0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

walkinghead

Ταλάντωση στα ψηλά
« - : Ιούνιος 17, 2009, 12:38:31 μμ »
Houston we have a (other ) problem. Έχει τυχει σε κανέναν πάνω από τα 150 το σιβερακι να χορεύει σιρτάκι( να κανει ταλάντωση, δεξια αριστερα); το πρώτο που σκέφτηκα ειναι οι καθρέυτες και σημερα θα το δοκιμάσω χωρις...

καμια ιδέα;



*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 17, 2009, 12:48:58 μμ »
δυσκολο εως απιθανο να ειναι οι καθρεφτες..παιζει να ειναι απο λαστιχο,ζαντα,θεση οδηγησης κτλ..αλλα δυσκολο απο τους καθρεπτες..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

nasos-v

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 17, 2009, 12:54:26 μμ »
Houston we have a (other ) problem. Έχει τυχει σε κανέναν πάνω από τα 150 το σιβερακι να χορεύει σιρτάκι( να κανει ταλάντωση, δεξια αριστερα); το πρώτο που σκέφτηκα ειναι οι καθρέυτες και σημερα θα το δοκιμάσω χωρις...

καμια ιδέα;

δοκιμασε οταν στο κανει να σφηξεις τα ποδια σου στο ντεποζιτο και να ελευθερωσεις το τιμονι( σαν να πιανεις κατιι που δεν θες να σπασει)

ερωτηση... στο κανει οταν ανοιγεις γκαζι ή και με σταθερο γκαζι- κλειστο ?

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 17, 2009, 12:56:04 μμ »
δυσκολο εως απιθανο να ειναι οι καθρεφτες..παιζει να ειναι απο λαστιχο,ζαντα,θεση οδηγησης κτλ..αλλα δυσκολο απο τους καθρεπτες..

+1

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 17, 2009, 12:59:03 μμ »
εχει ξαναπαίξει με shiver και ειχε λασκάρει η βιδα που κρατάει από την ανάρτηση ή το πλαίσιο δε θυμάμαι...
τσεκαρε το και μαλλον αυτο θα ειναι...  :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 17, 2009, 01:02:17 μμ »
εχει ξαναπαίξει με shiver και ειχε λασκάρει η βιδα που κρατάει από την ανάρτηση ή το πλαίσιο δε θυμάμαι...
τσεκαρε το και μαλλον αυτο θα ειναι...  :bye: :bye:

http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7836.0  :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 17, 2009, 01:05:37 μμ »
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα  :bye: :bye:

*

walkinghead

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 17, 2009, 01:09:21 μμ »
το κανει συνέχεια είτε με ανοιχτο είτε με κλειστο γκάζι.
θα τσεκάρω αυτα που μου είπατε και θα ενημερώσω

*

nasos-v

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 17, 2009, 01:12:08 μμ »
το κανει συνέχεια είτε με ανοιχτο είτε με κλειστο γκάζι.
θα τσεκάρω αυτα που μου είπατε και θα ενημερώσω

αν στο κανει και με κλειστο γκαζι , ακυρο αυτο που σου ειπα...

κοιτα αυτα που σου ειπε απο πανω ο μακης!!!
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα  :bye: :bye:

*

kompimen

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 17, 2009, 01:15:50 μμ »
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα  :bye: :bye:

ότι είπε το παλικάρι!!!! :kalo:

*

Cris

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 17, 2009, 02:45:08 μμ »
χωρίς να διαβάσω τι λένε τα παλικάρια επάνω!
εμένα έτυχε αυτό όταν έσπασαν τα λινά από το μπροστά λάστιχο !!!
σε μεγάλες ταχύτητες χόρευα όχι συρτάκι αλλά PUNK!!!!
πολύ τρέμουλο σε όλο το μηχανάκι!

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην αρχίσεις και τρέχεις και αφήσεις κανένα τιμόνι!!!!!
το shiver δεν έχει σταμπιλιζατερ να στρώσει και αν αρχίσει να σου σπάει τιμόνια κούνια που σε κούναγε!!!!!
με ζυγοστάθμιση δεν στρώνει!!!!
δοκίμασε κάποια άλλη ρόδα από Shiver και αν στρώσει πας τσιφ για αλλαγή!
η Dunlop μου το άλλαξε ΔΩΡΕΑΝ!!!
ψαξτω!

*

Cris

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 17, 2009, 02:54:37 μμ »
Αποστόλη αν είσαι από ΑΘΗΝΑ πάνε κατευθείαν στην Dunlop

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 17, 2009, 03:14:32 μμ »
Οι κυριοτερες αιτιες ταλαντωσης τιμονιου ειναι:
1) Στραβοφαγωμενο/πολυκαιρισμενο ελαστιχο ή λανθασμενη πιεση αερα.
2) Ρουλεμαν τροχου (η συνηθεστερη αιτια)
3) Σταβωμενη (ελαφρως) ζαντα απο λακουβα ή πεζοδρομιο

Εχεις κανει ζυγοσταθμιση τροχων?Συνηθως οταν τοποθετουμε καινουργια ελαστικα μολις τους κανουμε 100-150km (να "πατησουν") πηγαινουμε και μας κανουν μια ζυγοσταθμιση.
Αν η ταλαντωση εξαφανιζεται οταν πατας το μπροστινο φρενο τοτε κατα 99% ειναι ρουλεμαν τροχου.
Αν ενισχυεται τοτε μια ζυγοσταθμιση θα ειναι ενας καλος τροπος να το διαπιστωσεις.
Περιμενουμε νεα  :bye: :bye:

πιστευω πως εχει δικιο το παλικαρι, αλλα κοιτα και λιγο το πλαισιο και το υποπλαισιο γιατι το ειδαμε και αυτο
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 17, 2009, 03:25:36 μμ »
χωρίς να διαβάσω τι λένε τα παλικάρια επάνω!
εμένα έτυχε αυτό όταν έσπασαν τα λινά από το μπροστά λάστιχο !!!
σε μεγάλες ταχύτητες χόρευα όχι συρτάκι αλλά PUNK!!!!
πολύ τρέμουλο σε όλο το μηχανάκι!

ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ μην αρχίσεις και τρέχεις και αφήσεις κανένα τιμόνι!!!!!
το shiver δεν έχει σταμπιλιζατερ να στρώσει και αν αρχίσει να σου σπάει τιμόνια κούνια που σε κούναγε!!!!!
με ζυγοστάθμιση δεν στρώνει!!!!
δοκίμασε κάποια άλλη ρόδα από Shiver και αν στρώσει πας τσιφ για αλλαγή!
η Dunlop μου το άλλαξε ΔΩΡΕΑΝ!!!
ψαξτω!
ρειξε και μια ματια στα μολυβακια των τροχων μηπως εχεις χασει κανενα
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

walkinghead

Απ: Ταλάντωση στα ψηλά
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 17, 2009, 03:37:27 μμ »
Μολυβάκια τροχων;;;; :-?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης