0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #45 - : Μάιος 11, 2009, 09:19:24 μμ »
εγω τουλαχιστον δεν την παρεξηγω καθολου. ισα ισα τη σεβομαι και προσπαθω να μαθω απο αυτη αν μπορω και απο που μπορω. απλα να κανω μια διορθωση . στο μανιουαλ λεει ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση, δε λεει ελεγχος και ΑΝ χρειαζεται ρυθμιση.. αρα οι Ιταλοι τη θεωρουν δεδομενη.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #46 - : Μάιος 11, 2009, 09:25:48 μμ »
Ε, όχι δα, νομίζεις ότι προσέχουν τόσο τις διατυπώσεις στα manual? Κι εγώ σου λέω ότι αν θεωρούσαν δεδομένη τη ρύθμιση, θα έλεγε σκέτο "ρύθμιση"!  :D
Πάντως θυμάμαι ότι και ο bill υποστήριζε ότι στα 1000χλμ η ρύθμιση βαλβίδων σε ορισμένα μοτοσακά ειναι απαραίτητη. Το είχε εξηγήσει κιόλας, αλλά δε θυμάμαι πώς.

Τώρα αυτό με τα λάδια... πρόσφατα φίλος που δουλεύει στη BP/Castrol μου έλεγε ότι τα πλήρως συνθετικά λάδια αντέχουν χοντρικά 5.000 ώρες λειτουργίας. Μπορεί περισσότερο, μπορεί και λιγότερο ανάλογα τον κινητήρα και τη χρήση, αλλά αυτή είναι μια μέση τιμή. Αν υπολογίσετε σε πόσα χιλιόμετρα μικτής χρήσης αντιστοιχεί αυτός ο χρόνος θα εκπλαγείτε. Βέβαια μιλούσε για λάδια αυτοκινήτου, αλλά κάτι ανάλογο ισχύει και για των μοτοσικλετών.
Τέλος: εγώ δεν ξαναλλάζω ποτέ πριν τις 10.000χλμ! (α, μου είπε επίσης ότι η αντοχή τους στο χρόνο είναι πολύ μεγαλύτερη από τον ένα χρόνο, που βάζουν ως χρονικό διάστημα αλλαγής οι περισσότερες εταιρείες).
Masquerade

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #47 - : Μάιος 11, 2009, 11:23:39 μμ »
Μα τι λες φιλε, πλακα  κανεις ή σοβαρολογείς; Αν δεν παιζει ρολοη διατυπωση τοτε τι παιζει ? αν ειναι ετσι μπορει ο καθενας να ερμηνευσει οτιδηποτε αναφαιρεται κατα το δοκουν. Δεν ειναι καθολου ετσι το ακριβως αντιθετο ισχυει, προσεχουν και την παραμικρη λεπτομερεια οι σοβαρες εταιρειες, ιδιως τα τελευταια χρονια και ιδιως σε τοσο σημαντικα σημεια οπως η ρυθμιση βαλβιδων,  ακριβως για να μη μπορει ο πασα ενας να βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα. Το αναφερει ρητα και κατηγορηματικα: "διακενο βαλβιδων-ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση..
Και μια και μιλησες για λαδακια, ο κατασκευαστης συστηνει αλλαγη καθε 20.000 χιλιομετρα. Εσυ επιλεγεις καθε 10.0000 ετσι? γιατι λοιπον πας αντιθετα με τον κατασκευαστη?  :thnk:

οτι και να λεμε οι υπερβολες ειναι για να καλυπτουν τον κατασκευαστη.πρακτικα εφαρμοζονται δυσκολα ή κοστιζουν παραπανω απο το αναμενομενο,  απλα πραγματα. Να Και μερικα παραδειγματα
α) manual  σελ 57, προκαταρκτικοι ελεγχοι: καθε φορα που βαζετε το κλειδι στη θεση ΟΝ πρεπει να γινονται οι εξης προκαταρκτικοι ελεγχοι:
-ελεγχος δισκοφρενων, ελεγχος στο γκαζι, στο λαδι κινητηρα, τους τροχους και τα λαστιχα, τις μανετες των φρενων, τον συμπλεκτη, τιμονι,το πλαινο και κεντρικο σταντ, στοιχεια στερεωσης, ρεζερβουαρ καυσιμου, διακοπτης παυσης κινητηρα, φωτα λυχνια κορνα διακοπτες κλπ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ  :D ειναι σωστα ετσι? ετσι. φανταστειτε ομως καθε πρωι και απογευμα πριν φυγουμε για τη δουλεια ή το βραδυ για διασκεδαση να αφιερωνουμε ενα δεκαλεπτο στα τσεκ (γιατι τοσο τουλαχιστο θελει αν τα κοιταξουμε προσεκτικα). Στο κατω κατω προκειται για την ασφαλεια μας. Κι ασε τη γκομενα και το αφεντικο να περιμενουν  ;)
β) manual σελ 85: ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ! οχι ρε γαμωτο, αν τοποθετησω εκεινες τις leo vince που εβαλα στο ματι την πατησα ετσι ?? :cry:
γ)manual σελ 102: χρησιμοποιείτε αποκλειστικα και μονο λαστιχα στις υποδεικνυομενες διαστασεις απο τον οικο κατασκευης. παει και το 190αρι που σκεφτομουν να βαλω..
 δ) αλλαγη λαδιων καθε 20.000 χιλιομετρα. εγω παντως δεν ξεπερναω τις 5000
   καταληγοντας, θελω να τονισω οτι σε γενικες γραμμες θεωρω τα εγχειριδια πολυτιμα γιατι περιεχουν τις κατευθηντηριες γραμμες βασει των οποιων θα κινηθουμε για την σωστη συντηρηση και χρηση της μοτοσυκλετας καθως και για την ασφαλεια μας. Σε ορισμενα ωστοσο σημεια επιδεχονται κριτικης οχι γιατι ειμαστε εξυπνοτεροι, ικανοτεροι ή πιο γνωστες απο τους συγγραφεις αλλα επειδη βασιζομαστε στην κοινη λογικη, την εμπειρια μας, την εμπειρια των φιλων μας, τα διαβασματα και ακουσματα μας αλλα και στις συμβουλες των εξουσιοδοτημενων συνεργειων. Δεν υπαρχουν θεσφατα.     
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 11:26:12 μμ από shivermaniac »

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #48 - : Μάιος 11, 2009, 11:38:59 μμ »
Μα τι λες φιλε, πλακα  κανεις ή σοβαρολογείς; Αν δεν παιζει ρολοη διατυπωση τοτε τι παιζει ? αν ειναι ετσι μπορει ο καθενας να ερμηνευσει οτιδηποτε αναφαιρεται κατα το δοκουν. Δεν ειναι καθολου ετσι το ακριβως αντιθετο ισχυει, προσεχουν και την παραμικρη λεπτομερεια οι σοβαρες εταιρειες, ιδιως τα τελευταια χρονια και ιδιως σε τοσο σημαντικα σημεια οπως η ρυθμιση βαλβιδων,  ακριβως για να μη μπορει ο πασα ενας να βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα. Το αναφερει ρητα και κατηγορηματικα: "διακενο βαλβιδων-ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση..
Και μια και μιλησες για λαδακια, ο κατασκευαστης συστηνει αλλαγη καθε 20.000 χιλιομετρα. Εσυ επιλεγεις καθε 10.0000 ετσι? γιατι λοιπον πας αντιθετα με τον κατασκευαστη?  :thnk:

Δεν είπα ότι οι διατυπωσεις δεν παίζουν ρόλο, είπα ότι δεν τις προσέχουν όταν τις γράφουν. Μέσα στο user's manual του Πήγασου έχω βρει όχι μόνο ασαφείς διατυπώσεις, αλλά και κανονικά λάθη. Λάθη υπάρχουν και στο service manual που απευθύνεται στα συνεργεία. Μ' αυτό θέλω να πω ότι μεταξύ μηχανικών και συντακτών του manual (τουλάχιστον της Aprilia) παρεμβάλλεται εμφανής "αρπακολλισμός", λάθη που προκύπτουν από μεταφράσεις Ιταλικά->Αγγλικά->Ελληνικά κ.λπ. Με άλλα λόγια, είμαι βέβαιος ότι κανείς, εκτός από εσένα, δεν σκέφτηκε ότι γράφοντας "έλεγχος ΚΑΙ ρύθμιση" υπονοείται πως αναμφίβολα θα χρειαστεί και ρύθμιση. Ιδανικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι η κατάσταση και θα θέλαμε να υπάρχει η ακρίβεια και η σαφήνεια που απαιτείς. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια.

Στον Πήγασο (Πήγασο έχω) η Aprilia προτείνει αλλαγή ανά 6.000χλμ. Είμαι πεπεισμένος ότι τα καλά συνθετικά που βάζω αντέχουν άνετα 12.000. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως να παρακαμπτω το μικρό "σέρβις" των 6.000χλμ; Καθόλου άσχημη ιδέα, στις 6.000 θα πηγαίνω μόνο για μια γρήγορη ρύθμιση ψεκασμού! (αυτή χρειάζεται αποδεδειγμένα!) :-)

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2009, 11:41:23 μμ από harlek »
Masquerade

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #49 - : Μάιος 12, 2009, 12:15:15 πμ »
Μα τι λες φιλε, πλακα  κανεις ή σοβαρολογείς; Αν δεν παιζει ρολοη διατυπωση τοτε τι παιζει ? αν ειναι ετσι μπορει ο καθενας να ερμηνευσει οτιδηποτε αναφαιρεται κατα το δοκουν. Δεν ειναι καθολου ετσι το ακριβως αντιθετο ισχυει, προσεχουν και την παραμικρη λεπτομερεια οι σοβαρες εταιρειες, ιδιως τα τελευταια χρονια και ιδιως σε τοσο σημαντικα σημεια οπως η ρυθμιση βαλβιδων,  ακριβως για να μη μπορει ο πασα ενας να βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα. Το αναφερει ρητα και κατηγορηματικα: "διακενο βαλβιδων-ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση..
Και μια και μιλησες για λαδακια, ο κατασκευαστης συστηνει αλλαγη καθε 20.000 χιλιομετρα. Εσυ επιλεγεις καθε 10.0000 ετσι? γιατι λοιπον πας αντιθετα με τον κατασκευαστη?  :thnk:

Δεν είπα ότι οι διατυπωσεις δεν παίζουν ρόλο, είπα ότι δεν τις προσέχουν όταν τις γράφουν. Μέσα στο user's manual του Πήγασου έχω βρει όχι μόνο ασαφείς διατυπώσεις, αλλά και κανονικά λάθη. Λάθη υπάρχουν και στο service manual που απευθύνεται στα συνεργεία. Μ' αυτό θέλω να πω ότι μεταξύ μηχανικών και συντακτών του manual (τουλάχιστον της Aprilia) παρεμβάλλεται εμφανής "αρπακολλισμός", λάθη που προκύπτουν από μεταφράσεις Ιταλικά->Αγγλικά->Ελληνικά κ.λπ. Με άλλα λόγια, είμαι βέβαιος ότι κανείς, εκτός από εσένα, δεν σκέφτηκε ότι γράφοντας "έλεγχος ΚΑΙ ρύθμιση" υπονοείται πως αναμφίβολα θα χρειαστεί και ρύθμιση. Ιδανικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι η κατάσταση και θα θέλαμε να υπάρχει η ακρίβεια και η σαφήνεια που απαιτείς. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια.

Στον Πήγασο (Πήγασο έχω) η Aprilia προτείνει αλλαγή ανά 6.000χλμ. Είμαι πεπεισμένος ότι τα καλά συνθετικά που βάζω αντέχουν άνετα 12.000. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως να παρακαμπτω το μικρό "σέρβις" των 6.000χλμ; Καθόλου άσχημη ιδέα, στις 6.000 θα πηγαίνω μόνο για μια γρήγορη ρύθμιση ψεκασμού! (αυτή χρειάζεται αποδεδειγμένα!) :-)

 :bye:

κανεις σιγουρα εκτος απο μενα και μερικα εκατομμυρια Ελλήνων που μπορουν να διακρινουν την οφθαλμοφανη διαφορα αναμεσα στον ελεγχο και ρυθμιση απο τον ελεγχο ή ρυθμιση ;)

να το παρακαμψεις? προς Θεου μην το κανεις, μπορει να αρρωστησει !! προτεινω να ακολουθησεις ευλαβικα τις οδηγιες και να το εμβολιασεις και στα 6000 και στα 9000. αν πληρωσεις τα τριδιπλα dont worry, το αλογακι δε θα κινδυνευει απο τετανο  :D 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2009, 12:16:59 πμ από shivermaniac »

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #50 - : Μάιος 12, 2009, 06:08:22 πμ »
λοιπον αντε παλι ...........το μανουαλ πρεπει να ειναι λογικαααααααααα, ιδιο με το δικο μου που εχει το πινακακι και λεει διακενο βαλβιδων εχει το συμβολο Ι το οποιο το επεξηγει ως ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ,ΡΥΘΜΙΣΤΕ,ΛΙΠΑΝΕΤΕ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ,ΕΑΝ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ  :ohyes: ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #51 - : Μάιος 12, 2009, 06:11:57 πμ »
Παιδια μην παιζουμε με τις λεξεις.
Το manual στα Αγγλικα λεει "check and adjustment".Οπως δηλαδη λεει κι ο shivermaniac :ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση.
Δηλαδη αν περασω το φιλερ και το διακενο ειναι ΟΚ τι να ρυθμισω?Θα βγαλω τα καπελοτα και θα το χαλασω το διακενο? Οχι βεβαια.Θα ξανακλεισω τα καπακια και τελος.Αρα θα εχω κανει μονο check.
Συνεπως στις αναγκες της δουλειας μεταφραζεται "Ελεγξτε κι ΑΝ χρειαζεται ρυθμιστε".
Ο Ιταλος θελει απλα να τονισει τον ελεγχο σε περιπτωση που ισως να χρειαζεται ρυθμιση.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #52 - : Μάιος 12, 2009, 06:12:47 πμ »
λοιπον αντε παλι ...........το μανουαλ πρεπει να ειναι λογικαααααααααα, ιδιο με το δικο μου που εχει το πινακακι και λεει διακενο βαλβιδων εχει το συμβολο Ι το οποιο το επεξηγει ως ΕΛΕΓΞΤΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ,ΡΥΘΜΙΣΤΕ,ΛΙΠΑΝΕΤΕ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ,ΕΑΝ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ  :ohyes: ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟΣ ΤΕΛΟΣ ΒΓΑΛΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :brv:

*

dorsocrazy

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #53 - : Μάιος 12, 2009, 06:23:42 πμ »
Ε, όχι δα, νομίζεις ότι προσέχουν τόσο τις διατυπώσεις στα manual? Κι εγώ σου λέω ότι αν θεωρούσαν δεδομένη τη ρύθμιση, θα έλεγε σκέτο "ρύθμιση"!  :D
Πάντως θυμάμαι ότι και ο bill υποστήριζε ότι στα 1000χλμ η ρύθμιση βαλβίδων σε ορισμένα μοτοσακά ειναι απαραίτητη. Το είχε εξηγήσει κιόλας, αλλά δε θυμάμαι πώς.

Τώρα αυτό με τα λάδια... πρόσφατα φίλος που δουλεύει στη BP/Castrol μου έλεγε ότι τα πλήρως συνθετικά λάδια αντέχουν χοντρικά 5.000 ώρες λειτουργίας. Μπορεί περισσότερο, μπορεί και λιγότερο ανάλογα τον κινητήρα και τη χρήση, αλλά αυτή είναι μια μέση τιμή. Αν υπολογίσετε σε πόσα χιλιόμετρα μικτής χρήσης αντιστοιχεί αυτός ο χρόνος θα εκπλαγείτε. Βέβαια μιλούσε για λάδια αυτοκινήτου, αλλά κάτι ανάλογο ισχύει και για των μοτοσικλετών.
Τέλος: εγώ δεν ξαναλλάζω ποτέ πριν τις 10.000χλμ! (α, μου είπε επίσης ότι η αντοχή τους στο χρόνο είναι πολύ μεγαλύτερη από τον ένα χρόνο, που βάζουν ως χρονικό διάστημα αλλαγής οι περισσότερες εταιρείες).
εχω βρει κατι ορυκτελαια για ντιζελ 35000 χλμ τεραστιε θα παθεις μεχρι να το πουλησεις τουλαχιστον δεν θα αλλαξεις λαδια ......... :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #54 - : Μάιος 12, 2009, 07:07:17 πμ »
Παιδια μην παιζουμε με τις λεξεις.
Το manual στα Αγγλικα λεει "check and adjustment".Οπως δηλαδη λεει κι ο shivermaniac :ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση.
Δηλαδη αν περασω το φιλερ και το διακενο ειναι ΟΚ τι να ρυθμισω?Θα βγαλω τα καπελοτα και θα το χαλασω το διακενο? Οχι βεβαια.Θα ξανακλεισω τα καπακια και τελος.Αρα θα εχω κανει μονο check.
Συνεπως στις αναγκες της δουλειας μεταφραζεται "Ελεγξτε κι ΑΝ χρειαζεται ρυθμιστε".
Ο Ιταλος θελει απλα να τονισει τον ελεγχο σε περιπτωση που ισως να χρειαζεται ρυθμιση.

σωστο. Αν το διακενο ειναι οκ δε χρειαζεται να ρυθμιστει κατι.Επειδη ομως στο 80-90% των περιπτώσεων ,για να μην πω παραπανω,  μετα απο σωστο στρωσιμο, στα 1000χιλ δε θα χρειαστει, το συνεργείο θα μας χρεωσει εξτρα τον ελεγχο. Εκεί είναι το θέμα. Οπότε επανερχόμαστε στην αρχικη προτροπη πολλών εξιοδοτημενων μηχανικών να μην υποστούμε περιττά έξοδα..

*

filthy animal

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #55 - : Μάιος 15, 2009, 02:09:34 μμ »
Μα τι λες φιλε, πλακα  κανεις ή σοβαρολογείς; Αν δεν παιζει ρολοη διατυπωση τοτε τι παιζει ? αν ειναι ετσι μπορει ο καθενας να ερμηνευσει οτιδηποτε αναφαιρεται κατα το δοκουν. Δεν ειναι καθολου ετσι το ακριβως αντιθετο ισχυει, προσεχουν και την παραμικρη λεπτομερεια οι σοβαρες εταιρειες, ιδιως τα τελευταια χρονια και ιδιως σε τοσο σημαντικα σημεια οπως η ρυθμιση βαλβιδων,  ακριβως για να μη μπορει ο πασα ενας να βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα. Το αναφερει ρητα και κατηγορηματικα: "διακενο βαλβιδων-ελεγχος ΚΑΙ ρυθμιση..
Και μια και μιλησες για λαδακια, ο κατασκευαστης συστηνει αλλαγη καθε 20.000 χιλιομετρα. Εσυ επιλεγεις καθε 10.0000 ετσι? γιατι λοιπον πας αντιθετα με τον κατασκευαστη?  :thnk:

οτι και να λεμε οι υπερβολες ειναι για να καλυπτουν τον κατασκευαστη.πρακτικα εφαρμοζονται δυσκολα ή κοστιζουν παραπανω απο το αναμενομενο,  απλα πραγματα. Να Και μερικα παραδειγματα
α) manual  σελ 57, προκαταρκτικοι ελεγχοι: καθε φορα που βαζετε το κλειδι στη θεση ΟΝ πρεπει να γινονται οι εξης προκαταρκτικοι ελεγχοι:
-ελεγχος δισκοφρενων, ελεγχος στο γκαζι, στο λαδι κινητηρα, τους τροχους και τα λαστιχα, τις μανετες των φρενων, τον συμπλεκτη, τιμονι,το πλαινο και κεντρικο σταντ, στοιχεια στερεωσης, ρεζερβουαρ καυσιμου, διακοπτης παυσης κινητηρα, φωτα λυχνια κορνα διακοπτες κλπ
ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ  :D ειναι σωστα ετσι? ετσι. φανταστειτε ομως καθε πρωι και απογευμα πριν φυγουμε για τη δουλεια ή το βραδυ για διασκεδαση να αφιερωνουμε ενα δεκαλεπτο στα τσεκ (γιατι τοσο τουλαχιστο θελει αν τα κοιταξουμε προσεκτικα). Στο κατω κατω προκειται για την ασφαλεια μας. Κι ασε τη γκομενα και το αφεντικο να περιμενουν  ;)
β) manual σελ 85: ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ! οχι ρε γαμωτο, αν τοποθετησω εκεινες τις leo vince που εβαλα στο ματι την πατησα ετσι ?? :cry:
γ)manual σελ 102: χρησιμοποιείτε αποκλειστικα και μονο λαστιχα στις υποδεικνυομενες διαστασεις απο τον οικο κατασκευης. παει και το 190αρι που σκεφτομουν να βαλω..
 δ) αλλαγη λαδιων καθε 20.000 χιλιομετρα. εγω παντως δεν ξεπερναω τις 5000
   καταληγοντας, θελω να τονισω οτι σε γενικες γραμμες θεωρω τα εγχειριδια πολυτιμα γιατι περιεχουν τις κατευθηντηριες γραμμες βασει των οποιων θα κινηθουμε για την σωστη συντηρηση και χρηση της μοτοσυκλετας καθως και για την ασφαλεια μας. Σε ορισμενα ωστοσο σημεια επιδεχονται κριτικης οχι γιατι ειμαστε εξυπνοτεροι, ικανοτεροι ή πιο γνωστες απο τους συγγραφεις αλλα επειδη βασιζομαστε στην κοινη λογικη, την εμπειρια μας, την εμπειρια των φιλων μας, τα διαβασματα και ακουσματα μας αλλα και στις συμβουλες των εξουσιοδοτημενων συνεργειων. Δεν υπαρχουν θεσφατα.     

  ο κατασκευαστης προτεινει και 190. απλα εχει το 180 ως στανταρ επιλογη. στο εγχειριδιο γραφει 180/55 η' 190/50 για πισω

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #56 - : Μάιος 15, 2009, 04:07:16 μμ »
σωστα, δικιο εχεις  :kalo:
. 1η επιλογη η 180 2η η 190.

*

saetron

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #57 - : Μάιος 16, 2009, 03:40:12 μμ »
να σας ρωτηξω και γω κατι (αν και εχω εμπαιδωσει το τι λετε περι παπαρομηχανικων και μανιουαλ)

το σιβερ μου εχει κοντα 12000χλμ εδω στη σαλονικα μου ειπαν στο συνεργειο (ονοματα δε λεμε υποληψεις δεν θιγουμε)
και μου ειπαν οχι οι μηχανικοι οι υπευθυνοι του καταστηματος..
στο μανιουαλ λεει οτι το σιβερ το κανεις μεγαλο σερβις στα 20000 αλλα για να δουμε αν ολα πανε καλα φερτο στα 12000 να του κανουμε ενα μικρο σερβις να δουμε αν ολα πανε καλα..

εγω να το παω να μου τσεκαρουν μονο τακακια και υγρα? γτ φιλτρο και λαδια αλλαζω καθε 5000χλμ κ αλλαξα στα 10000χλμ.

*

shivermaniac

Απ: Τα Service του Shiver
« Απάντηση #58 - : Μάιος 16, 2009, 04:25:41 μμ »
Γεια σου Μανώλη  :bye:
γνωμη μου: αν το μηχανακι το τρεχεις ή εφοσον κανεις αρκετα χιλιομετρα και το τυραννας εντος πολης καλο ειναι να του κανεις ενα καλο check up εν οψει καλοκαιριου. Σε σωστο μηχανικο και εμπειρο με τα aprilia για να μειωσεις την πιθανοτητα απροοπτων. Αν ειναι βεβαια να σου βγαλει κατι πιστεψε με θα σου το βγαλει , ωστοσο καλο ειναι να ξερεις οτι βρισκεται σε αριστη λειτουργικη κατασταση. Πιστευω οτι δε θα σου χρεωσουν και πολλα οποτε προτεινω ελεγχο

*

shivermaniac

service Shiver 750 6000 km
« Απάντηση #59 - : Αύγουστος 12, 2009, 08:41:21 μμ »
για πειτε μου ω ρε παληκαρια, εχει κανει κανεις πληρες σερβις στα 6.000 χιλ , τι περιελαμβανε και ποσο του κοστισε μαζι με τα λάδια? 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης