0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

spin

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #30 - : Μάιος 10, 2009, 10:58:36 μμ »
Ρώτησα 2 εξουσιοδοτημένους τι περιλαμβάνει το service στα 10.000, ο ένας είπε "τα κλασσικά" δηλ. λαδια φιλτρα ελέγχους κλπ κλπ.

Όταν ανέφερα οτι στη 2η περιπτωση οτι έκανα στα 1000 τον έλεγχο και ρύθμιση βαλβίδων , μου ειπε ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!Οτι κανείς μα κανείς μηχανικός δεν το κάνει και ας το λεει το manual.


Σπυρο για να μην ρωτας τον καθε ενα τι θελει το μοτορι σου μελετησε το manual που σου δινω ετσι ωστε να πηγαινεις υποψιασμενος πριν απο καθε service!

shiver workshop manual.pdf


ευχαριστώ πολύ Γιάννη για το manual, παρα πολυ χρήσιμο!Λύνεις και δένεις μόνος σου το μοτόρι!
Φυσικά, βέβαια και είχα διαβάσει το manual που έχω και είχα μια ιδέα για το τι πρέπει να γίνει
αλλά το πρόβλημα είναι οτι άλλα σου λεει ο ένας άλλα ο άλλος. Και το manual δίνει ρύθμιση βαλβίδων στις 20.000 ξανά,οπότε το ερώτημα παραμένει....


Απατεώνες δεν ξέρω αν είναι αλλά σίγουρα εμένα τουλάχιστον με μπερδεύουν και με παιδεύουν!

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #31 - : Μάιος 10, 2009, 11:05:52 μμ »
Πολυ σωστος ο παιχτης.
Παλικαρια ΟΛΑ τα μοτερ με κοκκορακια θελουν βαλβιδες στα 1000km.Αυο δεν σημαινει οτι θα λυσουμε το παξιμαδι του ρεγουλατορου και θα ρυθμισουμε διακενο (αν και 99% χρειαζεται εστω και 0,02mm) αλλα να τις ΦΙΛΑΡΟΥΜΕ και να ελεγξουμε οτι ειναι οκ.
Αυτο συμβαινει γιατι οι κινητηρες δοκιμαζονται στο εργοστασιο πριν μπουν στα πλαισια ΑΛΛΑ δεν δοκιμαζονται σε συνθηκες δρομου,κινησης,καβαλας αναβατη.Ετσι λοιπον το εργοστασιο γνωριζει οτι οι ρεγουλατοροι οταν ανεβασουν την Top θερμοκρασια λειτουργιας και εχουν και τον αναβατη επανω και 1η-Νεκρα-1η τεζα γκαζι-νεκρα κλπ θα "πατησουν" και πιθανον να μαζεψουν καποια διακενα.Γι'αυτο η πρωτη ρυθμιση γινεται στα 1000 και η επομενη στα 10.000km.
Τα μαστορια (ειδικα αυτοι με εμπειρια σε ενα συγκεκριμενο ειδος) ξερουν οτι ενα μοτερ που δουλευει εντος Αθηνων καθημερινα ισως να κανει ενα ψιλοδιακενο στα 1000km αλλα δεν ειναι αξιο να σπαταλησουν τον χρονο τους αφου δεν τρεχει και κατι σημαντικο και μπορουν να μαζεψουν ολο το διακενο στα 10.000km.Με αυτον τον τροπο πουλανε και τη μουρη τους στον πελατη ("σιγα μην κανεις βαλβιδες ρε φιλε απο τα 1000.Τι θες να σου παρω λεφτα για το τιποτα?) και δεν υπαρχει πιθανοτητα ζημιας γιατι ως γνωστον "Ειναι καλυτερα να ακουγονται οι βαλβιδες λιγο παραπανω (δεν ανοιγουν οσο πρεπει) παρα να μην ακουγονται καθολου (δεν κλεινουν/σφραγιζουν).Δεν εχει να ρισκαρει τιποτα ο μαστορας και πουλαει και μουρη.
Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι καλος στη δουλεια του.Προς Θεου.Απλα εχει εναν αερα να παιξει με τα λεφτα σου (τα παιρνω,δεν τα παιρνω) και να κερδισει την εμπιστοσυνη σου.
Για μενα νομος ειναι:
ΠΡΩΤΑ ακολουθουμε το manual &
ΔΕΥΤΕΡΟΝ τα λογια του μαστορα.
Αν ο μαστορας μας λεει πραγματα που αντικρουουν το manual του λεμε "ενταξει φιλε σεβομαι την γνωμη σου αλλα εγω (επειδη πληρωνω/ειναι δικο μου/δεν σε αφορα) ΘΕΛΩ να μου κανεις βαλβιδες στα 1000 και να μου πεις ποσο ηταν τα διακενα οταν τα πρωτομετρησες γιατι κραταω αρχειο.
Εγω σαν μαστορας οσοι μου το ζητησαν τους τα εγραφα σε χαρτι με ημερομηνια ωστε να εχουν αρχειο.Λιγο με ενοιαζε αν καταλαβαιναν τι εγραφα.
Αν μια μερα ομως καποιος τους εξηγουσε τι ειναι διακενο και ποσο σηματικο ειναι και κοιτουσαν τις σημειωσεις μου, εγω θα ημουν σαν μαστορας καλυμενος με το παραπανω.
Ειναι δικη τους περιουσια και εχουν δικαιωμα να ξερουν.Ασχετα αν καταλαβαινουν.
Οταν πας στον γιατρο το παιδι σου και σου πει θελει εγχειρηση/δεν χρειαζεται εγχειρηση τι του λες?
Ενταξει γιατρε μου αφου το λες εσυ ετσι θα γινει?
Και την Παραμικρη εννοια να εχεις θα τον πατησεις κατω στο λαιμο να σου εξηγησει.ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ.Οπως κι ο μαστορας.Ο γιατρος της καλης μας.
Ευχαριστω για τον χρονο σας.

Σωστός ο Μάκης....!! :kalo: :kalo:

Υ.Γ.:Αγωνιστικά διχρονάκια είπαμε αναλαμβάνεις...?!? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #32 - : Μάιος 10, 2009, 11:16:14 μμ »
οξεια ξερολιτιδᴨθεραπευται με μηχανικη βλαβη που δεν μπορουσε ουτε καν να φανταστει και φιλαει σταυρωτα τεσσερις φορες τα χερια του μαστορα που τελικα το εφτιαξε λεγοντας σε τριτους οτι το εφτιαξε μονος με ενα χερι γιατι ετρωγε σουβλακι .παπαγαλακια :tez: :tez: :tez: :tez:

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #33 - : Μάιος 11, 2009, 12:41:22 πμ »
Όταν 8 Γιατροί(μηχανικοί) στους 10 σου λένε ότι το παιδί σου (μοτοσυκλέτα) ΔΕ χρειάζεται στα 3 του (1000χιλ)  επεμβαση  αλλα σε 2-3 χρόνια (5-10.000χιλ) και 2 επιμένουν για το αντίθετο κι εσύ ακούς τους 2 για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο επειδη ετσι ειπε ο γυναικολογος (κατασκευαστης) ε τοτε δινεις τα λεφτα σου και δικαιωμα σου βεβαια.. αυτο ωστοσο δε σημαινει οτι ηταν και απαραίτητη
εγω πιστευω και βαση λογικής ότι οι μαστορες και ιθυνοντες της απρίλια έχουν πολυ περισσότερους λόγους να "υπερβάλλουν" για να ειναι καλυμμένοι για εναν κινητηρα ολοκαινουριο παρα το αντίθετο. Ετσι έχουν πολλαπλα οφέλη χωρίς να ιδρώσουν δευτερολεπτο αφου τη δουλεια θα την κανουν  τα συνεργεία και το κυριότερο, σε βάρος της δικης μας τσέπης όχι της δικης τους. Στην πραγματικοτητα, σε όλα τα φυσιολογικά μηχανακια, η ρυθμιση στα 1000 ειναι υπερβολη (δεν λεω οτι βλαπτει ) και μας επιβαρυνει οικονομικα ανευ λόγου. Προς Θεου δηλ, μολις εχει στρωθει η μηχανη και η καταπονηση της ειναι μηδαμινη, ειναι δυνατον να απαιτειται ρυθμιση υπο νορμαλ συνθηκες? Αν εισαι βεβαια ταρζαν και βλεπεις τη μηχανη σαν τζειν και τις πινεις το αιμα απο το πρωτο χιλιομετρο τοτε ισως αλλαζει το πράγμα αλλα ποσοι ταρζαν που δεν τηρησαν τις οδηγιες του εγχειριδιου στα πρωτα 1000 θα το σεβαστουν στο πρωτο σερβις?     
Οταν λοιπον η πλειοψηφία των μηχανικών των εξουσιοδοτημενων συνεργείων προσπαθει να σε αποτρεψει απο ενα περιττο εξοδο δε μπορώ να θεωρησω οτι αδιαφορεί για τη μοτοσυκλετα μου και το κανει για να πουλησει μουρη, ειδικά οταν αυτο σημαινει απωλεια μιας σημαντικης πηγης εσοδων γι αυτον. Μου φαινεται παραλογο. Αυτο σε καμία περίπτωση δε σημαινει οτι οσοι προβαινουν σε ρυθμιση δεν ειναι καλοι μηχανικοι ή κοιτανε μονο τσέπη, μην παρεξηγηθει η φραση μου. Μπορεί να είναι εξαιρετοι στη δουλειά τους, απλώς βλέπουν υπό άλλη οπτική γωνία (της αυστηρης προσήλωσης στα manual ) το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #34 - : Μάιος 11, 2009, 06:21:52 πμ »

Σωστός ο Μάκης....!! :kalo: :kalo:

Υ.Γ.:Αγωνιστικά διχρονάκια είπαμε αναλαμβάνεις...?!? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
Τα παντα Βαγγελη μου.Ειδικα τα εργαλεια που ειναι φτιαγμενα για τα ορια οπως το RS,RSV ή το RC.Γι'αυτο αλλωστε εχουν και το R μπροστα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #35 - : Μάιος 11, 2009, 04:56:03 μμ »
Όταν 8 Γιατροί(μηχανικοί) στους 10 σου λένε ότι το παιδί σου (μοτοσυκλέτα) ΔΕ χρειάζεται στα 3 του (1000χιλ)  επεμβαση  αλλα σε 2-3 χρόνια (5-10.000χιλ) και 2 επιμένουν για το αντίθετο κι εσύ ακούς τους 2 για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο επειδη ετσι ειπε ο γυναικολογος (κατασκευαστης) ε τοτε δινεις τα λεφτα σου και δικαιωμα σου βεβαια.. αυτο ωστοσο δε σημαινει οτι ηταν και απαραίτητη
εγω πιστευω και βαση λογικής ότι οι μαστορες και ιθυνοντες της απρίλια έχουν πολυ περισσότερους λόγους να "υπερβάλλουν" για να ειναι καλυμμένοι για εναν κινητηρα ολοκαινουριο παρα το αντίθετο. Ετσι έχουν πολλαπλα οφέλη χωρίς να ιδρώσουν δευτερολεπτο αφου τη δουλεια θα την κανουν  τα συνεργεία και το κυριότερο, σε βάρος της δικης μας τσέπης όχι της δικης τους. Στην πραγματικοτητα, σε όλα τα φυσιολογικά μηχανακια, η ρυθμιση στα 1000 ειναι υπερβολη (δεν λεω οτι βλαπτει ) και μας επιβαρυνει οικονομικα ανευ λόγου. Προς Θεου δηλ, μολις εχει στρωθει η μηχανη και η καταπονηση της ειναι μηδαμινη, ειναι δυνατον να απαιτειται ρυθμιση υπο νορμαλ συνθηκες? Αν εισαι βεβαια ταρζαν και βλεπεις τη μηχανη σαν τζειν και τις πινεις το αιμα απο το πρωτο χιλιομετρο τοτε ισως αλλαζει το πράγμα αλλα ποσοι ταρζαν που δεν τηρησαν τις οδηγιες του εγχειριδιου στα πρωτα 1000 θα το σεβαστουν στο πρωτο σερβις?     
Οταν λοιπον η πλειοψηφία των μηχανικών των εξουσιοδοτημενων συνεργείων προσπαθει να σε αποτρεψει απο ενα περιττο εξοδο δε μπορώ να θεωρησω οτι αδιαφορεί για τη μοτοσυκλετα μου και το κανει για να πουλησει μουρη, ειδικά οταν αυτο σημαινει απωλεια μιας σημαντικης πηγης εσοδων γι αυτον. Μου φαινεται παραλογο. Αυτο σε καμία περίπτωση δε σημαινει οτι οσοι προβαινουν σε ρυθμιση δεν ειναι καλοι μηχανικοι ή κοιτανε μονο τσέπη, μην παρεξηγηθει η φραση μου. Μπορεί να είναι εξαιρετοι στη δουλειά τους, απλώς βλέπουν υπό άλλη οπτική γωνία (της αυστηρης προσήλωσης στα manual ) το θέμα.

Οταν ο Θεος (Aprilia) που εφτιαξε το παιδι σου (μοτοσυκλετα) σου λεει να του κανεις προληπτικο εμβολιο στα 3 του (1000km) κατι ξερει.
Οταν ενα μωρο του κανεις αντιτετανικο δεν σημαινει οτι εχει τετανο.Τι θα πεις στην παιδιατρο? "Αφηστε το εμβολιο κι αμα κολλησει του το κανουμε τοτε" ?

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #36 - : Μάιος 11, 2009, 05:16:16 μμ »
Η  Απρίλια=  Θεός?  Θεικός συμβολισμός  !! 
και το αντιτετανικό εμβολιο είναι η ρυθμιση βαλβίδων?  :thnk:
ακολουθωντας τη λογικη αυτη συμπεραινω οτι θα πρέπει να εμβολιάσουμε (= ρυθμισουμε τις βαλβιδες) το παιδι (= μηχανη) πριν νοσήσει (= πριν χρειαστουν ρυθμιση!!) ωστε αν τελικα απορρυθμιστουν (= αν κολλησει τετανο) να ειμαστε καλυμμενοι.  !!!

λοιπον, προτεινω πολλαπλους εμβολιασμους, στα 1000, τα 2000, τα 3000, τα 4000, τα 5000 κοκ (μεχρι να αδειασει η τσεπη μας) γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα κολλησει το παιδι μας  :D

παντα φιλικα  και χιουμοριστικα :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #37 - : Μάιος 11, 2009, 05:50:04 μμ »
Η  Απρίλια=  Θεός?  Θεικός συμβολισμός  !! 
και το αντιτετανικό εμβολιο είναι η ρυθμιση βαλβίδων?  :thnk:
ακολουθωντας τη λογικη αυτη συμπεραινω οτι θα πρέπει να εμβολιάσουμε (= ρυθμισουμε τις βαλβιδες) το παιδι (= μηχανη) πριν νοσήσει (= πριν χρειαστουν ρυθμιση!!) ωστε αν τελικα απορρυθμιστουν (= αν κολλησει τετανο) να ειμαστε καλυμμενοι.  !!!

λοιπον, προτεινω πολλαπλους εμβολιασμους, στα 1000, τα 2000, τα 3000, τα 4000, τα 5000 κοκ (μεχρι να αδειασει η τσεπη μας) γιατι ποτε δεν ξερεις τι θα κολλησει το παιδι μας  :D

παντα φιλικα  και χιουμοριστικα :bye:



Εγω πιστευω οτι αν βαρας αντιτετανικο εμβολιο σε ενα παιδι καθε 3 χρονια (1000km δικος σου παραλληλισμος) τοτε μπορει να μην παθει τετανο το παιδι (Shiver) αλλα σιγουρα θα παθει κατι.Αν ηταν ετσι θα κουμπωναμε ολοι απο 1 ασπιρινη καθε μια ωρα για να μην εχουμε ποτε πονοκεφαλο.
Μπορεις καλλιστα να μην του κανεις τιποτα στα 1000km και να του κοιταξεις βαλβιδες οποτε νιωσεις εσυ οτι θελει.Δικο σου ειναι το μοτο.Δεν σε υποχρεωνει κανεις να κανεις κατι.
Ρωτας ομως την αποψη αλλων (και καλα κανεις) αλλα αμφισβητεις την αποψη του ιδιου του κατασκευαστη που εφτιαξε,δοκιμασε,βασανισε,εσπασε αυτο το μηχανακι πριν στο πουλησει.
Καλο θα ηταν να αναρωτηθεις : Μηπως τελικα η Aprilia ξερει κατι παραπανω και μου λεει να κανω ΕΛΕΓΧΟ διακενων βαλβιδων στα 1000? Μηπως εχουν αποδειξει στατιστικα οτι 2 στα 10 Shiver που δεν εκαναν αυτον τον ελεγχο παρουσιασαν αργοτερα σοβαρες φθορες σε εδρες βαλβιδων ή κατι αλλο?
Εγω αυτο θα αναρωτιομουν.
Και παλι φιλικα στα λεω ολα αυτα.Φραγκο δεν θα βαλω στην τσεπη μου ειτε κανεις, ειτε οχι βαλβιδες.Ουτε ειμαι υποψηφιος αγοραστης και θελω να γλυτωσω τα εξοδα.

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #38 - : Μάιος 11, 2009, 07:59:17 μμ »
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% το παιδι μου εχει φτασει στην εφηβια του
και για να τελειωνει αυτο το ποστ γιατι πιστευω παραγινε λεει το μανουαλι ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 08:08:16 μμ από dorsocrazy »

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #39 - : Μάιος 11, 2009, 08:10:02 μμ »
Κοιτα, ο συλλογισμός σου είναι γενικα λογικός αλλα χωλαινει σε ορισμενα σημεια που δε μπορω παρα να τα επισημανω, στα πλαισια παντα ενος φιλικου διαλογου διοτι οπως πολυ σωστα λες δικο μου και δικο σου ειναι το μηχανακι και ο καθενας κανει οτι νομιζει.
α)λες οτι αμφισβητω την αποψη του κατασκευαστη γεγονος που δεν ισχυει γιατι δεν ειπα οτι ειναι λανθασμενη αλλα υπερβολική. Αλλο το ενα αλλο το αλλο μη τα συγχεεις. Και για να σου δωσω ενα αλλο παραδειγμα υπερβολης για να καταλαβεις το σκεπτικο: στο εγχειριδιο στο κεφαλαιο της μπαταριας αναφερει οτι ο κατασκευαστης συστηνει επαναφορτιση της μπαταρίας καθε φορα που η μηχανη μενει εκτος λειτουργίας για 15 μερες ή περισσοτερο (πχ το χειμωνα). Ειλικρινα αναρωτησου αν εσυ και ποσοι τοις εκατο εκτελουν αυτη την εντολη στην πραξη. Με προχειρους υπολογισμους σου λεω 1-2% και πολυ βαζω.. Μπορει λοιπον μια οδηγία να ειναι θεωρητικα σωστη αλλα πρακτικα υπερβολικη. Πρακτικα αφαιρεις τις ασφαλειες των 30Α και εισαι οκ (γνωμη μου)
β)" Μηπως εχουν αποδειξει στατιστικα οτι 2 στα 10 Shiver που δεν εκαναν αυτον τον ελεγχο παρουσιασαν αργοτερα σοβαρες φθορες σε εδρες βαλβιδων ή κατι αλλο?" κι αυτο κατα τη γνωμη μου δεν ειναι σωστο διοτι πολυ απλα δεν υπαρχει αυτη η στατιστικη. Επιπλεον, η οδηγία του ελεγχου και της ρυθμισης βγηκε απο την πρωτη μερα που το μηχανακι λανσαριστηκε στην αγορα δηλ οταν το πηρα εγω επομενως ειναι φυσικα αδυνατον να εχουν στατιστικο δειγμα απο μηχανακι που κυκλοφορουν στο δρομο (οχι στο εργαστηριο). αν τωρα τα μηχανακια που τεσταρουν πριν το λανσαρισμα βγαζουν προβλημα σε ποσοστο 20% οπως λες τοτε δε μιλαμε για κινητηρα αλλα για σαρδελοκουτι και δε νομιζω να ισχυει κατι τετοιο
  στα 5000 θα κανω τον ελεγχο και θα δω τι θα δειξει. ελπιζω να μην εχω προβλημα και ευχομαι το μηχανακι σου να το διατηρεις παντα σε υπεραριστη κατασταση κανοντας ολους τους ελεγχους που εσυ θεωρεις πρεποντες :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #40 - : Μάιος 11, 2009, 08:19:23 μμ »
α)Αυτο για τις μπαταριες ειναι πολυ σωστο.Αλλωστε γι'αυτο και οι περισσοτεροι (εκτος του 1-2%) στην 2ετια (και πολυ λεω) αγοραζουν καινουργια μπαταρια.Εγω αγορασα φορτιστη μπαταριων MF και το χειμωνα που καθεται το μηχανακι του φορτιζω την μπαταρια 1 φορα τη βδομαδα και στο CBR του αδερφου μου εχει αντεξει 5 χρονια κι εχει ακομα ζωη.Το να βγαλεις την ασφαλεια δεν κανεις τιποτα.Ουτε και τους πολους.Αν ασχοληθεις λιγο με τα ηλεκτρολογικα ψαξε να δεις τι ειναι η θειικωση πλακων και θα καταλαβεις.
β)Τα στατιστικα στοιχεια δεν θα τα ανακοινωσει η Aprilia (ή οποιοσδηποτε αλλος κατασκευαστης) στο αγοραστικο κοινο ποτε.Ειναι μελετες και δοκιμες που γινονται μεσα στα εργαστηρια εξελιξης.Αλλωστε το μοτερ του Shiver δεν ειναι απο λευκο χαρτι.Ειναι αναβαθμιση καποιου παλαιοτερου.Συνεπως υπηρχαν τα στατιστικα στοιχεια πριν καν αποφασισουν να το κατασκευασουν.
Εγω προσωπικα σε ολες τις μοτοσυκλετες που ειχα αλλα και των πελατων μου ΠΡΩΤΑ ακολουθουσα το manual (αφου επαιρνα την συγκαταθεση του ιδιοκτητη) και μετα εκανα οτιδηποτε αλλο πιστευα οτι χρειαζοταν (εφοσον συμφωνουσε κι ο ιδιοκτητης).
Γι'αυτο και δεν ειχα ποτε προβλημα.
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% το παιδι μου εχει φτασει στην εφηβια του
και για να τελειωνει αυτο το ποστ γιατι πιστευω παραγινε λεει το μανουαλι ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

Ακριβως αυτο λεω κι εγω.ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ και ΑΝ χρειαζεται ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ
Ευχαριστω dorsocrazy

Θελω να πω παντως οτι εκανα λαθως στο οτι αναφερθηκα σε προηγουμενο post σε κοκκορακια (αφου το Shiver εχει καπελοτα) αλλα:
1) Αυτα που ειπα δεν τα θεωρω λανθασμενα και
2) Αν η Aprilia θεωρει οτι ισχυουν σε κινητηρες με καπελοτα (και ζητα ΕΛΕΓΧΟ διακενου στα 1000km) εγω το σεβομαι απολυτα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 08:33:33 μμ από MakisRC51 »

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #41 - : Μάιος 11, 2009, 08:21:15 μμ »
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% το παιδι μου εχει φτασει στην εφηβια του
και για να τελειωνει αυτο το ποστ γιατι πιστευω παραγινε λεει το μανουαλι ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ

Ακριβως αυτο λεω κι εγω.ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ και ΑΝ χρειαζεται ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ
Ευχαριστω dorsocrazy
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΟΧΙ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΠΑΛΙ, ΕΛΕ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙ ΕΑΝ .ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #42 - : Μάιος 11, 2009, 08:24:42 μμ »
ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 20000 ΧΛΜ ΕΣΥ ΣΤΑ 20000 ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΣ ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #43 - : Μάιος 11, 2009, 08:48:34 μμ »
οπως προειπα και σε αλλα ποστς δεν ειμαι μηχανικος και οι γνωσεις μου ειναι ερασιτεχνικες, οχι επαγγελματικες. σεβομαι τους επαγγελματιες και τη γνωμη τους απλα εκφραζω και τη δικη μου. αν εχεις φορτιστη και τη φορτιζεις καθε βδομαδα τι να σου πω, ενα μεγαλο ευγε. εγω αν επρεπε να ακολουθησω κατα γραμμα τους ελεγχους που γραφει το μανιουαλ θα επρεπε να κοιμαμαι και να ξυπναω με τη μηχανη στο λογισμο μου και αυτο ειναι κατι που απλα ειναι ανεφικτο. και υπερβολικο επισης γιατι αλλο να αγαπας αλλο να πορωνεσαι και αλλο να βλεπεις μηχανακια και στον υπνο σου. δςς μονο τι ελεγχους συστηνει σε καθε εκκινηση και θα καταλαβεις.
για την μπαταρια ναι ξερω μερικα πραγματα αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβαινω τον ορο που χρισημοποιεις. για θειωση ξερω ακριβως τι ειναι , για θειικωση λυπαμαι, οχι..

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #44 - : Μάιος 11, 2009, 08:55:43 μμ »
ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 20000 ΧΛΜ ΕΣΥ ΣΤΑ 20000 ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΣ ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
Δεν γνωριζω αν εχεις καθολου εμπειρια απο αντιπροσωπειες αλλα το παραμυθι " τα λαδια κρατανε το πολυ 5000km" εχει πεθανει εδω και πολλα χρονια.Σε σεμιναριο της YAMAHA που ειχε ερθει ανθρωπος της Rock Oil (Βρετανικης εταιριας λαδιων) μας ειχε πει οτι με την χημικη τεχνολογια που εχουν τα λαδια σημερα αντεχουν και 10000km ανετα.
Ολες ομως οι αντιπροσωπειες εχουν καθε τελος καποιας περιοδου (3μηνων πχ) ενα bonus απο τα λαδια που πουλανε.Οταν γυρισα απο το σεμιναριο και ειπα στο αφεντικο μου τι μας ειπαν μου ειπε "Ενταξει αλλα μην πεις τιποτα τετοιο στους πελατες.Καθε 4000km θα λες οτι θελουν λαδια.Το πολυ 4500.Αλλιως δεν θα το πιασουμε το bonus ποτε."Οσοι εχουν δουλεψει σε αντιπροσωπειες με καταλαβαινουν πιστευω.
Το service manual του Shiver αναφερεται στα AGIP RACING τα οποια δεν τα εχω χρησιμοποιησει αλλα σιγουρα τα εχουν τεσταρει στον κινητηρα του αυτοι.Εγω σιγουρα δεν θα τα αφηνα 20000km αλλα θα τα αλλαζα καθε 7000km οπως αλλαζω στο RC.
Παλια αλλαζαμε μπουζι καθε δευτερη αλλαγη λαδιων μαζι με φιλτρο λαδιου.Τωρα τα μπουζι αντεχουν ανετα 30000km.
Το να ανοιξεις τα καπακια των κεφαλων (οπως λεει και το manual "check and adjustment) και να τσεκαρεις το διακενο δεν σημαινει οτι θα χρειαζεται και ρυθμισμα.Απλα το ελεγχεις.
Την περασμενη βδομαδα εκανα βαλβιδες στο RC που εχει 30000km.Τσεκαρα τα διακενα και ειδα οτι ηταν ολα ΟΚ και τα ξαναεκλεισα.Στα 30000km και δεν θελει ακομα ρυθμιση.Ποσο μαλλον στα 1000.
Δεν μπορω να γινω σαφεστερος.Αυτη ειναι η αποψη μου και δεν θελω να την επιβαλω σε κανεναν.Απλα μην παρεξηγειτε αυτα που λεω.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης