0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: shivermaniac στις Ιούλιος 18, 2008, 10:16:26 πμΕ ναι σωστα αλλα εγω μιλαω για καταστημα που βρισκεται στο χωρο 20 και χρονια και ξερουν τα μηχανακια καλυτερα κι απ τη γυναικα τους, τι λεω γυναικα τους, απο τη μανα τους την ίδια επομενως εχουν περασει απο τα χερια τους εκατονταδες μανιουαλ για να μην πω χιλιαδες. Επισης πρεπει να κρινουμε και βαση λογικης. Ποσο λογικο σας φαινεται ελεγχος βαλβιδων στα 1000 χιλ? Η απριλια βεβαια μπορει ορθως να σκεπτεται οτι ενας επιπλεον ελεγχος δεν βλαπτει ομως το κοστος μεταφερεται στον πελατη ετσι δεν ειναι? Κι εγω αν ημουν καρδιολογος και ο ελεγχος των βαλβιδων έπρεπε να γινεται καθε χρόνο θα μπορουσα θαυμασια να τους πω, παιδες, ελέγξε τις κάθε τριμηνο και αν χρειαστουν ρυθμιση την κανουμε Θα ημουν λάθος ; οχι βεβαια. Ποιος ομως ρίχνει το βαβά; +1000 Πιστεύω ότι είναι υπερβολικό να μιλάμε για απορύθμιση βαλβίδων _ γιατί στην ουσία αυτό εννοούμε - στα 1000 χλμ. !!! Τον έλεγχο να τον δεχτώ ως λογικό, αλλά η ρύθμιση??? Πιο πολύ νομίζω ότι είναι ακόμα ένας τρόπος να μας τα παίρνουνε στα σερβις παρά πραγματική ανάγκη της μηχανής.
Ε ναι σωστα αλλα εγω μιλαω για καταστημα που βρισκεται στο χωρο 20 και χρονια και ξερουν τα μηχανακια καλυτερα κι απ τη γυναικα τους, τι λεω γυναικα τους, απο τη μανα τους την ίδια επομενως εχουν περασει απο τα χερια τους εκατονταδες μανιουαλ για να μην πω χιλιαδες. Επισης πρεπει να κρινουμε και βαση λογικης. Ποσο λογικο σας φαινεται ελεγχος βαλβιδων στα 1000 χιλ? Η απριλια βεβαια μπορει ορθως να σκεπτεται οτι ενας επιπλεον ελεγχος δεν βλαπτει ομως το κοστος μεταφερεται στον πελατη ετσι δεν ειναι? Κι εγω αν ημουν καρδιολογος και ο ελεγχος των βαλβιδων έπρεπε να γινεται καθε χρόνο θα μπορουσα θαυμασια να τους πω, παιδες, ελέγξε τις κάθε τριμηνο και αν χρειαστουν ρυθμιση την κανουμε Θα ημουν λάθος ; οχι βεβαια. Ποιος ομως ρίχνει το βαβά;
ο κατασκευαστης γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας τι χρειαζετε να γινει κ τι οχι.οτι γραφει στο workshop manual ειναι αποτελεσμα μελετης κ δοκιμων της αξιοπιστιας του κινητηρα σε καταστασεις πληρους φορτιου κ οχι μονο.δεν χωραει καμια αμφιβολια για οτι ''γραφει'' το manual κ απορω γιατι καποιοι ειστε τοσο αντιθετοι,βεβαια ειναι δικο σας οχημα,δικη σας περιουσια κ ο καθενας αποφασιζει για το τι θα γινει στην μοτοσυκλετα του.
κυριοι ηρεμια...τεσπα μεγαλες συζητησεις παντως θα παρακαλουσα να λεμε αποψεις που να μπορουμε να τις τεκμηριοσουμε κ οχι γιατι απλα ετσι ακουσαμε η ετσι μας ειπαν.ο κατασκευαστης γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα μας τι χρειαζετε να γινει κ τι οχι.οτι γραφει στο workshop manual ειναι αποτελεσμα μελετης κ δοκιμων της αξιοπιστιας του κινητηρα σε καταστασεις πληρους φορτιου κ οχι μονο.δεν χωραει καμια αμφιβολια για οτι ''γραφει'' το manual κ απορω γιατι καποιοι ειστε τοσο αντιθετοι,βεβαια ειναι δικο σας οχημα,δικη σας περιουσια κ ο καθενας αποφασιζει για το τι θα γινει στην μοτοσυκλετα του.ο κατασκευαστης ζητα να γινουν μερικες ενεργειες με καποια συχνοτητα για την καλη,αξιοπιστη κ μεγιστη σε αποδοση λειτουργεια της μοτοσυκλετας απο εκει κ περα ο καθενας οτι θελει κανει
Ότι ο κατασκευαστής ξέρει καλύτερα και ότι χρειάζεται να γίνει το γράφει στο workshop manual. Διαφωνώ, αφού εγω νομίζω ότι ο κατασκευαστής λέει ανοησίες. Άλλωστε έχω και τη σύμφωνη γνώμη του "μηχανικού" που γνωρίζει το shiver (που βγήκε χθές) καλύτερα από τη μάνα του και έχει και 20χρονη εμπειρία. Άρα δεν θέλει βαλβίδες στα 1000 χλμ. Απλά, επιστημονικά και τεκμηριωμένα. Χωρίς παρεξηγήσεις, μήπως καμιά φορά πρέπει να περιμένουμε, σιωπώντας, τη γνώμη των ειδικών ? Η μήπως να κάνουμε του κεφαλιού μας και όταν χαλάσει να τα ρίχνουμε στην αναξιόπιστη Aprilia που φτιάχνει προβληματικά μηχανάκια.
Ρώτησα 2 εξουσιοδοτημένους τι περιλαμβάνει το service στα 10.000, ο ένας είπε "τα κλασσικά" δηλ. λαδια φιλτρα ελέγχους κλπ κλπ.Όταν ανέφερα οτι στη 2η περιπτωση οτι έκανα στα 1000 τον έλεγχο και ρύθμιση βαλβίδων , μου ειπε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!Οτι κανείς μα κανείς μηχανικός δεν το κάνει και ας το λεει το manual.
εγω παντως παραμενω με την αυτοννόητη απορία: ειναι δυνατον στο εξουσιοδοτημενο σερβις (και οχι μονο σε ενα αλλα σε πολλα) να μας αποτρεπουν απο τη ρυθμιση στα 1000χιλ κλπ "αρνουμενοι" τα ωραια μας λεφτουδάκια? τα διπλα και τριδιπλα θα επαιρναν απο καθε μηχανακι αν ακολουθουσαν την πεπατημενη των manuals. αν τα μαζεψεις βγαινει πολυ καλο ματσακι.. ασε που θα ηταν και τυπικα ενταξει αφου το συστηνει το εγχειριδιο.
εγω παντως παραμενω με την αυτοννόητη απορία: ειναι δυνατον στο εξουσιοδοτημενο σερβις (και οχι μονο σε ενα αλλα σε πολλα) να μας αποτρεπουν απο τη ρυθμιση στα 1000χιλ κλπ "αρνουμενοι" τα ωραια μας λεφτουδάκια? τα διπλα και τριδιπλα θα επαιρναν απο καθε μηχανακι αν ακολουθουσαν την πεπατημενη των manuals. αν τα μαζεψεις βγαινει πολυ καλο ματσακι.. ασε που θα ηταν και τυπικα ενταξει αφου το συστηνει το εγχειριδιο. παρακαλω ας μου τη λυσει καποιος
Εγώ νομίζω ότι ένα συνεργείο το ενδιαφέρει απλά να "γεμίζει" τις εργατοώρες του. Αν έχει πολλή δουλειά (πολλά μηχανάκια για service), μπορεί να το πετύχει κάνοντας πιο εύκολες δουλειές - αλλαγές λαδιών, φιλτρων κ.λπ., πράγμα που φυσικά το προτιμάει, καθότι και πιο ανώδυνο είναι και λιγότερα ρίσκα έχει. Έτσι, αποφασίζει να παρακάμψει τη "μανούρα" των βαλβίδων από τα 1000 κιόλας χιλιόμετρα, κρίνοντας (πιθανώς λανθασμένα) ότι πρόκειται για μια υπερβολική οδηγία της Aprilia. Πιστεύω ότι το ίδιο συνεργείο που σου λέει "δε χρειάζεται βαλβίδες" θα σου αμολούσε 2-3 επιχειρήματα περί αναγκαιότητας ρύθμισης στα 1000χλμ (ασφάλεια, στρώσιμο, εγγύηση) αν δεν είχε αρκετή δουλειά και έπρεπε να γεμίσει τις εργατοώρες του!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι