0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ωραίος ο φίλος Viking!Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε.Welcome back!
Αγαπητέ καλοτάξιδος!Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859
Παράθεση από: Viking στις Σεπτέμβριος 30, 2021, 10:45:40 μμΑγαπητέ καλοτάξιδος!Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων !
Παράθεση από: stefanosbizas στις Οκτώβριος 03, 2021, 03:20:46 μμΠαράθεση από: Viking στις Σεπτέμβριος 30, 2021, 10:45:40 μμΑγαπητέ καλοτάξιδος!Συγχαρητήρια για την πολύ καλή επιλογή. Απίστευτη μοτοσυκλέτα σε απόδοση, συμπεριφορά και εμφάνιση.Γενικά καίει αρκετά. Είχα το φάλκο για κάτι φεγγάρια και θυμάμαι ότι είχε σχετικά ψηλή κατανάλωση.Ο άνθρωπος στον οποίο το πήγαινα για σέρβις (αρκετά και καλός σε ρόταξ 1ης γενιάς) έκανε τα εξής:- Έβγαλε το κομάντερ (χωρίς να με ρωτήσει). Μου είπε πολύ απλά ότι το καύσιμο το ρυθμίζει αυτός (κάνοντας καυσανάλυση για κάθε κύλινδρο ξεχωριστά). Αν δεν έχεις κάποιο αφτερ μάρκετ τσιπ ίσως πρέπει να το βγάλεις και να το πας για ρύθμιση.- Έβαλε μεταλλικό ταχυσύνδεσμο (οι γνωστοί πλαστικοί τα παίζουν αργά ή γρήγορα, ίσως δεν θα έχεις θέμα λόγω άλλων θερμοκρασιών/κλίματος)Η μόνη επέμβαση που έκανα εγώ ήταν στον ανορθωτή καθώς δεν φόρτιζε σωστά η μπαταρία μου.Γράφω αρκετά αναλυτικά εδώ:https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/rauymh-miza-kai-reset-sta-rgana/msg402859/#msg402859Φιλε σ'ευχαριστώ για το κατατοπιστικο σου μηνυμα !Προς το παρον αυτο που εκανα ειναι να μειωσω λιγο το μειγμα μεσω του power commander και τωρα περιμενω να δω αν θα υπαρχει αισθητη διαφορά στην κατανάλωση. Διαφορετικα λεω να περιμενω μεχρι το καλοκαιρι οπου σκεφτομαι σοβαρα να κανω το ταξιδι Δανια Ελλαδα κ να το παω στην aprilia στην Πατρα. Δεν ειναι οτι δεν εμπιστευομαι τους μαστορες εδω αλλα αν δεις τι χρεωνουν την ωρα για την εργασια θα με καταλαβεις... Οποτε μιας κ σκεφτομαι το ταξιδι ουτως ή αλλως, λεω να το κανω στην Πάτρα ενα συμαζεμα.By the way, η αφαιρεση του power commander ειναι σχετικα απλη διαδικασία ?Ευχαριστώ εκ των προτέρων !Παρακαλώ! Χρεώνουν αρκετά, έχεις δίκιο, το γνωρίζω μιας και βρίσκομαι στο Λουξεμβούργο (και είναι αρκετά ακριβή η εργατοώρα).Αλλά το να ταξιδέψεις Δανία - Ελλάδα με μίγμα που πιθανόν να είναι φτωχότερο από αυτό που πρέπει, δεν θα το συνιστούσα.Ο συγχρονισμός (με την καυσανάλυση ή με το ΑΧΟΝΕ ή όπως την κάνουν τελοσπάντων) είναι κάτι πολύ στάνταρ για τα μοτέρ εκείνης της γενιάς.Θα προσπαθούσα να βρω ένα καλό συνεργείο (έναν επίσημο aprilia) και ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Για 100-200 ευρώ διαφορά δεν αξίζει να ρισκάρεις μια μεγάλη ζημιά.Το Power Commander βγαίνει σούπερ εύκολα αφού απλά παρεμβάλλεται στις καλωδιώσεις της μοτό. Με τα μάνιουαλ που σου έστειλα (ειδικά με το workshop manual για falco) είσαι καλυμμένος. Αν βρεις και της οδηγίες τοποθέτησης του συγκεκριμένου κομαντερ (ίσως με το part number του) θα είσαι καλυμμένος ακολουθώντας την ανάποδη διαδικασία. Αν η προσβασιμότητα δεν είναι δύσκολη, το κάνεις άνετα μόνος σου. Αλλά σίγουρα θα πρέπει να την πας για ρύθμιση μετά. Και σίγουρα πριν από ένα μεγάλο ταξίδι.
Σου στέλνω ότι έχω σιγά σιγά:έτοιμοι χάρτες για το κομάντερ αν θέλεις να συνεχίσεις να παίζεις..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι