0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dimdoc

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #15 - : Μάρτιος 20, 2007, 10:11:47 μμ »
Το 120/60 θα κανει τη μηχανη πιο προθυμη να στριψει και να βουταει στη στροφη ευκολοτερα, αλλα θα χασεις σε προοδευτικοτητα αντιδρασεων και ακομα (οπως ειπωθηκε ηδη απο ορισμενους) σε επιφανεια επαφης στο οριο, δηλ τελικα σε προσφυση
Θα εβαζα 120/70 χωρις δευτερη σκεψη, και ιδιως σε τετοια μηχανη

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 14, 2007, 08:58:30 μμ »
επειδη ειμαι σε διαδικασια αλλαγης εβαλα στο hornet τα pilot road 2 ct....

απλα εκπληκτικο. Η διαφορα βγηκε ακόμη και σε συγκριση με τα bridgestone batlax bt 014 που φοραγα τα τελευταια 2 χρονια και δεν τα αλλαζα με τιποτε λογω πολυ καλης συμπεριφορας και αντοχης στα χλμ.

τοσο αποτελεσματικο λαστιχο απο τα πρωτα χλμ δεν εχω ξαναφορεσει. Δεν χρειαζεται (υπερβολη ετσι!!!) ζεσταμα. Στριβεις και πλαγιαζεις απο τα πρωτα χλμ της διαδρομης χωρις να κουναει.

Θα τα βαλω και στο κτηνακι.

ΕΧΩ ομως και μια ερωτηση.

Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο)  μπορω να βαλω πισω το  Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)

θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???



«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

dimdoc

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 14, 2007, 09:11:53 μμ »
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο)  μπορω να βαλω πισω το  Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)

θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???


To αν θα "κατσει" αυτη η αλλαγη, να χεις δηλ Μισελεν πισω και Ντανλοπ εμπρος δε μπορει να το προβλεψει κανεις, παρα μονο καποιος που το χει ηδη δοκιμασει (και πιεσε φυσικα τα λαστιχα κοντα στο οριο τους γιατι εκει θα φανει τι γινεται...)
Μπορει να βγει πολυ καλος συνδυασμος, μπορει και οχι

Για πολυ βρεγμενο δρομο παντως δε μου φαινεται καλη ιδεα η μιξη, γιατι δε ξερεις αν θα συνεργαζεται η "αυλακωση" του εμπρος με του πισω
Βεβαια ποιος θα βγει με Τουονο σε κατακλυσμο?

*

davide

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 14, 2007, 09:23:23 μμ »
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο)  μπορω να βαλω πισω το  Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ)
θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη?
Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???

Όταν τοποθετείς ελαστικά διαφορετικής εταιρίας, όπως και διαφορετικού μοντέλου της ίδιας εταιρίας δεν έχεις συμβατότητα στο πέλμα (σχέδιο και σχήμα) καθώς και στην γόμα. Αυτό μεταφράζετε σε διαφορετική συμπεριφορά των δύο ελαστικών, κυρίως στις στροφές, στα φρένα και στην βροχή. Κάτι που θα δώσει μία λανθασμένη συμπεριφορά στην μηχανή σου.

Υ.Γ. Ειδικά στα supersport είναι σημαντικό να βάζεις ίδια ελαστικά.
 :bye:

*

dimdoc

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 14, 2007, 09:26:08 μμ »
Όταν τοποθετείς ελαστικά διαφορετικής εταιρίας, όπως και διαφορετικού μοντέλου της ίδιας εταιρίας δεν έχεις συμβατότητα στο πέλμα (σχέδιο και σχήμα) καθώς και στην γόμα. Αυτό μεταφράζετε σε διαφορετική συμπεριφορά των δύο ελαστικών, κυρίως στις στροφές, στα φρένα και στην βροχή. Κάτι που θα δώσει μία λανθασμένη συμπεριφορά στην μηχανή σου.

Υ.Γ. Ειδικά στα supersport είναι σημαντικό να βάζεις ίδια ελαστικά.
 :bye:

Διαφωνω, στους αγωνες και ιδιως εξω συχνα χρησιμοποιουν Ντανλοπ μπροστινο και Πιρελλι πισω (για διαφορους λογους) και δεν υπαρχει προβλημα με συμβατοτητα της γομμας

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 14, 2007, 09:39:34 μμ »
Διαφωνω, στους αγωνες και ιδιως εξω συχνα χρησιμοποιουν Ντανλοπ μπροστινο και Πιρελλι πισω (για διαφορους λογους) και δεν υπαρχει προβλημα με συμβατοτητα της γομμας

dimdoc στους αγώνες κυνηγάνε δεκατάκια και δεν τους ενδιαφέρει το κόστος, αφού τα λάστιχα έχουν διάρκεια ζωής ενός αγώνα.
Ο φίλος ρωτά, καθώς τον απασχολεί το κόστος. Όπως είπες μόνο με δοκιμή μπορεί κάποιος να μάθει. Για χρήση μέσα στην πόλη και καμμιά βολτίτσα δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Σε καμμιά πίστα ομως, ίσως να έχουν μη προβλέψιμη συμπεριφορά.

Και ναι, υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που βγαίνουν με Tuono και κατακλυσμό στο δρόμο. Η χάρη μου λόγου χάρη, όταν πήγα στο CSS και έβρεχε καρέκλες από τον Πειραιά μέχρι τα Μέγαρα γαμώ το κέρατο μου  :cry:

*

dimdoc

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 14, 2007, 09:48:38 μμ »

dimdoc στους αγώνες κυνηγάνε δεκατάκια και δεν τους ενδιαφέρει το κόστος, αφού τα λάστιχα έχουν διάρκεια ζωής ενός αγώνα.
Ο φίλος ρωτά, καθώς τον απασχολεί το κόστος. Όπως είπες μόνο με δοκιμή μπορεί κάποιος να μάθει. Για χρήση μέσα στην πόλη και καμμιά βολτίτσα δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Σε καμμιά πίστα ομως, ίσως να έχουν μη προβλέψιμη συμπεριφορά.

Και ναι, υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που βγαίνουν με Tuono και κατακλυσμό στο δρόμο. Η χάρη μου λόγου χάρη, όταν πήγα στο CSS και έβρεχε καρέκλες από τον Πειραιά μέχρι τα Μέγαρα μαμώ το κέρατο μου  :cry:

Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη


Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 14, 2007, 10:33:55 μμ »
ΑΡΑ!!!!

Βαζω τωρα το πισω.
Βλεπω (σε στεγνο) τι γινεται και αποφασιζω αν το μπροστινο θα το φαει το μαυρο σκοταδι ή θα παραμενει μεχρι "τελειωσει".

Παω και μια Μεγαρα και τα δοκιμαζω.

Ειδαλλως...τι ειχα τι εχασα.

θενκς παντως



«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 14, 2007, 10:41:52 μμ »

Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?

Σίγουρα θα του βγεί πιο φθηνά. Βέβαια ένα μέρος της προκατάληψης που διατηρούμε για την χρήση διαφορετικής σχεδίασης-γόμας ελαστικών, οφείλεται στους λαστιχάδες (για ευνόητους λόγους). Το 99%  αυτών θα αποτρέψουν την χρήση διαφορετικων ελαστικών.
 :bye:

*

davide

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 14, 2007, 10:42:57 μμ »
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη

Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?

Ο Davide, καταρχήν αναφέρεται για χρήση της μηχανής κυρίως στο δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Μπορεί λοιπόν να έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι συνδυασμοί ελαστικών είναι αποτελεσματικοί στην ‘στεγνή’ πίστα, αλλά  δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους ‘πειράματα’ στον δρόμο. Όσο για το κόστος, στην περίπτωση του Νίκιτς, η φθηνότερη λύση είναι όντως να αλλάξει μόνο το πισινό λάστιχο.

Συμπέρασμα: αλλάζει μόνο το πίσω ελαστικό, τοποθετώντας ένα ίδιο Dunlop.

*

kostuono

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 15, 2007, 02:42:56 πμ »
Οταν μου τελειώσει το πισω αλλάζω και το μπροστά,μλκια κάνω??? :thnk:
Το μπροστά δεν έχει τπτ,απλά φοβάμαι και το αλλάζω.....

*

5os

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 15, 2007, 11:02:27 πμ »
Αν το μπροστά είναι οκ δεν έχεις λόγο να το αλλάξεις

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 16, 2007, 07:10:16 πμ »
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχης
Δεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλο
Βεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχη

Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?

Ο Davide, καταρχήν αναφέρεται για χρήση της μηχανής κυρίως στο δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Μπορεί λοιπόν να έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι συνδυασμοί ελαστικών είναι αποτελεσματικοί στην ‘στεγνή’ πίστα, αλλά  δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους ‘πειράματα’ στον δρόμο. Όσο για το κόστος, στην περίπτωση του Νίκιτς, η φθηνότερη λύση είναι όντως να αλλάξει μόνο το πισινό λάστιχο.

Συμπέρασμα: αλλάζει μόνο το πίσω ελαστικό, τοποθετώντας ένα ίδιο Dunlop.



o Nikits θα βαλει μονο το πισω λστιχο και θα βαλει Μισελιν. Αν δεν κατσει καλα ειτε πιστα ειτε δρομο βαζει και μπροστα ενα και παει χαμενο ενα Ντανλοπ 208.

Η ερωτηση ηταν οντως αν και ποσο επικινδυνο ειναι αλλα για να ρωταω σημαινει οτι παιζει θεμα οικονομικο.
 Αρα davide & dimdoc μου απαντησαν και στα δυο δινοντας βαρος ο ενας στο κοστος κι ο αλλος στην ασφαλεια.
Στη βροχη δεν το βγαζω ουτως ή αλλιως οποτε η δοκιμη θα δειξει και θα σας πω.



«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Stratos82

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 19, 2007, 07:34:09 μμ »
 Γεια σε ολους....


Παιδια διαβασα ολα τα παραπανω,μιας και εγω ψαχνομαι αυτο τον καιρο για λαστιχα,και για να πω την αληθεια,δεν εβγαλα ακρη.Μου ειχαν πει οτι τα Diablo Corsa δουλευουν καλα με το μηχανακι(Tuono 2005),αλλα τρωγονται γρηγορα.Κατι για 3000χμ. μου ειπαν.Γνωστο λαστιχαδικο επι της Καλλιροης μου προτεινε τα  Michelin Pilot 2ct και λαστιχας στην Καβαλα προτεινε καποια  Metzeler.... :( Τι να βαλω τελικα?Με ενδιαφερει μια σχετικη ανεση στην πολη και ταξιδακια στην εθνικη.Δεν σκοπευω να παω πιστα ακομα...Παρακαλω τα φωτα σας....



:a016 Στρατος

*

5os

Απ: Ελαστικα: 120/70 ή 120/60?
« Απάντηση #29 - : Απρίλιος 19, 2007, 07:50:15 μμ »
Diablo Corsa 3 ασυζητητί.  Ταιριάζουν άψογα στο μηχανάκι.
Το αν φθείρονται γρήγορα εξαρτάται από τη χρήση που κάνεις, αλλά για μένα σε τέτοια μηχανή δεν κοιτάς τη διάρκεια ζωής αλλά την απόδοση του ελαστικού

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης