0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: xmen στις Ιούλιος 06, 2008, 06:37:51 μμΥ.Σ. Επειδή τον Αρτέμη Μάτσα και γω πολύ τον συμπαθώ θα σας μαρτυρήσω ότι ο Κολτρέϊν ήρθε να μας συναντήσει χωρίς να φορά κράνος... Θα ακολουθήσουν σχετικά φωτογραφικά ντουκουμέντα - πειστήρια.Που ειναι το περιεργο.Ειναι πανελληνιο φαινομενο. GSXR και κρανος δεν πανε μαζι....GSXR = Ζελε και τελικιασμα στην καφετερια
Υ.Σ. Επειδή τον Αρτέμη Μάτσα και γω πολύ τον συμπαθώ θα σας μαρτυρήσω ότι ο Κολτρέϊν ήρθε να μας συναντήσει χωρίς να φορά κράνος... Θα ακολουθήσουν σχετικά φωτογραφικά ντουκουμέντα - πειστήρια.
Επίσης θα ήθελα να προσθέσω και μερικές παρατηρήσεις σχετικά με το dorso :1. Είναι πολύ duro όπως και δήποτε θέλει σελάκι gel ή σιδερένιο κ@λο2. Όταν μας βάζουν βενζίνη το νου μας γιατί πιτσιλάει ποοοοολύ3. Βασικό αξεσουάρ ένα σακίδιο όταν πάμε μακρινές βολτούλες (αν έχει και μέσα στο σακίδιο ένα μπιτονάκι 3λιτρο με βενζινούλα ,ακόμη καλύτερα ). Αυτά προς το παρόν
Άσε που αν γεμίσεις μόλις ανάψει το λαμπάκι, δεν παίρνει 9,2lt (όπως λέει το manual: 12llt - 2,8lt ρεζέρβα), αλλά μόλις 8lt.
αυτό συμβαίνει και στο δικό μου το tuono όπου ποτέ δεν έχω καταφέρει να βάλω πάνω από 17λτ. είναι όμως λογικό γιατί η τάπα βρίσκεται χαμηλότερα από το ψηλότερο σημείο του ρεζερβουάρ!!!
Παράθεση από: kompimen στις Ιούλιος 07, 2008, 09:25:42 πμαυτό συμβαίνει και στο δικό μου το tuono όπου ποτέ δεν έχω καταφέρει να βάλω πάνω από 17λτ. είναι όμως λογικό γιατί η τάπα βρίσκεται χαμηλότερα από το ψηλότερο σημείο του ρεζερβουάρ!!!Άλλο όμως τα 17lt και άλλο τα 8lt! Σε εμάς (Dorsoduro) το κάθε λίτρο μετράει. Αν από τα 12lt που έχουμε συνολικά, μας έχουν κλέψει το ένα, άστα να πάνε. Πάντως, πέρα από τη μικρή αυτονομία, το μηχανάκι είναι εκπληκτικό!
Υ.Γ. Στο 1ο service στα 1000χλμ ή και νωρίτερα, κάνουμε και μια νηξη στο συνεργείο για να ρυθμισει και τη ροή της βενζίνης!!! Μήπως και.....γιατι το ρεζερβουάρ δεν φτάνει ούτε για βόλτα, που λέει ο λόγος!!
Παράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 07, 2008, 09:49:54 πμΥ.Γ. Στο 1ο service στα 1000χλμ ή και νωρίτερα, κάνουμε και μια νηξη στο συνεργείο για να ρυθμισει και τη ροή της βενζίνης!!! Μήπως και.....γιατι το ρεζερβουάρ δεν φτάνει ούτε για βόλτα, που λέει ο λόγος!!Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα. Εμένα μου ανάβει λαμπάκι στα 140χλμ. (30% πόλη και 70% έξω, χωρίς κυνήγημα λόγω στρωσίματος) και πρέπει να μπορεί να κάνει αρκετά ακόμη με ρεζέρβα. Η μέση κατανάλωση έτσι είναι γύρω στα 5,5lt/100χλμ, που μου φαίνεται πολύ μικρή για τις δυνατότητες του κινητήρα.Πάντως καλύτερα έτσι από το να είχε ένα τεράστιο σε όγκο τεπόζιτο που θα χαλούσε και τη θέση οδήγησης και την εικόνα της μηχανής.
Καλορίζικο καταρχήν!!! Από άποψη ομορφιάς της μηχανής δεν το συζητώ για το ρεζερβουάρ!! Άκουσα όμως τον george_grat σε coffee time με ΑΒ, οτι του άναψε λαμπάκι βενζίνης στα 80χλμ, μάλλον θέλει ρύθμιση. Σε εμένα άναψε στα πρώτα 100χλμ, οπότε οι απόψεις διαφέρουν και γι' αυτό ένας έλεγχος δεν βλάπτει.
Παράθεση από: eyzein στις Ιούλιος 07, 2008, 10:10:08 πμΚαλορίζικο καταρχήν!!! Από άποψη ομορφιάς της μηχανής δεν το συζητώ για το ρεζερβουάρ!! Άκουσα όμως τον george_grat σε coffee time με ΑΒ, οτι του άναψε λαμπάκι βενζίνης στα 80χλμ, μάλλον θέλει ρύθμιση. Σε εμένα άναψε στα πρώτα 100χλμ, οπότε οι απόψεις διαφέρουν και γι' αυτό ένας έλεγχος δεν βλάπτει. Ευχαριστώ πολύ. Στα 80χλμ.; Ουπς, αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.
Ρε αθεόφοβε έβαλες το dorso στο χώμα?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι