0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

davide

Στρώσιμο Shiver
« - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 09:42:50 πμ »
Benvenuto Amico!

Αν μπορείς για το στρώσιμο, κάνε χιλιόμετρα μόνος σου, σε δρόμους βουνού (να παίζεις με το σασμάν). Απέφυγε τις εθνικές!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2008, 03:15:50 μμ από powerphot »



*

bckat

Στρώσημο Shiver
« Απάντηση #1 - : Σεπτέμβριος 01, 2008, 12:39:35 μμ »

- μεχρι 1000 χιλ ΟΧΙ δικαβαλα οχι υοερφορτωμα



ΔΛΔ αν κάποιος είναι χοντρός δε θα στρωθεί το μοτόρι ???? :tez:
Anyway καλώς ήρθες και καλοτάξιδος  :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2008, 03:14:19 μμ από powerphot »

*

spin

Απ: Shiver +1
« Απάντηση #2 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 01:37:17 πμ »

- μεχρι 1000 χιλ ΟΧΙ δικαβαλα οχι υοερφορτωμα



ΔΛΔ αν κάποιος είναι χοντρός δε θα στρωθεί το μοτόρι ???? :tez:
Anyway καλώς ήρθες και καλοτάξιδος  :bye: :bye:
+1000
καλώς ήρθες και καλά χιλιόμετρα,πάντα όρθιος

και εγώ το περισσότερο στρωσιμο δικάβαλο το έκανα
απλά σκέψου ένας άνθρωπος υπέρβαρος δεν θα μπορούσε να αγοράσει καινούργια μηχανή?? ;)
αυτά παλιά, στο Τέξας....

*

shivermaniac

Απ: Shiver +1
« Απάντηση #3 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 02:01:34 πμ »
και βεβαια θα μπορουσε :ohyes: αν ομως ο κωλος του επιανε ολη τη σελα και ειχε 4 ποδια ε τοτε δε θα μπορουσε να καλοστρωσει τη μηχανη  :D
εννοω οτι το θεμα δεν ειναι μονο το πραγματικο βαρος αλλα η κατανομη του και ασφαλως πως κατανεμεται το φορτιο στα κινουμενα μερη του κινητηρα . Φυσικα εξαρταται και απο το σωματοτυπο του  δευτερου ατομου , το που και πως το πας. Αν προκειται για κατηγορια φτερου και πας χαλαρα κανενα προβλημα, αν ομως μιλαμε για ντρούλη και ανεβεις πηλιο ε τοτε φιλε μου το καλο στρωσιμο παει περιπατο. Να θυμαστε οτι το στρωσιμο παιζει το σημαντικοτερο ρολο για τη μακροζωια και καλη λειτουργία του κινητηρα.

*

LIANA

Απ: Shiver +1
« Απάντηση #4 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 10:43:56 πμ »
Και να ρωτήσω κι εγώ η ξανθιά ρε παιδιά.....τι σημαίνει καλό στρώσιμο?? Οι κινητήρες δεν είναι στρωμένοι επί της ουσίας από το εργοστάσιο?  :thnk: :thnk: :thnk:

*

spin

Απ: Shiver +1
« Απάντηση #5 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 11:08:53 πμ »
Και να ρωτήσω κι εγώ η ξανθιά ρε παιδιά.....τι σημαίνει καλό στρώσιμο?? Οι κινητήρες δεν είναι στρωμένοι επί της ουσίας από το εργοστάσιο?  :thnk: :thnk: :thnk:
+1000

Χωρίς να είμαι εγώ ειδικός λέω αυτά που ακούω και διαβάζω απο "ειδικούς": τα μοτέρ βγαίνουν στρωμένα σε σύγκριση με ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ, σίγουρα θέλει προσοχή στην αρχή (οχι σκίσιμο και τα σχετικά,γενικά όχι υπερβολές) και κυρίως στρώνουμε σασμάν...γι'αυτό λέμε και πολλές αλλαγές στο κιβώτιο και όχι παρατεταμένες ευθείες(εθνική...)
τώρα αν οι πληροφορίες μου είναι λάθος ας με διορθώσουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα και έχουν και την εμπειρία. Σίγουρα θέλει προσοχή αλλά μην αφήνουμε και την αδυναμία-ευαισθησία μας στα μοτόρια μας να μας κάνει υπερβολικούς! Γι'αυτό τα λέμε "μηχανές-μηχανάκια"...

*

shivermaniac

Απ: Shiver +1
« Απάντηση #6 - : Σεπτέμβριος 02, 2008, 04:22:04 μμ »
παιδες κι εγω την ιδια απορία είχα, κι ας μην ειμαι ξανθος ή ξανθια :D
μεχρι που ενας σουπερ μηχανικος που την ελυσε.
τα πραγματα ειναι πολυ απλα:
1. οπως πολυ σωστα ειπε ο προλαλησαντας , δεν ειναι μονο ο κινητηρας που θελει στρωσιμο αλλα ολα τα περιφερειακα πχ φρενα αναρτησεις σασμαν  κλπ
2. οι κινητηρες ειναι μεν στρωμενοι αλλα πως; σε ακινησια οχι σε κινηση. τους βαζουν να δουλεψουν συνηθως εκτος μηχανης, οπερ σημαινει οτι το στρωσιμο τους δεν εχει ουδεμια σχεση με τις πραγματικες συνθηκες λειτουργίας, με τις αυξομειωσεις  στροφων, εναλλαγες σχεσεων κοκ . για το λογο αυτο πρεπει να τους συμπεριφερομαστε με ευλαβεια και να τους στρωνουμε απο την αρχη με προσοχη. αυτα μου ειπαν οι ειδικοι αυτα σας λεω. αν εχεις κανεις αλλη αποψη να την ακουσουμε ευχαριστως :ohyes:

*

Cris

Απ: Στρώσιμο Shiver
« Απάντηση #7 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 05:35:28 μμ »
Μπορώ να πω ότι το θέμα στρωσημο το έχω φάει στην ΜΑΠΑ!!!!!!!!!!!
λοιπόν

1.Σε 1 καινούριο μηχανάκι ή μηχανή στρώνουμε ΟΛΑ τα κινητά μέρη!!!
   φρένα , αναρτήσεις , σασμάν , ρουλεμάν , αντλίες φρένων , τσιμούχες ,κλπ κλπ κλπ!!!!!

2.Το στρωσημο του κινητήρα ΠΡΕΠΕΙ να είναι σταδιακό!!!
   γιατί ο κινητήρας ναι μεν έχει στρωθεί αλλά δεν έχει μάθει να κουβαλάει το βάρος του και να
   δέχεται τις πιέσεις από τις διάφορες τριβές!!!!
 
 δηλ. τα πρώτα 0-150χλμ θέλει πολύ προσοχή ο τρόπος που ξεκινάμε το μηχανάκι μας!
  και όχι πάνω από 4.500 στροφές!(μόλις πάει να μπει στην ροπή)
  μπορεί όλοι να λέμε μέχρι τις 5000 στροφές , αλλά αν τις πιάνουμε με τέρμα το γκάζι
  και μετά κόβουμε , δεν κάνουμε τίποτα!
  ΙΔΑΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ Η : RAIN  ( R )
 
  από 150-300 μπορούμε να κάνουμε βόλτα και με 2ο άτομο.
  ανοίγουμε γλυκά και σταδιακά πάλι το γκάζι και ανεβάζουμε τις στροφές μας στις 6000!
  ΠΡΟΣΟΧΗ το σταδιακό άνοιγμα του γκαζιού έχει μεγάλη σημασία!
 
  300-600 η εκκίνηση γίνετε πια η κανονική που θα κάνουμε τις περισσότερες φορές μέσα στην
  πόλη και αρχίζουμε ανεβάζουμε το τέμπο τις βόλτας μας!
  ΙΔΑΝΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΙΑ Η : TOURING  ( T )
  εδώ πια μπορούμε να αφήσουμε την μηχανή μας να δώσει και λίγες στροφές παραπάνω
  αν αυτό μας ζητάει!!!πχ σε μια κατηφόρα!!!
  εδώ θα δούμε και 160-165χλμ/ώρα
 
  από τα 600 - 1000 ανεβάζουμε σιγά σιγά και πάντα όπως καταλαβαίνουμε εμείς το μηχανάκι
  μας! τι μας ζητάει!!! αν έρθει η ώρα για πολλά γκάζια θα δείτε ότι το μηχανάκι σας δεν θα είναι
  πια σφιχτό και θα ζητάει σιγά σιγά να του πιείτε το ΑΙΜΑ!!!!
  η τελική μπορεί να έρθει και πριν τα 1000χλμ αλλά πάντα σιγά σιγά
  η το μεγάλο λάθος ΠΟΛΛΩΝ που μόλις πιάνει το κοντέρ 1000χλμ πάνε και το σκίζουν!
 
  Το μηχανάκι μας στο στρωσημο προετοιμάζεται για την καθημερινή του χρήση!!!!
  είναι ακριβός σαν εμάς! δεν μπορούμε να σηκώσουμε 200κιλα με την πρώτη!
  πρέπει να πάμε σταδιακά και με πολύ γυμναστική για να τα σηκώσουμε!

3.Σε ένα καινούριο μηχανάκι πρέπει να προσέχουμε τα λάστιχα μας!!
   έχουν πάνω διάφορα βερνίκια και προστατευτικά που τα κάνουν πολύ επικίνδυνα.
   το βερνίκι δεν φεύγει ούτε με νερό ούτε με βούρτσες! μόνο με χλμ σε καλή άσφαλτο
   ώστε να ζεσταθεί το ελαστικό και να το πετάξει από μόνο του!

4.Ακόμα και στο στρώσιμο να ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΑΣ!!!!!


θα χαρώ πολύ αν βοήθησα με αυτό το κείμενο και αν πρέπει να βάλουμε και κάτι άλλο ή έχετε
κάποια αντίρρηση ή ερώτηση πολύ ευχάριστος την συζητάμε!!!
 
Φιλικά Cris

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Shiver +1
« Απάντηση #8 - : Σεπτέμβριος 08, 2008, 09:21:32 μμ »
παιδες κι εγω την ιδια απορία είχα, κι ας μην ειμαι ξανθος ή ξανθια :D
μεχρι που ενας σουπερ μηχανικος που την ελυσε.
τα πραγματα ειναι πολυ απλα:
1. οπως πολυ σωστα ειπε ο προλαλησαντας , δεν ειναι μονο ο κινητηρας που θελει στρωσιμο αλλα ολα τα περιφερειακα πχ φρενα αναρτησεις σασμαν  κλπ
2. οι κινητηρες ειναι μεν στρωμενοι αλλα πως; σε ακινησια οχι σε κινηση. τους βαζουν να δουλεψουν συνηθως εκτος μηχανης, οπερ σημαινει οτι το στρωσιμο τους δεν εχει ουδεμια σχεση με τις πραγματικες συνθηκες λειτουργίας, με τις αυξομειωσεις  στροφων, εναλλαγες σχεσεων κοκ . για το λογο αυτο πρεπει να τους συμπεριφερομαστε με ευλαβεια και να τους στρωνουμε απο την αρχη με προσοχη. αυτα μου ειπαν οι ειδικοι αυτα σας λεω. αν εχεις κανεις αλλη αποψη να την ακουσουμε ευχαριστως :ohyes:

o Γενικός Κανόνας ειναι ο παραπάνω... :ohyes: :ohyes: κυριώς οπως ειπε με λεπτομέρειες ο Cris οτι ο ''κινητηρας'' δοκιμαζεται χωρίς το συνολο της μοτοσυκλέτας΄οπότε και ειναι άλλες οι πιέσεις/αντιστασεις που δεχεται...

οι λεπτομερειες του Cris περαν του Shiver ισχυουν γενικώωωτερα πάνω κατω γιατι τις στροφές σε σχεσει με το τι λεει ο Κατασκευαστής...

Τέλος ας μην ξεχνάμε ότι : ουτως η άλλως το να σκιζουμε με τη μια ενα μοτορι καινουργιο ειναι πανω κατω..''καπως''..εννοώ οτι δεν θα πηγαινεις με λάστιχα 500 κλμ 200κλμ συνεχεια...

από την άλλη δε σημαινει οτι ''θα χαλάσει'' η μοτοσυκλέτα ανπ.χ. με το που θα το πάρεις πας κι ενα ταξιδι, όπως πολλοι εχουν κανει...

Υ.Γ.
επίσης ισχυει οτι αναλογα τα κυβικά και μοτοσυκλέτα όλες οι μοτοσυκλέτες κανουν καποια ''κλικ'' και ανοιγουν αναλογα τα χιλιόμετρα... :bye: :bye: :bye:


*

filthy animal

συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 25, 2009, 12:59:16 μμ »
ειμαι στα 60 km kai kinoumai kathe mera kallithea - zografou anagastika

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 25, 2009, 01:37:43 μμ »
μη το ζοριζεις και πολυ. χαλαρααα
το εργοστασιο εχει ρυθμισμενο το μηχανακι να σου αναβει ενα λαμπακι κοκκινο οταν φτανεις
τις 6000 στροφες νομιζω, αυτο το οριο μη το ξεπερνας.

καλο ειναι ομως να το περπατησεις και λιγο παραοξω σε καμια εθνικη

αν και το στρωσιμο ειναι αρκετα σημαντικο ιδιως στα δυκυλινδρα μη χαλιεσαι αν ξεπερασεις το οριο των στροφων.

αντε καλα χιλιομετρα και μολις πας για σερβις στα 1000 χλμ ΞΕΣΚΙΣΕΤΟ
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Cris

Απ: συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 25, 2009, 04:01:37 μμ »
το θέμα έχει ξανά μπει στο forum!
ένα απλό ψάξιμο δεν πειράζει!

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6524.0

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 25, 2009, 04:12:11 μμ »
το θέμα έχει ξανά μπει στο forum!
ένα απλό ψάξιμο δεν πειράζει!

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6524.0


 :ohyes: ;)

Συγχωνεύτηκε  ;) :bye:

*

Cris

Απ: συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 25, 2009, 07:48:24 μμ »

*

filthy animal

Απ: συμβουλες για το στρωσιμο??
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 26, 2009, 03:29:21 μμ »
μη το ζοριζεις και πολυ. χαλαρααα
το εργοστασιο εχει ρυθμισμενο το μηχανακι να σου αναβει ενα λαμπακι κοκκινο οταν φτανεις
τις 6000 στροφες νομιζω, αυτο το οριο μη το ξεπερνας.

καλο ειναι ομως να το περπατησεις και λιγο παραοξω σε καμια εθνικη

αν και το στρωσιμο ειναι αρκετα σημαντικο ιδιως στα δυκυλινδρα μη χαλιεσαι αν ξεπερασεις το οριο των στροφων.

αντε καλα χιλιομετρα και μολις πας για σερβις στα 1000 χλμ ΞΕΣΚΙΣΕΤΟ
απλα προσπαθω να το στρωσω οπως προβλεπεται για να εχει οσο το δυνατον καλυτερη αποδοση μετα. αλλα θα το ξεφτιλισω οχι απλα θα το σκισω μολις στρωθει... αν και απο ο.τι νιωθω (μεχρι πριν 3 μερες ειχα ενα ER-6n) δεν θα ειναι και τοσο απλο να το λιωνω.. (να δω τα 8+ κιλα ροπη..
)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης