0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

tuonato

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #30 - : Μάιος 17, 2008, 09:59:42 πμ »
Απο την εμπειρια που εχω απο το 2001 ως κατοχος aprilia capo, tuono, mille, για τα επισημα συνεργεια στη Θεσσαλονικη (δεν εχω δοκιμασει μονο του Κουρτη).
Δεν θα αναφερθω για το στοκ στα ανταλλακτικα ουτε για πριμοδοτηση ανταλλαγων αλλα ουτε για την τεχνογνωσια του προσωπικου, αλλα για την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ τους να αντιληφθουν οτι εχουν να συνδιαλαγουνε με ατομα επιπεδου που αγαπουν και θελουν να φροντιζουν τη μηχανη τους.
Καθε φορα μα καθε φορα που πηγαινα για σερβις ή για να βαλω κατι στη μηχανη μετρουσα απωλειες, γρατσουνιες βρωμιες(παντοτε πλυμενη στο συνεργειο) μεχρι και ζημιες.
Αυτη η αδιαφορια τους να σεβαστουν την περιουσια του αλλου με εξοργιζει...................
Ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Bill για την αμεσοτητα στην εξυπηρετηση του και για εμας τους βορειους εδω

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #31 - : Ιούλιος 15, 2008, 09:05:44 μμ »
Λοιπόν,λοιπόν........

Πρώτη επαφή με Πλόσκα  την Παρασκευή 11 Ιουλίου....Το πήγα για να γίνουν οι εξής εργασίες...:

1.Ρύθμιση μίγματος(εδώ να σημειώσω πως ο μηχανικός που είχε τοποθετήσει το carb και την εξάτμιση,προτού αγοράσω το rs μεταχειρισμένο,είχε ξηλώσει όλο το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού,προφανώς στην προσπάθειά του να ελευθερώσει κάπως την εισαγωγή....Χωρίς σχόλιο....Οπότε θέλοντας να έχω σωστότερη απόδοση και καλύτερη κατανάλωση αποφάσισα να   επιληφθώ του θέματος.....)
2.Επιδιώρθωση κόρνας,πίσω δεξιού φλας(τα οποία σταμάτησαν να λειτουργούν μετά από πλύσιμο με πιεστικό....),του αισθητήρα για το λαμπάκι της ρεζέρβας του ρεζερβουάρ
3.Κάτι τάπες που έφυγαν λόγω κραδασμών,μία της τιμονόπλακας και μια του συμπλέκτη....Και οι δυο διακοσμητικές...
4.Έλεγχος υγρών
5.Έλεγχος τακάκια μπροστινού
6.Τέντωμα-λίπανση αλυσίδας

Λοιπόν  την ίδια μέρα μου είπε ότι θα το είχε έτοιμο....Τα ηλεκτρολογικά και τις υπόλοιπες εργασίες τις έκανε....Αλλά λόγω ημιδιαλυμένου φιλτροκουτιού μου είπε πως δεν μπορεί να ρυθμίσει μίγμα χωρίς συγκεκριμένη ροή αέρα,αφού η εισαγωγή μου ήταν ουσιαστικά ελεύθερη....Βέβαια όταν το πήρα δεν μου πήρε τίποτα για τα ηλεκτρολογικά και τους τυπικούς ελέγχους σε υγρά-τακάκια-αλυσίδα....Φυσικά δεν είναι ο σούπερ ντούπερ μηχανικός που κάνει τσάμπα δουλειά....Απλά μάλλον θα μου τα πάρει για τα ανταλλακτικά και την ρύθμιση του καρμπυρατέρ....Είδωμεν..... :cry:

Οπότε παρήγγειλε το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού την που ήταν ξηλωμένο και τις τάπες....Το πλαστικό του φιλτρου ήρθε την Δευτέρα 14 του μηνός....Οπότε σήμερα πρωί πρωί του το πήγα.....Μου είπε ότι θα είναι έτοιμο το απόγευμα.....Περιμένω εγώ τηλέφωνο λοιπόν το απόγευμα......Βρε πάει 5.....Βρε πάει 6.....Τίποτα.....Ε κατά τις 6:10 λέω ας πάρω ένα τηλ να δω τι έγινε....Πέρνω λοιπόν και τι μου λέει......?"Το φιλτροκούτι ήρθε με το λαστιχάκι που φοράνε τα φιμωμένα όταν είναι άστρωτα,όχι το full power....το παρήγγειλα.....θα έρθει...."......Πότε τον ρωτάω....?"ε,θα έρθει με αεροπλάνο μου λέει και κάτι τέτοια...."....Ήμουν και κάπως φορτωμένος εκείνη την ώρα και δεν πολυκατάλαβα..... :psdof:

Έλα μου λέει πάρ'το τώρα να έχεις κάτι να κυκλοφορείς και όταν έρθει το λαστιχάκι το ξαναφέρνεις.....Οκ του λέω.....Πόσο θα πάει.....?50€ μου λέει......Για την τοποθέτηση του φιλτροκουτιού χωρίς το λαστιχάκι......Οκ του λέω έρχομαι......Οκ μου λέει.....

Ξεκινάω λοιπόν και εγώ να κατέβω από Νεάπολη στην Βασ.Γεωργίου με το λεωφορείο......Τρώω την ταλαιπωρία στην μούρη και τελικά φτάνω στο εν λόγω κατάστημα στις 7:07μ.μ.......Και τότε παθαίνω το σοκ......!!!Τα πάντα κλειστά.......Ούτε ένα άτομο μέσα.....

Φυσικά όπως μπορεί να υποπτεύεστε έγινα έξω φρενών.....Μου ερχόταν να ελέγξω την αντοχή του AGV σε άμεση σύγκρουση με το πεζοδρόμιο....Και όχι για κάποιον άλλον λόγο,αλλά γιατί τον ενημέρωσα ότι πάω να πάρω την μοτό και μου είπε οκ,αλλά και επειδή αν με είχε πάρει τηλέφωνο,όπως είχε πει ότι θα κάνει,όταν τελειώσει η μοτό δεν θα έτρωγα τόση ταλαιπωρία τσάμπα..... :psdof: :psdof: :psdof: :bigun: :bigun: :bigun:

Συμπεράσματα.............

1.Στα ηλεκτρολογικά ήταν γρήγορος και άψογος.... :kalo:
2.Στα μηχανολογικά έχω παράπονα... :thdn:...Χρειάζεται ένα ανταλλακτικό για να γίνει μια δουλειά....Δεν νοείται να μην γίνεται σωστή παραγγελία του ανταλλακτικού.....Τι πάει να πει ήρθε με το απλό λαστιχάκι και όχι το full power....???Όταν έρθει κάποια στιγμή και ρυθμιστεί η μοτό θα postάρω τα αποτελέσματα της ρύθμισης....... :ohyes:
3.Στην εξυπηρέτηση τώρα.....Από κοντά όλα καλά και ωραία... :ohyes:....Για πείτε μου όμως......Γιατί ζητάν το κινητό σου όταν σημειώνουν τις εργασίες που θα γίνουν....? :thnk:.....Και ρωτάω διότι το εν λόγω συνεργείο ποτέ δεν με ενημέρωσε ούτε για την λήξη των εργασιών αλλά ούτε και για την παραλαβή των ανταλλακτικών...... :ohyes:
Από την στιγμή που μου λες ότι θα με ενημερώσεις όταν τελειώσει η μοτό και όταν έρθουν τα ανταλλακτικά,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί απλά δεν το τηρείς.....Αν δεν μπορείς,πες απλά...."Πάρε ένα τηλέφωνο τότε να ενημερωθείς..."......Μην με κάνεις να περιμένω τηλέφωνο σαν τον μ****α και στην τελική δεν με πέρνεις..... :psdof: :thdn: :thnk:
4.Όσον αφορά τα οικονομικά ακόμα δεν έχω δώσει ούτε € κοπανιστό......Μόλις γίνει η αποπληρωμή θα postάρω......

Αυτά...... :a015 για το εύρος του post αλλά είχα πολλά να πω...... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #32 - : Ιούλιος 15, 2008, 09:15:52 μμ »
Μήπως του έτυχε τίποτα σοβαρό και αναγκάστηκε να φύγει.
Τον ρώτησες? Του είπες ότι πήγες τζάμπα?

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #33 - : Ιούλιος 15, 2008, 09:27:06 μμ »
Μήπως του έτυχε τίποτα σοβαρό και αναγκάστηκε να φύγει.
Τον ρώτησες? Του είπες ότι πήγες τζάμπα?

Περίμενα τηλέφωνο το απόγευμα για να πάω να το πάρω.....Ως συνήθως τηλέφωνο δεν έλαβα.....Οπότε πήρα εγώ κατά τις 6:10....Και μου είπε τα παραπάνω σχετικά με το ανταλλακτικό...Τελικά έβαλε μόνο το καπάκι και ουσιαστικά η μοτό ήταν στην ίδια κατάσταση με το πρωί που την πήγα......Οπότε μου είπε να πάω να την πάρω κτλπ κτλπ και του λέω οκ....Και στις 7:07 που ήμουν εκεί έλειπαν όλοι......

Προφανώς έκλεινε στις 7.....Δεν γνωρίζω τις ώρες λειτουργίας τους.....Μπορούσε να πάρει ένα τηλ να δει αν τελικά θα προλάβω να το παραλλάβω λίγο πριν κλείσει.....Για 7 λεπτά δεν πρόλαβα.....Και αυτό που με πειράζει περισσότερο είναι ότι ενώ δεσμεύεται ότι θα με ενημερώσει με τηλέφωνο όταν η μοτό είναι έτοιμη,ποτέ μα ποτέ δεν το έχει πράξει.....Αν με έπερνε πριν τον πάρω εγώ σήμερα,προφανώς θα είχα προλάβει να το πάρω και δεν θα ταλαιπωριόμουνα......

Βέβαια αύριο πρωί πρωί θα περάσω από εκεί και θα τα συζητήσω με το προσωπικό του εν λόγω συνεργείου....Και όπως είπα και πριν θα ενημερώσω..... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #34 - : Ιούλιος 15, 2008, 10:12:17 μμ »
Βαγγέλη.. χωρίς να θέλω να σε εξοργίσω αυτό που λογικά ζητάς δε νομίζω να το βρεις σε συνεργειο γενιώτερα..ανεξαρτήτου μάρκας..και.. μάλιστα ούτε σε συνεργειο για αυτοκίνητα ή τιποτα άλλο...

ίσως με βρίζεις τώρα, αλλά αφενός εχεις δίκιο αφετέρου όμως ειναι η πραγματικότητα...

το σημαντικωτερο ειναι να σου φτιάξει και να χαρεις τη μηχανή και να μπορειτε να συνεννοηθείτε γενικώς.. φυσικά και καλές τιμές...
και.. σε παραπέμπω στο ποστ παραπάνω του tuonato.... :( :( :( :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #35 - : Ιούλιος 16, 2008, 11:43:30 πμ »
Well,well μόλις πήρα το rs χωρίς να έχει ρυθμιστεί με το λαστιχάκι.....Παρ'όλα αυτά ρυθμίστηκε το carb για την δεδομένη αλλαγή της εισαγωγής,του καπακιού δλδ.....Ευτυχώς υπάρχει το λάστιχο στην αποθήκη στην Αθήνα,οπότε παίζει να είναι και σήμερα Θεσσ....

Βαγγέλη.. χωρίς να θέλω να σε εξοργίσω αυτό που λογικά ζητάς δε νομίζω να το βρεις σε συνεργειο γενιώτερα..ανεξαρτήτου μάρκας..και.. μάλιστα ούτε σε συνεργειο για αυτοκίνητα ή τιποτα άλλο...

Θέμη δεν εξοργίζομαι μην αγχώνεσαι.... :h22:....Δεν ξέρω με ποιον μίλησα σήμερα και του εξέφρασα τα παράπονά μου,πάντως με διαβεβαίωσε ότι αυτοί γίνονται μέχρι και ενοχλητικοί με τα τηλέφωνα και ότι ότι έγινε έγινε λόγω ημερών,πολλής δουλειάς κτλπ κτλπ.....Έχω όλη την καλή διάθεση να τον πιστέψω αλλά μέχρι να το δω με τα μάτια μου.....Περιμένω τηλέφωνο για το λαστιχάκι τώρα.....Άντε να δούμε..... :dry:

ίσως με βρίζεις τώρα, αλλά αφενός εχεις δίκιο αφετέρου όμως ειναι η πραγματικότητα...

Θέμη ξεκόλλα......!!!Γιατί να σε βρίζω.....??? :pray: :thnk: :bye:

το σημαντικωτερο ειναι να σου φτιάξει και να χαρεις τη μηχανή και να μπορειτε να συνεννοηθείτε γενικώς.. φυσικά και καλές τιμές...
και.. σε παραπέμπω στο ποστ παραπάνω του tuonato.... :( :( :( :bye: :bye: :bye:

Σαφώς και αυτό είναι το σημαντικότερο......Και αυτό ακριβώς του είπα......"Μένω Νεάπολη....Το υποκατάστημα του Κούρτη είναι δίπλα μου....Είπα να έρθω εδώ,κάνοντας τόσο δρόμο,γιατί οι περισσότερες γνώμες ήταν καλές.....".....Και με διαβεβαίωσε ότι στο μαγαζί γίνεται πολύ καλή δουλειά.....Μακάρι.....

Όσο για την παραπομπή......Αν περιμένω να πάω στον Bill,ζήτω που καήκαμε..... :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #36 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:05:25 μμ »
όχι δε σου είπα να το πας στον  Bill ρε... μην το παίρνεις τοις μετρητοίς το ποστ.... :lol% :lol% :lol%

άντε καλά ξεμπερδέματα.. :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #37 - : Ιούλιος 16, 2008, 12:10:17 μμ »
όχι δε σου είπα να το πας στον  Bill ρε... μην το παίρνεις τοις μετρητοίς το ποστ.... :lol% :lol% :lol%

Ναι μπρε......Το κατάλαβα.... :ohyes:

Απλώς δεν μπορώ να δεχτώ ότι σε όλη την Θεσσαλονίκη-Βόρεια Ελλάδα δεν υπάρχει ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που να μπορώ να εμπιστεύομαι.......Και ότι στην τελική θα τρέχουμε όλοι στον Βασίλη...... :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #38 - : Ιούλιος 16, 2008, 01:22:54 μμ »
όχι δε σου είπα να το πας στον  Bill ρε... μην το παίρνεις τοις μετρητοίς το ποστ.... :lol% :lol% :lol%

Ναι μπρε......Το κατάλαβα.... :ohyes:

Απλώς δεν μπορώ να δεχτώ ότι σε όλη την Θεσσαλονίκη-Βόρεια Ελλάδα δεν υπάρχει ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που να μπορώ να εμπιστεύομαι.......Και ότι στην τελική θα τρέχουμε όλοι στον Βασίλη...... :pray:

ε...χμ...τώρα αυτό..σηκώνει συζήτηση.... :h22: :h22: :h22: :w3% :w3% :w3% :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #39 - : Ιούλιος 23, 2008, 07:02:42 μμ »
Λοιπόν αφού ήρθε το περιβόητο λαστιχάκι του φιλτροκουτιού ήρθε η ώρα να πάω για τοποθέτηση και ρύθμιση στον Πλόσκα....Οπότε σήμερα το πρωί το πήγα......Το παρέλαβα σήμερα το απόγευμα.....

Οι εργασίες που έγιναν είναι οι εξής....:

1.Τοποθέτηση λαστιχιού στο γιλτροκούτι και ρύθμιση carb....
2.Άλλαγμα ζιγκλέρ αφού όπως αποδείχτηκε είχα ζιγκλέρ για 250αρι και όχι για 125.....Τι να πει κανείς......Μου αρέσει που ο Κούρτης το είχε ελέγξει,πριν το αγοράσω.......Και ο άλλος ο μπούφος,από τον οποίον το αγόρασα ιδέα δεν είχε τι ζιγκλέρ του είχε βάλει το τζιμάνι ο μηχανικός του στην Χίο..... :psdof: :psdof: :psdof: :bigun: :bigun: :bigun:
3.Καθαρισμός carb

Αυτά.....Οπότε έιχα να πληρώσω....:

1.Τάπα πλάκας τιμονιού  14,67€ (χωρίς σχόλια....)
2.Εισαγωγή θαλάμου αέρος(το λαστιχάκι που λέγαμε...)  23,05€ (θα τρελαθώ!!!)
3.Και 30€ εργατικά.....

Όσον αφορά την δουλειά που έγινε δεν μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη ακόμη.....Σαφώς δουλεύει πιο στρωτά και οι μεσαίες του έχουν τονωθεί.....Και ο ήχος είναι αρκετά διαφορετικός....Θα το δοκίμαζα σήμερα αλλά έχει τόσο τρελό αέρα που δεν τόλμησα να πάω με πάνω από 130χαω στον περιφερειακό για να δω πως ανοίγει στις μεγάλες ταχύτητες.....

Όσο για την τιμή δεν ξέρω τι να πω.....Αφήνω τα σχόλια σε εσάς αφού δεν έχω και μεγάλη εμπειρία από συνεργεία......

Ουφ τελείωσα....... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #40 - : Ιούλιος 25, 2008, 03:22:36 μμ »
ε..εντάξει..νομίζω..τα ''τζιτζιλι-μπίτζιλι'' είναι ''ταρίφα''... και 30 ευρά εργατικά..μια χαρά είσαι... τι να σου έπαιρνε 20 ευρώ..??

αφου γλύτωσες τα 50 γιούργια για...''εργατικά'' μια χαρά σε βρίσκω..

άσε που μετά από μηχανικό... ''δουλεύει'' κιόλας..και μάλιστα καλύτερα... :pray: τι λες τώρα... :D :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος SKIER

  • *****
  • 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 '97
  • Αντιδράσεις: +15
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #41 - : Ιούλιος 25, 2008, 04:25:48 μμ »
αν οντως σου ανοιξε και καθαρισε το καρμπυρατερ δωστου και μπουρμπουαρ αλλα τοσα!  :D
All i want from my birthday is another birthday...

*

yannis650

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #42 - : Ιούλιος 25, 2008, 06:25:41 μμ »
Πριν 1,5 μήνα στον Πλόσκα έδωσα 150 ευρώ για το σέρβις των 10.000 με αλλαγές φίλτρα, λάδια, ρύθμιση βαλβίδων και καυσαερίου κλπ. Τα θεωρώ πολύ λίγα για την δουλειά που έκανε, άλλο μηχανάκι έδωσα άλλο πήρα! Και στην δικιά σου περίπτωση δεν νομίζω οτι σε χρέωσε πολλά. Οπότε εγω επιμένω δαγκωτό στον Πλόσκα!

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #43 - : Ιούλιος 26, 2008, 01:03:44 πμ »
άσε που μετά από μηχανικό... ''δουλεύει'' κιόλας..και μάλιστα καλύτερα... :pray: τι λες τώρα... :D :bye:

 :h22: :h22: :h22: :kalo: :bye:

αν οντως σου ανοιξε και καθαρισε το καρμπυρατερ δωστου και μπουρμπουαρ αλλα τοσα!  :D

Η πλάκα είναι ότι έγινε καθαρισμός του carb και στα 3.000χλμ περίπου πριν το αγοράσω,ενώ ελεγχόταν στον Κούρτη....Ανά 3.000χλμ καθαρισμό κάνω.....Το πιο καθαρό carb του foroum είναι.... :w3% :D

Και στην δικιά σου περίπτωση δεν νομίζω οτι σε χρέωσε πολλά. Οπότε εγω επιμένω δαγκωτό στον Πλόσκα!

Όσον αφορά το χρηματικό,για να το λέτε κάτι θα ξέρετε παραπάνω.....Και εγώ νομίζω ότι πλέον καταστάλαξα στον Πλόσκα.....Είδωμεν......Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε...... :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Επισημοι αντιπροσωποι Θεσσαλονικης
« Απάντηση #44 - : Ιούνιος 15, 2009, 09:41:02 μμ »
λοιπον παιδια σημερα με αφορμη την αλλαγη λαδιων που πρεπει να γινει στο tuono εκανα μια βολτα σε δυο συνεργεια
για να κανω μια ερευνα αγορας.
1ον αν σε καποια απο τα δυο συνεργεια γινουν γνωστα τα παρακατω να με συγχωρησουν απλα εχω μπερδευτει πραγματικα
και σκεφτομενος μια συζητηση που ειχα με τον φιλο Themi αποφασισα να ζητησω την γνωμη σας.
2ον εχω δωσει δουλεια και στα δυο συνεργεια οποτε θεωρησα σωστο να ρωτησω και στα δυο για μερικες δουλειες που ηθελα να γινουν στο tuono.

πηγα πρωτα στον Αλεξη (Κουρτης-Λαγκαδα) και του λεω οτι εχω 38000χλμ και ηρθε η ωρα για αλλαγη λαδιων
μου απαντα οτι πρεπει να γινει το μεγαλο service (εγω γνωριζω οτι γινεται στα 30000χλμ οπως και εγινε και μετα απο 7500χλμ αλαζουμε λαδια φιλτρο λαδιου και γινονται καποιοι ελεγχοι αν κανω λαθος παρακαλω διορθωστε με) οποτε θεωρω
οτι εχει κανει το πρωτο φαουλ και συνεχιζω λεγοντας του οτι θελω να αλαξουμε υγρα φρενων και συμπλεκτη,την ντιζα επιστροφης στο γκαζι και να στειλουμε για μια μικρη αλουμινιοκοληση το ενα ψυγειο για μια πολυ μικρη διαροη που εχει και τελος ρυθμιση καυσαεριων.
Στο θεμα τωρα, τον ρωταω ποσο περιπου θα κοστισουν τα παραπανω και μετα απο διλεπτη σκεψη-μελετη μου απαντα τα
εργατικα μονο περιπου 70 € + υλικα + αμοιβη αυτουνου που θα κολουσε το ψυγειο.

Στην συνεχεια παω στον Χαρη (Moto motion-Βασ.Γεωργιου) του λεω τα ιδια, εκτος απο την ντιζα νομιζω,και στην ερωτηση του κοστους πηρα την απαντηση αστο και θα σου πω πριν κανω οτιδηποτε ποσο θα κοστισει .Με μια διευκρινηση οτι δεν χρεωνει εργατικα για την αλλαγη λαδιων.

Συμπερασμα ο Χαρης μου αφηνει την εντυπωση οτι ξερει την δουλεια του αλλα ο θεος ξερει ποσο θα μου χρεωσει και ο Αλεξης οτι και ενα λαμπακι να του πω να αλλαξει θα το χρεωσουμε κανονικα.

Θα ηθελα την γνωμη σας για ολα αυτα και συγνωμη αν σας κουρασα.

 :bye:

 

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης