0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #30 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 10:50:51 μμ »
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:

έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #31 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 10:53:18 μμ »
οδηγίες για το πολυόργανο και διάφορα άλλα

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #32 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 10:56:12 μμ »
manuals - spare parts catalogue

*

Αποσυνδεδεμένος Agisilaos

  • *******
  • 1813
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Dorsodouro 750 Abs 11 / Triumph Tiger 1050 09 Yamaha fazer 600 s2 10
  • Αντιδράσεις: +995
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #33 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:02:27 μμ »
Ωραίος Θανάση  :kalo:
Train like a beast... Eat like a king... Sleep like a baby

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #34 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:03:50 μμ »

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #35 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:11:36 μμ »
αναλυτικά η μετατροπή του ανορθωτή όπως την βρήκα σε ξένο φόρουμ

(εγώ δεν αξιώθηκα να βγάλω ούτε μία φωτό, αλλά οι οδηγίες του είναι καλές)

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #36 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:17:07 μμ »
Αυτά από εμένα, σόρυ για το σπαμ  :tez:

Ένα "πρόβλημα" μου είχε βγάλει. Αναβόσβηνε τρεμοπαίζοντας το λαμπάκι του λαδιού. Πήγα στον μάστορά μου. Δεν είπε λέξη κλασικά. Αποσυνέδεσε τον αισθητήρα πίεσης λαδιού, τον ξαναέβαλε, και με έστειλε στο καλό.
Και κόμπλερ μίζας, που γίνεται εύκολα ανακατασκευή χρησιμοποιώντας ελατήριο και τα μεταλλικά παπαράκια μέχρι και από κόμπλερ για σκούτερ απρίλια.

Απροβλημάτιστο, ροπάτο, όμορφο. Να το χαρείς!  :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:22:38 μμ από Viking »

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #37 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:39:03 μμ »
Ωραίος ο φίλος Viking!
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.
Welcome back!  :bye: :bye: :bye:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #38 - : Σεπτέμβριος 30, 2021, 11:55:32 μμ »
Ωραίος ο φίλος Viking!
Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.
Welcome back!  :bye: :bye: :bye:
Εδώ είμαι γενικά, και σας διαβάζω γενικά όποτε προλαβαίνω!  :bye: :D
Χτύπησε ευαίσθητες χορδές ο φίλος με το φάλκο..

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2726
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1901
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #39 - : Οκτώβριος 01, 2021, 07:07:50 πμ »
Άτιμα Aprilia, μας αφήνετε μια γλύκα...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #40 - : Οκτώβριος 03, 2021, 03:20:46 μμ »
Αγαπητέ καλοτάξιδος!

Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.

Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.

Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:

- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.

- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)

Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.

Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:

https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859

Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !

Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.

By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #41 - : Οκτώβριος 03, 2021, 05:11:15 μμ »
Αγαπητέ καλοτάξιδος!

Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.

Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.

Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:

- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.

- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)

Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.

Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:

https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859

Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !

Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.

By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Παρακαλώ!  :chrs: :chrs:

Χρεώνουν αρκετά, έχεις δίκιο, το γνωρίζω μιας και βρίσκομαι στο Λουξεμβούργο (και είναι αρκετά ακριβή η εργατοώρα).

Αλλά το να ταξιδέψεις Δανία - Ελλάδα με μίγμα που πιθανόν να είναι φτωχότερο από αυτό που πρέπει, δεν θα το συνιστούσα.
Ο συγχρονισμός (με την καυσανάλυση ή με το ΑΧΟΝΕ ή όπως την κάνουν τελοσπάντων) είναι κάτι πολύ στάνταρ για τα μοτέρ εκείνης της γενιάς.

Θα προσπαθούσα να βρω ένα καλό συνεργείο (έναν επίσημο aprilia) και ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Για 100-200 ευρώ διαφορά δεν αξίζει να ρισκάρεις μια μεγάλη ζημιά.

Το Power Commander βγαίνει σούπερ εύκολα αφού απλά παρεμβάλλεται στις καλωδιώσεις της μοτό. Με τα μάνιουαλ που σου έστειλα (ειδικά με το workshop manual για falco) είσαι καλυμμένος. Αν βρεις και της οδηγίες τοποθέτησης του συγκεκριμένου κομαντερ (ίσως με το part number του) θα είσαι καλυμμένος ακολουθώντας την ανάποδη διαδικασία.

Αν η προσβασιμότητα δεν είναι δύσκολη, το κάνεις άνετα μόνος σου. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να την πας για ρύθμιση μετά. Και σίγουρα πριν από ένα μεγάλο ταξίδι.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #42 - : Οκτώβριος 03, 2021, 07:29:06 μμ »
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !

Πολύ εύκολα.Ακόμα πιο εύκολα απο το να το βγάλεις είναι να του φορτώσεις μηδενικό χάρτη.Θα είναι σαν να μην υπάρχει.Με ένα laptop και ένα USB καλώδιο και είσαι έτοιμος.Απο την άλλη μιας και φοράς εξάτμιση αν θυμάμαι καλά,μπορεί να στεγνώσεις το μηχανάκι,κάτι που δεν είναι και πολύ ασφαλές.Μηδενικό χάρτη μπορείς να βρείς στο site της Dynojet.Αν θέλεις μπορώ να ψάξω να στον βρώ
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #43 - : Οκτώβριος 05, 2021, 08:55:23 πμ »
Αγαπητέ καλοτάξιδος!

Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.

Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.

Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:

- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.

- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)

Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.

Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:

https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859

Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !

Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.

By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Παρακαλώ!  :chrs: :chrs:

Χρεώνουν αρκετά, έχεις δίκιο, το γνωρίζω μιας και βρίσκομαι στο Λουξεμβούργο (και είναι αρκετά ακριβή η εργατοώρα).

Αλλά το να ταξιδέψεις Δανία - Ελλάδα με μίγμα που πιθανόν να είναι φτωχότερο από αυτό που πρέπει, δεν θα το συνιστούσα.
Ο συγχρονισμός (με την καυσανάλυση ή με το ΑΧΟΝΕ ή όπως την κάνουν τελοσπάντων) είναι κάτι πολύ στάνταρ για τα μοτέρ εκείνης της γενιάς.

Θα προσπαθούσα να βρω ένα καλό συνεργείο (έναν επίσημο aprilia) και ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Για 100-200 ευρώ διαφορά δεν αξίζει να ρισκάρεις μια μεγάλη ζημιά.

Το Power Commander βγαίνει σούπερ εύκολα αφού απλά παρεμβάλλεται στις καλωδιώσεις της μοτό. Με τα μάνιουαλ που σου έστειλα (ειδικά με το workshop manual για falco) είσαι καλυμμένος. Αν βρεις και της οδηγίες τοποθέτησης του συγκεκριμένου κομαντερ (ίσως με το part number του) θα είσαι καλυμμένος ακολουθώντας την ανάποδη διαδικασία.

Αν η προσβασιμότητα δεν είναι δύσκολη, το κάνεις άνετα μόνος σου. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να την πας για ρύθμιση μετά. Και σίγουρα πριν από ένα μεγάλο ταξίδι.

Ωραια σ'ευχαριστω, θα το κοιταξω αμεσα. Βασικα αυτο που εκανα σε πρωτη φαση την προηγουμενη εβδομαδα ηταν να τσιγκλισω το power commander χειροκινητα, κατεβαζοντας τις ρυθμισεις του λιγο κατω απο την μέση γραμμη για low κ middle, ενω για το high rpm το αφησα πανω στην μέση γραμμη, για να δω πως θα επηρρεασει την καταναλωση. Ελπιζω να μην δημιουργησει θεμα αυτό στον κινητηρα..!

Από την άλλη, μηδενικό χάρτη για falco δεν βρισκω, βρισκω ομως αυτα απο κάτω

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Μολις αγορασα μεταχειρο Falco !
« Απάντηση #44 - : Οκτώβριος 05, 2021, 09:00:11 πμ »
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:

έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..

Σ'ευχαριστώ αλλα ποιον διαλεγω και με βαση ποια χαρακτηριστικα..? Γιατι απο οτι ειδα στο site της dynojet, διαλεγεις χάρτη βάσει εξατμίσεων, φιλτροκουτιού κτλ...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης