Να επιβεβαιωσω λοιπον και εγω τα λεγομενα του Nitro παραπανω αφου ειμαι και ο αμεσα εμπλεκομενος.
Με τα 54mm σωματα το Tuono περα απο το εμφανες οφελος στο δυναμομετρο, οπως εξηγησε και ο Nitro, εχει πολυ δυνατοτερη αισθηση και στο δρομο και μαλιστα παντου και οχι μονο ψηλα οπως εδειξε το δυναμομετρο. Βεβαια πανω απο τις 7000 η διαφορα ειναι πιο εμφανης .
Βεβαια δεν ξερουμε αν ενα εντελως stock μηχανακι οπως του Teo θα δει την ιδια βελτιωση μονο με σωματα. Προσωπικα αμφιβαλλω.
Απο την εμπειρια μου παντως με το Tuono και για να συνεισφερω και εγω στο θεαρεστο εργο του Rotax Tuning που αρχισε ο μπροσταρης Nitro, μπορω να πω οτι ολες οι βελτιωσεις που εκανα (16 γραναζι μπροστα, φιλτρο, φιλτροκουτι, εισαγωγη απο μοντελο 2000, τελικο Akrapovic, chip Factory Pro και τελος 54mm σωματα με 54mm χοανες) αξιζαν τον κοπο και το κοστος. Και επειδη τις εκανα μια-μια ειδα οτι καθε μια βελτιωνει σταδιακα το μηχανακι και ολες τελικα χρειαζονται.Συνολο 125 αλογακια. Μια χαρα.
Το επομενο βημα, οταν κερδισω κανενα Lotto, θα ειναι PC III USB (η μαλλον PC NitroΑrgi), ολοσωμες διπλες Acrapovic η Τigcraft η Arrow, High Compression Pistons η 100mm Pistons και εχει ο θεος (Αργυρη συμπληρωσε)
Μανωλης