0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφου το μπροστινο δεν εχει ξεφτυλιστει οπως το πισω (6500 χλμ και τα δυο) μπορω να βαλω πισω το Μισελιν και μπροστα να κρατησω το Dunlop?? (σπορτμαξ 208 αρ αρ) θα εχει καποια αρνητικα η κινηση αυτη? Αν ναι ποια θα ειναι, μπορει καποιος να πει???
Όταν τοποθετείς ελαστικά διαφορετικής εταιρίας, όπως και διαφορετικού μοντέλου της ίδιας εταιρίας δεν έχεις συμβατότητα στο πέλμα (σχέδιο και σχήμα) καθώς και στην γόμα. Αυτό μεταφράζετε σε διαφορετική συμπεριφορά των δύο ελαστικών, κυρίως στις στροφές, στα φρένα και στην βροχή. Κάτι που θα δώσει μία λανθασμένη συμπεριφορά στην μηχανή σου. Υ.Γ. Ειδικά στα supersport είναι σημαντικό να βάζεις ίδια ελαστικά.
Διαφωνω, στους αγωνες και ιδιως εξω συχνα χρησιμοποιουν Ντανλοπ μπροστινο και Πιρελλι πισω (για διαφορους λογους) και δεν υπαρχει προβλημα με συμβατοτητα της γομμας
dimdoc στους αγώνες κυνηγάνε δεκατάκια και δεν τους ενδιαφέρει το κόστος, αφού τα λάστιχα έχουν διάρκεια ζωής ενός αγώνα. Ο φίλος ρωτά, καθώς τον απασχολεί το κόστος. Όπως είπες μόνο με δοκιμή μπορεί κάποιος να μάθει. Για χρήση μέσα στην πόλη και καμμιά βολτίτσα δεν νομίζω να έχει πρόβλημα. Σε καμμιά πίστα ομως, ίσως να έχουν μη προβλέψιμη συμπεριφορά.Και ναι, υπάρχουν κάποιοι άτυχοι που βγαίνουν με Tuono και κατακλυσμό στο δρόμο. Η χάρη μου λόγου χάρη, όταν πήγα στο CSS και έβρεχε καρέκλες από τον Πειραιά μέχρι τα Μέγαρα μαμώ το κέρατο μου
Εξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
Εδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχηςΔεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλοΒεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχηΕξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?
Παράθεση από: dimdoc στις Απρίλιος 14, 2007, 09:48:38 μμΕδω δε μιλησε ο Davide για κοστος. Εδω μιλησε για συμβατοτητα της γομμας. Λοιπον η εμπειρια εχει δειξει οτι τετοιο προβλημα δεν υπαρχει εξ ορισμου, αλλα ο συνδυασμος ελαστικων μπορει καμια φορα να αποδειχθει και επιτυχηςΔεν θα πρεπει λοιπον μια τετοια κινηση να την απορριπτουμε, αλλα δοκιμαζοντας μπορει να μας βγει και σε καλοΒεβαια στη βροχη οι πιθανοτητες ειναι να μη μας "κατσει" η χαραξη και θελει προσοχηΕξαλλου και μιας και μιλησες για κοστος, φθηνοτερο δε θα βγει στο Νικιτς να βαλει ενα πισινο μονο απο το να βαλει ζευγαρι εφοσον το μπροστινο του ειναι οκ?Ο Davide, καταρχήν αναφέρεται για χρήση της μηχανής κυρίως στο δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Μπορεί λοιπόν να έχει αποδειχτεί ότι κάποιοι συνδυασμοί ελαστικών είναι αποτελεσματικοί στην ‘στεγνή’ πίστα, αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε τέτοιου είδους ‘πειράματα’ στον δρόμο. Όσο για το κόστος, στην περίπτωση του Νίκιτς, η φθηνότερη λύση είναι όντως να αλλάξει μόνο το πισινό λάστιχο.Συμπέρασμα: αλλάζει μόνο το πίσω ελαστικό, τοποθετώντας ένα ίδιο Dunlop.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι