APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => SL1000 Falco => Μήνυμα ξεκίνησε από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 03:49:36 μμ

Τίτλος: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 03:49:36 μμ
εχω στο φαλκο ανοικτο φιλτροκουτι και εχω παρατηρησει οτι οταν κανει κρυο υπαρχει δυσκολια :psdof: στην εκκινηση, αυτο δεν το εκανε οταν υπηρχε το μαμα....γνωριζει καποιος κατι;
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 28, 2014, 03:52:24 μμ
Φτωχο μιγμα? Ενημερωσες την ECU οτι παιρνει περισσοτερο αερα?
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 04:39:51 μμ
τι εννοεις, πως να την ενημερωσω;
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: paramedic στις Νοέμβριος 28, 2014, 04:45:54 μμ
τι εννοεις, πως να την ενημερωσω;
Με αλλαγή στην χαρτογράφηση εννοεί ο Κοσμάς. Έκανες μια αλλαγή που επηρεάζει το μίγμα αέρα-καυσίμου μιας και τώρα είναι πιο πλούσιο απο πλευράς αέρα πια.
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 04:49:51 μμ
το μηχανακι εχει το προγραμμα της aprilia που δινει μαζι με τις εξατμισεις slc....
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 28, 2014, 06:03:09 μμ
Η ECU κοιταει πολλες παραμετρους ακομα και οταν ειναι απλα ΟΝ. Μπορει να βλεπει την θερμοκρασια του ψυκτικου, το βαρομετρο και την θερμοκρασια αερα και συμφωνα με αυτα να επιλεγει μια τιμη απο καποιο warmup table. Θεωρει παντα οτι εχει μια Χ ποσοτητα παροχης αερα. Οταν εσυ τις δινεις 2 φορες το Χ σε αερα (τυχαιο το νουμερο) τοτε το μιγμα ειναι φτωχο. Με φτωχο μιγμα ειναι δυσκολο να παρει μπροστα το κρυο μοτερ.
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 06:27:23 μμ
σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου. υπαρχει καποιος τροπος να το αλλαξουμε αυτο;
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: NitroArgi στις Νοέμβριος 28, 2014, 07:07:53 μμ
Μόνο με τσιπάκι γίνεται ή με re-flashing στο μαμα εγκεφαλο

Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 07:13:30 μμ
τσιπακι, οπως λεμε-gabro; ξερεις πως μπορω να βρω;
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: bros400pgm στις Νοέμβριος 28, 2014, 08:40:17 μμ
Μόνο με τσιπάκι γίνεται ή με re-flashing στο μαμα εγκεφαλο


Η να βαζει κανα χαρτονι στις εισαγωγες. Δεν θα καιει και τιποτα  :P :P :P


ps. Το ειχες πετυχει το θεμα με τον αλλο που το ειχε κανει στο tuono? Epic times  :hha%
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: ifylios72 στις Νοέμβριος 28, 2014, 10:35:30 μμ
τσιπακι, οπως λεμε-gabro; ξερεις πως μπορω να βρω;

Ετσι ακριβώς αλλά ίσως ειδικά για Falco.
Δεν ξέρω αν παίρνει το ίδιο με αυτό των Tuono. O bill θα σου πει ακριβώς.
π.χ. για ελεύθερη εξάτμιση, ανοιχτό φιλτροκούτι και μαμά σώματα 51 mm στο RSV n Tuono υπάρχει συγκεκριμένη έκδοση Gabro F255 n ακόμη καλύτερα για πολλούς Factory-Pro. Για 57 mm σώματα έχει άλλο τσιπάκι.

Αλλοιώς παράλληλο εγκέφαλο και ..... ψάξιμο μέχρι να βρείς τις καλύτερες ρυθμίσεις.

Δες στα φόρα της απρίλα έχει πολύ υλικό.

Πάντως η διαφορές που θα βγάλεις είναι πολύ σημαντικές (αν πάλι είναι ίδια τα μοτέρ γιατί απο όσο ξέρω το falco υστερεί του tuono αρκετά πέταλα). ;)

Υπήρχε κάποιο μέλος 'AkisTuono' και κάποιο 'makerm' που είχαν ένα Gabro για πούλημα.

Οσο για την δυσκολία εκκίνησης κοίταξε σε τι κατάσταση είναι και τα μπουζί σου και αν έχουν το σωστό διάκενο. Εγώ έχω ανοικτό φιλτροκούτι χωρίς καθόλου φίλτρα και βλακείες  :D :D και δεν βλέπω διαφορά στην εκκίνηση όταν είναι κρύο ούτε όταν κάνει κρύο.

ΥΓ. ψάχνουμε για άλογατάκια ε; να  χτυπάμε τα pani. :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: vrontis στις Νοέμβριος 28, 2014, 10:48:17 μμ
VITSAS=ΚΟΝΤΡΑΚΙΑΣ... :kalo: :kalo: :kalo: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 28, 2014, 11:18:21 μμ
το προγραμμα που εχω δεν θελω να το αλλαξω γιατι μαμαει :kalo: ...το εχω τσεκαρει με το innovate lm-2 και τα μειγματα ειναι απλα τελεια παντου. τωρα για την εκκινηση κατι σκεφτηκα θα το δοκιμασω και θα δουμε.. :thnk: . Μια σκεψη που μου ηρθε παντως απο τον χωρο του αυτοκινητου, οπου εκει τα μπεκ μολις γυρναμε διακοπτη ψιλοσταζουν για λιγο(μισο δευτερολεπτο,1-2 σταγονες) το δοκιμασα πριν μερικα λεπτα ανοιγοκλεινοντας τον διακοπτη 5 φορες(καθε φορα μεχρι να σταματησει η τρομπα να δουλευει) και οταν πατησα μιζα πηρε με μιση μιζια σαν να ηταν το μοτερ ζεστο....θα δω τι θα γινει αυριο το πρωι... :pray:
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: ifylios72 στις Νοέμβριος 29, 2014, 12:06:37 πμ
το προγραμμα που εχω δεν θελω να το αλλαξω γιατι μαμαει :kalo: ...το εχω τσεκαρει με το innovate lm-2 και τα μειγματα ειναι απλα τελεια παντου. τωρα για την εκκινηση κατι σκεφτηκα θα το δοκιμασω και θα δουμε.. :thnk: . Μια σκεψη που μου ηρθε παντως απο τον χωρο του αυτοκινητου, οπου εκει τα μπεκ μολις γυρναμε διακοπτη ψιλοσταζουν για λιγο(μισο δευτερολεπτο,1-2 σταγονες) το δοκιμασα πριν μερικα λεπτα ανοιγοκλεινοντας τον διακοπτη 5 φορες(καθε φορα μεχρι να σταματησει η τρομπα να δουλευει) και οταν πατησα μιζα πηρε με μιση μιζια σαν να ηταν το μοτερ ζεστο....θα δω τι θα γινει αυριο το πρωι... :pray:

Αλλοιώς πάρε ένα σπρέϊ Νίτρο ......  :tez:

Δεν μας είχες πεί οτι είναι τσιπαρισμένο ήδη. Περιμένουμε δυναμομέτρηση  :bye:
Τίτλος: Απ: ΑΝΟΙΧΤΟ ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ -ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΚΡΥΟ;
Αποστολή από: VITSAS στις Νοέμβριος 29, 2014, 12:35:57 πμ
το ειχα γραψει στο τοπικ με τις κοντρες :tez: . Την δυναμομετρηση και εγω την περιμενω....αλλα προτιμω να δωσω το 30αρι για να παω μια βολτουλα στα μερη του φιλου μας bib-bib...αλλωστε η καλυτερη δυναμομετρηση ειναι ο δρομος :P