Μια φορα και εναν καιρο (τον Μαιο) 1 capo 2 tuono 1mille και δυο "ταλαιπωροι nippon" ξεκινησανε για Monza για superbike αγωνα. Προηγουμενως ο υποφαινομενος μιλαει με συνεργειο Aprilia στο Noale και ζηταμε ραντεβου για σερβις.Ο Fiore Agostini μας αρνειται γιατι ειμασταν πολλοι ειχε αρχισει η σαιζον δεν προλαβαινε ειτανε μηχανικος της ομαδας της Aprilia στο παγκοσμιο endurance.Τελως παντων εμεις σκαμε μυτη στο Noale και τελικα μας αναλαμβανει.Δεν θα αναφερθω στο οτι ο ανθρωπος ηταν ευγενεστατος στο οτι οι κινησεις του ηταν μετρημενες και δειχνανε επαγγελματια που ξερει ακριβως τι κανει αλλα θα αναφερθω μονο στο οτι μου πηρε 110 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΥΡΩ!!!!!! για εργατικα. Αλλαξα λαδια, υγρα φρενων, συμπλεκτη, φιλτρο λαδιου ,αλυσιδα , λαδωσε τα παντα (στοιχιζει αυτο οπως ειπε και ο συμπαθεστατος συμφορουμιτης τεχνικος του Μπολασικη) διορθωσε προβλημα στο πισω φρενο, κατεβασε τιμονοπλακες, αλλαξε πισω φλας, μπουζι και τελος ρυθμησε το CO γιατι ειχα αλλαξει εξατμιση και χαρτογραφηση, διαδικασια (AXONE λεγεται το κομπιουτερακι)για την οποια οι επισημοι αντιπροσωποι "ειδημονες" στη Θεσσαλονικη ζητανε 60 ευρω.ΓΙΑΤΙ?
Και μιλαω για Ιταλια οπου οι εργατοωρες ειναι υψηλοτερες απο οτι στην Ελλαδα.
Αναρωτιεμαι λοιπον τα 110 ευρω για σερβις των 1000 κμ (αναφερομαι στο σερβις του ομοσταβλου dodos) απο που προκυπτουν? Τα 50 η 60 σχεδον εργατικα αντιστοιχουν σε 8ωρη εργασια.......
Τα συμπερασματα δικα σας.
FINE DELLA STORIA