Ναι, οντως, το αφρωδες οχι μονο καταλαμβανει αρκετο ογκο, αλλα και το σχημα που τελικα παιρνει, δημιουργει ενα χωρο φιλτραρισμενου αερα μικροτερου σε ογκο ακομη και απο το μαμα κουτι. Παλιοτερα, απο πειραματα που εκανα με τα 400αρια που ειχα, διαπιστωσα οτι ενα 'μικρο' σε ογκο φιλτροκουτι δεν ειναι απαραιτητα κακο (αφου βελτιωνε τη ροη του αερα και την αποδοση ψηλα) ενω ειδα οτι το οσο πιο ελευθερο γινοταν το φιλτρο τοσο χειροτερευε η ροπη χαμηλα. -χαος- . Η φλαντζα του εβο δεν στεγανοποιουσε καθολου τον χωρο, ειναι μια κοροιδια. Στην πατεντα μου, αντικαθισταται απο το αφρωδες υλικο που περισσευει περιφερικα του κουτιου, το οποιο τελικα σφραγιζει καλα τον χωρο (το καταλαβαινεις κατεβαζοντας το ρεζερβουαρ στη θεση του.)
Το ram air θεωρητικα διατηρειται, αφου παραμενουν ολες οι διοδοι ως εχουν, αλλα δε νομιζω να μιλαμε για υπερπιεση εδω, παρα μονο για παροχη αερα χαμηλοτερης θερμοκρασιας. Εξαλλου στα ξενα site προσπαθουν να στεγανοποιησουν τους αεραγωγους, με αμφιβολα -και ανυπαρκτα για εμενα- ωφελη.
Για την αποτελεσματικοτητα του εγχειρηματος επιφυλασσομαι, μια δοκιμη θα δειξει. Δυναμομετρο εχει στα γιαννιτσα, θα παω αφου κανω και σερβις-ρυθμισεις στον κινητηρα, αφου εχω αλλαξει πολλες παραμετρους και ενας θεος ξερει που πραγματικα βρισκομαι (φιλτρο, εξατμησεις, τσιπ).