Μετατροπές στα περιφερειακά μέρη:
-Το Falco πάσχει στο πίσω αμορτισέρ. Το μαμά αμορτισέρ, πέρα από την έλλειψη κάποιων ρυθμίσεων, δεν λειτουργούσε ποτέ σωστά. Το φρένο στην επαναφορά του ήταν ανύπαρκτο και η σκληρότητα του ελατηρίου (παρόλο που ήταν στο τέρμα της διαδρομής του) δεν ήταν ικανοποιητική. Με λίγα λόγια έδινε την αίσθηση ότι έχεις μόνο το ελατήριο!
Με 450 Ευρώ, κατέληξα στην επιλογή ενός αμορτισέρ της FG. Ακόμη σήμερα πιστεύω ότι έκανα μία πολύ καλή επιλογή! Το αμορτισέρ είναι άψογο. Η μηχανή άλλο πράγμα!
-Άλλαξα την τρόμπα του μπροστινού φρένου, τοποθετώντας μία ακτινική Discacciati 19x18. Το αποτέλεσμα είναι απλά τέλειο. Η μηχανή φρενάρει με ένα ελαφρύ άγγιγμα της μανέτας!!! Εννοείτε ότι αλλάχτηκαν και τα σωληνάκια με aeroquip, αφού στην πίστα μετά από μισό γύρο τα 'μαμά' γινόντουσαν διπλάσια στο πάχος και η μανέτα έφτανε στο τέλος της διαδρομής.
-Αλλάχτηκε και η τρόμπα του συμπλέκτη με μία ακτινική brembo. Δεν παρατηρώ καμία ουσιαστική διαφορά.
-Στην πίστα, τα χαμηλά μασπιέ αρχίζουν και γίνονται λίγο 'ενοχλητικά' όταν στις στροφές συναντούν την άσφαλτο! Δεν υπάρχει και ο χώρος για να ανεβάσεις ταχύτητα στις αριστερές ανοικτές στροφές. Κατέληξα στο να τοποθετήσω τα πολυρυθμιζόμενα Gilles.
-Αποφάσισα να αλλάξω το ψαλίδι, τοποθετώντας ένα από Mille 2001 στον καλύτερο μηχανικό του κόσμου (Bill). Αποτέλεσμα αυτού, να σηκωθεί αρκετά το πίσω μέρος της μηχανής (δίνοντας μία περισσότερο 'στριφτερή' συμπεριφορά σε αυτήν). Τα θετικά αποτελέσματα της ακαμψίας δεν τα έχω καταλάβει ακόμα!!! Σε κάποια θέματα που κυκλοφορούν στο ίντερνετ για την μετατροπή αυτή, αναφέρουν ότι χρειάζεται και το μοχλικό του mille. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, αφού τα μοχλικά του Mille και Falco είναι τα ίδια.
-Τα 'μαμά' ψηλά clipon αλλάχτηκαν, με δύο χαμηλά! Η άνεση της οδήγησης του Falco έδωσε την θέση της σε μία περισσότερο απόλυτη και σπορ συμπεριφορά. Η προστασία του αναβάτη από τον αέρα αυξήθηκε, χάρη στο γεγονός ότι το σώμα μετατοπίστηκε χαμηλότερα. Μοναδικό προβληματάκι για την μετατροπή αυτή, είναι η θέση των ασφαλειοθηκών, που χρειάστηκε να τις μετακομίσουμε κάτω από το κοντέρ!!! Για τα clipon ευχαριστώ την Noela!!!
-Ένα αμορτισέρ τιμονιού είναι 'must' στην σπορ οδήγηση. Αγόρασα ένα Ohlins μεταχειρισμένο. Η τιμή τους κυμαίνεται κοντά στα 200 ευρώ και δεν χρειάζεται καμία ειδική βάση για να τοποθετηθεί.
-Το σύνολο ολοκληρώνουν τα πολυεστερικά fairing, βαμμένα στο υπόγειο του φίλου μου του Θανάση!! Κόστος των πολυεστερικών 350 ευρώ.