APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => SL1000 Falco => Μήνυμα ξεκίνησε από: stefanosbizas στις Σεπτέμβριος 11, 2021, 08:55:37 πμ
-
Καλημερα σε ολους,
Τελικα το αποφασισα και προχωρησα πριν απο μερικες μερες στην αγορά ενος μεταχειρου μαύρου Falco εδω στην Κοπεγχαγη, εχοντας πάνω γυρω στα 69000χλμ. Την τιμη δεν θα την γραψω γιατι δεν έχει καμμια σχεση με τις υπολοιπες ευρωπαικές δυστυχως...!!
Ειμαι προς το παρον πολύ ευχαριστημένος, εχει πολύ ωραια οδηγικη συμπεριφορα (στην Ελλαδα ειμαι σε Ducati κ Suzuki), αν κ χρειαεται ηδη "απο χθες" αλλαγή ελαστικών και ενα τσεκ για το μπροστινό σύστημα (λάδια ισως και ελατήρια).
Αν υπάρχουν συμβουλές απο καποιον πιο εμπειρο σχετικκα με το συγκεκριμενο μοντέλο θα χαιρόμουν να τις ακούσω !
Ευχαριστώ και τα ξαναλέμε !
-
Καλημερα σε ολους,
Τελικα το αποφασισα και προχωρησα πριν απο μερικες μερες στην αγορά ενος μεταχειρου μαύρου Falco εδω στην Κοπεγχαγη, εχοντας πάνω γυρω στα 69000χλμ. Την τιμη δεν θα την γραψω γιατι δεν έχει καμμια σχεση με τις υπολοιπες ευρωπαικές δυστυχως...!!
Ειμαι προς το παρον πολύ ευχαριστημένος, εχει πολύ ωραια οδηγικη συμπεριφορα (στην Ελλαδα ειμαι σε Ducati κ Suzuki), αν κ χρειαεται ηδη "απο χθες" αλλαγή ελαστικών και ενα τσεκ για το μπροστινό σύστημα (λάδια ισως και ελατήρια).
Αν υπάρχουν συμβουλές απο καποιον πιο εμπειρο σχετικκα με το συγκεκριμενο μοντέλο θα χαιρόμουν να τις ακούσω !
Ευχαριστώ και τα ξαναλέμε !
καλοταξιδο φιλε...μηχανακι που δεν το βλεπεις ευκολα στους δρομους!!
-
ΚΑλοριζικο!!!ΒΑλε και καμια φωτο... :D :bye:
-
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος. Πολύ ομορφο μηχανάκι. Πιστεύω θα το χαρείς!
:D :D :D
-
Καλά χλμ φίλε, ένα μάλλον το μοναδικό V2 rotax της Aprilia που μου έχει ξεφύγει :D
Το μακρινό 2002, έχω πουλήσει το CBR 600F3 και έχω πάει αντιπροσωπεία Aprilia για να δω το Falco. Εκεί είδα και το Caponord, δελεάστηκα από την πιο άνετη θέση οδήγησης και τα υπόλοιπα είναι πλέον ιστορία :D
Όντως, μερικές φωτογραφίες θα ήταν ωραία!
-
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος !!
-
Καλοτάξιδο φίλε.
Από τα λίγα μηχανάκια που δεν έχει τύχει να το δω από κοντά.
Να το χαρείς!
Φωτογραφίες?.
-
Καλοταξιδο φίλε!
Ρίξε φωτό να γουστάρουμε!
Στάλθηκε από το RMX3085 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλοτάξιδο φίλε
-
Καλοτάξιδο,πάντα όρθιος φίλε μου.Εξαιρετική μοτό και σπάνια να δεις κάποια στον δρόμο.
-
Καλοταξιδο. Το διπλο πλαισιο ειναι ολα τα λεφτα
-
Καλοτάξιδο
Να το χαρείς το Falco
Πάντα όρθιος
-
Καλώς όρισες!! Καλοτάξιδο να είναι!!!
-
Να το χαρείς! :kalo:
-
Το είχα wallpaper μια περίοδο, στα τελευταία του χρόνια μπορντώ με μαύρο πλαίσιο....ανεκπλήρωτος πόθος κ' αυτό
Να το χαίρεσαι!!
-
Καλοριζικο φιλε μου, καλς βόλτες και να το ευχαριστηθεις!! :bye:
Στείλε καμια φωτο να γουστάρουμε..
-
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχες !
Μολις αλλαξα και τα ελαστικα του τα οποια ηταν για πεταμα, εβαλα ενα ζευγαρι Ζ8. Νομιζω του πανε σαν στυλ, συνηθως εβαζα στα προηγουμενα τα Μ7.
-
καλοταξιδο φιλε πολυ ωραιο να το χαιρεσαι
-
Κούκλα είναι :ohmy:
-
Φιλε ειναι πανεμορφο, καλοριζικο
Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδια να ρωτησω κατι,
Προς το παρον οδηγω το falco μεσα στην πολη και μου βγαζει λαμπακι βενζινης σταθερα στα 160χλμ..ειναι λογικο νουμερο αυτό ? Εν τω μεταξυ εχει πάνω ενα power commander dynojet απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Τι παίζει με αυτό, ξερει κανείς ? εγω σε κανενα προηγουεμενο μηχανακι δεν είχα τετοιο εξάρτημα.
Ευχαριστώ
-
Παιδια να ρωτησω κατι,
Προς το παρον οδηγω το falco μεσα στην πολη και μου βγαζει λαμπακι βενζινης σταθερα στα 160χλμ..ειναι λογικο νουμερο αυτό ? Εν τω μεταξυ εχει πάνω ενα power commander dynojet απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Τι παίζει με αυτό, ξερει κανείς ? εγω σε κανενα προηγουεμενο μηχανακι δεν είχα τετοιο εξάρτημα.
Ευχαριστώ
στα 160 χλμ εχει καψει 17 λιτρα και μενουν 4 ακομα ,μιας και εχει 21 λιτρα συνολο,,
εισαι πανω απο δεκαρικο στα 100...τσιμπαει καυσιμο
-
Παιδια να ρωτησω κατι,
Προς το παρον οδηγω το falco μεσα στην πολη και μου βγαζει λαμπακι βενζινης σταθερα στα 160χλμ..ειναι λογικο νουμερο αυτό ? Εν τω μεταξυ εχει πάνω ενα power commander dynojet απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Τι παίζει με αυτό, ξερει κανείς ? εγω σε κανενα προηγουεμενο μηχανακι δεν είχα τετοιο εξάρτημα.
Ευχαριστώ
στα 160 χλμ εχει καψει 17 λιτρα και μενουν 4 ακομα ,μιας και εχει 21 λιτρα συνολο,,
εισαι πανω απο δεκαρικο στα 100...τσιμπαει καυσιμο
Μέσα στην πόλη λέει. Μπορεί και να μην τσιμπάει (ανάλογα του πως είναι η πόλη)
-
Νομιζω και γω πως τσιμπαει γιατι μυριζει κιολας... Ξερει κανεις αν μπορω να μειωσω το καυσιμο μεσω του power commander III που φοραει πανω ?
-
Νομιζω και γω πως τσιμπαει γιατι μυριζει κιολας... Ξερει κανεις αν μπορω να μειωσω το καυσιμο μεσω του power commander III που φοραει πανω ?
Το USB έχεις?
-
Σου έχω μέσα στον κύκλο τα κουμπάκια με τα οποία μπορείς να επέμβεις χονδρικά στην αναλογία καυσίμου αέρα σε 3 διαφορετικές περιοχές.Κατέβασε το manual απο την Dynojet και δες πως μπορείς να το κάνεις.Το σωστό βέβαια είναι να πας να στο φτιάξουν σωστά,γιατί δεν έχεις λάμδα επάνω να δεις μήπως το παρακάνεις και σπάσεις τίποτα.
-
Σου βρήκα την παράγραφο που περιγράφει πως θα το κάνεις:
"To adjust the buttons on your Power Commander III, follow the instructions below:
With the ignition off, hold down all three buttons on the Power Commander III unit.
While still holding down the buttons, turn on the ignition and start the bike.
Release the buttons.
The light(s) should show up in the last place they were left, by default the center two lights.
Select the range you wish to adjust: Low, Med, High by pushing the corresponding button once, (these ranges are determined by taking the bikes RPM limit and then dividing it into thirds).
At this point holding that button down will move the lights down (leaning out the mixture). Pushing the button repeatedly will move the light up (richening the mixture). When the two center lights are lit up this is the “0” setting.
After making your adjustments wait 20 seconds before turning it off. This allows the settings to be saved to memory. "
-
Ρύθμιση μίγματος, χωρίς καυσανάλυση και έλεγχο στα μπουζί για τι είδους καύση κάνεις, ισοδυναμεί με σπασμένο κινητήρα.
Καλύτερα σε συνεργείο, και μιας και είναι καινούριο (στα χέρια του), να του κάνει μια καλή ρύθμιση και να του φτιάξει και τον χάρτη σύμφωνα με τις ανάγκες του για οικονομία ή επιδόσεις.
-
Παιδια να ρωτησω κατι,
Προς το παρον οδηγω το falco μεσα στην πολη και μου βγαζει λαμπακι βενζινης σταθερα στα 160χλμ..ειναι λογικο νουμερο αυτό ? Εν τω μεταξυ εχει πάνω ενα power commander dynojet απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Τι παίζει με αυτό, ξερει κανείς ? εγω σε κανενα προηγουεμενο μηχανακι δεν είχα τετοιο εξάρτημα.
Ευχαριστώ
Άμα είσαι λίγο καγκουρας όπως είμαι εγώ :D τότε το βρίσκω λογικό.....
Έχω καταφέρει εύκολα το 10L / 75km :tez:
-
Αγαπητέ καλοτάξιδος!
Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.
Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.
Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:
- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.
- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)
Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.
Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859
-
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:
έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..
-
οδηγίες για το πολυόργανο και διάφορα άλλα
-
manuals - spare parts catalogue
-
Ωραίος Θανάση :kalo:
-
και επειδή έχουν μεγάλο μέγεθος πάμε σε google drive links:
engine workshop manual
https://drive.google.com/file/d/0B0JqokW9_V2YdTBvd0xxLTN2em8/view?usp=sharing&resourcekey=0-NcEEKFPkxn2Y6VFsacNS2w
και aprilia falco workshop manual
https://drive.google.com/file/d/0B0JqokW9_V2YZEJKbkNpR0hJUUk/view?usp=sharing&resourcekey=0-kzlOqgtWPDwIQpMpGua4Cg
-
αναλυτικά η μετατροπή του ανορθωτή όπως την βρήκα σε ξένο φόρουμ
(εγώ δεν αξιώθηκα να βγάλω ούτε μία φωτό, αλλά οι οδηγίες του είναι καλές)
-
Αυτά από εμένα, σόρυ για το σπαμ :tez:
Ένα "πρόβλημα" μου είχε βγάλει. Αναβόσβηνε τρεμοπαίζοντας το λαμπάκι του λαδιού. Πήγα στον μάστορά μου. Δεν είπε λέξη κλασικά. Αποσυνέδεσε τον αισθητήρα πίεσης λαδιού, τον ξαναέβαλε, και με έστειλε στο καλό.
Και κόμπλερ μίζας, που γίνεται εύκολα ανακατασκευή χρησιμοποιώντας ελατήριο και τα μεταλλικά παπαράκια μέχρι και από κόμπλερ για σκούτερ απρίλια.
Απροβλημάτιστο, ροπάτο, όμορφο. Να το χαρείς! :kalo:
-
Ωραίος ο φίλος Viking!
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.
Welcome back! :bye: :bye: :bye:
-
Ωραίος ο φίλος Viking!
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.
Welcome back! :bye: :bye: :bye:
Εδώ είμαι γενικά, και σας διαβάζω γενικά όποτε προλαβαίνω! :bye: :D
Χτύπησε ευαίσθητες χορδές ο φίλος με το φάλκο..
-
Άτιμα Aprilia, μας αφήνετε μια γλύκα...
-
Αγαπητέ καλοτάξιδος!
Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.
Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.
Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:
- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.
- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)
Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.
Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859
Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !
Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
-
Αγαπητέ καλοτάξιδος!
Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.
Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.
Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:
- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.
- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)
Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.
Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859
Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !
Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Παρακαλώ! :chrs: :chrs:
Χρεώνουν αρκετά, έχεις δίκιο, το γνωρίζω μιας και βρίσκομαι στο Λουξεμβούργο (και είναι αρκετά ακριβή η εργατοώρα).
Αλλά το να ταξιδέψεις Δανία - Ελλάδα με μίγμα που πιθανόν να είναι φτωχότερο από αυτό που πρέπει, δεν θα το συνιστούσα.
Ο συγχρονισμός (με την καυσανάλυση ή με το ΑΧΟΝΕ ή όπως την κάνουν τελοσπάντων) είναι κάτι πολύ στάνταρ για τα μοτέρ εκείνης της γενιάς.
Θα προσπαθούσα να βρω ένα καλό συνεργείο (έναν επίσημο aprilia) και ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Για 100-200 ευρώ διαφορά δεν αξίζει να ρισκάρεις μια μεγάλη ζημιά.
Το Power Commander βγαίνει σούπερ εύκολα αφού απλά παρεμβάλλεται στις καλωδιώσεις της μοτό. Με τα μάνιουαλ που σου έστειλα (ειδικά με το workshop manual για falco) είσαι καλυμμένος. Αν βρεις και της οδηγίες τοποθέτησης του συγκεκριμένου κομαντερ (ίσως με το part number του) θα είσαι καλυμμένος ακολουθώντας την ανάποδη διαδικασία.
Αν η προσβασιμότητα δεν είναι δύσκολη, το κάνεις άνετα μόνος σου. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να την πας για ρύθμιση μετά. Και σίγουρα πριν από ένα μεγάλο ταξίδι.
-
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Πολύ εύκολα.Ακόμα πιο εύκολα απο το να το βγάλεις είναι να του φορτώσεις μηδενικό χάρτη.Θα είναι σαν να μην υπάρχει.Με ένα laptop και ένα USB καλώδιο και είσαι έτοιμος.Απο την άλλη μιας και φοράς εξάτμιση αν θυμάμαι καλά,μπορεί να στεγνώσεις το μηχανάκι,κάτι που δεν είναι και πολύ ασφαλές.Μηδενικό χάρτη μπορείς να βρείς στο site της Dynojet.Αν θέλεις μπορώ να ψάξω να στον βρώ
-
Αγαπητέ καλοτάξιδος!
Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.
Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.
Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:
- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.
- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)
Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.
Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859
Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !
Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Παρακαλώ! :chrs: :chrs:
Χρεώνουν αρκετά, έχεις δίκιο, το γνωρίζω μιας και βρίσκομαι στο Λουξεμβούργο (και είναι αρκετά ακριβή η εργατοώρα).
Αλλά το να ταξιδέψεις Δανία - Ελλάδα με μίγμα που πιθανόν να είναι φτωχότερο από αυτό που πρέπει, δεν θα το συνιστούσα.
Ο συγχρονισμός (με την καυσανάλυση ή με το ΑΧΟΝΕ ή όπως την κάνουν τελοσπάντων) είναι κάτι πολύ στάνταρ για τα μοτέρ εκείνης της γενιάς.
Θα προσπαθούσα να βρω ένα καλό συνεργείο (έναν επίσημο aprilia) και ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Για 100-200 ευρώ διαφορά δεν αξίζει να ρισκάρεις μια μεγάλη ζημιά.
Το Power Commander βγαίνει σούπερ εύκολα αφού απλά παρεμβάλλεται στις καλωδιώσεις της μοτό. Με τα μάνιουαλ που σου έστειλα (ειδικά με το workshop manual για falco) είσαι καλυμμένος. Αν βρεις και της οδηγίες τοποθέτησης του συγκεκριμένου κομαντερ (ίσως με το part number του) θα είσαι καλυμμένος ακολουθώντας την ανάποδη διαδικασία.
Αν η προσβασιμότητα δεν είναι δύσκολη, το κάνεις άνετα μόνος σου. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να την πας για ρύθμιση μετά. Και σίγουρα πριν από ένα μεγάλο ταξίδι.
Ωραια σ'ευχαριστω, θα το κοιταξω αμεσα. Βασικα αυτο που εκανα σε πρωτη φαση την προηγουμενη εβδομαδα ηταν να τσιγκλισω το power commander χειροκινητα, κατεβαζοντας τις ρυθμισεις του λιγο κατω απο την μέση γραμμη για low κ middle, ενω για το high rpm το αφησα πανω στην μέση γραμμη, για να δω πως θα επηρρεασει την καταναλωση. Ελπιζω να μην δημιουργησει θεμα αυτό στον κινητηρα..!
Από την άλλη, μηδενικό χάρτη για falco δεν βρισκω, βρισκω ομως αυτα απο κάτω
-
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:
έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..
Σ'ευχαριστώ αλλα ποιον διαλεγω και με βαση ποια χαρακτηριστικα..? Γιατι απο οτι ειδα στο site της dynojet, διαλεγεις χάρτη βάσει εξατμίσεων, φιλτροκουτιού κτλ...
-
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:
έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..
Σ'ευχαριστώ αλλα ποιον διαλεγω και με βαση ποια χαρακτηριστικα..? Γιατι απο οτι ειδα στο site της dynojet, διαλεγεις χάρτη βάσει εξατμίσεων, φιλτροκουτιού κτλ...
Επιμένω στην αρχική μου άποψη: κατάργηση power commander (αφαίρεσή του ή μηδενικός χάρτης όπως προείπε ο φίλος από πάνω) και ρύθμιση με καυσανάλυση. Ακούγεται πολύπλοκο, δεν είναι καθόλου. Είναι σημαντικό να δέχονται σωστή φροντίδα τέτοια μηχανάκια :kalo:
-
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Πολύ εύκολα.Ακόμα πιο εύκολα απο το να το βγάλεις είναι να του φορτώσεις μηδενικό χάρτη.Θα είναι σαν να μην υπάρχει.Με ένα laptop και ένα USB καλώδιο και είσαι έτοιμος.Απο την άλλη μιας και φοράς εξάτμιση αν θυμάμαι καλά,μπορεί να στεγνώσεις το μηχανάκι,κάτι που δεν είναι και πολύ ασφαλές.Μηδενικό χάρτη μπορείς να βρείς στο site της Dynojet.Αν θέλεις μπορώ να ψάξω να στον βρώ
Γεια σου φιλε,
Επειδη εψαξα κ δεν βρηκα μηδενικο χαρτη, αν μπορεις να βοηθησεις....
Ευχαριστώ εκ των προτερων !
-
Θα ψάξω και εγώ μόλις γυρίσω από την δουλειά και θα σε ενημερώσω.
-
Έχεις δίκιο φίλε μου,δεν έχουν zero map για το δικό σου.Βρήκα όμως απο Futura.Αν κάποιο παιδί απο εδώ μεσα ξέρει αν φοράτε το ίδιο μοτέρ/ECU αλλά και το powercommander να είναι το ίδιο μεταξύ των δύο μοτοσυκλετών και μας το επιβεβαιώσει,τότε θα μπορούσες να φορέσεις αυτό.
https://www.dynojet.com/power-commander-iii-usb-for-aprilia-rst-1000-futura/
-
Νταξει τελικα το πηγα για καυσαναλυση και μου το φτιαξε, το μειγμα ηταν πολύ πλούσιο τελικα. Επισης ρυθμισε και τον συγχρονισμο της τροφδοσιας και το μηχανακι παει σουπερ τωρα !
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια !
-
Νταξει τελικα το πηγα για καυσαναλυση και μου το φτιαξε, το μειγμα ηταν πολύ πλούσιο τελικα. Επισης ρυθμισε και τον συγχρονισμο της τροφδοσιας και το μηχανακι παει σουπερ τωρα !
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια !
Κάτοχος πρωην σίβερ και με το σκορτσάρισμα στα χαμηλα το έδωσα μιας και δεν παλευότανε στη πορεία.
Ιδίως ο ασχημος θόρυβος απο τις εξατμίσεις και ας αλλαξα ζουαν και τετοια παλι δεν παλευοτανε. αν και ωραιο μηχανάκι για τα λευτα του. σφιχτο με ασφάλεια στα στροφαρίσματα.
Έχω πλέον ένα Street Tripple 675 του 10 με μια μονή SC project.
Καμιά φορα το βλέπω να κανει κατι περίεργα στα χαμηλά (λες και μπουκωνει) η κ
άποιες αλλες φορές να μυρίζει βενζίνίλα εντονα (ποιο σπάνιο).
Έχω μια εντυπωση ότι πήγαινε καλυτερα με τις διπλες τις εργοστασιακες εξατμίσεις στα χαμηλά.
Επίσης το μηχανάκι στα 10-20 ταχυτητα ειναι νεκρό λες και θα σβήσει. ειναι λογικο για τόσα αλογα μηχανη; αυτο θελει να πετάξει και υποφερει σε αυτές τις
ταχύτητες. με τα 30-40 ειναι σπίθα και παει τέλεια.
Πιστευεται οτι πρέπει να παω και εγω για καυνσαληση και συγωρονισμο;
Χρείαζεται μηπως εκ νέου προγραμμα;
Ένα ελευθερο φίλτρο θα επωφελουσε τη κατάσταση;
Αν ναι εχετε να πρωτεινεται καπου;
Ευχαριστώ για το χρονο σας,
οι απορίες από έναν ασχετό με μηχανικά.
Δημήτρης.