0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: tasosm στις Οκτώβριος 10, 2009, 10:10:41 μμΑυτο που θελει να πει ο μαστρο Θεμης ειναι οτι οσο και να φωναξετε οσο και να βρισετε παλι η ιδια καθυστερηση θα υπαρξει.Εκτος αυτου το εχουμε πει οντως εκατο φορες οτι τα ανταλακτικα της γαμω Aprilia αργουν.Ειναι κριμα να λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.Για μενα κακως που δεν ακυρωσες την παραγγελια απο την πρωτη εβδομαδα και δεν εψαξες απο εξωτερικο.(Αν οντως δεν εψαξες).Aκομη και αυτο ισχυει, έχει νοημα η φωνη διοτι:1. Εκτονωνόμαστε 2. Παρηγορούμαστε3. Αλληλοπαροτρυνόμαστε4. Δε συμβιβαζόμαστε με την απαραδεκτη πολιτική της εταιρείας5. Ειδοποιούμε τους νέους επίδοξους αγοραστες να έχουν το νου τους6. Είμαστε εντάξει με τη συνείδηση μας Λίγα είναι αυτά??
Αυτο που θελει να πει ο μαστρο Θεμης ειναι οτι οσο και να φωναξετε οσο και να βρισετε παλι η ιδια καθυστερηση θα υπαρξει.Εκτος αυτου το εχουμε πει οντως εκατο φορες οτι τα ανταλακτικα της γαμω Aprilia αργουν.Ειναι κριμα να λεμε καθε φορα τα ιδια και τα ιδια.Για μενα κακως που δεν ακυρωσες την παραγγελια απο την πρωτη εβδομαδα και δεν εψαξες απο εξωτερικο.(Αν οντως δεν εψαξες).
Θα ήταν πιο χρήσιμο πάντως αντί μοιρολογιού, να υπήρχε ένα ξεχωριστό θέμα π.χ. "ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ/ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ", όπου ο καθένας να γράφει τι ακριβώς παρήγγειλε, από που (dealer ή Internet) και πόσο χρόνο έκανε να το παραλάβει.
Βασικα θα ηθελα να πω για μια ακομα φορα πως θα πρεπει να εχετε στο νου σας οτι ολοι αυτοι που πουλανε ανταλλακτικα απριλια εχουν μια πιστωση με ενα ορισμενο πλαφον.Ας πουμε 5000 ευρω,αν το ξεπερασουν η απριλια δεν τους αφηνει μεσω συστηματος να παραγγειλουν ανταλλακτικα και πολλες φορες ταλαιπωρειτε ο κοσμος(εμεις) ακουγοντας οτι δεν φταιει ο αντιπροσωπος αλλα η εταιρεια που δεν τα φερνει.ΔΕν θελω να πω κατι για τον ανθρωπο απο οπου τα εχεις παραγγειλει αλλα εχε στην ακρη του μυαλου σου και αυτο που σου ειπα. Οταν το παρηγγειλες σου ειπε αν υπαρχει ή οχι?Οταν ειναι αμεσα διαθεσιμο ή οχι αυτος που βαζει την παραγγελια μεσω συστηματος μπορει να δει και να σου πει οτι θα το εχεις αυριο ή δεν ξερω ποτε θα το εχεις γιατι δεν το βλεπω αμεσα διαθεσιμο στο συστημα.ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΟΣ
οταν ομως εχω δωσει προκαταβολικα τα ωραια μου λεφτακια ... δεν νομιζω να μην ειναι θεμα αντιπροσωπειας
Αν δεν έχουν εξοφληθεί τα λεφτά που χρωστάει το συνεργείο στην απρίλια, δεν μπορεί να παραγγείλει ανταλλακτικά. Επομένως είναι πιθανόν, να μην υπάρχει καν παραγγελία στο σύστημα της απριλια. Πάρε και ένα τηλ. στον Αρμακόλα να ρωτήσεις αν υπάρχουν διαθέσιμες...
Παράθεση από: nikos force στις Οκτώβριος 12, 2009, 09:32:18 πμοταν ομως εχω δωσει προκαταβολικα τα ωραια μου λεφτακια ... δεν νομιζω να μην ειναι θεμα αντιπροσωπειας Αν εννοείς θέμα επιλογής συνεργατών, ναι είναι. Αν εννοείς ότι τα ωραία σου λεφτάκια έχουν φτάσει στην αντιπροσωπεία δεν παίζει....Αν δεν έχουν εξοφληθεί τα λεφτά που χρωστάει το συνεργείο στην απρίλια, δεν μπορεί να παραγγείλει ανταλλακτικά. Επομένως είναι πιθανόν, να μην υπάρχει καν παραγγελία στο σύστημα της απριλια. Δεν υποννοώ ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει στην περίπτωση σου. Αλλά γνωρίζω ήδη 2-3 περιπτώσεις που έχει συμβεί, και ο πελάτης έβριζε την απρίλια αντί του μηχανικού του. Πάρε και ένα τηλ. στον Αρμακόλα να ρωτήσεις αν υπάρχουν διαθέσιμες...
η απρίλια εχει ενα κ δυο κ πολλά θεματα να λυσει...οκ..εμεις μεσα απο το φορουμ καλο θα είναι αντι να "τρώμε" σελίδες επι σελίδων με γκρίνιες να συντονιζόμαστε, καλή ώρα όπως έχει γίνει με το θέμα της εγγύησης του 2+2 στα τουόνο...το να γράφει κανείς μόνο παράπονα χωρίς να στοχεύουν κάπου δε νομίζω ότι έχει νόημα...μάλλον αυτό έχουν στο μυαλό τους οι μοντς που ρωτάτε γιατι να σβήσουν ένα θρέντ σαν αυτό.... κ εγώ έχω γκρινιάξει κ γκρινιάζω για το στράντα, αλλα μέσα απο εδώ έχω στείλει κ κατι μαιλ στο bikeme...ποιος με ακουσε, δε ξέρω...αλλά τουλάχιστον τα εστειλα εκει που έπρεπε...έγραψα 2 γκρίνιες κ τέλος...μέσα απο εδώ βρήκα τρόπο να επικοινωνήσω με την ίδια την εταιρεία...η οποία στην τελική έχει το πρόβλημα..το να παραπονιόμαστε στο φόρουμ δε λέει κάτι...στείλε μήνυμα στην εταιρεία..πάρε τους τηλ κ ρώτησε τους, ψάξε αλλου...θα μου πείς πάλι που είναι το after sales...ναι οκ! κ θα έχεις κ δίκιο ..δεν υπάρχει αλλά δε θα το απαντήσω εγώ ουτε κανενας μαλλον απο εδω μεσα... κ δεν είναι θέμα να στενοχωρηθεί κανένας οπαδός ή εχθρός...μηχανές έχουμε όλοι αυτές αγαπάμε κ νομίζω ότι όλοι είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο...θέλουμε να περνάμε καλά με τις μηχανές μας...δε πιστεύω οτι τίθεται θεμα το ποιος είναι οπαδός ή οχι..εχουμε επιλέξει μηχανές της συγκεκριμένης μάρκας, μέ οτι συνεπάγεται αυτο, αν έχουμε πρόβλημα με την μάρκα (δηλαδή με την εταιρεία)συντονιζομαστε κ απευθυνόμαστε στην εταιρεία...εντελώς φιλικά γιατι έχουμε κ παρελθόν στο να ξεφεύγουμε σε αυτα τα θέματα κ να παθιαζόμαστε ολίγον αρνητικά...φιλικοοοοοοτατα...(κοινώς μη μου την πέσετε κ καλά τι λέει η τρελή τώρα...άμα σκεφτεί κανείς τι γράφω θα καταλάβει)κρύστα
αν με δεκα εξουσιοδοτημενα ολα και ολα , δεν μπορει να τα ελεγξει και να τα κουμανταρει ...τοτε παλι λαθος της αντιπροσωπειας ειναι ... ενας εξουσιοδοτημενος συνεργατης ειναι ,ειναι μια επιλογη που εχει κανει η αντιπροσωπεια και πιστευω ειναι υπευθυνη για αυτον ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι