0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

v-angel

Anestis δώσε βρε παιδί μου μια-δυο πληροφορίες όπως αλοιφές και εργαλεία για να πάρουμε μια γεψη

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Βαγγελη  εκτος  οτι  χρειαζεται  να εχεις  μοτερ  μεγαλο  με  πολλες  στροφες ,  απο  κει και υστερα  υπαρχουν  στο  εμποριο  διαφορα  πανακια

μαλακα , σκληρα,  τριχινα  αναλογα  τι  θελεις  να  κανεις, καποια  απο  αυτα  τα  φτιαχνω  μονος  μου  για  να  πετυχω  καλυτερο  αποτελεσμα.

Αλοιφες  υπαρχουν  διαφορες:  πιο  λιπαρες  για  το  ξεκινημα (για πορους  - σημαδια) και  πιο  ξερες  για  το  τελειωμα (φρεσκαρισμα) -

 ολα  αυτα  συνηθως  τα  βρισκεις  σε  ειδη  αργυροχρυσοχοϊας  ;)   


*

v-angel

Μοτέρ έχουμε από αλοιφαδορο,b&d μέχρι dremel και ότι θες.καθαρισμό τα πολλά πώς τα κάνουμε,και από αλοιφές έχω 2-3 προϊόντα Meguiars με σμηριδι μέσα, και κλασικές αλοιφές σαν τη wenol.απλά θέλω να ρωτήσω τα πολλά πώς καθαρίζουν και αν κρατάει καθόλου γυαλάδα σε θερμοκρασίες.

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
το   ντρεμελ  οπως  λες  (φλεξίμπλ  στην  δουλεια μου ) δεν  κανει  και  πολλα  πραγματα  σε  μεγαλες  επιφανειες,  ειναι  της  υπομονης :ohyes:

ειναι  σαν  να  εχεις  ευκοιλια  και  να  σκουπιζεσαι  με  χαρτοπολεμο !!! :P

οι  αλοιφες  εχουν  μεσα  σμυριγλι  οπως  λες  και  αναλογα  για  τι  δουλεια  τις  θελεις  εχουν  και  το  απαραιτητο  λιπος

κραταει  το  γυαλισμα  στις  θερμοκρασιες,  εκτος  απο  τους  λαιμους  μπροστα  που  πιανουν  λιγο  χρωμα  με  την  ζεστη  και  το  πυρωμα

αλλα  οταν  εχουν  γινει  βουρτσα  μια  φορα, ενα  περασμα  με  μια  φανελα  μαλακη  και  μπρασσο  γινονται  παλι  οκ  :ohyes:

θελει  καλο  πατημα  στην  αρχη  για  να  αρχισει  να  στρωνει  το  μεταλλο  απο  πορους  και  σημαδια, μετα  αφου το  πλυνεις  με  βενζινη

να  καθαρισει  απο  το  λιπος  και  την  μουτζουρα  που  εχει  πανω  το  μεταλλο,  το  στεγνωνεις,  το  περνας  με ενα  βαμβακι μπρασσο

  βαζεις  ενα  πιο  μαλακο  πανι  με  στεγνη  αλοιφη για  φρεσκαρισμα  και  γινεται  καθρεφτης  :ohyes: :D :D :D   

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Στο είχα πει όταν τις πήρα, στο λέω και πάλι! Είσαι θεός!
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #125 - : Ιούνιος 06, 2015, 05:56:31 μμ »
Έτοιμο το βίντεο απο την εξατμιση με τα βγαλμένα διαφράγματα, το ηχητικό αποτέλεσμα ειναι πάρα πολύ καλό!!!

Για να ακούσετε σωστά βάλτε το σε ηχεία μεγάλα, όχι απο κινητο-laptop!!!

Το μαρσάρισμα ειναι περίπου μεχρι τις 4-5 χιλιάδες στροφές, απο κοντά ακούγεται αρκετά καλύτερα...


*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #126 - : Αύγουστος 10, 2015, 02:16:01 μμ »
Καλημέρα.
Είπα να κάνω μόνος μου τη μόντα αλλά τελικά πήγα στο μάστορα που πήγε και ο Chaoskiller,αφού ο συγκεκριμένος μάστορας έχει δοκιμαστεί.
Του λέω λοιπόν για τη μόντα του Chaoskiller αλλά και για του Gregvog.Μην τα πολυλογώ,η εξάτμιση του  Chaoskiller μετά τη μόντα είναι γύρω στα 6,5 κιλά,ενώ η δική μου είναι 9,3 !!!
Επίσης, κοιτάζοντας απο τα δυο πίσω ακροφύσια παρατηρώ οτι δεν έχει βάλει πέρα ως πέρα φλογέρα, αλλά εκεί που κάνει τη καμπύλη έχει κανονικό σωλήνα, και μετά συνεχίζει πάλι η φλογέρα μέχρι την εισαγωγή.Επίσης ο εσωτερικός σωλήνας των ακροφυσίων είναι χωνευτός μέσα στη φλογέρα.Αυτά μπορώ να δω μέσα απ τους σωλήνες.
Ποιά είναι η γνώμη σας;
Εγώ πιστεύω οτι έκανε μαλακία και δεν έχει βγάλει όλα τα διαφράγματα,ή τέλος πάντων κάτι δεν έχει βγάλει.Δεν εξηγείται αλλιώς η διαφορά στο βάρος.
Για τον Α Β λόγο,κράτησε το μεγάλο διάφραγμα με τους σωλήνες κόβοντας τους λίγο μπρος-πίσω.Και δεν ξέρω τι άλλο έκανε!
Τον πήρα τηλ. και μου είπε οτι έχει βγάλει τα πάντα αλλά δεν μπορεί να μου εξηγήσει τη διαφορά στα κιλά.Είχαμε συμφωνήσει να βάλουμε φλογέρες αλλά τωρα μου λέει οτι δεν πειράζει που έχει και σωλήνα χωρίς τρύπες,και οτι δεν χωρουσε να μπεί εκεί φλογέρα!!!!!!!

Ευχαριστώ

Όπου μπλέ φλογέρα
http://postimg.org/image/nhy3ti1th/

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #127 - : Αύγουστος 10, 2015, 02:43:29 μμ »
Εμένα την δική μου την έκανε έτσι..


και την είχα μετρήσει 6,5 kg...δεν πιστεύω όμως πως η διαφορά βάρους οφείλεται σε λίγο σωλήνα παραπάνω...θα την βγάλω το φθινόπωρο να την καθαρίσω και τότε θα την ζυγίσω πιο προσεκτικά...Τι μοντέλο Shiver έχεις? Είδες διαφορά στην ροή καυσαερίων? Για τους σωλήνες εξόδου εγώ του ζήτησα να μου βάλει άλλους πιο μεγάλης διατομής και να τους κάνει τριγωνικούς, μια και από στούκα είχε διαλυθεί η σήτα στον ένα...Πάντως αν δεν είσαι ικανοποιημένος από την δουλειά οφείλεις να πας και να ζητήσεις να γίνει όπως θες...
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

v-angel

Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #128 - : Αύγουστος 10, 2015, 02:56:11 μμ »
Και αν δεν στη φτιαξει πες μας το μάστορα...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #129 - : Αύγουστος 10, 2015, 02:58:10 μμ »
Ωραια δουλεια. Εαν στις κουρμπες εχει μπει σωληνας για να κανει την αλλαγη κατευθυνσης δεν ειναι δα και τοσο κακο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #130 - : Αύγουστος 10, 2015, 03:48:19 μμ »
Δε λέω,τα τελειώματα των ακροφύσιων τα έκανε όμορφα κι εμένα.
Το θέμα δεν είναι να έχει μπει σωληνας στις κουρμπες για να κανει την αλλαγη κατευθυνσης,αλλά τi δεν έχει βγει!!Και πως εξηγείς που μου είπε οτι δεν χορούσε να μπεί εκεί φλογέρα και γι'αυτό έβαλε σωλήνα;;  :a006

Δεν την έχω φορέσει ακόμα γιατί θα του την πάω πίσω.Εγώ έχω το GT,δε νομίζω δα να έχουμε άλλη εξάτμιση!!
Κι εγώ δεν πιστεύω πως η διαφορά βάρους οφείλεται σε λίγο σωλήνα παραπάνω,κάτι άλλο ΔΕΝ έχει βγάλει,πχ το μεγάλο κεντρικό νεύρο του μεγάλου διαφράγματος.

Που μπορώ να βρώ το βάρος της εξάτμισης του GT,μπας και...;

*

Αποσυνδεδεμένος chaoskiller

  • *******
  • 1422
  • Φύλο: Άντρας
  • I rode the lightning and I felt the Shiver!
  • Μοντέλο μηχανής: shiver '08
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #131 - : Αύγουστος 10, 2015, 04:01:49 μμ »
Του Dorso σε ποστ του AF1 αναφέρεται 24 pounds και του Shiver 11.385 grms....
I rode the lightning and I felt the Shiver!

*

Αποσυνδεδεμένος GregVog

  • ***
  • 144
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αφαίρεση και αντικατάσταση διαφραγμάτων stock εξατμισης.
« Απάντηση #132 - : Αύγουστος 11, 2015, 03:40:18 μμ »
Δε λέω,τα τελειώματα των ακροφύσιων τα έκανε όμορφα κι εμένα.
Το θέμα δεν είναι να έχει μπει σωληνας στις κουρμπες για να κανει την αλλαγη κατευθυνσης,αλλά τi δεν έχει βγει!!Και πως εξηγείς που μου είπε οτι δεν χορούσε να μπεί εκεί φλογέρα και γι'αυτό έβαλε σωλήνα;;  :a006

Δεν την έχω φορέσει ακόμα γιατί θα του την πάω πίσω.Εγώ έχω το GT,δε νομίζω δα να έχουμε άλλη εξάτμιση!!
Κι εγώ δεν πιστεύω πως η διαφορά βάρους οφείλεται σε λίγο σωλήνα παραπάνω,κάτι άλλο ΔΕΝ έχει βγάλει,πχ το μεγάλο κεντρικό νεύρο του μεγάλου διαφράγματος.

Που μπορώ να βρώ το βάρος της εξάτμισης του GT,μπας και...;

 Δεν είναι μόνο τα διαφράγματα αλλά και το δεύτερο φύλλο από την πάνω μεριά που είναι κολλημένα τα διαφράγματα και το αφαιρείς και αυτό.
Η μαμά εξάτμιση εχει διπλό φύλλο πάνω κάτω και διαφράγματα, μέτα την μόντα φευγουν όλα τα διαφραγματα και βάζεις την φλογέρα σε σχήμα Y και μένει το κάτω διπλό φύλλο και το επάνω μονό. Τελος αλλάζεις και τα δύο τελικά με μεγαλύτερης διατομής ή σε τριγωνικό σχήμα για να μην έχεις θέμα με τα πλαστικά καπακια της εξάτμισης

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης