0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Jordan

Για σας παιδιά!
Θα ήθελα την  βοήθεια σας για την δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζω .
 Είμαι κάτοχος ενός Falco(14000χλμ) μόλις ένα μήνα τώρα , όταν την αγόρασα μεταχειρισμένη(από Αθήνα ενώ κατοικώ στην πτολεμαιδα) στον κινητήρα ακουγόταν ένα μικρό κροτάλισμα και μη έχοντας πύρα υπέθεσα πως ήταν λογικό για ιταλική μηχανή , ο ήχος δυνάμωσε και επισκέφτηκα τον μηχανικό της τοπικής αντιπροσωπείας και μου συνέστησε έναν έλεγχο.
 ¶νοιξε τις κεφαλές και βρήκε χαλαρές τις καδένες και κάποια χτυπήματα στο καπάκι του πίσω κυλίνδρου μου είπε για κατέβασμα του κινητήρα και πλήρη έλεγχο που σημαίνει 500 ευρώ στην καλύτερη . Να το κάνω;
Ο πωλητής της μηχανής μου λέει πως αυτοί οι κινητήρες χρειάζονται καμία φορά αλλαγή στα πιράκια της γλυσιέρας και ότι για να αλλαχθούν δεν απαιτείται κατέβασμα του κινητήρα. Ισχύει;
Δεν την πουλάω όπως και να ‘χει!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!


Αξίζουν συγχαρητήρια στους εμπνευστές του site!!!!!!!! Πολύ ωραία δουλειά!!!!!!!



*

teo

Re: S.O.S
« Απάντηση #1 - : Μάιος 30, 2006, 12:01:22 μμ »
Το σιγουρο ειναι οτι εγω δεν θα σου δωσω καποια απαντηση, καθως δεν γνωριζω.
Θελω να πω οτι εχεις πολυ ομορφη μοτ/τα (το ιδιο εχω σε μπλε) και οτι αν και εχω 26000 χλμ δεν εχω ακουσει κανενα, ανυσηχητικο, θορυβο.
Γενικα εχει πολυ φορυβωδη κινητηρα και νομιζω οτι οταν ο bill δει το ποστ σου, θα εχεις την απαντηση που ζητας.
Καλα και ασφαλη 1000μετρα.

*

Jordan

Re: S.O.S
« Απάντηση #2 - : Μάιος 30, 2006, 05:45:23 μμ »
Ευχαριστώ και η δικιά σου είναι κούκλα!
Ελπίζω να το δει σύντομα :-?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Re: S.O.S
« Απάντηση #3 - : Μάιος 30, 2006, 07:59:38 μμ »
γεια σου φιλε jordan
καλοριζικο το εργαλειο.εκανες πολυ καλη επιλογη.

προς θεου μην τους αφησεις να κατεβασουν μοτερ
 τι ειναι παπι ?

γαι να του κανεις ζημια  σε αυτο το μοτερ πρεπει να  το αφησεις χωρις λαδια αλιως ειναι αθραυστο.

ο θορυβος ειναι απο τους τεντωτηρες των καδενων (καθοτι εχει 2)

εχει χαλασει η ανεπιστροφη βαλβιδα συγκρατησης της πιεσης του λαδιου του τεντωτηρα με αποτελεσμα να χτυπαει η καδενα ειδικα οταν το βαζεις μπροστα .

θα αλαξεις τους τεντωτηρες κ ολα θα ειναι οκ.

οχι τις γλυστρες της καδενας μονο τα πυρακια που σπρωχνουν τις γλυστρες.

καλα χιλιομετρα κ καλως ηρθες στην τρελο-aprilio-παρεα μας

*

Ανδρεας

Re: S.O.S
« Απάντηση #4 - : Μάιος 30, 2006, 10:16:04 μμ »
Τολμώ να πω πως εντυπωσιάστηκα με την τηλε-διάγνωση του Bill.
 :prm

*

Jordan

Re: S.O.S
« Απάντηση #5 - : Μάιος 31, 2006, 08:18:26 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για την straight και γρήγορη απάντηση Bill και όλους σας παιδιά για την θερμή υποδοχή!

Μου έδιωξες ένα μεγάλο βάρος γιατί εκτός από τα γκαφρά σκεφτόμουν ότι αν κατέβαζα από τώρα κινητήρα τι θα έπρεπε να έκανα στα 30000χλμ... αλλαγή μοτέρ;

Αυτό θα κάνω όπως και να ‘χει!

Σίγουρα μόλις αδειάσω θα κατέβω να σας βρω!

 :-)

*

Jordan

Re: S.O.S
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 08, 2006, 12:37:47 πμ »
Παιδιά έκανα ότι μου είπε ο Bill και το κροτάλισμα σταμάτησε!
Αυτό σημαίνει ότι η τηλεδιάγνωση  ήταν απόλυτα επιτυχείς!
Bill  :a016  ξανά!

 :-D

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Re: S.O.S
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 08, 2006, 01:39:31 πμ »
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΘΕΙΟ ΒΙLL.... :io:  :brv:  :brv:  :io:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης