να παρω αμεσως οδικη βοηθεια και να γυρισω Αθηνα αλλα το ρισκαρα και τελος καλο ολα καλα...Βεβαια οτι εμενα δεν ειχε κατι δεν σημαινει απολυτως τιποτα...
Απλα προληπτικα δεν χανεις κατι να το τσεκαρεις...κανονισε ενα 4 ωρο μινι ρεπο να πας και να γυρισεις...Το διαγνωστικο κανει καπου 1 λεπτο να διαβασει δεν ειναι κατι χρονοβορο...
-
ετσι θα κανω, εχεις δικιο. θα κλειισω ραντεβου για να χω το κεφαλι ου ησυχο.. μολις εχω νεα θα ποσταρω
-
μολις γυρισα απο το γιατρο...ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Απο οτι μου ειπε ο Bill η βλαβη που εδειξε το Axone ειναι μια "πιθανη διαφορα αναμεσα στην αναμενομενη και την μετρουμενη πιεση" στα σωληνακια παροχης που συμβαινει συνηθως αν τα σωληνακια ειναι πατημενα κομμενα βουλωμενα κτλ...
Απλα οπως πατησα να αλλαξω χαρτη επειδη κανει ρεσετ στο μοτερ εκεινη την ωρα διαβασε κατι τετοιο...
Με καθυσηχασε οτι δεν ειναι τιποτα και αν το ξαναβγαλει (που δεν το πιστευει) να του το παω να τσεκαρουμε τα σωληνακια...Να τον πιστεψω ? :tez: :tez: :tez: :tez:
Βασιλη ευχαριστω !!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye:
εννοειται πως θα τον πιστεψεις! Ο βασιλης οσες φορες ειπε κατι για το Strada που του παμε οχι απλα επεσε μεσα αλλα πιστευω οτι η εμπειρια του σε λιγο καιρο θα δινει την δυνατοτητα να του στελνεις video και με το ακουσμα και μονο του μοτερ να λυνει το προβλημα σου!! :P :P
. Τωρα προσπαθω να τον πεισω να μου αναλαβει, αν παρω το bimota, τα service! Ε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ Βασιλη? :D :D
Βεβαια επειδη σαν ελλην ειμαι και εγω ειδικος επι παντως επιστητου μηπως η βενζινη που βαζετε ειναι χαλια και εχει δημιουργησει κανενα προβλημα στην τρομπα βενζινης?
:thnk:
-
......να σας πω και εγω την δικια μου εμπειρια πανω στο θεμα....
Εχω ενα φορτηγο 2001 μοντ. το οποιο μπορει να εχει πανω απο 100 αισθητηρες,
οι οποιοι μαλιστα (καποιοι απο αυτους) συνεργαζονται μεταξυ τους.
Πολλες φορες μου βγαινουν στην οθονη μηνυματα βλαβων (μαζι με το κλασσικο μπιπ...)
τα οποια αμεσως μετα σβηνουν.Στην αρχη και εγω ανησυχουσα αλλα μετα απο επισκεψη
σε σχετικο συνεργειο ο μηχανικος ηταν σαφης:δεν δινουμε σημασια σε οτι "σφαλμα" βγαινει
και μετα σβηνει.Η αιτια για αυτο ειναι οτι επειδη υπαρχουν πολλοι αισθητηρες που μετρανε:
θερμοκρασια,ατμοσφ.πιεση,στροφες κινητηρα-τροχων-γραναζιων σαζμαν,πιεση μπεκ και
δεν ξερω και εγω τι αλλο,αν καποια "συνθηκη" απο ολες αυτες τις παραμετρους ειναι λαθος,
εστω και στιγμιαια,"χτυπαει" σφαλμα απο την κετρικη ECU.Οταν ολα ξαναγινουν φυσιολογικα,τοτε
το μηνυμα σβηνει απο την οθονη.Αναλογα "συμβαντα" μπορει να συμβαινουν και στα μηχανακια μας
(τεχνολογια γαρ....) οποτε μην ανησυχητε,τουλαχιστον για ο,τι σβηνει.
Ελπιζω να μην κουρασα,αλλα να βοηθησα. :bye: :bye:
:souza: :souza:
-
ΜΑΚΑΡΙ!! το ποστ σου με καθησυχασε καπως! ευχαριστώ!
βεβαια, πρεπει να πω οτι τη στιγμη που ο αισθητηρας δινει τοσημα οτι συνεβη κατι, ταυτοχρονα περνα τον κινητηρα σε φαση limb mode που σημαινει οτι οι στροφες πεφτουν κατακορυφα. Φανταστειτε να εισαι στην εθνικη με 180 και να συμβει κατι τετοιο. ποσο ευχαριστο θα ηταν πχ πανω σε μια προσπεραση στο αντιθετο ρευμα να επιβραδυνει αποτομα ; ακρως επικινδυνο.. αυτα τα ηλεκτρονικα συστηματα απο τη μια μας εξυπηρετουν και κανουν τη ζωη μας πανω στη μηχανη πιο ευχαριστη, ανετη και κυριως ενδιαφερουσα ααπο την αλλη όμως εχουν αυξημενο συντελεστη ευαισθησίας σε συγκριση με τα αμιγως μηχανικα συνολα και μπορει να προκαλεσουν προβληματα και κινδυνους.
-
Παιδιά η αντιπροσωπεία Αprilia τι λέει για όλα αυτά επικοινώνησε κάποιος ιδιοκτήτης Shiver μαζί της για να μάθει;
-
......να σας πω και εγω την δικια μου εμπειρια πανω στο θεμα....
Εχω ενα φορτηγο 2001 μοντ. το οποιο μπορει να εχει πανω απο 100 αισθητηρες,
οι οποιοι μαλιστα (καποιοι απο αυτους) συνεργαζονται μεταξυ τους.
Πολλες φορες μου βγαινουν στην οθονη μηνυματα βλαβων (μαζι με το κλασσικο μπιπ...)
τα οποια αμεσως μετα σβηνουν.Στην αρχη και εγω ανησυχουσα αλλα μετα απο επισκεψη
σε σχετικο συνεργειο ο μηχανικος ηταν σαφης:δεν δινουμε σημασια σε οτι "σφαλμα" βγαινει
και μετα σβηνει.Η αιτια για αυτο ειναι οτι επειδη υπαρχουν πολλοι αισθητηρες που μετρανε:
θερμοκρασια,ατμοσφ.πιεση,στροφες κινητηρα-τροχων-γραναζιων σαζμαν,πιεση μπεκ και
δεν ξερω και εγω τι αλλο,αν καποια "συνθηκη" απο ολες αυτες τις παραμετρους ειναι λαθος,
εστω και στιγμιαια,"χτυπαει" σφαλμα απο την κετρικη ECU.Οταν ολα ξαναγινουν φυσιολογικα,τοτε
το μηνυμα σβηνει απο την οθονη.Αναλογα "συμβαντα" μπορει να συμβαινουν και στα μηχανακια μας
(τεχνολογια γαρ....) οποτε μην ανησυχητε,τουλαχιστον για ο,τι σβηνει.
Ελπιζω να μην κουρασα,αλλα να βοηθησα. :bye: :bye:
:souza: :souza:
αυτό έλεγα κι εγώ στην αρχή του ποστ ότι ''πολύ πιθανό να μην ειναι και τίποτα'' αλλά καποιοι κρυφοbmwακηδες με κραξανε...
Αφου όλα είναι καλά.. τέλος το ζήτημα....
(ο Βασίλης ειναι εγγύηση).. ;)
(Σκέψου τώρα λεει..να ήσουν στην επαρχία, να σου συνεβαινε αυτό...αν μην ειχες αντιπροσωπεια -αν και αυτό απο μόνο του δε λεει τι ο αλλος δεν ασχελειται- και να προσπαθούσες να βρεις τι εφταιγε.... αιντε..αιντε...α... και δεν το λεω γιανα παινεψω τα γένια μας σαν site,αλλά... σκέψου να μην ειχες κι ενα site να σου πουν αλλοι 2-3 Shiveraδες την εμπειρια τους.....).... :( :( :(
-
αν έκανα έτσι κάθε φορά που μηδένιζε τα όργανα το tuono μου δεν θα έκανα τίποτα άλλο!!!!
Ηλεκτρονικά είναι και σημβαίνουν και αυτά καμιά φορά , πόσες φορές δεν έχετε κάνει reset στο pc σας???
πείτε πως είναι κάτι αντίστοιχο!!!!
τέλος καλό όλα καλά όπως είπε και ο προλαλλήσας :D :D :D
-
Ρε παιδιά μου κόψατε το αίμα :cry:με αυτά που ακούω ποιο πάνω. Την Παρασκευή παίρνω το duruduru :pray: και με κάνατε να τα δω όλα. Τέλος καλά ολα καλά. ;)
-
μολις γυρισα απο το γιατρο...ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Απο οτι μου ειπε ο Bill η βλαβη που εδειξε το Axone ειναι μια "πιθανη διαφορα αναμεσα στην αναμενομενη και την μετρουμενη πιεση" στα σωληνακια παροχης που συμβαινει συνηθως αν τα σωληνακια ειναι πατημενα κομμενα βουλωμενα κτλ...
Απλα οπως πατησα να αλλαξω χαρτη επειδη κανει ρεσετ στο μοτερ εκεινη την ωρα διαβασε κατι τετοιο...
Με καθυσηχασε οτι δεν ειναι τιποτα και αν το ξαναβγαλει (που δεν το πιστευει) να του το παω να τσεκαρουμε τα σωληνακια...Να τον πιστεψω ? :tez: :tez: :tez: :tez:
Βασιλη ευχαριστω !!!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye:
εννοειται πως θα τον πιστεψεις! Ο βασιλης οσες φορες ειπε κατι για το Strada που του παμε οχι απλα επεσε μεσα αλλα πιστευω οτι η εμπειρια του σε λιγο καιρο θα δινει την δυνατοτητα να του στελνεις video και με το ακουσμα και μονο του μοτερ να λυνει το προβλημα σου!! :P :P
. Τωρα προσπαθω να τον πεισω να μου αναλαβει, αν παρω το bimota, τα service! Ε ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ Βασιλη? :D :D
Βεβαια επειδη σαν ελλην ειμαι και εγω ειδικος επι παντως επιστητου μηπως η βενζινη που βαζετε ειναι χαλια και εχει δημιουργησει κανενα προβλημα στην τρομπα βενζινης?
:thnk:
Toν πιστευω εννοειται...ρητορικο ηταν το ερωτημα...
Τωρα οσον αφορα την βενζινη δεν εχεις αδικο, μπορει ανετα να εχει και λιγο νερακι αλλα δεν εχει κανει συμπτωματα αναλογα οπως διακοπες , σκασιματα η ασπρο καπνο...
-
Ρε παιδιά μου κόψατε το αίμα :cry:με αυτά που ακούω ποιο πάνω. Την Παρασκευή παίρνω το duruduru :pray: και με κάνατε να τα δω όλα. Τέλος καλά ολα καλά. ;)
ηρεμησε!! τιποτε απο όσα λεμε μπορει να μη συμβει :D μπορει βεβαια και να συμβει ;) σε καθε περιπτωση μια :pray: δε βλαπτει :ohyes:
καλη παραλαβη και καλοτάξιδο το καινουριο κααι πανεμορφο μηχανακι σου και αχρειαστοι ναμαστε!
-
Ρε παιδιά μου κόψατε το αίμα :cry:με αυτά που ακούω ποιο πάνω. Την Παρασκευή παίρνω το duruduru :pray: και με κάνατε να τα δω όλα. Τέλος καλά ολα καλά. ;)
Λοιπον 5 μερες πριν παρω το SHIVER ειχα κατεβει στην Καβαλας με τα ποδια και ξαφνικα βελπω εναν τυπο να σπρωχνει ενα...
Του λεω τι εγινε ρε μαστορα ? Μου λεει τι να σου πω απο το μαγαζι που το πηρα ερχομαι... Μαλλον πηνια ηταν...
Βλεπω αυτο , ειχα διαβασει και την ιστορια της Λιανας και ειχα ψιλοχοντροτρομοκρατηθει...
Παρ'ολα αυτα το πηρα και μεχρι στιγμης ολα καλα (φτου και ξανα φτου)
Συμπερασμα --->Θα το παρεις και αν ειναι να'ρθει θε να'ρθει αλλιως θα προσπερασει...(η κακια στιγμη)
Αλλωστε οπως και με τις γυναικες αμα δε σε ζορισει και λιγο να σε κραταει σε εγρηγορση δεν εχει πλακα...
-
Γεια σε ολους κατ'αρχην
και σε μενα συνεβη το ιδιο κινουμενος με 130kmh στη εθνικη. Ευτυχως κοντα στα διοδια των αφιδνων οπου μπορουσα να σταματησω με ασφαλεια. Μετα απο κανα δυο προσπαθειες (σβησιμο και αναμα του διακοπτη) η ενδειξη urgent service παρεμενε και καλεσα την οδικη. Το μηχανακι μεταφερθηκε στο εξουσιοδοτημενο της aprilia στον πειραια. Ο εγκεφαλος ειχε γραψει χαμηλη πιεση καυσιμου και στους δυο κυλινδρους. Οταν εβγαλε ο μαστορας το ντεποζιτο διεπιστωσε οτι δυο σωλινακια ηταν μαγκωμενα κατω απο το ντεποζιτο(!!!!) εμποδιζοντας τη ροη καυσιμου. να σημειωθει οτι ποτε δεν ειχε βγει το ντεποζιτο μεχρι τοτε, και οτι μεχρι τωρα (2000km μετα) δεν εχει ξανα εμφανιστει καποιο προβλημα
Ελπιζω αυτο να ειναι το τελευταιο προβλημα που θα εχουμε!!!
-
Shiverakηδες , δεν υπαρχει προβλημα να αλλαζει η χαρτογραφηση εν κινηση σε ταξιδια το κανω συνεχεια ,εννοειται με κλειστο γκαζι και δεν μου εχει παρουσιαση προβλημα!
Τα προβληματα που μου εχει βγαλει και εχουν παρουσιαστει σε καινουργιο dorso με μονο 1000χλ (το δικο μου ειχε τουλαχιστον 5000χλ τοτε)ειναι μια διαρροη ψυκτικου απο ενα κολλιε πισω απο το ψυγειο και διαρροη υγρων του συμπλεκτη απο το καπακι του και τα 2 εφτιαξαν αμεσως με, αλλαγη ενος κολλιε ...και μιας φλατζας στο καπακι του συμπλεκτη...
Παντως ηλεκτρονικα ειναι καποιο λαθος θα γινει, στο monsteraki που ειχα 2 sτις 10 φορες που θα γυρναγα το κλειδι της μιζας μου αναβε το immobilizer,στο pc μου 3-5 format το χρονο θα τα κανω.
Και εγω θα συμφωνησω με ενα τσεκαρισμα στον εγκεφαλο για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο...
-
1. λοιπον το καλυτερο ειναι αλαγη χαρτογραφισης με κλειστο γκαζι ΚΑΙ συμπλεκτη! και περιμενουμε να σταθεροποιηθει το T,S,R
εγω αλλαζα χαρτογραφηση στα 180 - 200 τι σταματημενος λετε???
2. αν σας εβγαλε εστω και μια φορα σφαλμα το κραταει ο εγκεφαλος και μπορειτε να το δειτε αν εχετε τον κωδικο συναιργιου!!!!! (χιχι εγω τον εχω!!!)
3. giati den leme thn Aprilia να μας κανει δωρο ενα εγκεφαλο να κανουμε και κανενα format που και που!!!οπως λεει και ο φιλος Apr-Ilias (πλακίτσα)
-
αλλαζες στα 200 χαρτη βρε τρελε; :tez:
το σκεφτηκες καλα; :pray:
προσεχε πολυ γιατι τα λαθη σε αυτες τις ταχυτηες δε συγχωρουνται και κινδυνευεις να πας πολυ νωριτερα να συναντησεις τον αλλο Chris :(
-
de kserw an exei eipwthei,,to eixa pathei k gw afto tin defteri mera..telos pantwn tin epomeni esvise to lampaki k ola kala..tin defteri omws antilifthika ti eixe ginei kai anapse to lampaki kai ekane k ena thorivo to moter..eixe kollisei to button tis mizas patimeno. :thnk:
-
κλασικη περίπτωση..ευτυχώς που δε νέκρωσε το μηχανακι. ψάξε στην αντιπροσωπεία μήπως μπορε΄ςι να κάνειςτην αναβάθμιση στο ρελέ για να μη σου ξανασυμβεί.