0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Θέμα με την εκκίνηση
« - : Νοέμβριος 26, 2022, 04:10:21 μμ »
Καλησπερα παιδια,

Εχω το εξης θεμα εδω στην Δανια, τις πρωινες ωρες πολλές φορες ενω η μιζα γυρναει κανονικα (καινουργια μπαταρια) η μηχανη δεν παιρνει μπροστα. Οταν συμβαινει αυτο, την ξανασκεπαζω με το καλυμα και αργοτερα το απογευμα οταν ξαναπροσπαθησω παίρνει μπροστα κανονικα...

Υποψιαζομαι την υγρασια να παιζει καποιο ρόλο ολο το βραδυ κ να επηρεαζει κάτι στον κινητηρα ή στα μπεκ ψεκασμου ? Η μηχανη ειναι σκεπασμένη σε εξωτερικο χώρο φυσικα.

Αν μπορειτε να βοηθησετε ! Ευχαριστώ




*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #1 - : Νοέμβριος 26, 2022, 08:50:55 μμ »
Καλησπέρα, αν μπορείς δώσε μας στοιχεία για τη μπαταρία που φοράει η μηχανή αυτή τη στιγμή αρχικά.
Πόσα τα αμπέρ κρύας εκκίνησης της μπαταρίας σου, μάρκα, κωδικός κτλ κτλ.  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #2 - : Νοέμβριος 26, 2022, 10:57:18 μμ »
Φοραει την YUASA YTX 14 BS με αμπερ εκκινησης στα 200CCA αν θυμαμαι σωστα

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #3 - : Νοέμβριος 26, 2022, 11:28:43 μμ »
Αν τα CCA είναι 200, τότε 90% με κρυο μοτέρ και παγωμένα μέταλλα δυσκολεύεται πολύ η μπαταρία να γυρίσει το μοτέρ το πρωί. Αν έχεις τη δυνατότητα να δοκιμασεις μια μπαταρία με το 280CCA-300CCA τότε θα δείς τί διαφορά έχει στην κρυα εκκίνηση. Τα 200 θεωρώ είναι λιγα.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 460
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +717
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #4 - : Νοέμβριος 27, 2022, 11:31:43 πμ »
Το τσοκ κρύας εκκίνησης είναι αυτόματο Στέφανε ή χειροκίνητο;
Όπως και να έχει,αν δεν είναι απο μπαταρία το σύμπτωμα δες σαν δεύτερη επιλογή την καλή λειτουργία του ίδιου του τσοκ.
Για να δεις αν φταίει η μπαταρία σου είτε βάλε την μπροστά το πρωί και όσο είναι παγωμένη με ενίσχυση απο άλλη μπαταρία,είτε με κάποιον φορτιστή συνδεδεμένο.Πριν απο όλα τσέκαρε σε κάποιον τεχνικό την κατάστασή της,αν έχει δηλαδή όντως 200cca.Ασχέτως που είναι καινούργια,αν έχει μείνει εκτεθειμένη στο κρύο για πολύ καιρό μπορεί να θέλει μια καλή πλήρη φόρτιση.Εγώ κάθε 15 μέρες φορτίζω προληπτικά την μπαταρία μου λόγο του πολύ ψυχρού κλίματος που ζω και ας την έχω κλεισμένη στο γκαράζ.Φαντάζομαι η δικιά σου οτι ταλαιπωρείτε αρκετά περισσότερο απο την δικιά μου έξω.Ο χειρότερος εχθρός των μπαταριών είναι το ψύχος.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2022, 11:38:03 πμ από titaniumrx »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #5 - : Νοέμβριος 27, 2022, 12:33:56 μμ »
Το τσοκ κρύας εκκίνησης είναι αυτόματο Στέφανε ή χειροκίνητο;
Όπως και να έχει,αν δεν είναι απο μπαταρία το σύμπτωμα δες σαν δεύτερη επιλογή την καλή λειτουργία του ίδιου του τσοκ.
Για να δεις αν φταίει η μπαταρία σου είτε βάλε την μπροστά το πρωί και όσο είναι παγωμένη με ενίσχυση απο άλλη μπαταρία,είτε με κάποιον φορτιστή συνδεδεμένο.Πριν απο όλα τσέκαρε σε κάποιον τεχνικό την κατάστασή της,αν έχει δηλαδή όντως 200cca.Ασχέτως που είναι καινούργια,αν έχει μείνει εκτεθειμένη στο κρύο για πολύ καιρό μπορεί να θέλει μια καλή πλήρη φόρτιση.Εγώ κάθε 15 μέρες φορτίζω προληπτικά την μπαταρία μου λόγο του πολύ ψυχρού κλίματος που ζω και ας την έχω κλεισμένη στο γκαράζ.Φαντάζομαι η δικιά σου οτι ταλαιπωρείτε αρκετά περισσότερο απο την δικιά μου έξω.Ο χειρότερος εχθρός των μπαταριών είναι το ψύχος.


Το τσοκ ειναι χειροκινητο ναι, κ το ενεργοποιω παντα ασχετα με την θερμοκρασια. Ειναι ενδιαφερον παντως πως συμβαινει αυτο καθως η θερμοκρασιες εδω επεσαν για 2 μερες μονο κοντα στο μηδεν φετος, μετα επανηλθαν στους 5-7 βαθμους και ειναι σταθερα εκει πρωι βραδυ. Το λεω αυτο γιατι οπως εγραψα κ πριν, την ιδια μερα δεν πηρε μπρος το πρωι ενω πηρε το απογευμα, χωρις φορτιση ενδιάμεσα. Καλη ιδεα ομως να φορτιζεται πληρως μια φορα τον μηνα.. :ohyes:

Θα κοιταξω μηπως βαλω μια odyssey πανω απο του χρονου, με περισσοτερα CCA ετσι ωστε να μην καταφυγω στην λυση της λιθιου διοτι δεν εμπιστευομαι την φορτιση της κατα την διάρκεια της κινησης. Ειχα βαλει μια skyrich στο 848 κ μου μειναν τα πηνια στο χερι στο 6μηνο...

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #6 - : Νοέμβριος 27, 2022, 12:45:04 μμ »
Παλιός κάτοχος falco & tuono 1st gen εδώ!

Κόμπλερ μίζας κλασικά. Τα καλά μοστόρια στην Ελλάδα μου το κάνανε ανακατασκευή παίρνοντας το ελατηριάκι και τα "αυτάκια" από κόμπλερ για scarabeo ή ότι άλλο είχανε. Γύρω στα 100 ευρώ με χρέωναν (το άλλαξα και στο φάλκο και στο τουόνο μου, έχοντας ακριβώς τα ίδια συμπτώματα..)

To no 3 εδώ και όπως βλέπεις είναι ακριβό. Για αυτό και όλοι στην Ελλάδα το λύνανε και έπαιρναν τα επιμέρους υλικά από ένα καινούργιο sprag clutch..

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #7 - : Νοέμβριος 27, 2022, 12:49:15 μμ »
Μην αλλάζεις μπαταρίες, δεν χρειάζεται. Θέλει μια μικρή και εύκολη επέμβαση το κύκλωμα φόρτισης για να φορτίζει καλά και δεν θα έχεις ξανα ηλεκτρολογικό πρόβλημα (εφόσον το κινείς). Ούτε ανορθωτές ούτε πηνία ούτε ρελέ μίζας.

Αν κάτι από αυτά αρπάζει, είναι επειδή δεν φορτίζει σωστά.

Sprag clutch λοιπόν, κόμπλερ μίζας ελληνιστί και θα είσαι έτοιμος! Τηλεδιάγνωση εγγυημένη  :chrs:

ορίστε και φθηνότερα, και αν χαθείς στο γκουγκλ κάτι θα βρεις καλύτερο ακόμα
https://www.af1racing.com/Sprag-Clutch-Aftermarket-sub-for-AP0659110
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 27, 2022, 12:56:47 μμ από Viking »

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #8 - : Νοέμβριος 27, 2022, 12:58:34 μμ »
Μην αλλάζεις μπαταρίες, δεν χρειάζεται. Θέλει μια μικρή και εύκολη επέμβαση το κύκλωμα φόρτισης για να φορτίζει καλά και δεν θα έχεις ξανα ηλεκτρολογικό πρόβλημα (εφόσον το κινείς). Ούτε ανορθωτές ούτε πηνία ούτε ρελέ μίζας.

Αν κάτι από αυτά αρπάζει, είναι επειδή δεν φορτίζει σωστά.

Sprag clutch λοιπόν, κόμπλερ μίζας ελληνιστί και θα είσαι έτοιμος! Τηλεδιάγνωση εγγυημένη  :chrs:


Παρεπιπτόντως το κομπλερ μιζας αλλαχθηκε περυσι, κ ειναι ολοκαινουργιο..!

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #9 - : Νοέμβριος 27, 2022, 01:00:43 μμ »
Μην αλλάζεις μπαταρίες, δεν χρειάζεται. Θέλει μια μικρή και εύκολη επέμβαση το κύκλωμα φόρτισης για να φορτίζει καλά και δεν θα έχεις ξανα ηλεκτρολογικό πρόβλημα (εφόσον το κινείς). Ούτε ανορθωτές ούτε πηνία ούτε ρελέ μίζας.

Αν κάτι από αυτά αρπάζει, είναι επειδή δεν φορτίζει σωστά.

Sprag clutch λοιπόν, κόμπλερ μίζας ελληνιστί και θα είσαι έτοιμος! Τηλεδιάγνωση εγγυημένη  :chrs:


Παρεπιπτόντως το κομπλερ μιζας αλλαχθηκε περυσι, κ ειναι ολοκαινουργιο..!
ωχ, δεν το ήξερα... δύσκολα τα πράγματα τότε. Τηλεδιάγνωση άκυρη.. :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5479
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4668
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #10 - : Νοέμβριος 27, 2022, 01:31:04 μμ »
Είναι σημαντικό να γίνει μέτρηση της μπαταρίας την ώρα της "μιζιάς" για να δείς πόσο πέφτει. Οι λιθίου καλές κι ελαφριές αλλά το κρύο είναι μεγάλος εχθρός τους. Δεν αποδίδουν το ίδιο σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας. Εδώ στο καταδυτικό ρολόι και το χειμώνα που το νερό είναι κρύο και πέφτει η θερμοκρασία περισσότερο κάτω από ενα βάθος μου χτυπάει ειδοποίηση χαμηλής μπαταρίας. Το έχω διαπιστώσει και στο capo βέβαια με την λιθίου ότι στα κρύα το πρωί δεν είναι το ίδιο ζωηρή. Καλύτερα να το ψάξεις περισσότερο πρίν πας σε λιθίου. Η odyssey φημίζονται για τα CCA τους και την πολύ καλή τους απόδοση. Βεβαιώσου όμως πρώτα ότι είναι αυτό.

Επίσης φρόντισε τα άκρα των παροχών που φεύγουν από τη μπαταρία, τα άκρα στο ρελέ μίζας και αυτά πάνω στο μοτέρ της μίζας να είναι σε άριστη κατάσταση. Με ένα ψιλό γυαλόχαρτο τα καθαρίζεις καλά, βάζει και ανοξείδωτες ροδέλες (μοτεράκι μίζας) και αν έχεις και το προστατευτικό τζελ/σπρεϊ που βάζουμε στους πόλους της μπαταρίας για προστασία από υγρασίες και οξείδωση χρησιμοποίησέ το. Αυτό δεν θα λύσει το παραπάνω πρόβλημα που έχεις αλλά θα βοηθήσει να μειωθούν τυχόν απώλειες στο κύκλωμα της εκκίνησης και στην προστασία από οξείδωση ωστέ να φτάνει πιο σωστά το το διαθέσιμο ρεύμα στη μίζα.  ;)
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #11 - : Νοέμβριος 28, 2022, 06:32:32 μμ »
Είναι σημαντικό να γίνει μέτρηση της μπαταρίας την ώρα της "μιζιάς" για να δείς πόσο πέφτει. Οι λιθίου καλές κι ελαφριές αλλά το κρύο είναι μεγάλος εχθρός τους. Δεν αποδίδουν το ίδιο σε συνθήκες χαμηλής θερμοκρασίας. Εδώ στο καταδυτικό ρολόι και το χειμώνα που το νερό είναι κρύο και πέφτει η θερμοκρασία περισσότερο κάτω από ενα βάθος μου χτυπάει ειδοποίηση χαμηλής μπαταρίας. Το έχω διαπιστώσει και στο capo βέβαια με την λιθίου ότι στα κρύα το πρωί δεν είναι το ίδιο ζωηρή. Καλύτερα να το ψάξεις περισσότερο πρίν πας σε λιθίου. Η odyssey φημίζονται για τα CCA τους και την πολύ καλή τους απόδοση. Βεβαιώσου όμως πρώτα ότι είναι αυτό.

Επίσης φρόντισε τα άκρα των παροχών που φεύγουν από τη μπαταρία, τα άκρα στο ρελέ μίζας και αυτά πάνω στο μοτέρ της μίζας να είναι σε άριστη κατάσταση. Με ένα ψιλό γυαλόχαρτο τα καθαρίζεις καλά, βάζει και ανοξείδωτες ροδέλες (μοτεράκι μίζας) και αν έχεις και το προστατευτικό τζελ/σπρεϊ που βάζουμε στους πόλους της μπαταρίας για προστασία από υγρασίες και οξείδωση χρησιμοποίησέ το. Αυτό δεν θα λύσει το παραπάνω πρόβλημα που έχεις αλλά θα βοηθήσει να μειωθούν τυχόν απώλειες στο κύκλωμα της εκκίνησης και στην προστασία από οξείδωση ωστέ να φτάνει πιο σωστά το το διαθέσιμο ρεύμα στη μίζα.  ;)

Ευχαριστώ ! Ποιο ειναι αυτο το προστατευτικο τζελ για τους πολους της μπαταριας ?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1065
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #12 - : Νοέμβριος 28, 2022, 09:26:52 μμ »
Mην ψαχνεις τπτ. αν εχεις γνωσεις και εργαλεια, πρεπει να βελτιωσεις την μεταφορα ρευματος απ την μπαταρια στην μιζα και στην γειωση. αν δεν θες να ασχοληθεις, δεν ξερω που μπορεις να βρεις εκει ακροδεκτες κτλ, παρε ενα ετοιμο σετ καλωδιων απο ebay και περασε το. το προβλημα ειναι οτι κατα την διαρκεια του μιζαρισματος, η ταση στον εγκεφαλο πεφτει κατω απο 10 βολτ και δεν βγαζουν ρευμα τα μπουζι. αν εκεινη την ωρα την σπρωξεις, θα παρει αμεσως. αυτο το μηχανακι δεν εχει τσοκ, χειρογκαζο εχει. το κομπλερ δεν εχει καμια σχεση με τα συμπτωματα σου. τα 200cca ειναι αρκετα αρκει να φτανουν ατοφια εκει που πρεπει

να καποια link αλλα ειναι πανακριβα. φαντασου οτι τα ιδια τα φτιαχνεις με κανα 30αρι ευρω. το δευτερο ειναι καλυτερο γιατι εχει και το καλωδιο της γειωσης

https://www.ebay.com/itm/112191201756?hash=item1a1f1de1dc:g:6QgAAOSw5cNYGbTx&amdata=enc%3AAQAHAAAAwDtLp1jByt3xKcy5iBYNtApUnxqAYaem%2Fps%2BD7JyVQqAhefw4YGhLbLEhmW2b1d9KlSSskq%2FUYlZB5TVmem035kvXqCbWapfFRMIr81iwWSa3kb0cn%2BzahibV7E9ZDGQhiaGkGf7CU%2BvdUdYLUPyhxeTCeqRU77aIRQsOu%2FxxcXFAhG%2FrBRL9bRiqFMe%2Fndx6Y1IOZv0Fbb%2FEz5UNP3KPXCLA0TRGFSNn%2BjkECfniyJYaGDn0BM1jbGNhQFyIb0%2F0A%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR8qZr_uXYQ

https://www.ebay.com/itm/151235711834?hash=item233659d35a:g:8iMAAOSwnONZDqWc&amdata=enc%3AAQAHAAAAsExR58N2O2oNZJlCQOrKkNYHgtYIA%2FXsQRpq2hj84blSUVZLiFxdFCSbyNW%2BgfDQWYy%2FLQ9IKErGSW6VM3SkdbplNQI17DlWtN6tYK7xBcudffbTFivjOLVRXXLcwkpmR%2Fhj0ah9G20Qh0d%2BLlBTXULxdrUsospWpurKwOxMLLPAUOBm1WklCN%2FCOUt7OWsFGrcRgDC2jKEKcImbjeg9c2a1hw6viJnCsPpSK9mUeznz%7Ctkp%3ABk9SR8yZr_uXYQ

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2022, 09:32:21 μμ από bill »

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 630
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1338
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #13 - : Νοέμβριος 29, 2022, 10:14:00 πμ »
Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές για τον Βασίλη, άλλη
μια δεν βλάπτει!
Το 2013 που πήρα το capo ο Βασίλης ήταν ο λόγος..
Γειά σου φίλε! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος stefanosbizas

  • **
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Ducati 848
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Θέμα με την εκκίνηση
« Απάντηση #14 - : Δεκέμβριος 04, 2022, 06:26:00 μμ »
Mην ψαχνεις τπτ. αν εχεις γνωσεις και εργαλεια, πρεπει να βελτιωσεις την μεταφορα ρευματος απ την μπαταρια στην μιζα και στην γειωση. αν δεν θες να ασχοληθεις, δεν ξερω που μπορεις να βρεις εκει ακροδεκτες κτλ, παρε ενα ετοιμο σετ καλωδιων απο ebay και περασε το. το προβλημα ειναι οτι κατα την διαρκεια του μιζαρισματος, η ταση στον εγκεφαλο πεφτει κατω απο 10 βολτ και δεν βγαζουν ρευμα τα μπουζι. αν εκεινη την ωρα την σπρωξεις, θα παρει αμεσως. αυτο το μηχανακι δεν εχει τσοκ, χειρογκαζο εχει. το κομπλερ δεν εχει καμια σχεση με τα συμπτωματα σου. τα 200cca ειναι αρκετα αρκει να φτανουν ατοφια εκει που πρεπει

να καποια link αλλα ειναι πανακριβα. φαντασου οτι τα ιδια τα φτιαχνεις με κανα 30αρι ευρω. το δευτερο ειναι καλυτερο γιατι εχει και το καλωδιο της γειωσης

https://www.ebay.com/itm/112191201756?hash=item1a1f1de1dc:g:6QgAAOSw5cNYGbTx&amdata=enc%3AAQAHAAAAwDtLp1jByt3xKcy5iBYNtApUnxqAYaem%2Fps%2BD7JyVQqAhefw4YGhLbLEhmW2b1d9KlSSskq%2FUYlZB5TVmem035kvXqCbWapfFRMIr81iwWSa3kb0cn%2BzahibV7E9ZDGQhiaGkGf7CU%2BvdUdYLUPyhxeTCeqRU77aIRQsOu%2FxxcXFAhG%2FrBRL9bRiqFMe%2Fndx6Y1IOZv0Fbb%2FEz5UNP3KPXCLA0TRGFSNn%2BjkECfniyJYaGDn0BM1jbGNhQFyIb0%2F0A%3D%3D%7Ctkp%3ABk9SR8qZr_uXYQ

https://www.ebay.com/itm/151235711834?hash=item233659d35a:g:8iMAAOSwnONZDqWc&amdata=enc%3AAQAHAAAAsExR58N2O2oNZJlCQOrKkNYHgtYIA%2FXsQRpq2hj84blSUVZLiFxdFCSbyNW%2BgfDQWYy%2FLQ9IKErGSW6VM3SkdbplNQI17DlWtN6tYK7xBcudffbTFivjOLVRXXLcwkpmR%2Fhj0ah9G20Qh0d%2BLlBTXULxdrUsospWpurKwOxMLLPAUOBm1WklCN%2FCOUt7OWsFGrcRgDC2jKEKcImbjeg9c2a1hw6viJnCsPpSK9mUeznz%7Ctkp%3ABk9SR8yZr_uXYQ


Εχουμε καμμια εναλλακτικη μεσα ΕΕ ή κ Ελλαδα ? Ειχα καποτε αγορασει καλωδια εκκινησης exact...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης