Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! Μπαίνω αμέσως στο ψητό γιατί κοντεύω να χάσω το μυαλό μου.
Πριν λίγες μέρες έγινα κάτοχος ενός Shiver 750 2010! Το εν λόγω όχημα είναι εξοπλισμένο με το διπλό τελικό της Akrapovic το οποίο (σύμφωνα με τον πωλητή αλλά και μετά από δικιά μου διαπίστωση μέσω έρευνας) προσφερόταν από την Aprilia ως επίσημο αξεσουάρ με το χαρακτηριστικό λογότυπο “Aprilia Racing”. Η διαφορά του σε σχέση με το απλό τελικό της Akrapovic, από όσα μπόρεσα να μάθω και να καταλάβω είναι τα διακριτικά πάνω στα τελικά που αντί για σκέτο Akrapovic γράφουν και “Aprilia Racing” όπως επίσης και από ένα Carbon heat shield στις δύο μεριές του «Y» της εξάτμισης τα οποία φέρουν το ίδιο διακριτικό.
Στη πρώτη μου επίσκεψη στο συνεργείο λοιπόν, ο μάστορας διέκρινε ότι κάποια από τις ενώσεις της εξάτμισης έχει διαρροή καυσαερίου (πράγμα για το οποίο με είχε ενημερώσει ο πωλητής και επίσης… ακουγόταν). Λύνει λοιπόν την εξάτμιση, για να ανακαλύψουμε ότι στην άκρη του καταλύτη έχει προστεθεί (κολληθεί) μια μικρή επέκταση, της οποίας,φαινομενικά, ο σκοπός ήταν να βγει το τελικό απλά πιο πίσω από την ουρά. Βρήκαμε τα απαραίτητα ανταλλακτικά (ζουάν, σφιχτήρες κλπ) και κανάμε τις απαραίτητες εργασίες για να έρθει η εξάτμιση στη σωστή θέση (πράγμα το οποίο έχει διασταυρωθεί με πολλές πηγές και έχει επιβεβαιωθεί πολλάκις) για να ανακαλύψουμε ότι τα Carbon Heat Shields του «Y» εμποδίζουν τις βάσεις μαρσπιέ του συνοδηγού!
Μετά από εκτεταμένη προσωπική έρευνα ανακάλυψα ότι δεν είμαι μόνος μου. Όσα Shiver είδα online που φοράνε το συγκεκριμένο τελικό, ή θα έχουν βγάλει τα carbon heat shields και θα φοράνε τις βάσεις μαρσπιέ κανονικά, ή θα έχουν τα heat shields αλλά θα φοράνε τις βάσεις μαρσπιέ με αποστάτες (κουλούρια).
Και ρωτάω εγώ λοιπόν... Τι γίνετε ρε 'σεις;