0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν χρησιμοποιείς το shifter χωρίς να έχει έντονο φορτίο και αρκετές στροφές το μοτέρ, το νιώθεις ότι η αλλαγή δεν γίνεται ομαλά.Αυτή η χρήση και ειδικά άμα γίνεται πολύ συχνά δημιουργεί θέματα.Επίσης το στηρίζω σε πολλές συζητήσεις με μηχανικούς που κάνω καθημερινά λόγω δουλειάς
Μάλλον περιγράφεις λάθος ρυθμισμενο quickshifter. Ένα μηχανάκι που δουλεύει κόφτη στις 12500 (sxv για παράδειγμα) από τις 6000 και πάνω το shifter δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, εφόσον είναι σωστά ρυθμισμένο. Σε πιο λίγες στροφές δεν γνωρίζω μιας και ήταν ρυθμισμένο να δουλεύει πάνω από τις 6000 αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τεχνικά κάτι να πηγαίνει λάθος, εκτός και είναι σκιτζηδες αυτοί που το ρύθμισαν
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούνιος 02, 2020, 02:54:18 μμΜιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6Δηλαδή μιλάς για εργοστασιακά τοποθετημένο;
Μιλαω για quickshifter σε tuono v4r, tuono v41100, ktm 1290 superduke gt, 1290 superadventure, οποτε δεν τα εχει ρυθμισει κανενας σκιτζης.Επισης οταν μιλαμε για αλλαγες πανω απο τις 6000 δεν μιλαμε για χαμηλες στροφες, στο πρωτο μου ποστ σε αυτο το θεμα ειπα οταν χρησιμοποιεις το quickshifter και ξεχνας τον συμπλεκτη, αυτο σημαινει οτι πολλες απο τις αλλαγες σου ειναι κατω απο τις 6
Η γνωμη μου διαφερει, αλλα οκ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι