Μα το πρόβλημα είναι στην ουσία δικό σου
Σκέψου πχ να οδηγούσες supersport που θα ήσουν τελείως σκυφτός... εκεί αν δεν σκεφτόσουν τι λάθος κάνεις και δεν το διόρθωνες, κάθε φορά που θα κατέβαινες απο τη μηχανή, θα έβαζεις πάγο στα χέρια.
Εναλλακτικά αν θα σε ενδιέφερε να πειραματιστείς με το τιμόνι, η αλήθεια ειναι πως δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζεις ποια παράμετρος είναι αυτή που θα σε βοηθήσει. Μπορεί ένα πιο χαμηλό τιμόνι να σου ήταν πιο άνετο, μπορεί ένα με μικρότερη καμπύλη που θα σου έφερνε τα χέρια πιο κάθετα στον ορίζοντα... μπορεί μπορεί μπορεί...
Δεν νομίζω οτι υπάρχει τρόπος να το μάθεις αυτό πριν το δοκιμάσεις... γιαυτό είπα πως ειναι κατα κάποιο τρόπο "δικό σου" το πρόβλημα...
Αν είχες supersport οπότε που εκεί θα έριχνες όλο το βάρος στους καρπους, τι θα έκανες? θα σκεφτόσουν να βγάλεις τα clip on? και τόσοι άλλοι πως τα οδηγούν? Γιαυτό πρότεινα να οδηγήσεις παρατηρώντας συνειδητά αν σφιγγεις, τι σφίγγεις, απο που κρατιέσαι, και να προσπαθήσεις συνειδητά να τα αλλάξεις προς το σωστό.
Φιλικά πάντα, ελπίζω να μην παρεξηγηθεί το ύφος μου...