Αυτό έχει πέσει στην αντιληψη σας?
Κανω κλοπυ-πεηστ απο bikenet.gr
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ΚΑΛΕΣΜΑ
Η ώρα πλησιάζει !
Περνάμε απαράδεκτο από άποψη ασφαλείας τον δρόμο Κορίνθου – Πατρών και θα περάσουμε αυτά τα διόδια ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ να πληρώσουμε διόδια , παραδίνοντας την δήλωση που επισυνάπτεται πιο κάτω.
Σε αυτήν μας την διαμαρτυρία σας παρακαλούμε να ενισχύσετε τις γραμμές μας και τη δύναμη όλων μας ως πολιτών.
Για να παίρνουμε αυτά που δικαιούμεθα σαν πολίτες ΚΑΙ ΜΕΤΑ να πληρώνουμε γι αυτά !
Την Κυριακή των Βαϊων ( 12 Απριλίου) ραντεβού στα διόδια της Ελευσίνας , στις 10.30 για να μαζευτούμε και να ξεκινήσουμε προς τον στόχο!
ΑΝΕΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΌΣ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ
www.anemosclub .gr
Και η δήλωση ΑΡΝΗΣΗΣ πληρωμής διοδίων που θα παραδώσουμε καθε ένας ξεχωριστά έχει ώς εξής (προτείνουμε μάλιστα να την φυλάξετε και να την δίνετε στα συγκεκριμμένα διόδια ΚΑΘΕ φορά που περνάτε , μέχρι κάτι να αρχίσει να φαίνεται οτι γίνεται):
Δήλωση άρνησης πληρωμής διοδίων
(στον οδικό άξονα Κορίνθου –Πατρών)
Ζευγολατιό/Πάτρα, ……………
O/Η ………….…………………………………κάτοικος……………………………………
διερχόμενος με το υπ’ αριθμόν………………… όχημα, αρνούμαι να καταβάλλω το αντίτιμο διέλευσης για τους παρακάτω αναφερόμενους λόγους:
1. Ο οδικός άξονας (Κορίνθου-Πατρών) δεν πληροί τους στοιχειώδους όρους ασφαλείας που ήδη έχουν θεσπιστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Οδηγία 1999/62/ΕΚ, 31999L0062. Αρθρο 7, παράγραφος 2α: Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμ ων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμ ων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων)
2. Το αξιούμενο και προεισπραττόμε νο αντίτιμο διοδίων εκ μέρους της εταιρείας διαχείρισης δεν αντισταθμίζετα ι με καμία απολύτως προσφερόμενη παροχή ή υπηρεσία, αλλά αντιθέτως καθιστά ακόμη δυσχερέστερη και περισσότερο επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων λόγω εκτέλεσης των νέων έργων κατασκευής σε όλο το μήκος του εν λόγω οδικού δικτύου. Ήδη, τα τελευταία 25 έτη, έχουν καταβληθεί από τους οδηγούς τεράστια ποσά που δεν χρησιμοποιήθηκ αν για την βελτίωση ή ανακατασκευή του εν λόγω οδικού δικτύου.
3. Είναι αδιανόητη η συμμετοχή των οδηγών στην συγχρηματοδότη ση ενός έργου (πριν το πέρας του έργου) χωρίς την συμμετοχή τους στα κέρδη μετά την ολοκλήρωσή του, καθώς σε αυτή την περίπτωση (μετά το πέρας του έργου) οι οδηγοί θα κληθούν πάλι να καταβάλλουν (νόμιμα και δικαιολογημένα πλέον) το αντίτιμο διοδίων στην εταιρεία εκμετάλλευσης του έργου.
4. Είναι άκρως παράλογη η αξίωση καταβολής διοδίων σε ένα εθνικό δίκτυο στο οποίο υπάρχει πινακίδα που στην ουσία σε προειδοποιεί επισήμως ότι στα επόμενα 2 ή 3 χιλιόμετρα υπάρχει σημαντική πιθανότητα να χαθεί η ζωή σου ή και η ζωή των μελών της οικογενείας σου με την επισήμανση ότι έχουν χαθεί άλλες ζωές.
5. Δεν αιτιολογείται η καταβολή διοδίων σε οδικό δίκτυο στο οποίο ο οδηγός εξαναγκάζεται παρά την θέληση του να μην τηρεί τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Παράδειγμα: Οδηγός κινούμενος στην μοναδική υπάρχουσα λωρίδα κυκλοφορίας ανά ρεύμα δεν μπορεί να τηρήσει τα όρια ταχύτητας λόγω της πίεσης που ασκείται από τους «παράνομα» ταχύτερα κινούμενους όπισθεν οδηγούς με συνέπεια να αναγκάζεται να κινείται δεξιά στην λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) σχεδόν σε όλο το εν λόγω οδικό δίκτυο παρανόμως, και κάτω από την ανοχή της τροχαίας. (Αρθρο 29, 9 ΚΟΚ. Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύοντα ι αυτοκινητόδρομ ο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται).
Ο Δηλών