0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

bckat

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #15 - : Ιούλιος 18, 2008, 11:01:25 πμ »
Ε ναι σωστα αλλα εγω μιλαω για καταστημα που βρισκεται στο χωρο   20  και  χρονια   και ξερουν  τα  μηχανακια  καλυτερα κι απ τη γυναικα τους, τι λεω γυναικα τους,  απο τη μανα τους την ίδια  ;)
επομενως εχουν περασει απο  τα χερια τους  εκατονταδες  μανιουαλ για να μην πω   χιλιαδες. Επισης πρεπει να κρινουμε και  βαση λογικης. Ποσο λογικο σας φαινεται  ελεγχος βαλβιδων στα 1000  χιλ?  Η απριλια βεβαια μπορει ορθως να σκεπτεται οτι ενας  επιπλεον ελεγχος δεν βλαπτει ομως  το  κοστος μεταφερεται στον πελατη ετσι δεν ειναι?
Κι εγω αν ημουν καρδιολογος και ο ελεγχος των βαλβιδων έπρεπε να  γινεται καθε χρόνο θα μπορουσα  θαυμασια να   τους πω,  παιδες, ελέγξε τις κάθε τριμηνο και αν χρειαστουν ρυθμιση  την κανουμε  :D Θα ημουν λάθος ; οχι βεβαια.  Ποιος ομως  ρίχνει το   βαβά;  :thnk:

+1000 Πιστεύω ότι είναι υπερβολικό να μιλάμε για απορύθμιση βαλβίδων _ γιατί στην ουσία αυτό εννοούμε - στα 1000 χλμ. !!! Τον έλεγχο να τον δεχτώ ως λογικό, αλλά η ρύθμιση??? Πιο πολύ νομίζω ότι είναι ακόμα ένας τρόπος να μας τα παίρνουνε στα σερβις παρά πραγματική ανάγκη της μηχανής. :thnk: :thnk: :ohyes:

Θα μπορούσαμε ίσως να υποθέσουμε ότι ο προληπτικός έλεγχος βαλβίδων στα 1000χλμ , τόσο στα Shiver όσο και στα dorso αποτελεί και ένα είδος feedback για την Aprilia? Τόσα μηχανάκια πχ είχαν απόκλιση από την αρχική ρύθμιση (μιας και οι κινητήρες τους είναι σχετικά καινούριοι???? ) :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #16 - : Ιούλιος 18, 2008, 12:32:31 μμ »
κυριοι ηρεμια...

ειναι πολυ λογικο να χρειαζοντε ρυθμιση στα 1000.πρεπει να γνωριζει κανεις την λειτουργεια αλλα κ τον τροπο κατασκευης ενος κινητηρα για να καταλαβει γιατι απαιτητε ελεγχος.πρεπει να γνωριζεις αντοχη υλικων για να κατανοησεις το γιατι.

καποιος ανεφερε οτι δεν μπορουν να φτασουν την τεχνολογια των γιαπονεζων.δεν ισχυει κατι τετοιο.οτι εχουν καλυτερα ηλεκτρονικα το δεχομαι αλλα οχι κ κινητηρες
μην ξεχναμε οτι η rotax που εφοδιαζει την aprilia με κινητηρες κατασκευαζει εμβολοφορους κινητηρες αεροπλανων  παρα πολλα χρονια κ εκει δεν παιζουμε με την αξιοπιστια...

τεσπα μεγαλες συζητησεις παντως θα παρακαλουσα να λεμε αποψεις που να μπορουμε να τις τεκμηριοσουμε κ οχι γιατι απλα ετσι ακουσαμε η ετσι μας ειπαν.ο κατασκευαστης γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας τι χρειαζετε να γινει κ τι οχι.οτι γραφει στο workshop manual ειναι αποτελεσμα μελετης κ δοκιμων της αξιοπιστιας του κινητηρα σε καταστασεις πληρους φορτιου κ οχι μονο.δεν χωραει καμια αμφιβολια για οτι ''γραφει'' το manual κ απορω γιατι καποιοι ειστε τοσο αντιθετοι,βεβαια ειναι δικο σας οχημα,δικη σας περιουσια κ ο καθενας αποφασιζει για το τι θα γινει στην μοτοσυκλετα του.

ο κατασκευαστης ζητα να γινουν μερικες ενεργειες με καποια συχνοτητα για την καλη,αξιοπιστη κ μεγιστη σε αποδοση  λειτουργεια της μοτοσυκλετας απο εκει κ περα ο καθενας οτι θελει κανει

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #17 - : Ιούλιος 18, 2008, 12:42:23 μμ »
ο κατασκευαστης γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας τι χρειαζετε να γινει κ τι οχι.οτι γραφει στο workshop manual ειναι αποτελεσμα μελετης κ δοκιμων της αξιοπιστιας του κινητηρα σε καταστασεις πληρους φορτιου κ οχι μονο.δεν χωραει καμια αμφιβολια για οτι ''γραφει'' το manual κ απορω γιατι καποιοι ειστε τοσο αντιθετοι,βεβαια ειναι δικο σας οχημα,δικη σας περιουσια κ ο καθενας αποφασιζει για το τι θα γινει στην μοτοσυκλετα του.


+1000000000000

Ο κατασκευαστής ....και ο γιατρός ....

 :prm :prm :prm :prm :prm


*

Αποσυνδεδεμένος Nikos650

  • ***
  • 146
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #18 - : Ιούλιος 18, 2008, 01:18:10 μμ »
κυριοι ηρεμια...

τεσπα μεγαλες συζητησεις παντως θα παρακαλουσα να λεμε αποψεις που να μπορουμε να τις τεκμηριοσουμε κ οχι γιατι απλα ετσι ακουσαμε η ετσι μας ειπαν.ο κατασκευαστης γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας τι χρειαζετε να γινει κ τι οχι.οτι γραφει στο workshop manual ειναι αποτελεσμα μελετης κ δοκιμων της αξιοπιστιας του κινητηρα σε καταστασεις πληρους φορτιου κ οχι μονο.δεν χωραει καμια αμφιβολια για οτι ''γραφει'' το manual κ απορω γιατι καποιοι ειστε τοσο αντιθετοι,βεβαια ειναι δικο σας οχημα,δικη σας περιουσια κ ο καθενας αποφασιζει για το τι θα γινει στην μοτοσυκλετα του.

ο κατασκευαστης ζητα να γινουν μερικες ενεργειες με καποια συχνοτητα για την καλη,αξιοπιστη κ μεγιστη σε αποδοση  λειτουργεια της μοτοσυκλετας απο εκει κ περα ο καθενας οτι θελει κανει

Επιτέλους απάντησε ... :kalo: :kalo: :kalo:

Και τι είπε ? Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα και ότι χρειάζεται να γίνει το γράφει στο workshop manual. Διαφωνώ, αφού εγω νομίζω ότι ο κατασκευαστής λέει ανοησίες. Άλλωστε έχω και τη σύμφωνη γνώμη του "μηχανικού" που γνωρίζει το shiver (που βγήκε χθές) καλύτερα από τη μάνα του και έχει και 20χρονη εμπειρία. Άρα δεν θέλει βαλβίδες στα 1000 χλμ. Απλά, επιστημονικά και τεκμηριωμένα.  :pray: :pray: :pray:

Χωρίς παρεξηγήσεις, μήπως καμιά φορά πρέπει να περιμένουμε, σιωπώντας, τη γνώμη των ειδικών ?  ;)
Η μήπως να κάνουμε του κεφαλιού μας και όταν χαλάσει να τα ρίχνουμε στην αναξιόπιστη Aprilia που φτιάχνει προβληματικά μηχανάκια. :thnk: :thnk: :thnk:

ΥΓ. Αν ξέφυγε η συζήτηση παρακαλώ το ποστ να διαγραφεί.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #19 - : Ιούλιος 18, 2008, 01:54:08 μμ »
Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα και ότι χρειάζεται να γίνει το γράφει στο workshop manual. Διαφωνώ, αφού εγω νομίζω ότι ο κατασκευαστής λέει ανοησίες. Άλλωστε έχω και τη σύμφωνη γνώμη του "μηχανικού" που γνωρίζει το shiver (που βγήκε χθές) καλύτερα από τη μάνα του και έχει και 20χρονη εμπειρία. Άρα δεν θέλει βαλβίδες στα 1000 χλμ. Απλά, επιστημονικά και τεκμηριωμένα.  :pray: :pray: :pray:
Χωρίς παρεξηγήσεις, μήπως καμιά φορά πρέπει να περιμένουμε, σιωπώντας, τη γνώμη των ειδικών ?  ;)
Η μήπως να κάνουμε του κεφαλιού μας και όταν χαλάσει να τα ρίχνουμε στην αναξιόπιστη Aprilia που φτιάχνει προβληματικά μηχανάκια. :thnk: :thnk: :thnk:

Αφου ειμαστε .....γνώστες ρε συ ...όλοι ως ράτσα ...ξερόλες ....και πατεντιάρηδες ....

πως μπορεί να ξέρει αυτος  που κατασκευάζει ενα μηχανάκι ...πότε ...θέλει έλεγχο ή σερβις ???

για πες ...εεε .... :cry: :cry: :cry: μας έγιναν τώρα και οι κατασκευαστές ....να ξέρουν ...

παρεπιπτόντως ....το έχω τσεκάρει και γω ....η Απρίλια φταίει !!!

Ρε σεις δίκιο εχει ο Νικος ....ας σοβαρευτούμε ολοι μας  λιγουλάκι και ας αφήσουμε τα μηχανάκια ...στους ειδικούς ....

Αυτο δεν σημαίνει πως δεν θα ασκούμε έλεγχο και κριτική στην παρεχόμενη υπηρεσία

 ...αλλα όχι και να λέμε ...ποτε να κανουν τι και πώς ....

Νομίζω ????




*

kleomag

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #20 - : Ιούλιος 18, 2008, 07:39:22 μμ »
Εγω ρε παιδια που πηγα σε εξουσιοδοτημένο στην αμφιθεας ονοματα δε λεμε για τα 1000 εκατσα απο πάνω του και το μονο που έκανε ήταν να αλλάξει λαδι φίλτρο να βάλει τον εγκέφαλο για τα σχετικά και να σφίξει τις δαγκάνες και να λαδωσει την αλυσίδα. Μετα έδωσα 60 και φυσικά όυτε λόγος για απόδειξη. Ποιες βαλβίδες και ποιός κατασκευαστής ο μάστορής αμφιβάλω άν ήξερε πως γίνεται και οτι το λεει το manual.
Μετά έρχεται η αντιπροσωπεία και σου λέει ότι μόνο όταν έχεις πάει σε εξουσιοδοτημένο έχεις εγγύηση μα αυτός που σε εκπροσωπεί δεν κάνει αυτά που του λες γραπτώς γιατί εγω μετά να τον εμπιστευτώ.
Πολλά είπα

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #21 - : Ιούλιος 18, 2008, 10:10:01 μμ »
συμφωνώ με τους προλαλήσαντες   :)
ας αφησουμε λοιπον μονο  τους ειδικους να μιλήσουν  οπερ  σημαινει, το 99,9% του φορουμ ραμμένο  και απομενουν 2-3, μπα, πολλους ειπα, 1 θα μεινει, ο Bill  :D 




*

spin

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #22 - : Μάιος 10, 2009, 11:00:10 πμ »
Χρειάζομαι λίγο τη βοήθεια σας και γνώμη σας.
Εφτασε η ώρα για το service των 10.000 χλμ. αισίος.
Το πρόβλημα και η απορία μου είναι αν τελικά χρειάζεται ΠΑΛΙ ρύθμισμα βαλβίδες...
Ρώτησα 2 εξουσιοδοτημένους τι περιλαμβάνει το service στα 10.000, ο ένας είπε "τα κλασσικά" δηλ. λαδια φιλτρα ελέγχους κλπ κλπ.
Ο άλλος ρυθμισμα βαλβίδες + όλα τα άλλα όπου φυσικά το κόσστος ανεβάινει στο διπλάσιο  :(
Όταν ανέφερα οτι στη 2η περιπτωση οτι έκανα στα 1000 τον έλεγχο και ρύθμιση βαλβίδων , μου ειπε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!Οτι κανείς μα κανείς μηχανικός δεν το κάνει και ας το λεει το manual.

Αν κάποιος κάτοχος shiver η dorso έχει κάνει ήδη το service ας μου απαντήσει please.
Και φυσικά τη γνώμη των λοιπών για το θέμα.

*

capo594

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #23 - : Μάιος 10, 2009, 11:37:32 πμ »
Ρώτησα 2 εξουσιοδοτημένους τι περιλαμβάνει το service στα 10.000, ο ένας είπε "τα κλασσικά" δηλ. λαδια φιλτρα ελέγχους κλπ κλπ.

Όταν ανέφερα οτι στη 2η περιπτωση οτι έκανα στα 1000 τον έλεγχο και ρύθμιση βαλβίδων , μου ειπε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!Οτι κανείς μα κανείς μηχανικός δεν το κάνει και ας το λεει το manual.


Σπυρο για να μην ρωτας τον καθε ενα τι θελει το μοτορι σου μελετησε το manual που σου δινω ετσι ωστε να πηγαινεις υποψιασμενος πριν απο καθε service!

shiver workshop manual.pdf

Για να μην ξεκινησω να κραζω τους απολυτους μηχανικους που ο καθενας εχει την δικη του γνωμη ,αποψη, φιλοσοφια γιατι ειναι χρονια στη δουλεια, ετρεχε σε αγωνες, ο μπαμπας του ετσι του τα μαθε,μονος αυτος ξερει τι ειναι καλο για το μηχανακι ΣΟΥ και ολοι οι προηγουμενοι που το κανες service ηταν αχρηστοι θα πω ενα πραγμα ......αν ο κατασκευαστης ετσι λεει ετσι θα ειναι τελος απο κει και περα ο καθενας παιρνει τα ρισκα του αλλα για αυτο οι πιο πολλοι μηχανικοι aprilia εχουν χασει τη μπαλα το γηπεδο και τους πελατες τους ασε που αμαυρωνουν και το ονομα aprilia γιατι δεν μπορουν να διαβασουν ενα κωλομανιουαλ και να ακολουθησουν πιστα αυτα που λεει!!!!!!!!! :psdof: :psdof: :psdof:



« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2009, 02:04:57 μμ από capo594 »

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #24 - : Μάιος 10, 2009, 01:06:24 μμ »
εγω παντως παραμενω με την αυτοννόητη απορία: ειναι δυνατον στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο (και οχι μονο σε ενα αλλα σε πολλα) να μας αποτρεπουν απο τη ρυθμιση στα 1000χιλ κλπ "αρνουμενοι" τα ωραια μας λεφτουδάκια? τα διπλα και τριδιπλα θα επαιρναν απο καθε μηχανακι αν ακολουθουσαν την πεπατημενη των manuals. αν τα μαζεψεις βγαινει πολυ καλο ματσακι.. ασε που θα ηταν και τυπικα ενταξει αφου το συστηνει το εγχειριδιο.
παρακαλω ας μου τη λυσει καποιος  :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2009, 04:50:45 μμ από shivermaniac »

*

capo594

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #25 - : Μάιος 10, 2009, 02:00:55 μμ »
εγω παντως παραμενω με την αυτοννόητη απορία: ειναι δυνατον στο εξουσιοδοτημενο σερβις (και οχι μονο σε ενα αλλα σε πολλα) να μας αποτρεπουν απο τη ρυθμιση στα 1000χιλ κλπ "αρνουμενοι" τα ωραια μας λεφτουδάκια? τα διπλα και τριδιπλα θα επαιρναν απο καθε μηχανακι αν ακολουθουσαν την πεπατημενη των manuals. αν τα μαζεψεις βγαινει πολυ καλο ματσακι.. ασε που θα ηταν και τυπικα ενταξει αφου το συστηνει το εγχειριδιο.


Eλα ντε,τελικα δεν θελουν να μας χρεωνουν τζαμπα............ :pray: :pray: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #26 - : Μάιος 10, 2009, 02:43:08 μμ »
εγω παντως παραμενω με την αυτοννόητη απορία: ειναι δυνατον στο εξουσιοδοτημενο σερβις (και οχι μονο σε ενα αλλα σε πολλα) να μας αποτρεπουν απο τη ρυθμιση στα 1000χιλ κλπ "αρνουμενοι" τα ωραια μας λεφτουδάκια? τα διπλα και τριδιπλα θα επαιρναν απο καθε μηχανακι αν ακολουθουσαν την πεπατημενη των manuals. αν τα μαζεψεις βγαινει πολυ καλο ματσακι.. ασε που θα ηταν και τυπικα ενταξει αφου το συστηνει το εγχειριδιο.
παρακαλω ας μου τη λυσει καποιος  :thnk:

Εγώ νομίζω ότι ένα συνεργείο το ενδιαφέρει απλά να "γεμίζει" τις εργατοώρες του. Αν έχει πολλή δουλειά (πολλά μηχανάκια για service), μπορεί να το πετύχει κάνοντας πιο εύκολες δουλειές - αλλαγές λαδιών, φιλτρων κ.λπ., πράγμα που φυσικά το προτιμάει, καθότι και πιο ανώδυνο είναι και λιγότερα ρίσκα έχει. Έτσι, αποφασίζει να παρακάμψει τη "μανούρα" των βαλβίδων από τα 1000 κιόλας χιλιόμετρα, κρίνοντας (πιθανώς λανθασμένα) ότι πρόκειται για μια υπερβολική οδηγία της Aprilia. Πιστεύω ότι το ίδιο συνεργείο που σου λέει "δε χρειάζεται βαλβίδες" θα σου αμολούσε 2-3 επιχειρήματα περί αναγκαιότητας ρύθμισης στα 1000χλμ (ασφάλεια, στρώσιμο, εγγύηση) αν δεν είχε αρκετή δουλειά και έπρεπε να γεμίσει τις εργατοώρες του!
Masquerade

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #27 - : Μάιος 10, 2009, 05:06:44 μμ »
λογικο το επιχειρημα αλλα στην εποχη που διανυουμε (οικονομικη κριση, ανεργία, πτωση αγοραστικου τζιρου κλπ) ειναι λιγο δυσκολο να φανταστω συνεργειο (ποσο μαλλον πολλα οχι ενα) που δε θα δελεάζονταν με τα εξτρα χρηματα που θα τους απεδιδε η εργασία αυτη. Επισης εχει σημασια οχι μονο να γεμισει κανεις τις εργατοώρες αλλα το ΠΩΣ θα τις γεμίσει.  Μια ρυθμιση ειναι πολλες αλλαγες λαδιών που βεβαια δε γινεται στον ιδιο χρονο αλλα εχουν πολλαπλασιο κερδος.. χωρια που η ρυθμιση βαλβιδων στα 1000 χιλιομετρα δε νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλο ρισκο για καποιον εμπειρο μηχανικο. Επιπλεον στα συνεργεια με μεγαλο ογκο δουλειας δουλευουν περισσοτεροι ακριβως για να καλυψουν τη ζητηση αρα..   

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #28 - : Μάιος 10, 2009, 08:56:36 μμ »
Εγώ νομίζω ότι ένα συνεργείο το ενδιαφέρει απλά να "γεμίζει" τις εργατοώρες του. Αν έχει πολλή δουλειά (πολλά μηχανάκια για service), μπορεί να το πετύχει κάνοντας πιο εύκολες δουλειές - αλλαγές λαδιών, φιλτρων κ.λπ., πράγμα που φυσικά το προτιμάει, καθότι και πιο ανώδυνο είναι και λιγότερα ρίσκα έχει. Έτσι, αποφασίζει να παρακάμψει τη "μανούρα" των βαλβίδων από τα 1000 κιόλας χιλιόμετρα, κρίνοντας (πιθανώς λανθασμένα) ότι πρόκειται για μια υπερβολική οδηγία της Aprilia. Πιστεύω ότι το ίδιο συνεργείο που σου λέει "δε χρειάζεται βαλβίδες" θα σου αμολούσε 2-3 επιχειρήματα περί αναγκαιότητας ρύθμισης στα 1000χλμ (ασφάλεια, στρώσιμο, εγγύηση) αν δεν είχε αρκετή δουλειά και έπρεπε να γεμίσει τις εργατοώρες του!
Πολυ σωστος ο παιχτης.
Παλικαρια ΟΛΑ τα μοτερ με κοκκορακια θελουν βαλβιδες στα 1000km.Αυο δεν σημαινει οτι θα λυσουμε το παξιμαδι του ρεγουλατορου και θα ρυθμισουμε διακενο (αν και 99% χρειαζεται εστω και 0,02mm) αλλα να τις ΦΙΛΑΡΟΥΜΕ και να ελεγξουμε οτι ειναι οκ.
Αυτο συμβαινει γιατι οι κινητηρες δοκιμαζονται στο εργοστασιο πριν μπουν στα πλαισια ΑΛΛΑ δεν δοκιμαζονται σε συνθηκες δρομου,κινησης,καβαλας αναβατη.Ετσι λοιπον το εργοστασιο γνωριζει οτι οι ρεγουλατοροι οταν ανεβασουν την Top θερμοκρασια λειτουργιας και εχουν και τον αναβατη επανω και 1η-Νεκρα-1η τεζα γκαζι-νεκρα κλπ θα "πατησουν" και πιθανον να μαζεψουν καποια διακενα.Γι'αυτο η πρωτη ρυθμιση γινεται στα 1000 και η επομενη στα 10.000km.
Τα μαστορια (ειδικα αυτοι με εμπειρια σε ενα συγκεκριμενο ειδος) ξερουν οτι ενα μοτερ που δουλευει εντος Αθηνων καθημερινα ισως να κανει ενα ψιλοδιακενο στα 1000km αλλα δεν ειναι αξιο να σπαταλησουν τον χρονο τους αφου δεν τρεχει και κατι σημαντικο και μπορουν να μαζεψουν ολο το διακενο στα 10.000km.Με αυτον τον τροπο πουλανε και τη μουρη τους στον πελατη ("σιγα μην κανεις βαλβιδες ρε φιλε απο τα 1000.Τι θες να σου παρω λεφτα για το τιποτα?) και δεν υπαρχει πιθανοτητα ζημιας γιατι ως γνωστον "Ειναι καλυτερα να ακουγονται οι βαλβιδες λιγο παραπανω (δεν ανοιγουν οσο πρεπει) παρα να μην ακουγονται καθολου (δεν κλεινουν/σφραγιζουν).Δεν εχει να ρισκαρει τιποτα ο μαστορας και πουλαει και μουρη.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλος στη δουλεια του.Προς Θεου.Απλα εχει εναν αερα να παιξει με τα λεφτα σου (τα παιρνω,δεν τα παιρνω) και να κερδισει την εμπιστοσυνη σου.
Για μενα νομος ειναι:
ΠΡΩΤΑ ακολουθουμε το manual &
ΔΕΥΤΕΡΟΝ τα λογια του μαστορα.
Αν ο μαστορας μας λεει πραγματα που αντικρουουν το manual του λεμε "ενταξει φιλε σεβομαι την γνωμη σου αλλα εγω (επειδη πληρωνω/ειναι δικο μου/δεν σε αφορα) ΘΕΛΩ να μου κανεις βαλβιδες στα 1000 και να μου πεις ποσο ηταν τα διακενα οταν τα πρωτομετρησες γιατι κραταω αρχειο.
Εγω σαν μαστορας οσοι μου το ζητησαν τους τα εγραφα σε χαρτι με ημερομηνια ωστε να εχουν αρχειο.Λιγο με ενοιαζε αν καταλαβαιναν τι εγραφα.
Αν μια μερα ομως καποιος τους εξηγουσε τι ειναι διακενο και ποσο σηματικο ειναι και κοιτουσαν τις σημειωσεις μου, εγω θα ημουν σαν μαστορας καλυμενος με το παραπανω.
Ειναι δικη τους περιουσια και εχουν δικαιωμα να ξερουν.Ασχετα αν καταλαβαινουν.
Οταν πας στον γιατρο το παιδι σου και σου πει θελει εγχειρηση/δεν χρειαζεται εγχειρηση τι του λες?
Ενταξει γιατρε μου αφου το λες εσυ ετσι θα γινει?
Και την Παραμικρη εννοια να εχεις θα τον πατησεις κατω στο λαιμο να σου εξηγησει.ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ.Οπως κι ο μαστορας.Ο γιατρος της καλης μας.
Ευχαριστω για τον χρονο σας.

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #29 - : Μάιος 10, 2009, 10:52:24 μμ »
 :ohmy: δηλαδη λετε οτι ολα τα εξουσιοδοτημενα ειναι απατεωνες...........................................τα πατε σε μη εξουσιοδοτημενα η ολοι ξερετε ενα σουπερ μαστορα  :hha% εχετε πλακα :hha%
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2009, 11:04:56 μμ από dorsocrazy »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης