0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
με λυπη σας ανακοινωνω οτι μιας κ με το μαγαζι μου εζησα τα πραγματα στην ελλαδα, τα προβληματα ξεκινουν απο την εδω αντιπροσωπεια κ με την επιλογη των αντιπροσωπων τους....λυπαμαι παιδια ειλικρινα εγω παντως δηλωνω οτι εαν δεν ειχα τις μηχανικες γνωσεις που εχω κ επρεπε να εξαρτιεμαι απο τα εν λογω συνεργεια κ αντιπροσωπεια δεν θα επερνα απριλια οσο κ αν τα γουσταρω...πιστευω να λεει πολλα αυτο...δεν παυω βεβαια να ελπιζω σε καλυτερες μερες...ΥΓ.ο σημαντικοτερος λογος που συνεχισα στην ελλαδα με τα απριλια κ ανοιξα κ το μαγαζι ειναι η παρεα του apriliabikers στην οποια με στηριξε αφανταστα κ ειναι μεγαλη μου τιμη που ειμαι ενας απο αυτους....θα συμφωνησω με τον νικο οτι οι γνωριμιες με διαφορα παιδια εδω μεσα το λιγοτερο που θα μπορουσα να τις χαρακτιρισω ειναι ''ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΕΣ''
με χαρα σας λεω οτι το εργοστασιο με εξεπληξε με την προθυμια του αλλα κ την αμεσοτητα του...λυσεις σε προβληματα...απαντησεις σε email σε διαφορα μισης ωρας απο την αποστολη της ερωτησης...παντα καλοπροαιρετοι κ παντα αναλυτικη....
Παράθεση από: bill στις Μάρτιος 14, 2009, 11:42:38 μμμε χαρα σας λεω οτι το εργοστασιο με εξεπληξε με την προθυμια του αλλα κ την αμεσοτητα του...λυσεις σε προβληματα...απαντησεις σε email σε διαφορα μισης ωρας απο την αποστολη της ερωτησης...παντα καλοπροαιρετοι κ παντα αναλυτικη....Ούτε το πρόβλημα με τους χρόνους παράδοσης ανταλλακτικών υπάρχει εκεί; Αν είναι να σε χρησιμοποιήσουμε για... παραεισαγωγές από Κύπρο! Πέρα από την πλάκα, ακόμα κι αν για το εδώ χάλι φταίει η αντιπροσωπεία, είναι ευθύνη της Aprilia Ιταλίας να ξέρει τι συμβαίνει εδώ και να κάνει κάτι γι' αυτό.Και βέβαια δεν φταίει η εδώ αντιπροσωπεία για τον αποδεδειγμένα ανεπαρκή ποιοτικό έλεγχο των Aprilia.Καλοπροαίρετοι, όπως λες λοιπόν οι Ιταλοί, αλλά σίγουρα με ΠΟΛΛΕΣ ευθύνες για τα "βάσανά μας".
Έχω καιρό να γράψω κάτι «σοβαρό» και να ασχοληθώ τον τελευταίο καιρό με το site γιατί έχω καταπιαστεί για λίγο με άλλα πράγματα. Διάβασα από την αρχή όλο το σκηνικό και θέλω να γράψω κάτι χωρίς επιμέρους ατομικές παραθέσεις, αλλά θα καταλάβουν οι ενδιαφερόμενοι.Να ξεκαθαρίσω πρώτα ότι αυτές οι απόψεις είναι καθαρά προσωπικές και δεν σημαίνει ότι εκπροσωπώ απαραίτητα και τους υπόλοιπους του site.Καταρχήν θεωρώ απαράδεκτο τόσο καιρό να έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας… «χρησιμοποιήστε το e-mail της Aprilia Hellas [email protected] για επικοινωνία με την εταιρία», και να έχουν πάει μόνο ΤΡΙΑ e-mails, αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Πάνος, τι να πω?Πάντως, όποιος νομίζει ότι επειδή διαβάζουν εδώ μέσα τα παράπονα του (διότι τα διαβάζουν), και θα τον πάρουν τηλέφωνο για να λύσουν το πρόβλημα του, είναι γελασμένος. Ότι γράφετε εδώ στείλτε το και σε e-mail.Ωραίο το RSV4 , μ@μ@το, ποιος θα μπορούσε να πει το αντίθετο? Απλά, μ’ αυτά και μ’ αυτά που διάβασα, μου γεννήθηκε η ανάγκη να γίνω πάλι ο «γραφικός» του site. Παρόλα αυτά, θεωρώ μεγάλη μου τύχη που συμμετέχω σε αυτή την «κοινότητα» και θα γράψω στο τέλος τους λόγους, οι οποίοι είναι δυο.Πάνο καλά και ευχάριστα τα λες αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Θα σου θυμίσω την πρώτη φορά που είχαμε γνωριστεί (τηλεφωνικά) το 2001 όταν ο meli που δουλεύατε μαζί μου πρότεινε να μιλήσω μαζί σου αν είχα πρόβλημα με τον πήγασο που είχα αγοράσει, μια κι απ’ ότι μου έλεγε, ήξερες πάρα πολλά πράγματα για την Aprilia, κι ας μην ήσουν τότε στην Aprilia. Θυμάσαι?Δεν είμαι σίγουρος αν θυμάσαι, μια και τότε, ούτε ΑΒ υπήρχε, ούτε κι εγώ είχα πολλά πολλά με όλο το «κύκλωμα», αφού δεν υπήρχε «κύκλωμα», για την ακρίβεια δεν υπήρχε τίποτα σχετικό. Όλα ήταν στην τύχη, ακόμα και σε ποιο συνεργείο θα πήγαινα για το πρώτο σέρβις. Τότε μου είχες πει κάποια πραγματάκια και βοήθησαν προσωρινά, από τότε ξαναβρεθήκαμε μετά από καιρό μέσω του Βασίλη.Τέλος πάντων, από τότε πολλά άλλαξαν και πολύ περισσότερο από την στιγμή που ο teo είχε την φαεινή ιδέα να πει στον makis να φτιάξει μια ιστοσελίδα με τις φωτογραφίες κάποιου μοντέλου falco, να σκεφτείς ότι, ούτε το μοντέλο falco δεν ήξερα τότε, αλλά αφού η σελίδα έλεγε «Aprilia» την «τσίμπησα» και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε τώρα.Όταν τότε που από μονοψήφιος αριθμός ατόμων, αρχίσαμε να γινόμαστε 2ψήφιος αριθμός, όσοι ήμασταν εδώ μέσα, άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες «ψιλές», (μπινελίκια προς την εταιρία εννοώ), μια και μέχρι τότε όλοι κοιμόμασταν τον βαθύ ύπνο. Φυσικά σε πολλούς «από μέσα», (εσύ ακόμα δεν ήσουν μέσα), δεν άρεσε αυτό, όπως φαντάζομαι δεν αρέσει και τώρα. Μέχρι και «αλήτες» μας είχαν πει που τολμήσαμε να βγάλουμε στην φόρα τα προβλήματα που είχαμε με τις μηχανές μας. Ποτέ μα ποτέ δεν μας είχαν πάρει στα σοβαρά γιατί ποτέ δεν κάναμε την κίνηση να γίνουμε «επίσημος σύλλογος», κι ούτε πρόκειται δηλαδή. Πελάτες, αυτό είμαστε πελάτες! Αλλά δυστυχώς μόνο το… «μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται» δουλεύει.Πελάαααατες μου! Όπως έλεγε κι ο Βέγγος. Το… «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» δεν παίζει. Αυτό το δεύτερο βέβαια Πάνο θα έπρεπε να αφορά και τα «εμπορικά» μαγαζιά που αγοράζουμε, μια κι όπως μου έχεις πει πολλές φορές, και το έχω καταλάβει, ότι η Aprilia Hellas κατά κάποιο τρόπο δεν έχει δικαιοδοσία μέσα στα «εμπορικά» μαγαζιά. Κι όμως τα αφήνει να κάνουν ότι θέλουν (Όχι σε όλα αλλά στα περισσότερα), και τους δίνει κι εξουσιοδοτήσεις.Ξέρω είναι πολύ μεγάλη η συζήτηση και τα έχουμε ξαναπεί ότι τα μαγαζιά είναι απλά μεταπωλητές που μετράνε κομμάτια κλπ κλπ.Άρα φτάνουμε στο ζητούμενο.Κάποιος όμως που δεν εισακούγεται, από το μαγαζί που αγόρασε την μηχανή του, σε ποιον θα φωνάξει? Στην Aprilia θα φωνάξει βέβαια, και θα πει πολλά, και θα πει και χοντρά, και θα πει και άσχημα. Και πως θα φωνάξει όταν τα τηλέφωνα της εταιρίας είναι κλειστά? Θα φωνάξει από το site και θα πει αυτά που έχει να πει απ’ την μεριά του. Και φυσικά στεναχωρεί κάποιους, αλλά πιο «στεναχωρημένος» είναι ο πελάτης που αλλάζει ριζικά η ζωή του ακόμα και με το πιο μικρό πρόβλημα της μηχανής του. Για την εταιρία αυτά, είναι απλά μόνο νούμερα.Από την άλλη μεριά όμως η Aprilia Hellas ναι μεν τα ακούει, αλλά δεν κάνει τίποτα γιατί θεωρεί ότι οι πληροφορίες προέρχονται από «φήμες», μια και εδώ δεν είναι κάποιο «επίσημο βήμα».Πάνω σ’ αυτό έχω να πω και το παράπονο μου σχετικά και αναφορικά με την «επισημότητα» που έχει το site για την Aprilia Hellas φέρνοντας στην μνήμη μου το Aprilia Meeting 2008, το πιο πετυχημένο meeting της Aprilia Hellas που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, αναθέτοντας ένα πολύ μεγάλο μέρος της εκδήλωσης σε μέλη του ApriliaBikers. Με τον απλό νου, «χτες που με βόλευε ήσουν σημαντικός και μπορούσα να βασιστώ επάνω σου», και σήμερα «ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι να κάνω?»Πόσο πιο επίσημος πρέπει να είναι κάποιος όταν έχει στην κατοχή του μια η δυο άδειες κυκλοφορίας μοτοσικλέτας Aprilia εγκεκριμένες από το επίσημο κράτος? Πόσο πιο επίσημος δηλαδή?Με λίγα φιλικά λόγια (που τελικά μου βγαίνουν πολλά) θέλω να σου πω ότι είναι αδύνατον να «φρενάρεις» όλο αυτό το «παράπονο» που ακούγεται και συμβαίνει σχετικά με τα προβλήματα που βγαίνουν στην φόρα, γιατί είναι φυσικό επόμενο. Σίγουρα κανένας δεν ευχαριστιέται να διαβάζει τέτοια θέματα και πολύ περισσότερο εμείς όλοι που καβαλάμε ίδιες μηχανές. Όλοι θα προτιμούσαμε να διαβάζουμε θέματα μόνο με ταξίδια, εκδρομές, βόλτες, άντε και κανένα aftermarket η αξεσουάρ.Εδώ βρίσκεται λοιπόν η διαφορά μας με όοοολα τα υπόλοιπα «trademark μοτο φόρουμς», και αυτό πρέπει κι εσύ κι όλοι μας να το καταλάβουμε.Ο λόγος που ξεκίνησε αυτός ο χώρος δεν ήταν ποτέ για να πάμε εκδρομή, δεν ήταν για να πάμε για καφέ, δεν ήταν για να γνωριστούμε να δούμε αν ταιριάζουμε.Ήταν γιατί, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΛΥΣΕΙΣ στα ατέλειωτα τεχνικά προβλήματα που ΚΑΝΕΝΑ συνεργείο δεν ήξερε-ξέρει πάντα να τα λύσει.Αν μετά πλουτίσαμε τα ενδιαφέροντά μας με εκδρομές και γνωριμίες, αυτό είναι καλό και μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. Για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι τώρα όπως ήταν πριν 4 χρόνια, που ήταν σπάνιο να βρεις κάποιον να έχει δει «από κοντά» μηχανή aprilia. Οι πιο παλιοί καταλαβαίνουν τι εννοώ. Και το παρακάτω περιστατικό δεν είναι ανέκδοτο, όταν στο φανάρι ένας ταξιτζής ρώτησε έναν πηγασόβιο… «τι μοντέλο είναι αυτό?» κι όταν πήρε την απάντηση…. «Aprilia pegaso», ήρθε κι η επόμενη ερώτηση….. «Της HONDA είναι?».Και μη μου πεις ότι για αυτή η πολύ μικρή βελτίωση που υπάρχει σήμερα ήταν μόνο από τις διαφημίσεις της εταιρίας γιατί θα γελάω.Και συνεχίζω λέγοντας το αυτονόητο. Όσο πορεύονται έτσι που πορεύονται τα πράγματα με την αντιμετώπιση του «πελάτη» θα διαβάζεις συνέχεια τέτοια ποστ.Ελπίζω να σας κούρασα αρκετά με το κατεβατό μου αλλά δεν το ‘θελα. Α, ξέχασα, να γράψω τους δύο λόγους που θεωρώ ότι είμαι τυχερός που συμμετέχω σε αυτή την κοινότητα.Ο ένα είναι ότι, με αυτή την μάρκα μηχανών δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ τρελαμένος όπως πολλοί θα νομίζουν αλλά θα ξαναπάρω Aprilia γιατί τώρα πια..«το’ χω». Μετά από τόσα που έχω περάσει, και μετά από την τόση «βαθιά» διαδρομή που έχω «βουτήξει» θέλοντας και μη, μέσα σε αυτή την μάρκα, λύνοντας, δένοντας, πατεντιάζοντας, ρωτώντας και μαθαίνοντας πράγματα που δεν ήξερα, θα θεωρούσα τον εαυτό μου ηλίθιο αν άλλαζα μάρκα και αγόραζα κάποια άλλη αρχίζοντας από την αρχή. Ο άλλος λόγος είναι καθαρά προσωπικός και είναι απόρροια όλης αυτής της περιόδου που λειτουργεί το site. Στην διάρκεια των τεσσάρων+ χρόνων που είμαστε on line, γνώρισα πολλά και απίστευτα άτομα που δεν θα τα γνώριζα ούτε 100 χρονών να έφτανα. Από αυτά, αρκετά αξιόλογα και σημαντικά για δικούς μου λόγους.Αυτά τα…πολλά.Τελικά θα βγει νέο caponord η τζάμπα περιμένω?
μεχρι στιγμης ικανοποιημενος ευχαριστιεμαι το dorso μου ,δεν ειμαι κολλημενος με καμμια εταιρια οποτε μολις δω τα σκουρα αλλαγη.α και ολα τα μηχανακια οτι μαρκα και να ειναι κατι βγαζουν το θεμα ειναι να εχεις μηχανικο να επικοινωνεις, και οχι απατεωνα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι