0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος JIMMYT

  • **
  • 46
  • Αντιδράσεις: 0
Μετατροπη σε φιλτρο Falco
« - : Μάρτιος 26, 2007, 08:52:56 μμ »
Επειδη δεν καταλαβα πως φτιαχνουμε ενα φωτορομαντζο, κατεβαστε το αρχειο http://www.filehost.gr/256143 για να μου πειτε τη γνωμη σας. (περιμενετε 30 sec και πατατε το download now οταν εμφανιστει στο κατω μερος της σελιδας)
Εναλλακτικα, αν δε δουλευει: http://www.filefactory.com/file/82a864
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 27, 2007, 01:17:57 πμ από JIMMYT »



*

davide

Απ: Μετατροπη σε φιλτρο Falco
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 26, 2007, 10:24:45 μμ »
Καταρχάς  συγχαρητήρια για την κατασκευή!

Γιατί λες ότι το Evoluzione δεν εξασφαλίζει προστασία του κινητήρα από σκόνες και χώματα? Δεν σου θηλυκώνει τέλεια η φλάντζα του Evoluzione στο ντεπόζιτο του Falco?

Στην κατασκευή σου καταργείς την φλάντζα του Evoluzione? Αν ναι, το ram-air καταργείται? Μου φαίνεται ότι για να λειτουργεί το ram-air, πρέπει να είναι απόλυτα στεγανό το φιλτροκούτι ούτως ώστε να δημιουργείτε υποπίεση μέσα σε αυτό.
Επίσης έχω μερικούς ενδοιασμούς στο κέρδος που σου δίνει αυτή η κατασκευή σε σχέση με το 'μαμά' φιλτροκούτι. Αυτό γιατί τα αφρώδη φίλτρα, καταλαμβάνουν αρκετό από τον χώρο που έχεις κερδίσει αφαιρώντας το 'μαμά'.

Αν έχεις την δυνατότητα, θα ήταν ενδιαφέρον να δυναμομετρήσεις το Falco με την κατασκευή σου και με το 'μαμά' φιλτροκούτι. Πάντα στο ίδιο δυναμόμετρο (με  ram-air) και την ίδια μέρα.

Έχω φτιάξει και εγώ κάποια σχέδια στο CAD για μία ιδέα που έχω. Είμαι στην αναμονή για την απάντηση του αλουμινά!! Αν όλα πάνε καλά (το εύχομαι) σύντομα θα το παρουσιάσω!!!

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος JIMMYT

  • **
  • 46
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Μετατροπη σε φιλτρο Falco
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 27, 2007, 01:36:30 πμ »
Ναι, οντως, το αφρωδες οχι μονο καταλαμβανει αρκετο ογκο, αλλα και το σχημα που τελικα παιρνει, δημιουργει ενα χωρο φιλτραρισμενου αερα μικροτερου σε ογκο ακομη και απο το μαμα κουτι. Παλιοτερα, απο πειραματα που εκανα με τα 400αρια που ειχα, διαπιστωσα οτι ενα 'μικρο' σε ογκο φιλτροκουτι δεν ειναι απαραιτητα κακο (αφου βελτιωνε τη ροη του αερα και την αποδοση ψηλα) ενω ειδα οτι το οσο πιο ελευθερο γινοταν το φιλτρο τοσο χειροτερευε η ροπη χαμηλα. -χαος- . Η φλαντζα του εβο δεν στεγανοποιουσε καθολου τον χωρο, ειναι μια κοροιδια. Στην πατεντα μου, αντικαθισταται απο το αφρωδες υλικο που περισσευει περιφερικα του κουτιου, το οποιο τελικα σφραγιζει καλα τον χωρο (το καταλαβαινεις κατεβαζοντας το ρεζερβουαρ στη θεση του.)
Το ram air θεωρητικα διατηρειται, αφου παραμενουν ολες οι διοδοι ως εχουν, αλλα δε νομιζω να μιλαμε για υπερπιεση εδω, παρα μονο για παροχη αερα χαμηλοτερης θερμοκρασιας. Εξαλλου στα ξενα site προσπαθουν να στεγανοποιησουν τους αεραγωγους, με αμφιβολα -και ανυπαρκτα για εμενα- ωφελη.
Για την αποτελεσματικοτητα του εγχειρηματος επιφυλασσομαι, μια δοκιμη θα δειξει. Δυναμομετρο εχει στα γιαννιτσα, θα παω αφου κανω και σερβις-ρυθμισεις στον κινητηρα, αφου εχω αλλαξει πολλες παραμετρους και ενας θεος ξερει που πραγματικα βρισκομαι (φιλτρο, εξατμησεις, τσιπ).

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης