APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => Shiver SL750 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xristoss8 στις Μάρτιος 29, 2021, 02:17:10 πμ
-
Καλησπέρα σε όλους , έβλεπα ενα βιντεάκι στο γιου τιουμπ για μια δυναμομετρηση και να μην τα πολύ λόγο είδα εκεί τον μάστορα που είπε για ένα σάιτ με έτοιμα προγράμματα tune ecu .net . Όντως έχει για Shiver και για Dorso , έχει δοκιμάσει κανείς κάτι η εάν πειραματιστεί?
-
Καλησπέρα σε όλους , έβλεπα ενα βιντεάκι στο γιου τιουμπ για μια δυναμομετρηση και να μην τα πολύ λόγο είδα εκεί τον μάστορα που είπε για ένα σάιτ με έτοιμα προγράμματα tune ecu .net . Όντως έχει για Shiver και για Dorso , έχει δοκιμάσει κανείς κάτι η εάν πειραματιστεί?
Γνωστό σάιτ...
Θα ρίξω μια ματιά :thnk:
-
Αυτούς εδώ του χάρτες προφανώς εννοείς.
https://www.tuneecu.net/Aprilia_Tune_list.html
Aπό αυτούς δουλεύουμε κι εμείς στα caponord κτλ, δεν ήξερα όμως οτι το tuneecu συνδέεται και σε dorso/shiver.
Γενικά έχει μαμά χάρτες αλλά και πειραγμένους με βάση τους μαμά. Με αυτούς που έχουμε δοκιμάσει στο capo δεν εχει ακουστεί κανένα χοντρό πρόβλημα ως τώρα αλλά θέλει προσοχή και να γίνει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί σωστά. Το ιδανικό είναι να ανεβεί δυναμόμετρο το μηχανάκι για να ρυθμιστεί ο χάρτης πάνω στα δεδομένα της μηχανής σου. Οι χάρτες αυτοί είναι ψιλοκονσέρβα, βέβαια όπως έγραψα αυτούς χρησιμοποιούμε και εμείς με το οποιοδήποτε πιθανό ρίσκο έτσι. Ειδικά οι πρώτοι που τους πέρασαν τότε (αρκετά χρόνια πίσω) ήταν και τα πρώτα μηχανάκια πειραματόζωα εν Ελλάδι. Δες και στο εξωτερικό αν τους έχει φορτώσει κάποιος. :bye:
-
Αυτούς εδώ του χάρτες προφανώς εννοείς.
https://www.tuneecu.net/Aprilia_Tune_list.html
Aπό αυτούς δουλεύουμε κι εμείς στα caponord κτλ, δεν ήξερα όμως οτι το tuneecu συνδέεται και σε dorso/shiver.
Γενικά έχει μαμά χάρτες αλλά και πειραγμένους με βάση τους μαμά. Με αυτούς που έχουμε δοκιμάσει στο capo δεν εχει ακουστεί κανένα χοντρό πρόβλημα ως τώρα αλλά θέλει προσοχή και να γίνει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί σωστά. Το ιδανικό είναι να ανεβεί δυναμόμετρο το μηχανάκι για να ρυθμιστεί ο χάρτης πάνω στα δεδομένα της μηχανής σου. Οι χάρτες αυτοί είναι ψιλοκονσέρβα, βέβαια όπως έγραψα αυτούς χρησιμοποιούμε και εμείς με το οποιοδήποτε πιθανό ρίσκο έτσι. Ειδικά οι πρώτοι που τους πέρασαν τότε (αρκετά χρόνια πίσω) ήταν και τα πρώτα μηχανάκια πειραματόζωα εν Ελλάδι. Δες και στο εξωτερικό αν τους έχει φορτώσει κάποιος. :bye:
θα ήθελα να το ανεβάσω σε δυναμομετρο πιο πολύ για να δω εάν δουλεύει σωστά αφού μπήκε και το φιλτρακι τώρα , γιατί το νιώθω λίγο στα ψιλά να κόβει η μου φαίνεται .. στις μικρομεσαίες έχει μια διαφορά πιστεύω
-
Αυτούς εδώ του χάρτες προφανώς εννοείς.
https://www.tuneecu.net/Aprilia_Tune_list.html
Aπό αυτούς δουλεύουμε κι εμείς στα caponord κτλ, δεν ήξερα όμως οτι το tuneecu συνδέεται και σε dorso/shiver.
Γενικά έχει μαμά χάρτες αλλά και πειραγμένους με βάση τους μαμά. Με αυτούς που έχουμε δοκιμάσει στο capo δεν εχει ακουστεί κανένα χοντρό πρόβλημα ως τώρα αλλά θέλει προσοχή και να γίνει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί σωστά. Το ιδανικό είναι να ανεβεί δυναμόμετρο το μηχανάκι για να ρυθμιστεί ο χάρτης πάνω στα δεδομένα της μηχανής σου. Οι χάρτες αυτοί είναι ψιλοκονσέρβα, βέβαια όπως έγραψα αυτούς χρησιμοποιούμε και εμείς με το οποιοδήποτε πιθανό ρίσκο έτσι. Ειδικά οι πρώτοι που τους πέρασαν τότε (αρκετά χρόνια πίσω) ήταν και τα πρώτα μηχανάκια πειραματόζωα εν Ελλάδι. Δες και στο εξωτερικό αν τους έχει φορτώσει κάποιος. :bye:
η διαφορα ομως διπλα στο caponord ποσο δουλεμενοι ειναι με τις πληροφοριες στα σχετικα πινακακια
και η σχετικη κουβεντα..82 αλογα εβγαλε
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?202603-ECU-tuning-for-DD-amp-Shiver
η αποψη μου βεβαια ειναι οτι το λιγο παραπανω που λειπει απ το ντορσο και το σιβερ................το εχει το 900 :ohyes: :ohyes:
-
Μπράβο να βάζετε κονσεβες και μετά να απορείτε γιατί το μηχανάκι καίει δεν πάει και σπάει... Γιατί όλα τα μηχανάκι ακριβώς ίδια το ένα με το αλλο
-
Αυτούς εδώ του χάρτες προφανώς εννοείς.
https://www.tuneecu.net/Aprilia_Tune_list.html
Aπό αυτούς δουλεύουμε κι εμείς στα caponord κτλ, δεν ήξερα όμως οτι το tuneecu συνδέεται και σε dorso/shiver.
Γενικά έχει μαμά χάρτες αλλά και πειραγμένους με βάση τους μαμά. Με αυτούς που έχουμε δοκιμάσει στο capo δεν εχει ακουστεί κανένα χοντρό πρόβλημα ως τώρα αλλά θέλει προσοχή και να γίνει καυσανάλυση για να ρυθμιστεί σωστά. Το ιδανικό είναι να ανεβεί δυναμόμετρο το μηχανάκι για να ρυθμιστεί ο χάρτης πάνω στα δεδομένα της μηχανής σου. Οι χάρτες αυτοί είναι ψιλοκονσέρβα, βέβαια όπως έγραψα αυτούς χρησιμοποιούμε και εμείς με το οποιοδήποτε πιθανό ρίσκο έτσι. Ειδικά οι πρώτοι που τους πέρασαν τότε (αρκετά χρόνια πίσω) ήταν και τα πρώτα μηχανάκια πειραματόζωα εν Ελλάδι. Δες και στο εξωτερικό αν τους έχει φορτώσει κάποιος. :bye:
η διαφορα ομως διπλα στο caponord ποσο δουλεμενοι ειναι με τις πληροφοριες στα σχετικα πινακακια
και η σχετικη κουβεντα..82 αλογα εβγαλε
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?202603-ECU-tuning-for-DD-amp-Shiver
η αποψη μου βεβαια ειναι οτι το λιγο παραπανω που λειπει απ το ντορσο και το σιβερ................το εχει το 900 :ohyes: :ohyes:
για το λίγο παραπάνω παίρνεις ένα V4 και ηρεμείς :)))
-
Μπράβο να βάζετε κονσεβες και μετά να απορείτε γιατί το μηχανάκι καίει δεν πάει και σπάει... Γιατί όλα τα μηχανάκι ακριβώς ίδια το ένα με το αλλο
Νομίζω ότι ο καθένας ξέρει τα ρίσκα και τους κινδύνους και αναλαμβάνει την ανάλογη ευθύνη όταν δοκιμάζει και πειραματίζεται μόνος του.
Θα αναφερθώ στο capo για παράδειγμα που πάρα πολλοι δοκίμασαν το χάρτη του catfish όπου είδαν κάποια διαφορά. Κανείς δεν είπε οτι είναι η ιδανική λύση, είναι σίγουρα μια φτηνή λύση που ισως κοστίσει ακριβά στο μέλλον. Αν διαβάσεις το μήνυμά μου παραπάνω γράφω ότι το ιδανικό είναι το χ/ψ μηχανάκι να ανεβεί σε δυναμόμετρο και να ρυθμιστεί ανάλογα με το τί φοράει! Ακόμα και οι σελίδα παραπάνω με τους χάρτες το λέει ξεκάθαρα "Use at your own risk" ;)
-
αφου μιλαμε για dorso/shiver που εχει πουλησει αρκετα και εχει σχεδον μια δεκαετια στο κουρμπετι μεχρι που βγηκε το 900,η μαμα εταιρια μπορουσε να βγαλει κιτ ΦΠΕ,δεν το εκανε και γενικως λιγοι εως ελαχιστοι ασχολουνται με το tuning του 750 μοτερ
-
αφου μιλαμε για dorso/shiver που εχει πουλησει αρκετα και εχει σχεδον μια δεκαετια στο κουρμπετι μεχρι που βγηκε το 900,η μαμα εταιρια μπορουσε να βγαλει κιτ ΦΠΕ,δεν το εκανε και γενικως λιγοι εως ελαχιστοι ασχολουνται με το tuning του 750 μοτερ
υπαρχει map2 για dd-shiver 750 απο την aprilia για φιλτρο και εξατμιση αλλα πιστεψε με δεν θες να το βαλεις...παμε σε ενα δυναμομετρο να στο ρυθμισω και αν δεν ειναι εργοστασιακο το μηχανακι με μεγαλυτερη οικονομια και παραπανω αλογα απο οτι βγαζουν αυτοι δεν πληρωνεις τιποτα και πας σπιτι σου ......
-
αφου μιλαμε για dorso/shiver που εχει πουλησει αρκετα και εχει σχεδον μια δεκαετια στο κουρμπετι μεχρι που βγηκε το 900,η μαμα εταιρια μπορουσε να βγαλει κιτ ΦΠΕ,δεν το εκανε και γενικως λιγοι εως ελαχιστοι ασχολουνται με το tuning του 750 μοτερ
υπαρχει map2 για dd-shiver 750 απο την aprilia για φιλτρο και εξατμιση αλλα πιστεψε με δεν θες να το βαλεις...παμε σε ενα δυναμομετρο να στο ρυθμισω και αν δεν ειναι εργοστασιακο το μηχανακι με μεγαλυτερη οικονομια και παραπανω αλογα απο οτι βγαζουν αυτοι δεν πληρωνεις τιποτα και πας σπιτι σου ......
εδιαφερον... :thnk:
-
αφου μιλαμε για dorso/shiver που εχει πουλησει αρκετα και εχει σχεδον μια δεκαετια στο κουρμπετι μεχρι που βγηκε το 900,η μαμα εταιρια μπορουσε να βγαλει κιτ ΦΠΕ,δεν το εκανε και γενικως λιγοι εως ελαχιστοι ασχολουνται με το tuning του 750 μοτερ
υπαρχει map2 για dd-shiver 750 απο την aprilia για φιλτρο και εξατμιση αλλα πιστεψε με δεν θες να το βαλεις...παμε σε ενα δυναμομετρο να στο ρυθμισω και αν δεν ειναι εργοστασιακο το μηχανακι με μεγαλυτερη οικονομια και παραπανω αλογα απο οτι βγαζουν αυτοι δεν πληρωνεις τιποτα και πας σπιτι σου ......
εδιαφερον... :thnk:
όλα εκεί λύνονται
-
Το ίδιο νιώθω και εγώ στο Shiver 900 , ότι κάτι άλλαξε και δεν είναι τόσο νευρικό όσο ήταν από όταν έβαλα τα τελικά Akrapo!! Είναι η ιδέα μου ;;;
Θέλει φίλτρο ;;;
Θέλει πρόγραμμα ;;;
Τα φώτα σας άρχοντες !!!
-
Το ίδιο νιώθω και εγώ στο Shiver 900 , ότι κάτι άλλαξε και δεν είναι τόσο νευρικό όσο ήταν από όταν έβαλα τα τελικά Akrapo!! Είναι η ιδέα μου ;;;
Θέλει φίλτρο ;;;
Θέλει πρόγραμμα ;;;
Τα φώτα σας άρχοντες !!!
ένα φιλτρακι το θέλει θα δεις μετά τι θα κάνουν τα ακραπια
-
Αν είναι έτσι το παραγγέλνω αμέσως , να ξέρεις !!!
Προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο ;;
-
Αν είναι έτσι το παραγγέλνω αμέσως , να ξέρεις !!!
Προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο ;;
Dna είναι και ελληνικό
-
Αν είναι έτσι το παραγγέλνω αμέσως , να ξέρεις !!!
Προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο ;;
Dna είναι και ελληνικό
Οπότε τελικά δεν είναι η ιδέα μου ; Χρειάζομαι φίλτρο !!
-
Αν είναι έτσι το παραγγέλνω αμέσως , να ξέρεις !!!
Προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο ;;
Dna είναι και ελληνικό
Οπότε τελικά δεν είναι η ιδέα μου ; Χρειάζομαι φίλτρο !!
όταν πήγα το μηχανή για σέρβις και έβαλα το φίλτρο είπα στον μάστορα θέλει σεταρισμα και μου είπε καλό είναι να του δώσω λίγο μίγμα παραπάνω, αλλά σκέφτομαι να το κάνω μια δυναμομετρηση για να δω εάν δουλεύει σωστά
-
Μιας και μένω λαμια δεν έχουμε τέτοια εμείς εδώ καλά , θα πρέπει να βρω κάτι σε Λάρισα Βόλο να μην κατέβω μέχρι Αθήνα !!
Αλλά θα πάρω ένα φίλτρο να δω !! Θα σε ακούσω ...
-
Μιας και μένω λαμια δεν έχουμε τέτοια εμείς εδώ καλά , θα πρέπει να βρω κάτι σε Λάρισα Βόλο να μην κατέβω μέχρι Αθήνα !!
Αλλά θα πάρω ένα φίλτρο να δω !! Θα σε ακούσω ...
εγώ το πήρα Μπλάκ φραιντει 50 ευρώ
-
Και τώρα γύρω στα 60-70 έχει , το παραγγέλνω αύριο μαζί με μια ζελατίνα καθρέπτη που θέλω για το κράνος και όταν το βάλω ελπίζω να δω διαφορά με
Τώρα !!!
-
Και τώρα γύρω στα 60-70 έχει , το παραγγέλνω αύριο μαζί με μια ζελατίνα καθρέπτη που θέλω για το κράνος και όταν το βάλω ελπίζω να δω διαφορά με
Τώρα !!!
εμένα πάντως σκάνε και με τάπες και το ακούω να ρουφάει
-
Κοιτά δεν έχω να χάσω κάτι , σίγουρα θα δω κάποια διαφορά , και αν πάλι νιώθω κάτι θα ψάξω κάποιον καλό προγραμματιστή να είναι κοντά μου να πεταχτώ με την μηχανή να τσεκάρουμε τα πάντα.
-
Κοιτά δεν έχω να χάσω κάτι , σίγουρα θα δω κάποια διαφορά , και αν πάλι νιώθω κάτι θα ψάξω κάποιον καλό προγραμματιστή να είναι κοντά μου να πεταχτώ με την μηχανή να τσεκάρουμε τα πάντα.
το ιδανικότερο θα ήταν να το δοκιμάσεις μαμά και μετά με φίλτρο εξάτμιση να δεις εκεί τι γίνεται
-
Χαλάλι 69€ , το εκανα παραγγελία μόλις !!
Δεν έχω να χάσω τίποτα , ίσα ίσα το σκεφτόμουν καιρό να το πάρω η όχι !! Περιμένουμε αποτελέσματα !!
-
Χαλάλι 69€ , το εκανα παραγγελία μόλις !!
Δεν έχω να χάσω τίποτα , ίσα ίσα το σκεφτόμουν καιρό να το πάρω η όχι !! Περιμένουμε αποτελέσματα !!
άντε μεγια ,για βαλε να δούμε
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
O T.R.E. ειναι; :thnk:
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
O T.R.E. ειναι; :thnk:
Όχι ο Νίκος δεν είναι στο Βόλο!
-
Από ότι βλέπω όλοι στο ψάξιμο είμαστε :))))
-
Από ότι βλέπω όλοι στο ψάξιμο είμαστε :))))
Όχι απλά κάποτε ψάχναμε :D :D :D :D
Το capo έχει πλέον πολλούς χάρτες να ''παίξεις'' σαν βάση!
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!
Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!
Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!
Ψάχνω στο Ίντερνετ τώρα , κάποιον μάστορα που να είναι Βόλο η Λάρισα που είμαι κοντά να πεταχτώ , γιατί τώρα πως να έρθω Αθήνα με όλα αυτά τα μέτρα.....
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!
Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!
Ψάχνω στο Ίντερνετ τώρα , κάποιον μάστορα που να είναι Βόλο η Λάρισα που είμαι κοντά να πεταχτώ , γιατί τώρα πως να έρθω Αθήνα με όλα αυτά τα μέτρα.....
Περίμενε λίγο... Οι επόμενες 2 εβδομάδες είναι κρίσιμες!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
-
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Αυτό που λες δεν ισχύει για τα dd-shiver και γενικά για τους marreli.. Από την στιγμη που ένα μηχανάκι είναι ηλεκτρογκαζο και δεν εκμεταλευται όλο το engine load και όλο το γκάζι καθότι στο φουλ οι πεταλούδες δουλεύουν στο 82%... Αν το μείγμα φτωχεναι θα σε έριχνε αυτόματα σε safe Mode... Αντιθετα σημβαινει... Ο λάμδα δουλευει σε όλο το φάσμα των στροφών και επειδή καταλαβαίνει πολύ αέρα κάνει ανάλογη διόρθωση με. Βάση την δικλειδα ασφαλείας που έχει στις πεταλούδες και στο engine load.. Αποτέλεσμα ψεκάζει περισσότερη βενζίνη για να αποτρέψει το safe mode... Αποτέλεσμα μεγαλύτερη τρύπα... Τα ιαπωνεζικα που φοράνε denso - mitsubishi ο λάμδα τους δουλεύει μέχρι τις 4000 από εκεί και μετά αναλαμβάνει η εκάστοτε χαρτογραφηση