0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #135 - : Οκτώβριος 28, 2006, 06:28:34 πμ »
Παράθεση

GFiotakis έγραψε:
Από συζητήσεις που έκανα έμαθα ότι η εδώ αντιπροσωπία της aprilia δεν έχει καμία σχέση με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία aprilia σε σχέση με τα ανταλλακτικά.  
Το μόνο που κάνει η εδώ αντιπροσωπία της aprilia είναι να φέρνει μηχανάκια , τίποτα άλλο.  
Η aprilia έχει δώσει ένα πρόγραμμα στα συνεργεία και συνδέονται on line με την aprilia στην Ιταλία και παραγγέλνουν ανταλλακτικά , καθώς βλέπουν αυτόματα και την διαθεσιμότητα.  
Από ότι μου είπανε λοιπόν σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά είναι σχεδόν στο κόκκινο συνεχώς , δηλαδή μη άμεσα διαθέσιμα.    
Ρωτάω λοιπόν όποιο παιδί ξέρει και κυρίως τον bill αν όντως είναι σωστές οι πληροφορίες που μάζεψα.

quote]

σωστες ειναι αλλα δεν ειναι ολα τα ανταλακτικα στο κοκκινο.

εχει καποια σπανια κομματια αλλα οχι ολα.

*

Βασίλης Γεωργαντής

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #136 - : Οκτώβριος 28, 2006, 02:01:08 μμ »
Δείτε εδώ
http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf
και εδώ
ήμουν σίγουρος ότι το νομικό πλαίσιο υπάρχει και στην Ελλάδα. Η εφαρμογή του λείπει. Ακολουθεί προσωπική εμπειρία με κατάληξη πριν απο 10 λεπτά!!!

Τον Μάϊο αγόρασα μια μπαταρία GEL Panasonic 12 V 20AH, χωρίς να προσέξω το ρεύμα αποφόρτισης σε κρύες συνθήκες (έχω εξηγήσει προηγούμενα γιατί αυτή η παράμετρος είνια βασική για τα μηχανάκια μας). Κατα συνέπεια μου παρουσιάστηκε σφάλμα ABS που μου έσπασε τα νεύρα και με ανάγκασε να πάω 4 φορές στο συνεργείο. Μέσα στον χρόνο των 2 εβδομάδων από την αγορά έστειλα την μπαταρία πίσω με αντίστροφη χρέωση μεταφορικών όπως ορίζει ο νόμος εδώ στη Γερμανία και όπως αναγραφόταν και στα 'ψιλά γράμματα΄της παροχής υπηρεσιών του προμηθευτή. Χωρίς να έχω υποχρέωση, του έστειλα και ένα μήνυμα που εξηγούσα ότι η μπαταρία δεν καλύπτει τις ανάγκες του συστήματος της μηχανής με βάση έλεγχο της BMW. Δεν δεχτηκε ο προμηθευτής να πληρώσει τα έξοδα αποστολής, αναγκάστηκα και τα πλήρωσα για να λάβει το δέμα με την μπαταρία, ελπίζωντας ότι θα μου τα δώσει μαζί με την επιστροφή των χρημάτων της αγοράς. Η BMW παρεπιπτόντως μου έιχε πει οτι η συγκεκριμένη μπαταρία δεν κάνει για το σύστημα φρένων γιατί δεν μπορεί να αποδώσει τα 20 AH. Εγώ δεν το χρησιμοποίησα σαν δεδομένο (εννοώ ότι ίσως η μπαταρία να ήταν ελαττωματική) γιατί δεν χρειζόταν να το κάνω. Ο προμηθευτής μου έστειλε ένα μήνυμα που έγραφε ότι του γύρισα την μπαταρία εντελώς αποφορτισμένη σε σημείο που δεν ξαναφορτίζει!!! Μετά από 1 ώρα λειτουργίας απάνω στην μηχανή! Και φυσικά, αφού με στόλισε με διάφορα απίστευτα μηνύματα παιδαριώδους βλακείας, αρνήθηκε κατηγορηματικά να μου γυρίσει χρήματα. Μετά από ένα μήνα επικοινωνίας και νεύρων έδωσα την περίπτωση στο δικηγόρο μου. Θα μου πεις τώρα για 50€; Δεν έχει το ποσό σημασία όσο η πράξη και το γεγονός ότι αν τον αφήσεις θα κάνει το ίδιο και σε άλλους. Για να μην τα πολυλογώ, με βαση τηλεφώνημα από τον δικηγόρο πρίν 10 λεπτα!!!:
1. Ο δικαστής σε λιγότερο από 2 λεπτά και έχοντας διαβάσει τα μηνύματα μεταξύ μας, διατάσει την επιστροφή όλων των χρημάτων και των εξόδων μεταφοράς μέχρι cent.
2. Την πληρωμή των δικαστικών εξόδων 280€ !!!
3. Πρόστιμο 1850€ στον προμηθευτή για παράβαση των κανόνων προστασιάς καταναλωτή, εμπόριο υλικών ενάντια σε αυτό που πρεσβεύουν (κάπως έτσι μεταφράζεται αυτό...) και παράβαση του νόμου περί εμπορίας στο Internet (είχε τηλεφωνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης με 1,6€ χρέωση το λεπτό!!)!!!
4. Ποσό 160€ ώς αποζημίωση για την ταλαιπωρία μου να πάω τη μηχανή στο συνεργείο παρά τη θέλησή μου!
4. Παρήγγειλε τον δειγματικό έλεγχο και άλλων προϊόντων του προμηθευτή από την αντίστοιχη υπηρεσία της αστυνομίας
5. Δεν του έδωσε κανένα δικαίωμα στην έφεση

Αυτά τα 'εξωτικά΄είναι καθημερινή ιστορία στη Γερμανία. Ο δικηγόρος μου έχει 8-10 περίπτώσεις την ημέρα που αφορούν καταπάτηση των δικαιωμάτων του καταναλωτή. Προσόχη στις λέξεις: ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
Να μην μπώ στη λογική να ρωτήσω αν θα το ξανακάνει, απλά ο άνθρωπος ήταν ηλίθιος και νόμιζε ότι απλά μπορεί να πουλάει το προϊόν του μόνο όπως αυτός θέλει. ΣΤΕΓΝΑ, όπως το ξανάγραψα.
Αυτά. Δεν χαίρομαι καθόλου, αντίθετα λυπάμαι που η βλακεία μπορεί να αποδεικτεί και ακριβό σπορ.
Το παραπάνω είναι από το forum της BMW :gra1  :gra1
http://www.bmwforum.gr/viewtopic.php?t=1110&start=0

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #137 - : Οκτώβριος 29, 2006, 03:57:06 πμ »
ΑΥΤΟ ακριβώς χρειάζεται να κάνουμε κάθε φορά για να βάλουνε μυαλό , αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα και θα παραπονιόμαστε για τον κάθε τυχάρπαστο που το παίζει μάστορας και θα ταλεπωριομαστε με τα μηχανάκια μας αντί να τα ευχαριστιόμαστε όπως πρέπει .

*

Dimitrios

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #138 - : Οκτώβριος 31, 2006, 05:20:00 μμ »

Λοιπον παιδια τα πραματα εγιναν οπως περιεγραψε η Noela...απαραδεκτη αντιμετωπιση τοσο απο τη κεντρικη αντιπροσωπεια της Απριλια, οσο και απο το εξουσιοδοτημενο συνεργειο του Περρου


Τη μηχανη την εφτιαξα πληρωνοντας ενα αρκετα σεβαστο ποσο για μηχανη που ηταν στην εγγυηση, και οταν τη πηρα απο το συνεργειο αφου δεν την επισκευασαν στο ευλογο θεωρω διαστημα των 2 και πλεον μηνων, ηθελε ο κ Περρος να υπογραψω και χαρτι οτι αρνουμαι την επισκευη! Ουτε την αλυσιδα δεν ειχε αλλαξει για την οποια υπαρχει ανακληση απο το εργοστασιο και μου ειχε πει οτι ειχε ερθει πριν ενα μηνα (και οσο η μηχανη μου ηταν φυσικα στο συνεργειο του)! Αν ειναι δυνατον!


Φυσικα το πραμα δε θα το αφησω ετσι, θα δω τι θα κανω και σε ποιους οργανισμους και εντυπα θα απευθυνθω.Διοτι αλλο πραμα να σου λεει καποιος "φιλε κοιτα, δε φερω ευθυνη" που ουτε αυτο το δεχομαι αλλα τεσπα, και αλλο να σε γραφει στα παλαιοτερα των υποδυματων του και μαλιστα με ειρωνικο και υποτιμητικο τονο, οπως εκανε ο κ Περρος!


Ευθυνη φυσικα φερει και η αντιπροσωπεια που θεωρει μαλλον οτι μας κανει χαρη που απανταει στα τηλεφωνα, και πολυ μας ειναι!!!!


Εχω αλλαξει 15 μηχανες αλλα τετοια αντιμετωπιση δε συναντησα πουθενα...


 


*

Dimitrios

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #139 - : Νοέμβριος 28, 2006, 12:26:08 πμ »
Εντωμεταξυ μαθαινω οτι οι κυρια θιγομενοι (κ Περρος) εχουν διαβασει το ποστ αυτο, αλλα δεν εχουν μπει στο κοπο να υπερασπισουν τη θεση τους (ισως επειδη δεν εχουν τι να πουν βεβαια)
Η σιωπη τους εφοσον ειναι γνωστο οτι διαβαζουν το φορουμ αυτο ειναι κατ εμε αποδειξη της ενοχης και της ανευθυνοτητας τους

*

theo kand

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #140 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 03:46:12 μμ »
Να σας πω και εγω τα νεότερα μου απο το συνεργείο που πήγα για το πρώτο service του tuono 06. Πήγα στον Αρμακόλα απο όπου και το αγόρασα δίνοντας ανταλαγή το παλιό.

Επειδή μου άναψε το λαμπάκι της πίεσης λαδιού στα 850 χιλιόμετρα το πήγα λίγο πιο νωρίς για το service. Στην αρχή μου είπανε οτι αυτό έγινε επειδή το έπλυνα, και οτι θα του κάνουν το service επι τόπου και θα φύγω. Μετά το service όμως πάλι άναβε το λαμπάκι και μου είπανε οτι θα το αφήσω να το δούνε. Μετά απο 2 μέρες και χωρίς ούτε ένα τηλέφωνο ενδιάμεσα για να με ενημερώσουνε, μου είπανε οτι κάπου έχει πιάσει γρέζι στο κύκλωμα του λαδιού και για αυτό δεν ανεβάζει την πίεση και ανάβει το λαμπάκι. Εντωμεταξύ είχα ζητήσει 3 φορές τηλεφωνικά (εγώ μονο έπερνα τηλέφωνο) να κάνουν μια απλή εργασία, συγκεκριμένα να χαμηλώσουν την τιμονόπλακα.

Μετά απο 3 μέρες συνολικά που έμεινε το μηχανάκι στο συνεργείο, δεν έγινε αυτό που ζήτησα γιατι ο υπεύθηνος ξέχασε να το σημειώσει μου είπανε και πλήρωσα και 100 euro για το service. Με άλλα λόγια 100 euro για τη δουλειά που έγινε μέσα σε 20 λεπτά όταν άφησα το μηχανάκι. Απο εκεί και μετά υποτίθεται οτι καθαρίσανε το κύκλωμα του λαδιού επειδή είχε πιάσει γρέζι κάπου. Αυτό όμως δε θα έπρεπε να το χρεωθώ εγώ αφού μιλάμε για μηχανή με 850 χιλιόμετρα. Άρα..100 euro για αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Και επίσης, εξόφθαλμη ανοργανοσιά και ανευθηνότητα απένταντι στον πελάτη που ζήτησε να γίνει μια εργασία (και το υπενθήμισε και άλλες 2 φορές) και το ξεχάσανε όλοι ενώ είχανε το μηχανάκι 3 ολόκληρες μέρες.

ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ δηλαδή και ο Αρμακόλας... Πάμε για άλλα...

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #141 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 04:52:28 μμ »
Παράθεση

theok έγραψε:
 μου είπανε οτι κάπου έχει πιάσει γρέζι στο κύκλωμα του λαδιού και για αυτό δεν ανεβάζει την πίεση και ανάβει το λαμπάκι....



ποσες π@π@ριες θα ακουσουμε ακομα...
γρεζι στο κυκλωμα λαδιου???? :hysterl  :hysterl  :hysterl  :mlk  :mlk  :mlk

το σημειο του κυκλωματος λαδιου που μπορει να φραξει απο γρεζι ειναι μονο οι αγωγοι μεσα στο μοτερ  και για να καθαριστουν πρεπει να λυθει ο κινητηρας.το εξωτερικο κυκλωμα ειναι αδυνατον να φραξει μιας και ολες οι σωληνωσεις ειναι Φ 15mm περιπου.

εαν οντως εγινε αυτο ,απο την στιγμη που σου αναψε το λαμπακι στον δρομο αρκουν 10 με 15 λεπτα λειτουργειας για να γινουν οι εκκεντροφοροι κωλος χωρια οτι μετα το λαμπακι οι τεντωτηρες των καδενων θα χανανε την πιεση τους και το μοτερ θα κουδουνιζε σαν χαζο.

και για να εχουμε καλο ερωτημα τι λαδια βαλανε?
τι ιξωδες και τι τυπο?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #142 - : Δεκέμβριος 14, 2006, 05:05:18 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:

και για να εχουμε καλο ερωτημα τι λαδια βαλανε?
τι ιξωδες και τι τυπο?



Sorry που πετάγομαι. Υποθέτω Denicol semi-synthetic 15-50. Νομίζω D2000 είναι ο τύπος του.

Αν δεν κάνω λαθος ένα κόκκινο Tuono ήταν μαζί με το δικό μου την προηγούμενη εβδομάδα.

Bill any news?  ;-)

*

theo kand

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #143 - : Δεκέμβριος 15, 2006, 10:56:51 μμ »
Νομίζω βάλανε BP full synthetic...

Η αληθεια ειναι οτι το οδήγησα για ενα μισάωρο τουλάχιστον αφού άναψε το λαμπάκι, αφού όμως συμπλήρωσα λάδι γιατι δεν ήξερα ακριβώς τι παίζει και σκέφτηκα μήπως δεν είχανε βάλει αρκετο ...

Πάντως δεν κουδούνιζε το μοτέρ, και το λαμπάκι άναβε μόνο στο ρελαντί και μέχρι 10χλμ ταχήτητα, απο εκεί και πάνω έσβηνε

Ας ελπίσουμε οτι δεν έγινε καμια ζημιά  :-o

*

ΓΙΩΡΓΟΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #144 - : Δεκέμβριος 19, 2006, 01:33:19 μμ »
τελικά το πρώτο μου μεγάλο σερβις (15.000 χλμ) το έκανα στην Πάτρα,λίγο μακρία βέβαια αλλά έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις,και από την εξυπηρέτηση αλλά και από τις εργασίες που έγιναν πάνω στην μηχανή,ότι αναφέρει δηλαδή το μάνιουαλ.
Ο κύριος λόγος που πήγα εκεί και όχι στην Αθήνα ήταν γιατί ήμουν παρών και Σάββατο παρακαλώ και γιατί ήθελα την καταραμένη την σφραγίδα στο service booκ.
βρέθηκε και μια ζημιά η οποία είχε γίνει από τον ακατανόμαστο της Αλίμου, ο τύπος είχε τραβήξει και είχε κόψει ένα μπουζοκαλώδιο και το είχε ξανατοποθετήσει με σφικτήρά, τώρα για πιο λόγο δεν ξέρω. τέλος πλήρωσα 185€,ίσως πολλά αλλά τελικά αυτά που έγιναν τα είδα με τα μάτια μου.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #145 - : Δεκέμβριος 19, 2006, 05:29:47 μμ »
μακαρι να ναι ετσι αλλα για τον πατρινο εχω ακουσει πολλα και εχω δει ακομα περισσοτερα.

και για να εχουμε καλο ερωτημα τι λαδια σου εβαλε μεσα?
τι μοντελο ειναι ακριβως το μηχανακι σου?

και μετρησε λιγο την καταναλωση?
ποσα σου καιει στα 100km κ ποσα σου βγαζει συνολο μεχρι το λαμπακι της ρεζερβας?

τα λεω ολα αυτα για να δουμε εαν οντως το ρυθμισε σωστα?

επισης αναφερεις οτι κανεις το πρωτο σου μεγαλο σερβις(15000)

ο παπαχρηστου σου αλαξε μπουζι στα 7500?κανονικα αλαζει στα 15000.

βαλβιδες σου ρυθμισε?

τις ανεπιστροφες τις αλλαξε?

το υποπλαισιο το εσφιξε?

σου γραφω πραγματα που ζηταει ενα capo στα 15000

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #146 - : Δεκέμβριος 19, 2006, 06:16:59 μμ »
Παράθεση

bill έγραψε:
μακαρι να ναι ετσι αλλα για τον πατρινο εχω ακουσει πολλα και εχω δει ακομα περισσοτερα.

βαλβιδες σου ρυθμισε?

τις ανεπιστροφες τις αλλαξε?

το υποπλαισιο το εσφιξε?


Πω πω πω, δεν έδειξες έλεος! Του μαμήθηκε η ψυχολογία του ανθρώπου!!!  :-D  :-)
Masquerade

*

Κώστας

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #147 - : Δεκέμβριος 19, 2006, 06:23:48 μμ »
Παράθεση

LAMBROS έγραψε:
τελικά το πρώτο μου μεγάλο σερβις (15.000 χλμ) το έκανα στην Πάτρα,λίγο μακρία βέβαια αλλά έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις,και από την εξυπηρέτηση αλλά και από τις εργασίες που έγιναν πάνω στην μηχανή...

Και τωρα θα μου πεις γιατι εγω φευγω απο Πατρα και ερχομαι(και ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΟΣΟ ΕΧΩ ΤΟ CAPO)Αθηνα ε;... ;-)
Γιατι ΑΠΛΑ οσο υπαρχει ο Bill δίπλα μας τοτε...τη θυμασαι τη γνωστη διαφημιση;"ναι..αλλά ΔΕΝ ειναι Golf"... :io:

*

ΓΙΩΡΓΟΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #148 - : Δεκέμβριος 22, 2006, 01:49:50 μμ »
Λοιπόν αυτά που ζητάει ένα CAPO στα 15000χλμ. και που εγώ έβαλα είναι λάδια AMS 25/50, φίλτρο λαδιού, μπουζί NGK, φίλτρο αέρα KN, λόγω εξατμίσεων, καθαρισμός ψεκασμού, αναβάθμιση με AXONE.όσο αναφορά για τη ρύθμιση βαλβίδων δεν ήταν απαραίτητη αν καιέγινε έλεγχος. όσο για την κατανάλωση θα το μετρήσω και θα ενημερώσω.  :)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1061
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +342
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #149 - : Δεκέμβριος 22, 2006, 10:12:45 μμ »
Παράθεση

LAMBROS έγραψε:
 που εγώ έβαλα είναι λάδια AMS 25/50, quote]

what the hell is this???  AMS ?

made in aspropirgos ???

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης