0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ωραια μπορω να το κανω εγω μαζι με τον billy που ξερουμε 2-3 και θα ενημεροσω μολις εχω νεα γιατι και εγω τρεχω λιγο αυτες τις μερες..
Εγω πάντως θα προτιμούσα την μπλε καμπύλη
Αφού δεν έχουν κλείσει τρία χρόνια από τότε που έπεσε η ιδέα και δεν υπάρχει φόβος να γίνει άμεσα η μπυροσυνάντηση αρχίσαμε να κοιτάμε τι έχουν κάνει άλλοι ..... Εκεί που περπάταγα λοιπόν και σκεπτόμουν πού τα βρίσκουν τα άλογα αυτοί με τα 57άρια και 2 σε 2, σκόνταψα σ`αυτό ----> (57mm – Red, 51mm - Blue)
η δυναμομετρηση δεν μας λέει τις στροφές κινητήρα δυστυχώς. αντωνη ψαξε να βρεις τι ακριβως εχουν αλλαξει για να ξερουμε. τα 51 με τι χωνια τα δουλεψανε και με τι χωνια τα 57αρια γιατι τα 51mm εχουν ενα μεγεθος απο χωνια ειτε ειναι mille ειτε tuono και τα stock ειναι πιο ψηλα σε σχεση με των 57αριων. στα 57αρια εχεις να επιλεξεις ειτε ψηλα χωνια για καλυτερη δυναμη στις χαμηλομεσαιες , ειτε κοντα για καλυτερη δυναμη ψηλα.για να δεις διαφορα με τα 57αρια πρεπει να εχεις και την ανοιχτη εισαγωγη απ το mille του 98. επισης εκτος απ το προγραμμα που χρειαζεσαι οπωσδηποτε θα δεις διαφορα αναλογα με το ποσο ''καλοχρονισμενο'' ειναι απ το εργοστασιο. αλλα μηχανακια ειναι ακριβως στα ''νουμερα'' του κατασκευαστη και αλλα λογο μαζικης παραγωγης ''ξεφευγουν''αρκετα.το μηχανακι του μιχαλη makerm ειναι ενα καλο παραδειγμα
Καμία ψιλομετατροπη για το Caponoδοντο μου παίζει? Δεν θέλω τίποτα υπερβολές, απλά θέλω να τραβαει σαν κατερπιλαρ, να επιταχύνει σαν RSV4, και να καταναλώνει σαν NC 750. Έχουμε κανένα διάγραμμα δυναμομέτρησης και κατανάλωσης να μου ταιριάζει?
εχεις να επιλεξεις ειτε ψηλα χωνια για καλυτερη δυναμη στις χαμηλομεσαιες , ειτε κοντα για καλυτερη δυναμη ψηλα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι