Κοιταξε φιλε,στα πρωτα 1000χλμ ειναι οπως ακριβως τα λες
Μετα,εξαρταται κ απο το ποσο παιζεις με το γκαζι κ τις χαρτογραφησεις που διαθετει
Το Σαββατο που γυρναγα απο την βολτα κ ενω ειχα φουλαρει (με Sport mode),εκανα καμμια 60αρια χλμ μεχρι το σημειο
που κατσαμε για καφε,με χαλαρους ρυθμους.Μετα κ μεχρι την Εθνικη,παλι Sport mode,αλλα σε χαλαρους ρυθμους(παντα).
Οταν βγηκα Εθνικη το γυρισα σε Touring mode κ μεχρι 7000-8000στρ/λ εκανα 180χλμ κ λαμπακι δεν ειχε αναψει
Για μια στιγμη φοβηθηκα οτι θα μεινω,νομιζοντας οτι καηκε το λαμπακι της ρεζερβας
Αλλα τελικα,τελος καλο ολα καλα
Συμπερασμα,οσο στριβεις το γκαζι τοσο ρουφαει
αν μετριασουμε το γκαζι βελτιωνεται αισθητα η καταναλωση
Η αποφαση δικη σας κ ελπιζω να σας φωτισα λιγακι