0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Billytuono

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #60 - : Μάρτιος 14, 2009, 10:29:21 μμ »
τι να λεμε επισημος dealerουτε ανταλλαγες δεν δεχεται.....ειναι πολυ σκ$τ$ η υποθεση after sales...................
[/quote]

Eμενα μου λες..... χτες εκανα ερευνα αγορας επαρχια που μενω! χωρις παρεξηγηση αλλα ξενερωσα,η απαντηση για ανταλλαγη απο Πολλα μαγαζια ηταν η εξης'' Φιλε μου ....αν ειχες γιαπωνεζικο...καλο το tuono,αλλα τα Aprilia δεν ειναι εμπορικα μηχανακια''
Το κερατο μου λεω ,μοτο στην πενα, κατασταση βιτρινας,07 μοντελο και δεν μπορω να το δωσω!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2009, 10:33:23 μμ από Billytuono »

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #61 - : Μάρτιος 14, 2009, 10:31:28 μμ »
κ εγω τα ιδια περασα απο το 99 με το 1ο σκουτερακι μου(sr50)..που εχασα στο μηνα πανω τον αντιπροσωπο..λουκετο χωρις λογο....πιστολια πολυτελειας κ σε φιλαρακι που του προτεινα aprilia κ του δωσε το παπι του κ προκαταβολη..υπαρχει βελτιωση σιγουρα..αλλα παραμενουν τα γνωστα προβληματα..κ το οτι αλληλοστηριζομαστε μεταξυ μας δεν εχει να κανει σε τπτ με τη εταιρια..εχε χαρη που διαλεγω μοτοσυκλετες με την καρδια κ (οχι το μυαλο)τουλαχιστον  οχι ακομα..αν και με την καταραμενη κριση μπαινουν κ αλλοι παραγωντες..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Nikos D

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #62 - : Μάρτιος 14, 2009, 10:53:39 μμ »
Σωστότατοςςςςςς :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Έχω καιρό να γράψω κάτι «σοβαρό» και να ασχοληθώ τον τελευταίο καιρό με το site γιατί έχω καταπιαστεί για λίγο με άλλα πράγματα. :blus:
Διάβασα από την αρχή όλο το σκηνικό και θέλω να γράψω κάτι χωρίς επιμέρους ατομικές παραθέσεις, αλλά θα καταλάβουν οι ενδιαφερόμενοι.
Να ξεκαθαρίσω πρώτα ότι αυτές οι απόψεις είναι καθαρά προσωπικές και δεν σημαίνει ότι εκπροσωπώ απαραίτητα και τους υπόλοιπους του site.

Καταρχήν θεωρώ απαράδεκτο τόσο καιρό να έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας… «χρησιμοποιήστε το e-mail της Aprilia Hellas [email protected] για επικοινωνία με την εταιρία», και να έχουν πάει μόνο ΤΡΙΑ e-mails, αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Πάνος, τι να πω?
Πάντως, όποιος νομίζει ότι επειδή διαβάζουν εδώ μέσα τα παράπονα του (διότι τα διαβάζουν), και θα τον πάρουν τηλέφωνο για να λύσουν το πρόβλημα του, είναι γελασμένος. Ότι γράφετε εδώ στείλτε το και σε e-mail.

Ωραίο το RSV4 , μ@μ@το, ποιος θα μπορούσε να πει το αντίθετο? :kalo:
Απλά, μ’ αυτά και μ’ αυτά που διάβασα, μου γεννήθηκε η ανάγκη να γίνω πάλι ο «γραφικός» του site. Παρόλα αυτά, θεωρώ μεγάλη μου τύχη που συμμετέχω σε αυτή την «κοινότητα» και θα γράψω στο τέλος τους λόγους, οι οποίοι είναι δυο.

Πάνο καλά και ευχάριστα τα λες αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Θα σου θυμίσω την πρώτη φορά που είχαμε γνωριστεί (τηλεφωνικά) το 2001 όταν ο meli που δουλεύατε μαζί μου πρότεινε να μιλήσω μαζί σου αν είχα πρόβλημα με τον πήγασο που είχα αγοράσει, μια κι απ’ ότι μου έλεγε, ήξερες πάρα πολλά πράγματα για την Aprilia, κι ας μην ήσουν τότε στην Aprilia. Θυμάσαι?
Δεν είμαι σίγουρος αν θυμάσαι, μια και τότε, ούτε ΑΒ υπήρχε, ούτε κι εγώ είχα πολλά πολλά με όλο το «κύκλωμα», αφού δεν υπήρχε «κύκλωμα», για την ακρίβεια δεν υπήρχε τίποτα σχετικό. Όλα ήταν στην τύχη, ακόμα και σε ποιο συνεργείο θα πήγαινα για το πρώτο σέρβις. Τότε μου είχες πει κάποια πραγματάκια και βοήθησαν προσωρινά, από τότε ξαναβρεθήκαμε μετά από καιρό μέσω του Βασίλη.

Τέλος πάντων, από τότε πολλά άλλαξαν και πολύ περισσότερο από την στιγμή που ο teo είχε την φαεινή ιδέα να πει στον makis να φτιάξει μια ιστοσελίδα με τις φωτογραφίες κάποιου μοντέλου falco, να σκεφτείς ότι, ούτε το μοντέλο falco δεν ήξερα τότε, αλλά αφού η σελίδα έλεγε «Aprilia» την «τσίμπησα» και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε τώρα.
Όταν τότε που από μονοψήφιος αριθμός ατόμων, αρχίσαμε να γινόμαστε 2ψήφιος αριθμός, όσοι ήμασταν εδώ μέσα, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες «ψιλές», (μπινελίκια προς την εταιρία εννοώ), μια και μέχρι τότε όλοι κοιμόμασταν τον βαθύ ύπνο. Φυσικά σε πολλούς «από μέσα», (εσύ ακόμα δεν ήσουν μέσα), δεν άρεσε αυτό, όπως φαντάζομαι δεν αρέσει και τώρα. Μέχρι και «αλήτες» μας είχαν πει που τολμήσαμε να βγάλουμε στην φόρα τα προβλήματα που είχαμε με τις μηχανές μας. Ποτέ μα ποτέ δεν μας είχαν πάρει στα σοβαρά γιατί ποτέ δεν κάναμε την κίνηση να γίνουμε «επίσημος σύλλογος», κι ούτε πρόκειται δηλαδή.
Πελάτες, αυτό είμαστε πελάτες! Αλλά δυστυχώς μόνο το… «μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται» δουλεύει.
Πελάαααατες μου! Όπως έλεγε κι ο Βέγγος. :D

Το… «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δεν παίζει.
Αυτό το δεύτερο βέβαια Πάνο θα έπρεπε να αφορά και τα «εμπορικά» μαγαζιά που αγοράζουμε, μια κι όπως μου έχεις πει πολλές φορές, και το έχω καταλάβει, ότι η Aprilia Hellas κατά κάποιο τρόπο δεν έχει δικαιοδοσία μέσα στα «εμπορικά» μαγαζιά. Κι όμως τα αφήνει να κάνουν ότι θέλουν (Όχι σε όλα αλλά στα περισσότερα), και τους δίνει κι εξουσιοδοτήσεις.
Ξέρω είναι πολύ μεγάλη η συζήτηση και τα έχουμε ξαναπεί ότι τα μαγαζιά είναι απλά μεταπωλητές που μετράνε κομμάτια κλπ κλπ.
Άρα φτάνουμε στο ζητούμενο.
Κάποιος όμως που δεν εισακούγεται, από το μαγαζί που αγόρασε την μηχανή του, σε ποιον θα φωνάξει?
Στην Aprilia θα φωνάξει βέβαια, και θα πει πολλά, και θα πει και χοντρά, και θα πει και άσχημα. Και πως θα φωνάξει όταν τα τηλέφωνα της εταιρίας είναι κλειστά? Θα φωνάξει από το site και θα πει αυτά που έχει να πει απ’ την μεριά του. Και φυσικά στεναχωρεί κάποιους, αλλά πιο «στεναχωρημένος» είναι ο πελάτης που αλλάζει ριζικά η ζωή του ακόμα και με το πιο μικρό πρόβλημα της μηχανής του. Για την εταιρία αυτά, είναι απλά μόνο νούμερα.
Από την άλλη μεριά όμως η Aprilia Hellas ναι μεν τα ακούει, αλλά δεν κάνει τίποτα γιατί θεωρεί ότι οι πληροφορίες προέρχονται από «φήμες», μια και εδώ δεν είναι κάποιο «επίσημο βήμα».
Πάνω σ’ αυτό έχω να πω και το παράπονο μου σχετικά και αναφορικά με την «επισημότητα» που έχει το site για την Aprilia Hellas φέρνοντας στην μνήμη μου το Aprilia Meeting 2008, το πιο πετυχημένο meeting της Aprilia Hellas που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, αναθέτοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος της εκδήλωσης σε μέλη του ApriliaBikers. Με τον απλό νου, «χτες που με βόλευε ήσουν σημαντικός και μπορούσα να βασιστώ επάνω σου», και σήμερα «ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κάνω?»
Πόσο πιο επίσημος πρέπει να είναι κάποιος όταν έχει στην κατοχή του μια η δυο άδειες κυκλοφορίας μοτοσικλέτας Aprilia εγκεκριμένες από το επίσημο κράτος? Πόσο πιο επίσημος δηλαδή?

Με λίγα φιλικά λόγια (που τελικά μου βγαίνουν πολλά) θέλω να σου πω ότι είναι αδύνατον να «φρενάρεις» όλο αυτό το «παράπονο» που ακούγεται και συμβαίνει σχετικά με τα προβλήματα που βγαίνουν στην φόρα, γιατί είναι φυσικό επόμενο. Σίγουρα κανένας δεν ευχαριστιέται να διαβάζει τέτοια θέματα και πολύ περισσότερο εμείς όλοι που καβαλάμε ίδιες μηχανές. Όλοι θα προτιμούσαμε να διαβάζουμε θέματα μόνο με ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, άντε και κανένα aftermarket η αξεσουάρ.
Εδώ βρίσκεται λοιπόν η διαφορά μας με όοοολα τα υπόλοιπα «trademark μοτο φόρουμς», και αυτό πρέπει κι εσύ κι όλοι μας να το καταλάβουμε.
Ο λόγος που ξεκίνησε αυτός ο χώρος δεν ήταν ποτέ για να πάμε εκδρομή, δεν ήταν για να πάμε για καφέ, δεν ήταν για να γνωριστούμε να δούμε αν ταιριάζουμε.
Ήταν γιατί, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ στα ατέλειωτα τεχνικά προβλήματα που ΚΑΝΕΝΑ συνεργείο δεν ήξερε-ξέρει πάντα να τα λύσει.
Αν μετά πλουτίσαμε τα ενδιαφέροντά μας με εκδρομές και γνωριμίες, αυτό είναι καλό και μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. :P
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι τώρα όπως ήταν πριν 4 χρόνια, που ήταν σπάνιο να βρεις κάποιον να έχει δει «από κοντά» μηχανή aprilia.  Οι πιο παλιοί καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και το παρακάτω περιστατικό δεν είναι ανέκδοτο, όταν στο φανάρι ένας ταξιτζής ρώτησε έναν πηγασόβιο… «τι μοντέλο είναι αυτό?»  κι όταν πήρε την απάντηση…. «Aprilia pegaso», ήρθε κι η επόμενη ερώτηση….. «Της HONDA είναι?».
Και μη μου πεις ότι για αυτή η πολύ μικρή βελτίωση που υπάρχει σήμερα ήταν μόνο από τις διαφημίσεις της εταιρίας γιατί θα γελάω.
Και συνεχίζω λέγοντας το αυτονόητο. Όσο πορεύονται έτσι που πορεύονται τα πράγματα με την  αντιμετώπιση του «πελάτη» θα διαβάζεις συνέχεια τέτοια ποστ.

Ελπίζω να σας κούρασα αρκετά με το κατεβατό μου αλλά δεν το ‘θελα. :D



Α, ξέχασα, να γράψω τους δύο λόγους που θεωρώ ότι είμαι τυχερός που συμμετέχω σε αυτή την κοινότητα.
Ο ένα είναι ότι, με αυτή την μάρκα μηχανών δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τρελαμένος όπως πολλοί θα νομίζουν αλλά θα ξαναπάρω Aprilia γιατί τώρα πια..«το’ χω». :ohyes:
Μετά από τόσα που έχω περάσει, και μετά από την τόση «βαθιά» διαδρομή που έχω «βουτήξει» θέλοντας και μη, μέσα σε αυτή την μάρκα, λύνοντας, δένοντας, πατεντιάζοντας, ρωτώντας και μαθαίνοντας πράγματα που δεν ήξερα, θα θεωρούσα τον εαυτό μου ηλίθιο αν άλλαζα μάρκα και αγόραζα κάποια άλλη αρχίζοντας από την αρχή.  :D

Ο άλλος λόγος είναι καθαρά προσωπικός και είναι απόρροια όλης αυτής της περιόδου που λειτουργεί το site.
Στην διάρκεια των τεσσάρων+ χρόνων που είμαστε on line, γνώρισα πολλά και απίστευτα άτομα που δεν θα τα γνώριζα ούτε 100 χρονών να έφτανα. Από αυτά, αρκετά αξιόλογα και σημαντικά για δικούς μου λόγους.

Αυτά τα…πολλά.







Τελικά θα βγει νέο caponord η τζάμπα περιμένω?  :thnk:

 

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #64 - : Μάρτιος 14, 2009, 11:42:38 μμ »
τι να πω κ εγω??

που εχω αντιμετωπισει ποσα περιστατικα.....

που μου εχουν πει εμπειριες αναβατες που δεν ασχολουντε με το ιντερνετ ωστε να γινουν γνωστα..

εαν αρχισω να μιλαω για την απριλια κ με οτι την αντιπροσωπευει στην ελλαδα θα πρεπει να εκδοσω εγκυκλοπεδια...

οσοι με ξερετε ,ξερετε ποσο καυστικος κ ποσο χυμα μιλαω...

πιστεψτε με τα πραγματα ειναι πιο τραγικα απ οτι τα βλεπουμε κ εαν νομιζετε οτι θα βελτιωθουν ποτε ειστε γελασμενοι...

τι να πρωτοπω βρε παιδια...

ξερετε ολοι ποσο πολυ αγαπω τις μοτοσυκλετες και την δουλεια μου...ξερετε οτι δεν ειμαι επαγγελματιας αλλα χομπυστας αλλα τα πραγματα στην ελλαδα ειναι για κλαμματα...κ το χειροτερο ειναι οτι δεν βλεπω φως στον οριζοντα...

ενας σημαντικος λογος που αφησα την ελλαδα κ βρησκομαι στην μεγαλονησο ειναι για να μιλω εγω απ ευθειας με το εργοστασιο για να δω απο που ξεκινα το κακο....να μην εχω κανενα μεσαζοντα αλλα να μιλω κατευθειαν με το τεχνικο τμημα για να δω αντιμετωπιση...

με χαρα σας λεω οτι το εργοστασιο με εξεπληξε με την προθυμια του αλλα κ την αμεσοτητα του...λυσεις σε προβληματα...απαντησεις σε email σε διαφορα μισης ωρας απο την αποστολη της ερωτησης...παντα καλοπροαιρετοι κ παντα αναλυτικη....

με λυπη σας ανακοινωνω οτι μιας κ με το μαγαζι μου εζησα τα πραγματα στην ελλαδα, τα προβληματα ξεκινουν απο την εδω αντιπροσωπεια κ με την επιλογη των αντιπροσωπων τους....

λυπαμαι παιδια ειλικρινα εγω παντως δηλωνω οτι εαν δεν ειχα τις μηχανικες γνωσεις που εχω κ επρεπε να εξαρτιεμαι απο τα εν λογω συνεργεια κ αντιπροσωπεια δεν θα επερνα απριλια οσο κ αν τα γουσταρω...

πιστευω να λεει πολλα αυτο...

δεν παυω βεβαια να ελπιζω σε καλυτερες μερες...

ΥΓ.ο σημαντικοτερος λογος που συνεχισα στην ελλαδα με τα απριλια κ ανοιξα κ το μαγαζι ειναι η παρεα  του apriliabikers στην οποια με στηριξε αφανταστα   κ ειναι μεγαλη μου τιμη που ειμαι ενας απο αυτους....
θα συμφωνησω με τον νικο οτι οι γνωριμιες με διαφορα παιδια εδω μεσα το λιγοτερο που θα μπορουσα να τις χαρακτιρισω ειναι ''ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΕΣ''

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #65 - : Μάρτιος 14, 2009, 11:52:03 μμ »
Και πόσο είπαμε ότι έχουν τα νοικια εκεί στην Κύπρο? :thnk:
 :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5



 :prm :prm :prm :prm :prm

Mπραβο Νικο......καλα τα ειπες.
Και τον Βασιλη παραδεχομαι που δεν κολλαει να πει την (πικρη) αληθεια.

Τωρα εγω μαλλον τυχερος ειμαι που στα 2.5 χρονια κατοχης του tuono.....δεν χρειαστηκα ουτε
λαμπακι......γιατι στην Ξανθη ουτε αντιπροσωπεια,ουτε συνεργειο υπαρχει. :( :(



How blind,can you be,dont you see..........

*

El Presidente

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #67 - : Μάρτιος 15, 2009, 12:31:47 πμ »
με λυπη σας ανακοινωνω οτι μιας κ με το μαγαζι μου εζησα τα πραγματα στην ελλαδα, τα προβληματα ξεκινουν απο την εδω αντιπροσωπεια κ με την επιλογη των αντιπροσωπων τους....

λυπαμαι παιδια ειλικρινα εγω παντως δηλωνω οτι εαν δεν ειχα τις μηχανικες γνωσεις που εχω κ επρεπε να εξαρτιεμαι απο τα εν λογω συνεργεια κ αντιπροσωπεια δεν θα επερνα απριλια οσο κ αν τα γουσταρω...

πιστευω να λεει πολλα αυτο...

δεν παυω βεβαια να ελπιζω σε καλυτερες μερες...

ΥΓ.ο σημαντικοτερος λογος που συνεχισα στην ελλαδα με τα απριλια κ ανοιξα κ το μαγαζι ειναι η παρεα  του apriliabikers στην οποια με στηριξε αφανταστα   κ ειναι μεγαλη μου τιμη που ειμαι ενας απο αυτους....
θα συμφωνησω με τον νικο οτι οι γνωριμιες με διαφορα παιδια εδω μεσα το λιγοτερο που θα μπορουσα να τις χαρακτιρισω ειναι ''ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΕΣ''

:dry:Tι να πω τωρα πια κι εγω..κι εσεις...κ οποιοσδηποτε... :srry: :srry: :srry:
Τα ειπε ΟΛΑ ο Bill...Αληθινα-Λακωνικα-"Χυμα & Τσουβαλατα"...Κ' δυστυχως...ειναι ΑΚΡΙΒΩς ΕΤΣΙ!!
Οσοι εχουμε ασχοληθει-αποκτησει Aprilia-αρκετα χρονια πισω...το'χουμε Ζησει αυτο το "σκηνικο". :dry:

Ενα πραγμα θελω μονο να πω: Bill..>> :bow: :prm :prm

Κι αλλο ενα: Νικολα(Powerphot)... :srry:εχουμε την ιδια "πικρα" μεσα μας...εσυ την εβγαλες γραπτα κ αναλυτικα &  :brv:σου!
Εγω..την εχω μεσα μου..την εκφραζω σε λιγους κ σε προσωπικο επιπεδο...κ ΑΝΤΙΔΡΑΩ με τις πραξεις μου.(ο νοων..νοειτω)


YΓ:Παντως...το οτι αγαπησαμε μηχανακια με προβληματα ,που η "εδω" αντιπροσωπευση ΔΕΝ μας ελυνε>οποτε φτιαχτηκε το  :abh: το οποιο μας εδωσε την ευκαιρια κ ευτυχια ταυτοχρονα να γωρισουμε τοσα κ τοσο αξιολογα ΑΤΟΜΑ..κ να γινουμε μελη αυτης της Αξιολογοτάτου Επιπεδου Κοινοτητας...
εεε...αυτο..πρεπει να της το αναγνωρισουμε..Το οφειλουμε αποκλειστικα κ μονον στην Aprilia :ohyes:
Σ'ευχαριστουμε ,λοιπον,..γλυκια μας..ΠΑprilia........ ;)

 

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #68 - : Μάρτιος 15, 2009, 12:42:51 πμ »

με χαρα σας λεω οτι το εργοστασιο με εξεπληξε με την προθυμια του αλλα κ την αμεσοτητα του...λυσεις σε προβληματα...απαντησεις σε email σε διαφορα μισης ωρας απο την αποστολη της ερωτησης...παντα καλοπροαιρετοι κ παντα αναλυτικη....


Ούτε το πρόβλημα με τους χρόνους παράδοσης ανταλλακτικών υπάρχει εκεί; Αν είναι να σε χρησιμοποιήσουμε για... παραεισαγωγές από Κύπρο!   :D :D

Πέρα από την πλάκα, ακόμα κι αν για το εδώ χάλι φταίει η αντιπροσωπεία, είναι ευθύνη της Aprilia Ιταλίας να ξέρει τι συμβαίνει εδώ και να κάνει κάτι γι' αυτό.
Και βέβαια δεν φταίει η εδώ αντιπροσωπεία για τον αποδεδειγμένα ανεπαρκή ποιοτικό έλεγχο των Aprilia.
Καλοπροαίρετοι, όπως λες λοιπόν οι Ιταλοί, αλλά σίγουρα με ΠΟΛΛΕΣ ευθύνες για τα "βάσανά μας".
Masquerade

*

spin

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #69 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:08:38 πμ »
Μιας και δεν σηκώνει ιδιαιτερο σχολιασμό το ποστ όσο αναφορά τα shiver (θα πάρει πολλές σελίδες) , αυτό που ξέρω σίγουρα είναι δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημένος  απο το εν λόγω support και το συγκεκριμένο μηχανάκι με όλα αυτα που συμβαίνουν ευγενικά σας λέω οτι θα το βάλω απλά στο πάτο μου....Όπως και άλλοι κάτοχοι.
Το γνωστό "πάντρεμα" που λέμε...αν δεν παρουσιάσει κάτι χειρότερο!
Που θα το πουλήσω εγώ αυτό το μηχανάκι αυριο μεθάυριο αμα θελήσω να το αλλάξω και δεν μιλαώ απλά για το πόσα χρήματα θα χάσω...Ποιός θα το πάρει με όλα αυτα που βλέπουμε και ακούμε και φυσικά θα έχει δίκιο.
Δεν μετανοιώνω που έκανα την καύλα μου (γι'αυτήν γίνονται όλα) γιατί το μηχανάκι το γούσταρα απο την πρώτη στιγμή και εξακολουθώ να το γουστάρω όταν βέβαια δεν απασχολεί το μυαλό μου το πότε θα ξεμπερδέψω από το σκουριασμένο υποπλάισιο, απο την αρχικά ελλειπώς φορτισμένη μπαταρία που θέλει αλλαγή, από του σωλήνες και δοχεία που στάζουν και απο τους ελλατωματικούς αισθητήρες. Και να πρέπει να στέλνω και mail και να μπαίνω σε δυσάρεστες καταστάσεις και να ταλαιπωρούμε για αυτή τη ριμάδα την καύλα που στο τέλος σου την μαραίνει αυτό το "υπέροχο" after sales support....

ε και δεν νομίζω να χρειάζεται να απαντήσω σε κανένα poll για το αν θα πρότεινα να σε κάποιον να πάρει shiver η dorso η aprilia γενικά
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2009, 01:25:36 πμ από spin »

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +360
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #70 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:16:07 πμ »

με χαρα σας λεω οτι το εργοστασιο με εξεπληξε με την προθυμια του αλλα κ την αμεσοτητα του...λυσεις σε προβληματα...απαντησεις σε email σε διαφορα μισης ωρας απο την αποστολη της ερωτησης...παντα καλοπροαιρετοι κ παντα αναλυτικη....


Ούτε το πρόβλημα με τους χρόνους παράδοσης ανταλλακτικών υπάρχει εκεί; Αν είναι να σε χρησιμοποιήσουμε για... παραεισαγωγές από Κύπρο!   :D :D

Πέρα από την πλάκα, ακόμα κι αν για το εδώ χάλι φταίει η αντιπροσωπεία, είναι ευθύνη της Aprilia Ιταλίας να ξέρει τι συμβαίνει εδώ και να κάνει κάτι γι' αυτό.
Και βέβαια δεν φταίει η εδώ αντιπροσωπεία για τον αποδεδειγμένα ανεπαρκή ποιοτικό έλεγχο των Aprilia.
Καλοπροαίρετοι, όπως λες λοιπόν οι Ιταλοί, αλλά σίγουρα με ΠΟΛΛΕΣ ευθύνες για τα "βάσανά μας".

ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα απ οτι περιμενα...

η απριλια ιταλιας ναι μεν εχει ευθηνη αλλα δεν μπορει να τους ελεγξει κι ολας...

εαν η απριλια ελλας μεταφερει μια εικονα του ''ολα καλα'' ,δειχνουν οτι εχουν πωλησεις κ ολα κυλουν ηρεμα τοτε το η απριλια ιταλιας δεν γνωριζει για τα προβληματα...

και να ξερετε κατι...τα email που στελνουμε στο εργοστασιο φιλτραροντε απο την ελλαδα κ περνουν μονο αυτα που συμφωνα με τα δικα τους κριτηρια πρεπει να φτασουν κ εαν φτασουν μπορει να ειναι κ παραλαγμενα...

αυτο που ειπε σε προηγουμενο ποστ ο πανος (patman) οτι μονο 3 εμαιλ φθασανε στη  απριλια ειναι ενα ακομα μεγαλο ΨΕΜΑ οχι βεβαια προσωπικο του παναγιωτη αλλα της απριλια...εχω αμετρητα ονοματα, κ σοβαροι ανθρωποι που δεν θα μου λεγαν ψεμματα οτι εχουν στειλει μαιλ κ να μην το χουν κανει..

τα προβλημματα με τον ποιοτικο ελεγχο χαρη οντως υπαρχουν  δεν αμφεβαλλα γι αυτο,εγω ειμαι ο πρωτος που τα ''τρωω στην μουρη'' μαζεμενα

το γαμωτο ειναι η αντιμεμετωπιση του προβληματος...το χω πει κ θα το ξαναπω, εαν ηταν σιγουροι οι κατασκευαστες οτι δεν θα βγαλει προβλημα δεν θα διναν την εγγυηση...

το λαθος στον σχεδιασμο...στην τοποθετηση...στην επιλογη του προμηθευτη θα γινει αλλα το θεμα ειναι να το αντιμετωπισεις κ σωστα....

στην ελλαδα παιρνεις τηλ για να σου δωσουν λυση κ νομιζεις οτι σε αποφευγουν...εδω εγω που θεωρουμαι συνεργατης τους δεν μπορουσα να βρω ανθρωπους που επρεπε να μιλησω... αφηνα μηνυματα κ με γειωνανε κανονικα....

επερνα τηλ ζητουσα τον ταδε...εβγενε τηλ αφηστε μην απουσιαζω...επερνα σε λιγοτερο απο ενα λεπτο τον patman στο κινητο κ μεσα στα δικα μας του ελεγα που ειναι ο ταδε λειπει? κ τα λογια του παναγιωτη ''οχι ρε συ απεναντι μου ειναι το γραφειο του κ ειναι μεσα''

με ποια αντιπροσωπεια να ασχοληθω εγω μετα?

θα εξαρτατε η επισκευη της μοτοσυκλετας σου κ αν θα καλυπτει στην εγγυηση απο τον καθε τυχαρπαστο που ετυχε να ειναι στην ταδε θεση κ να βγαζει τα απωθημενα του η την ανικανοτητα του σε εμας που στην ουσια τον εχουμε προπληρωσει....κ εκει ειναι το λαθος

αν τους ελεγε το εργοστασιο οτι για καθε αρνητικο εμαιλ που δεχομαστε απο την ελλαδα θα μειωνοντε οι αποδοχες σας...
τοτε να δεις ..θα σου μιλουσαν σαν να σου κανανε προξενιο την 80χρονη αδερφη τους

εχω απελπιστει παιδια.....

*

spin

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #71 - : Μάρτιος 15, 2009, 01:23:23 πμ »
και εγω περιμένω κανα μηνα , τι θα γίνει με την έγκριση της αλλαγής του υποπλαισίου και να λύσω το πρόβλημά μου από μια εταιρία με την εικόνα που περιγράφει ο bill...καλός μ@λ@κας έιμαι και εγώ....
κατά τα άλλα το mail μας μάρανε!!!

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Έχω καιρό να γράψω κάτι «σοβαρό» και να ασχοληθώ τον τελευταίο καιρό με το site γιατί έχω καταπιαστεί για λίγο με άλλα πράγματα. :blus:
Διάβασα από την αρχή όλο το σκηνικό και θέλω να γράψω κάτι χωρίς επιμέρους ατομικές παραθέσεις, αλλά θα καταλάβουν οι ενδιαφερόμενοι.
Να ξεκαθαρίσω πρώτα ότι αυτές οι απόψεις είναι καθαρά προσωπικές και δεν σημαίνει ότι εκπροσωπώ απαραίτητα και τους υπόλοιπους του site.

Καταρχήν θεωρώ απαράδεκτο τόσο καιρό να έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας… «χρησιμοποιήστε το e-mail της Aprilia Hellas [email protected] για επικοινωνία με την εταιρία», και να έχουν πάει μόνο ΤΡΙΑ e-mails, αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Πάνος, τι να πω?
Πάντως, όποιος νομίζει ότι επειδή διαβάζουν εδώ μέσα τα παράπονα του (διότι τα διαβάζουν), και θα τον πάρουν τηλέφωνο για να λύσουν το πρόβλημα του, είναι γελασμένος. Ότι γράφετε εδώ στείλτε το και σε e-mail.

Ωραίο το RSV4 , μ@μ@το, ποιος θα μπορούσε να πει το αντίθετο? :kalo:
Απλά, μ’ αυτά και μ’ αυτά που διάβασα, μου γεννήθηκε η ανάγκη να γίνω πάλι ο «γραφικός» του site. Παρόλα αυτά, θεωρώ μεγάλη μου τύχη που συμμετέχω σε αυτή την «κοινότητα» και θα γράψω στο τέλος τους λόγους, οι οποίοι είναι δυο.

Πάνο καλά και ευχάριστα τα λες αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Θα σου θυμίσω την πρώτη φορά που είχαμε γνωριστεί (τηλεφωνικά) το 2001 όταν ο meli που δουλεύατε μαζί μου πρότεινε να μιλήσω μαζί σου αν είχα πρόβλημα με τον πήγασο που είχα αγοράσει, μια κι απ’ ότι μου έλεγε, ήξερες πάρα πολλά πράγματα για την Aprilia, κι ας μην ήσουν τότε στην Aprilia. Θυμάσαι?
Δεν είμαι σίγουρος αν θυμάσαι, μια και τότε, ούτε ΑΒ υπήρχε, ούτε κι εγώ είχα πολλά πολλά με όλο το «κύκλωμα», αφού δεν υπήρχε «κύκλωμα», για την ακρίβεια δεν υπήρχε τίποτα σχετικό. Όλα ήταν στην τύχη, ακόμα και σε ποιο συνεργείο θα πήγαινα για το πρώτο σέρβις. Τότε μου είχες πει κάποια πραγματάκια και βοήθησαν προσωρινά, από τότε ξαναβρεθήκαμε μετά από καιρό μέσω του Βασίλη.

Τέλος πάντων, από τότε πολλά άλλαξαν και πολύ περισσότερο από την στιγμή που ο teo είχε την φαεινή ιδέα να πει στον makis να φτιάξει μια ιστοσελίδα με τις φωτογραφίες κάποιου μοντέλου falco, να σκεφτείς ότι, ούτε το μοντέλο falco δεν ήξερα τότε, αλλά αφού η σελίδα έλεγε «Aprilia» την «τσίμπησα» και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε τώρα.
Όταν τότε που από μονοψήφιος αριθμός ατόμων, αρχίσαμε να γινόμαστε 2ψήφιος αριθμός, όσοι ήμασταν εδώ μέσα, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες «ψιλές», (μπινελίκια προς την εταιρία εννοώ), μια και μέχρι τότε όλοι κοιμόμασταν τον βαθύ ύπνο. Φυσικά σε πολλούς «από μέσα», (εσύ ακόμα δεν ήσουν μέσα), δεν άρεσε αυτό, όπως φαντάζομαι δεν αρέσει και τώρα. Μέχρι και «αλήτες» μας είχαν πει που τολμήσαμε να βγάλουμε στην φόρα τα προβλήματα που είχαμε με τις μηχανές μας. Ποτέ μα ποτέ δεν μας είχαν πάρει στα σοβαρά γιατί ποτέ δεν κάναμε την κίνηση να γίνουμε «επίσημος σύλλογος», κι ούτε πρόκειται δηλαδή.
Πελάτες, αυτό είμαστε πελάτες! Αλλά δυστυχώς μόνο το… «μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται» δουλεύει.
Πελάαααατες μου! Όπως έλεγε κι ο Βέγγος. :D

Το… «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δεν παίζει.
Αυτό το δεύτερο βέβαια Πάνο θα έπρεπε να αφορά και τα «εμπορικά» μαγαζιά που αγοράζουμε, μια κι όπως μου έχεις πει πολλές φορές, και το έχω καταλάβει, ότι η Aprilia Hellas κατά κάποιο τρόπο δεν έχει δικαιοδοσία μέσα στα «εμπορικά» μαγαζιά. Κι όμως τα αφήνει να κάνουν ότι θέλουν (Όχι σε όλα αλλά στα περισσότερα), και τους δίνει κι εξουσιοδοτήσεις.
Ξέρω είναι πολύ μεγάλη η συζήτηση και τα έχουμε ξαναπεί ότι τα μαγαζιά είναι απλά μεταπωλητές που μετράνε κομμάτια κλπ κλπ.
Άρα φτάνουμε στο ζητούμενο.
Κάποιος όμως που δεν εισακούγεται, από το μαγαζί που αγόρασε την μηχανή του, σε ποιον θα φωνάξει?
Στην Aprilia θα φωνάξει βέβαια, και θα πει πολλά, και θα πει και χοντρά, και θα πει και άσχημα. Και πως θα φωνάξει όταν τα τηλέφωνα της εταιρίας είναι κλειστά? Θα φωνάξει από το site και θα πει αυτά που έχει να πει απ’ την μεριά του. Και φυσικά στεναχωρεί κάποιους, αλλά πιο «στεναχωρημένος» είναι ο πελάτης που αλλάζει ριζικά η ζωή του ακόμα και με το πιο μικρό πρόβλημα της μηχανής του. Για την εταιρία αυτά, είναι απλά μόνο νούμερα.
Από την άλλη μεριά όμως η Aprilia Hellas ναι μεν τα ακούει, αλλά δεν κάνει τίποτα γιατί θεωρεί ότι οι πληροφορίες προέρχονται από «φήμες», μια και εδώ δεν είναι κάποιο «επίσημο βήμα».
Πάνω σ’ αυτό έχω να πω και το παράπονο μου σχετικά και αναφορικά με την «επισημότητα» που έχει το site για την Aprilia Hellas φέρνοντας στην μνήμη μου το Aprilia Meeting 2008, το πιο πετυχημένο meeting της Aprilia Hellas που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, αναθέτοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος της εκδήλωσης σε μέλη του ApriliaBikers. Με τον απλό νου, «χτες που με βόλευε ήσουν σημαντικός και μπορούσα να βασιστώ επάνω σου», και σήμερα «ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κάνω?»
Πόσο πιο επίσημος πρέπει να είναι κάποιος όταν έχει στην κατοχή του μια η δυο άδειες κυκλοφορίας μοτοσικλέτας Aprilia εγκεκριμένες από το επίσημο κράτος? Πόσο πιο επίσημος δηλαδή?

Με λίγα φιλικά λόγια (που τελικά μου βγαίνουν πολλά) θέλω να σου πω ότι είναι αδύνατον να «φρενάρεις» όλο αυτό το «παράπονο» που ακούγεται και συμβαίνει σχετικά με τα προβλήματα που βγαίνουν στην φόρα, γιατί είναι φυσικό επόμενο. Σίγουρα κανένας δεν ευχαριστιέται να διαβάζει τέτοια θέματα και πολύ περισσότερο εμείς όλοι που καβαλάμε ίδιες μηχανές. Όλοι θα προτιμούσαμε να διαβάζουμε θέματα μόνο με ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, άντε και κανένα aftermarket η αξεσουάρ.
Εδώ βρίσκεται λοιπόν η διαφορά μας με όοοολα τα υπόλοιπα «trademark μοτο φόρουμς», και αυτό πρέπει κι εσύ κι όλοι μας να το καταλάβουμε.
Ο λόγος που ξεκίνησε αυτός ο χώρος δεν ήταν ποτέ για να πάμε εκδρομή, δεν ήταν για να πάμε για καφέ, δεν ήταν για να γνωριστούμε να δούμε αν ταιριάζουμε.
Ήταν γιατί, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ στα ατέλειωτα τεχνικά προβλήματα που ΚΑΝΕΝΑ συνεργείο δεν ήξερε-ξέρει πάντα να τα λύσει.
Αν μετά πλουτίσαμε τα ενδιαφέροντά μας με εκδρομές και γνωριμίες, αυτό είναι καλό και μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. :P
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι τώρα όπως ήταν πριν 4 χρόνια, που ήταν σπάνιο να βρεις κάποιον να έχει δει «από κοντά» μηχανή aprilia.  Οι πιο παλιοί καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και το παρακάτω περιστατικό δεν είναι ανέκδοτο, όταν στο φανάρι ένας ταξιτζής ρώτησε έναν πηγασόβιο… «τι μοντέλο είναι αυτό?»  κι όταν πήρε την απάντηση…. «Aprilia pegaso», ήρθε κι η επόμενη ερώτηση….. «Της HONDA είναι?».
Και μη μου πεις ότι για αυτή η πολύ μικρή βελτίωση που υπάρχει σήμερα ήταν μόνο από τις διαφημίσεις της εταιρίας γιατί θα γελάω.
Και συνεχίζω λέγοντας το αυτονόητο. Όσο πορεύονται έτσι που πορεύονται τα πράγματα με την  αντιμετώπιση του «πελάτη» θα διαβάζεις συνέχεια τέτοια ποστ.

Ελπίζω να σας κούρασα αρκετά με το κατεβατό μου αλλά δεν το ‘θελα. :D



Α, ξέχασα, να γράψω τους δύο λόγους που θεωρώ ότι είμαι τυχερός που συμμετέχω σε αυτή την κοινότητα.
Ο ένα είναι ότι, με αυτή την μάρκα μηχανών δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τρελαμένος όπως πολλοί θα νομίζουν αλλά θα ξαναπάρω Aprilia γιατί τώρα πια..«το’ χω». :ohyes:
Μετά από τόσα που έχω περάσει, και μετά από την τόση «βαθιά» διαδρομή που έχω «βουτήξει» θέλοντας και μη, μέσα σε αυτή την μάρκα, λύνοντας, δένοντας, πατεντιάζοντας, ρωτώντας και μαθαίνοντας πράγματα που δεν ήξερα, θα θεωρούσα τον εαυτό μου ηλίθιο αν άλλαζα μάρκα και αγόραζα κάποια άλλη αρχίζοντας από την αρχή.  :D

Ο άλλος λόγος είναι καθαρά προσωπικός και είναι απόρροια όλης αυτής της περιόδου που λειτουργεί το site.
Στην διάρκεια των τεσσάρων+ χρόνων που είμαστε on line, γνώρισα πολλά και απίστευτα άτομα που δεν θα τα γνώριζα ούτε 100 χρονών να έφτανα. Από αυτά, αρκετά αξιόλογα και σημαντικά για δικούς μου λόγους.

Αυτά τα…πολλά.







Τελικά θα βγει νέο caponord η τζάμπα περιμένω?  :thnk:

 


Συμφωνώ σε  όλα ....αλλωστε .....οπως λέει και ο ΡΑΣΟΥΛΗΣ δια φωνής Παπαζογλου

ΟΛΑ ΤΡΙΓΥΡΩ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ !!! 

Ο λόγος που κόλλησα στο Aprilia bikers ειναι αυτος και μόνο που λέει ο Νικος .....

Ο λόγος που δεν "κολλάω " με τίποτα με τη Απρίλια ειναι πως δεν θέλουν ....να ακούσουν γιατι δεν βολεύει !!

Ο λόγος ...που στηρίζω το Aprilia bikers ειναι γιατι πέρα απο βόλτες, πανελλήνιες και ολα τα όμορφα ....ήταν, ε'ιναι και θα είναι εδώ μην δίνοντας δεκάρα ...για οποιαδήποτε ....απόφαση της "μαμας" ....

Απλα οπως είπε και ο Νίκος ....για να λύσει ενα πρόβλημα που κανένα συνεργείο  :ohmy: δεν έλυνε και να αντισταθεί στον

χλευασμό του "καβαλάω ΙΤΑΛΙΚΟ " !!!!!

Απο κεί και πέρα ....ειμαι απολύτα περήφανος για τους ανθρώπους που γνώρισα στο ΑΒ !!!

ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΩ ....ουτε την Απρίλια !! ουτε κανεναν άλλο !!!!

Αυτά !!


*

futurakias

Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #73 - : Μάρτιος 15, 2009, 03:04:51 πμ »
μεχρι στιγμης ικανοποιημενος ευχαριστιεμαι το dorso μου ,δεν ειμαι κολλημενος με καμμια εταιρια οποτε μολις δω τα σκουρα αλλαγη.α και ολα τα μηχανακια οτι μαρκα και να ειναι κατι βγαζουν το θεμα ειναι να εχεις μηχανικο να επικοινωνεις, και οχι απατεωνα. :tez: :tez:  
εγω πιστευω οτι εχεις δικιο.το σημαντικοτερο ειναι ποιος σου φτιαχνει το μηχανακι κ τι λυσεις σου βρισκει τις δυσκολες στιγμες.
εμενα ο μηχανικος που εχω απο το 2000 μ'εχει βοηθησει απιστευτα κ δεν ειχα προβλημα με οποιο aprilia κι αν ειχα.
οσες φορες απευθυνθηκα στην αθηνα για καποιο προβλημα την πατησα κ μαλωσα.
γι'αυτο χαλαλι τα χιλιομετρα για τα σερβις.........

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ειμαστε ευχαριστημένοι απο το after sales της Αprilia..? [Split post]
« Απάντηση #74 - : Μάρτιος 15, 2009, 09:39:28 πμ »
Νικο και Βασιλη, τα πραγματα ειναι οπως τα περιγραφετε............. :prm :prm :prm :brv: :brv: :brv: :brv:

Η aprilia hellas, κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΖΗΜΙΑ.............Ειτε με την αδιαφορια της, ειτε με τον λαθος τροπο αντιμετωπισης του πελατη, ειτε τις λαθος επιλογες συνεργατων της....

Δυστυχως ομως, και η μαμα aprilia, ολα αυτα τα χρονια, διαινωζει προβληματα...Προβληματα, επιμερους εξαρτηματων των μοτοσυκλετων της, τα οποια παρουσιαστηκαν στα launch μοντελα της, και ακομα, εξακολουθουν να ακολουθουν και τις μεταγενεστερες γενιες.....Αυτο για μενα λεει πολλα...........

Μετα την συντομη πορεια μου με το απριλια μου, ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ οτι:

1.Η aprilia hellas, δεν επιλεγει σωστα τους εκπροσωπους-πωλητες της..
2.Η aprilia hellas, δεν επιλεγει-δεν "βαζει χερι" στα στους εξουσιοδοτημενους επισκευαστες της, οπως πρεπει....
3.Η κατασταση που παρουσιαζει η aprilia hellas, στην μαμα aprilia, σχετικα με τις πωλησεις-παραπονα-service, ειναι πλασματικη
4.Δεν θα μου εκανε καθολου απορια, εαν η μαμα aprilia αντικαθιστουσε της μοτοσυκλετες που παρουσιασαν προβλημα, και η aprilia hellas τις "τσεπωνε", χωρις να τις αντικαταστησει εξολοκληρου στον πελατη (απλα επιδιορθωνει την ζημια)
5.Τον τελευταιο χρονο, ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ APRILIA HELLAS, ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ...
6.Πιστευω πως μεσα στους κολπους της aprilia hellas, υπαρχουν ατομα τα οποια θελουν και εχουν την ορεξη να βοηθησουν (αναφερω ενδεικτικα τον Patman46), αλλα δυστυχως βρισκονται σε λαθος θεσεις

Μετα απο προσωπικη εμπειρια με τα ανταλλακτικα της aprilia, να αναφερω πως στην Αγγλια, ολα τα ανταλλακτικα τα οποια δεν υπαρχουν στοκ εκει, ερχονται μεσα σε 5 εργασιμες μερες στο μαγαζι τους, ειτε απο τις αποθηκες στην Γαλλια, ειτε κατευθειαν απο την Ιταλια.....
Στην ελλαδα, βαραμε μυγες, ΣΥΧΝΑ......

Με τις υγειες μας λοιπον, τα μειλ ΕΠΡΕΠΕ να πηγαινουν κατευθειαν στην μαμα-aprilia, αλλιως καλυτερα στειλτε τα στο af1 racing..........Αυτοι ΣΙΓΟΥΡΑ θα σας απαντησουν.......

Ps1.Εγω, ναι θα ξαναεπαιρνα aprilia, αρκει να ειχε ληξει η εγγυηση του ;)

ps2-φωτο.  ΚΑΡΡΑΣ, εξουσιοδοτημενος dealer-συνεργειο aprilia, Πυργος Ηλειας :fask: :fask: :fask: :fask:






 

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης