0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος kato j

  • *****
  • 542
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: dorsoduro750
  • Αντιδράσεις: +308
Απ: The beginning of a New Era
« Απάντηση #45 - : Φεβρουάριος 03, 2022, 09:16:27 μμ »
Ίσως του κάνω έναν εξορκισμό
May the downforce be with u

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1813
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: The beginning of a New Era
« Απάντηση #46 - : Φεβρουάριος 04, 2022, 12:27:38 πμ »
Το γμσμ που το γμσμ το θέμα του παιδιού ας πω κι εγώ κάτι  :a013


Kato 140 και πολλά λες, εγώ είχα το ίδιο με σένα (dna και βγαλμένα διαφράγματα στις εξατμίσεις)  έχω δει λαμπάκι να ανάβει στα 90, δεν έχω μείνει ποτέ φυσικά, αλλά στα 100 σταματά σε βενζινάδικο καλού κακού
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Akisdal

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 750
  • Αντιδράσεις: +18
Απ: The beginning of a New Era
« Απάντηση #47 - : Φεβρουάριος 15, 2022, 01:45:49 μμ »
Καλησπερα! Τους τελευταιους 3 μηνες ειμαι και εγω κατοχος ενος Shiver και η αληθεια ειναι οτι ηταν και το δικό σου στα υποψηφια, το οποιο τελικα δε καταφερα (χρηματικα) να φτασω. Ειμαι ομως πολυ ευχαριστημενος και απο τη δικη μου αγορα. Κατεληξα σε ενα του '10 no abs (RAE Μαυρο-κοκκινο πλαισιο). Να επισημανω οτι το μηχανακι φοραει τελικο akrapovic και φιλτρο DNA. Επισης να πω οτι ζω στην Λαρισα, ειμαι νέος οδηγος και αυτη ειναι η πρωη μου μηχανη (το πρωτο μου δικυκλο γενικως). Τη χρησιμοποιω καθημερινα για να παω στη δουλεια μου αλλα και για μικροαποδρασεις (προς το παρον) τα Σαββατοκύριακα.

Τολμώ να πω οτί τις πρωτες εβδομαδες ειχα τρομοκρατηθει με την καταναλωση. Εφτασα στο πρωτο μου λαμπακι ρεζερβας να εχω διανυσει 130Km με 9.4L/100km μεση καταναλωση ή οποια ήταν ακριβως ιδια με την καταναλωση του αυτοκινητου που ειχα μολις πουλησει, ναι μεν επειδη δε το χρειαζομουν πλεον, αλλα και για να παρω κατι πιο οικονομικο. Δε περιμενα θαυματα του τυπου 3L/100km αλλα και τα 9,4 μου φανηκαν πολλα.
Όσο περνουσε ο καιρος ομως και αρχισε να βελτιωνεται η οδηγικη μου συμπεριφορα και να εχω μεγαλυτερη οδηγικη αυτοπεποιθηση (πχ αρχισα να κινουμαι πιο γρηγορα, σε πιο "σωστο" ευρος στροφων, σταματησα να ακινητοποιω τη μηχανη χωρις ουσιαστικο λογο, προσπαθω παντα να αποφευγω συνοστισμο και κινηση) αυτο αλλαξε.
Πλεον η μέση καταναλωση κυμαινεται απο 7L/100km εως 7,5L/100km, με όλα τα χιλιομετρα μεσα στην πολη με αποτελεσμα να αναβει μονιμο λαμπακι ρεζερβας ~150-160km και μαζι με τη ρεζερβα να φτανω στα ~200km, με το οποιο ειμαι αρκετα ικανοποιημενος. Αυτη τη στιγμη, το trip μου ειναι στα 157km και μονιμη ρεζερβα δεν εχει αναψει ακομα. Αν τωρα κανω και καποια χιλιομετρα εκτος πολης, η καταναλωση βελτιωνεται αναλογως.

Τωρα, όσων αφορά τα σκορτσαρίσματα. Σα νεος οδηγος χρησιμοποιησα και χρησιμοποιω ακομα καποιες φορες τα Power Profiles. Ξεκινησα χρησιμοποιωντας καθημερινα το rain (και ας μην εβρεχε  :D ) και οσο περνουσε ο καιρος αρχισα να εξοικειώνομαι και με τα Τouring και Sport. Το Rain αρχισε να μου φαινεται γλυκαναλατο πλεον (παρολο που το χρησιμοποιω ακομα αν βρεχει η αν εχει βρεξει γιατι μου δινει μια αισθηση ασφαλειας). Στην αρχη πιστευα οτι για την πολη θα χρησιμοποιω το touring το οποιο ειναι υπεραρκετο. Δοκιμαζοντας ομως το Sport στην καθημερινοτητα ανακαλυψα οτι αλλατωθηκαν δραματικα τα σκορτσαρισματα. Αρχισα να χρησιμοποιω κατα κόρον το Sport λοιπον, με πολυ λιγα σκορτσαρισματα, τα οποια εξαληθφηκαν τελειως μετα απο προσφατη αλλαγη μπαταριας. (Ειλικρινα εδω και ενα μηνα δεν ειχα ουτε ενα συμβαν).

Επισης και 'μενα, οπου σταθω και οπου βρεθω τα ιδια ακουω. Τι μηχαναρα ειναι αυτη!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης