0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 30, 2021, 10:02:22 πμ »
Από ότι βλέπω όλοι στο ψάξιμο είμαστε :))))

Όχι απλά κάποτε ψάχναμε  :D :D :D :D

Το capo έχει πλέον πολλούς χάρτες να ''παίξεις'' σαν βάση!
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος YoTsi

  • *****
  • 304
  • Φύλο: Άντρας
  • YoTsi Youtube
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +43
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 30, 2021, 10:04:32 πμ »
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).

Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!
You only live once ,
don’t leave it in the garage!!

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 30, 2021, 10:08:48 πμ »
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).

Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!

Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος YoTsi

  • *****
  • 304
  • Φύλο: Άντρας
  • YoTsi Youtube
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Shiver 900
  • Αντιδράσεις: +43
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 30, 2021, 10:09:41 πμ »
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).

Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!

Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!

Ψάχνω στο Ίντερνετ τώρα , κάποιον μάστορα που να είναι Βόλο η Λάρισα που είμαι κοντά να πεταχτώ , γιατί τώρα πως να έρθω Αθήνα με όλα αυτά τα μέτρα.....
You only live once ,
don’t leave it in the garage!!

*

Αποσυνδεδεμένος Juve750

  • *****
  • 847
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: CapoNord 2006 Black Abs
  • Αντιδράσεις: +324
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 30, 2021, 10:42:53 πμ »
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).

Θα βάλω το φιλτράκι , θα το βγάλω μια βόλτα να τσεκάρω πως και τι , αν δω κάτι περίεργο , ξανά βάζω το μαμα και μετά ψάχνομαι για κάποιον εδώ κοντά Λάρισα Βόλο να πάω να το φτιάξω ακριβώς ! Αν και ο κατασκευαστής λέει με τις ακραπες δεν θέλει τίποτα τις κουμπώνεις και έφυγες, αλλά εγώ επιμένω πως κάτι έχει αλλάξει προς το κακό !!

Μπορείς να πας για μια δύναμομέτρηση / καύσανάλυση να δεις πως συμπεριφέρεται το μοτέρ στην αλλαγή!

Ψάχνω στο Ίντερνετ τώρα , κάποιον μάστορα που να είναι Βόλο η Λάρισα που είμαι κοντά να πεταχτώ , γιατί τώρα πως να έρθω Αθήνα με όλα αυτά τα μέτρα.....
Περίμενε λίγο...  Οι επόμενες 2 εβδομάδες είναι κρίσιμες!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Όλα είναι δρόμος....

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Έτοιμο προγράμμα από σάιτ
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 30, 2021, 04:10:26 μμ »
Ελεύθερες εξατμίσεις+ελεύθερο φίλτρο= περισσότερος αέρας στο μοτέρ. Φτωχαίνει το μείγμα δηλαδή, καλό θα είναι να κάνεις ένα φλασάρισμα ώστε να βελτιωθεί σωστά το μηχανάκι. Διαβάζω στο tracer FB group ότι υπάρχει ένας προγραμματιστής στον Βόλο, ECU Tuning garage λέγεται. Μπορείς να τον τσεκάρεις (κάποια σχόλια βέβαια λένε ότι παραφουσκώνει τα νούμερα που βγάζει στο δυναμόμετρο - έτερον εκάτερον, εσένα σε νοιάζει να ρυθμιστούν σωστά τα μείγματα και το τι θα βγάλει στο δυναμόμετρο είναι για την καφετέρια).
Αυτό που λες δεν ισχύει για τα dd-shiver και γενικά για τους marreli.. Από την στιγμη που ένα μηχανάκι είναι ηλεκτρογκαζο και δεν εκμεταλευται όλο το engine load και όλο το γκάζι καθότι στο φουλ οι πεταλούδες δουλεύουν στο 82%... Αν το μείγμα φτωχεναι θα σε έριχνε αυτόματα σε safe Mode... Αντιθετα σημβαινει... Ο λάμδα δουλευει σε όλο το φάσμα των στροφών και επειδή καταλαβαίνει πολύ αέρα κάνει ανάλογη διόρθωση με. Βάση την δικλειδα ασφαλείας που έχει στις πεταλούδες και στο engine load.. Αποτέλεσμα ψεκάζει περισσότερη βενζίνη για να αποτρέψει το safe mode... Αποτέλεσμα μεγαλύτερη τρύπα... Τα ιαπωνεζικα που φοράνε denso - mitsubishi ο λάμδα τους δουλεύει μέχρι τις 4000 από εκεί και μετά αναλαμβάνει η εκάστοτε χαρτογραφηση

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης