0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
- μεχρι 1000 χιλ ΟΧΙ δικαβαλα οχι υοερφορτωμα
Παράθεση από: shivermaniac στις Σεπτέμβριος 01, 2008, 08:59:50 πμ- μεχρι 1000 χιλ ΟΧΙ δικαβαλα οχι υοερφορτωμαΔΛΔ αν κάποιος είναι χοντρός δε θα στρωθεί το μοτόρι ???? Anyway καλώς ήρθες και καλοτάξιδος
Και να ρωτήσω κι εγώ η ξανθιά ρε παιδιά.....τι σημαίνει καλό στρώσιμο?? Οι κινητήρες δεν είναι στρωμένοι επί της ουσίας από το εργοστάσιο?
παιδες κι εγω την ιδια απορία είχα, κι ας μην ειμαι ξανθος ή ξανθια μεχρι που ενας σουπερ μηχανικος που την ελυσε.τα πραγματα ειναι πολυ απλα:1. οπως πολυ σωστα ειπε ο προλαλησαντας , δεν ειναι μονο ο κινητηρας που θελει στρωσιμο αλλα ολα τα περιφερειακα πχ φρενα αναρτησεις σασμαν κλπ2. οι κινητηρες ειναι μεν στρωμενοι αλλα πως; σε ακινησια οχι σε κινηση. τους βαζουν να δουλεψουν συνηθως εκτος μηχανης, οπερ σημαινει οτι το στρωσιμο τους δεν εχει ουδεμια σχεση με τις πραγματικες συνθηκες λειτουργίας, με τις αυξομειωσεις στροφων, εναλλαγες σχεσεων κοκ . για το λογο αυτο πρεπει να τους συμπεριφερομαστε με ευλαβεια και να τους στρωνουμε απο την αρχη με προσοχη. αυτα μου ειπαν οι ειδικοι αυτα σας λεω. αν εχεις κανεις αλλη αποψη να την ακουσουμε ευχαριστως
το θέμα έχει ξανά μπει στο forum!ένα απλό ψάξιμο δεν πειράζει!http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6524.0
Συγχωνεύτηκε
μη το ζοριζεις και πολυ. χαλαρααατο εργοστασιο εχει ρυθμισμενο το μηχανακι να σου αναβει ενα λαμπακι κοκκινο οταν φτανειςτις 6000 στροφες νομιζω, αυτο το οριο μη το ξεπερνας.καλο ειναι ομως να το περπατησεις και λιγο παραοξω σε καμια εθνικηαν και το στρωσιμο ειναι αρκετα σημαντικο ιδιως στα δυκυλινδρα μη χαλιεσαι αν ξεπερασεις το οριο των στροφων.αντε καλα χιλιομετρα και μολις πας για σερβις στα 1000 χλμ ΞΕΣΚΙΣΕΤΟ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι