0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Χάρης

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #90 - : Ιούλιος 15, 2006, 01:53:09 μμ »
Αν εννοείς το συνεργείο των αδελφών Αρμακόλλα (ήταν στην Αμφιθέας αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς που) έχω εγώ και μάλιστα κάκή. Ήταν το πρώτο συνεργείο στο οποίο πήγα το RS.
Έχουμε και λέμε:
1)Μου υπέδειξε ως συχνότητα service τα 2.500km (την στιγμή που ο Νικολάου - άλλος παπατζής από 'κει - μου είπε τα 5.000 ενώ ο τωρινός μου μηχανικός μου έχει πει τα 3.500-4.000km - όσα δηλαδή λέει και το manual).
2)Στο τρίτο service μου παίρνω την μηχανή απόγευμα στις 18.00 πέρίπου και πηγαίνω από την Αμφιθέας στο Ν. Ηράκλειο. Στην διαδρομή και κυριώς στην Λ. Ιρακ(λείου) κάθε φορά που περνούσα από σαμαράκι ή βαθούλωμα στο δρόμο (δηλαδή ανά δευτερόλεπτο) άκουγα έναν θόρυβο σαν πλαστικό που χτυπάει. Η πρώτη μου σκέψη ήταν να θεωρήσω οτι, λόγο της απαράδεκτης κατάστασης του δρόμου, είχε χαλαρώσει το σύστημα στήριξης των οργάνων διότι ο ήχος ακουγόταν από μπροστά. Ο θόρυβος αυτός συνεχίστηκε και στην επιστροφή σπίτι μου στον Ταύρο.

Όταν έφτασα με το καλό στο σπίτι το βράδυ και πήγα να βάλω το disclock στο μπροστινό δισκόφρενο ανακαλύπτω προς έκπληξη μου ότι ο μπροστινός λασπωτήρας ήταν βιδωμένος μόνο από την μία πλευρά. Από την δεξία πλέυρά δεν υπήρχε καμιά από τις δύο βίδες που συγκρατούν τον λασπωτήρα με αποτέλεσμα ο ήχος που άκουγα να ήταν το σύρσιμο του λασπωτήρα πάνω στον τροχό.

Την επόμενη μέρα το πρωί πάω στο συνεργείο και τους δείχνω την παράλλειψη τους και λαμβάνω τις εξής απαντήσεις:

α) Σου κλέψαν τις βίδες.  :ke:  Του εξηγώ ότι το μηχανάκι έχει τόσο ευαίσθητο συναγερμό που αν το ακουμπήσεις τσιρίζει αμέσως, συνεπώς αποκλείεται κάποιος να έβαλε χέρι. Και ειδικά για να κλέψει ΤΙ; 2 βίδες! ΕΛΕΟΣ!

β)Σου φύγαν στον δρόμο.  :-?  Ναι, του λέω, αλλά αυτό σημαίνει ότι εσείς δεν μου τις βιδώσατε καλά.
Παραδέχεται ότι έκανε λάθος και βάζει έναν πιτσιρικά εκεί να βρει βίδες για να μου βιδώσει τον λασπωτήρα. Ο πιτσιρικά ψάχνει για 5 λεπτά και δεν βρίσκει βίδες. Το λέει στον μάστορα ο οποίος του απαντά το εξής κορυφαίο: " Βγάλε από το Beverly"!!!
Και εμένα τότε περνά η εξής κορυφαία σκέψη (η οποία προφανώς δεν πέρασε από το δικό τους μυαλό): "Και ο λασπωτήρας του Beverly πως θα στηριχθεί;;; "

Εννοείται ότι από εκείνη την ημέρα δεν με ξαναείδαν.

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #91 - : Ιούλιος 15, 2006, 09:19:48 μμ »
το beverly φιλε μου δεν χρειαζετε βιδες στον λασπωτηρα κ ουτε μερικα aprilia .
κ εσυ τωρα αλλαξε γειτονια γιατι υπαρχει σπειρα τσαντακιδων που κλεβουν κ βιδες απο μηχανακια :-D  :-D  :-D

παλι καλα που δεν σου ειπε να πας να κανεις δηλωση κλοπης στην αστυνομια :-D  :-D  :-D  :-D

να σαι καλα φιλε μου
γελασαμε κ σημερα

ΥΓ.
αυτο που πρεπει να προσεχεις σαν τα ματια σου στα service ειναι να μπαινει το σωστο μπουζι (διαβασε το manual σου Β10ΕG αν θυμαμε καλα) και να καθαριζετε το power valve ( κατα την aprilia APP aprilia power port) παντα γιατι ειναι η ζωη του κ παντα πολυ καλο λαδι μιξης

*

Χάρης

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #92 - : Ιούλιος 16, 2006, 03:22:10 πμ »
Αυτό για το μπουζί και τον καθαρισμό τα έμαθα με τον δύσκολο τρόπο και αφότου πήρα το RS μετά από το service των 20.000km σε αθλία κατάσταση. Το έδωσα μηχανή και το πήρα ΠΑΠΙ!

Η ιστορία έχει ως εξής:
1)Πάω την μηχανή για το service των 20.000km. Μου λέει ο Νικολάου (ο ίδιος ο Νικολάου και όχι ο πιτσιρικάς που είχε αναλάβει την μηχανή μου στα προηγούμενα service που τους την είχα πάει. Και ο οποίος για να λέμε του στραβού το δίκιο, ήταν αστέρι) ότι η μηχανή θέλει αλυσίδα και γρανάζια. 10 μέρες παράδοση. Στο γυρισμό παρατηρώ ότι η μηχανή παρουσιάζει ένα πλατό στο γκάζι γύρω στις 7.000 στροφές. Δεν δίνω πολύ σημασία.

2)Μετά από 10 μέρες και αφού έχουν έρθει αλυσίδα και γρανάζια ξαναπάω την μηχανή και την αφήνω. Την παίρνω το βράδυ. Αυτό που παραλαμβάνω κάθε τι παρά σπορ μηχανή ήταν. Ανύπαρκτη ιπποδύναμη. Μιλάμε ότι η μηχανή δεν μπορούσε να ανέβει τις ανηφόρες του γαλατσίου με πάνω από 20-30kph. Τον παίρνω το ίδιο βράδυ τηλέφωνο και του λέω "μάστορα πρόβλημα, έτσι κ έτσι". Μου απαντά΄"Φέρ' την αύριο να την κοιτάξουμε". Σημείωση, ο πιτσιρικάς δεν είναι πουθενά. Άφαντος.

3)Την πάω την επομένη το πρωί. Η μηχανή δεν τραβούσε ούτε καν στην Γαλατσίου που την ανέβαινα. Την πάω και ο Νικολάου (ο ίδιος ο Νικολάου, ο πιτσιρικάς ακόμα άφαντος) μιλάει στο τηλέφωνο. Χωρίς να σταματήσει να μιλάει παίρνει ένα κατσαβίδι μου γυρίζει μια βίδα και μου λέει "Παρ' την και αν δεν έχει φτιάξει, φερ' την αύριο να την δούμε". Φυσικά εννοείται ότι ΟΥΔΕΜΙΑ επίδραση είχε το στρίψιμο αυτής της βίδας στην επίδοση.

4)Την πάω την επομένη το πρωί. Την αναλαμβάνει πάλι ο Νικολάου. Το απόγευμα πάω να την πάρω, όπου και λύνεται το μυστήριο της εξαφάνισης του πιτσιρικά ο οποίος ήταν με σπασμένο πόδι από προφανή σούπα με μηχανή, αλλά ευτυχώς κατά τα άλλα καλά ο άνρθωπος. Ο Νικολάου μου σκάει το παραμύθι. Έχει πρόβλημα κάτι στο καρμπυρατέρ και πρέπει να το αλλάξουμε αλλά δεν μπορούμε να μπούμε στο online σύστημα της Aprilia για να το παραγγείλουμε. Θα σε ειδοποιήσουμε εμείς.

5)Όσο ειδοποιήσανε εσάς, άλλο τόσο ειδοποιήσανε και εμένα. 10 μέρες μετά και αφού έχω πάρει 4-5 τηλέφωνα αγανακτώ και λέω σε gymbuddy που μόλις είχε γίνει dealer της Aprilia να του πάω την μηχανή να την δει. Την πάω την αφήνω και πάω για ψώνια στο κέντρο όπου και μισή ώρα μετά λαμβάνω τηλέφωνο από τον φίλο μου αυτό να πάω από το συνεργείο επί τόπου. Εδώ είναι που αρχίζει το πανηγύρι:

Μου δείχνει ένα φίλτρο βενζίνης, μέσα στην μπίχλα. Μου δείχνει το μπουζί που μου είχαν βάλει, και μου λέει ότι είναι μπουζί από scooter. Μου δείχνει μια βαλβίδα κατάμαυρη μέσα στην μάκα και μου λέει ότι αυτή δεν είχε καθαριστεί ποτέ. Το γρανάζομα που σου έχουν βάλει, μου λέει, είναι λάθος. "Εν ολιγοίς", γυρίζει και μου κάνει, "το μηχανάκι σου δεν έχει περάσει service των 20.000km". Και εγώ μένω μαλάκας.

Καταλαβαίνω ότι ο φιλαράκος στην προσπάθεια του να κερδίσει πελάτη ίσως να τα φούσκωσε κάπως τα πράγματα. Αλλά εγώ ξέρω ότι την επομένη το πρωί, πήρα την μχαηνή μου σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση. Σε πλήρη λειτουργία, χωρίς να χρειαστεί κανένα ανταλλακτικό του καρμπυρατέρ. Και το κυριώτερο, για πρώτη φορά από την ημέρα που πήρα την μηχανή, με γραμμικό γκάζι, ή τουλάχιστον απείρως πιο γραμμικό από κάθε άλλη φορά.

Υ.Γ. Όλα αυτά γίνανε αν θυμάμαι καλά τον Μάρτη, κάπου εκεί. Ακόμα περιμένω τηλέφωνο από τον Νικολάου για εκείνο το "ανταλλακτικό του καρμπυρατέρ".

Αντεεεε γειαααααα!!!!!!

*

dimitris

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #93 - : Ιούλιος 16, 2006, 11:58:09 πμ »
εμενα αυτο που μου εκανε εντυπωση, ειναι 1 ατλαντικ το οποιο το πηγα για σερβις στην αχαρνων σε οχι εξουσιοδοτημενο συνεργειο και με χρεωσε 12 ευρα το μπουζι της απριλια!!!!

μα καλα!!!!εφοσον τα bosch μπουζια κανουν 1,5 ευρο γιατι το μπουζι απριλια ο μαγκας μου το χρεωσε 12;;;;;;;

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #94 - : Ιούλιος 16, 2006, 01:44:15 μμ »
Το όνομα του συνεργείου που διόρθωσε τις μ@λ@κίες του Νικολάου;
Masquerade

*

Χάρης

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #95 - : Ιούλιος 16, 2006, 05:49:11 μμ »
Λέανδρος Γούμενος στην Πλατεία Βάθης, Αχαρνών 11.
Το συνεργείο είναι Γούμενος-και-ένα-άλλο-όνομα, του συνέταιρου, αλλά όμως δεν το θυμάμαι το δεύτερο όνομα.  :-(

Και για να είμαι και ξεκάθαρος, ΔΕΝ είναι φτηνό συνεργείο. Αλλά τουλάχιστον μέχρι στιγμής έχουν αποδειχθεί μακράν πιο αξιόπιστοι από τους άλλους δύο και σωστοί στην δουλειά τους. Οπότε, ότι παίρνω, πληρώνω.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #96 - : Σεπτέμβριος 05, 2006, 12:34:17 μμ »
Πολυ καλό service και αψογη εξυπηρετηση εχει ο Λευτέρης ο Περρος στην Δ.Πλακεντίας . Παραθέτω διευθυνση απο το site της Aprilia .

 City: HALANDRI
 Company: PERROS ELETHERIOS
 Address: 18 DOYKISSIS PLAKENTIAS
 Postal Code: 15234
 Country: Grecia
 
 Telephone: 210 6895480
 Fax:

*

Γεωργία

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #97 - : Οκτώβριος 06, 2006, 03:29:02 μμ »
Επειδή ψάχνομαι να βρω ενα συνεργειο για τα 1000χλμ μήπως έχετε καμμιά εμπειριά απο τον Παπαδάκη στον Πειραια;Λεει οτι είναι εξουσιοδοτημένος κ για Aprilia κ έχω ακουσει απο άλλους(που δεν έχουν Aprilia όμως) οτι κάνει καλη δουλειά.. :roll:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #98 - : Οκτώβριος 06, 2006, 04:27:02 μμ »
Για το παιδί στην Αμφιθέας (Αντωνης Αρμακόλας) πάντος εγω μονο καλά λόγια έχω να πω... παω εκεί το σκούτερ 7 χρονια τωρα και το Μιλλε οσο καιρό το έχω (1,5 χρόνο) και δεν έχω κανένα παράπονο απο την δουλειά του και απο τιμές ειναι πολυ νορμάλ εώς φτηνός.

Η αλήθεια ειναι οτι του έχω κανει ξηγα απο παλια οτι το μηχανακι θα το έχει κατι παραπάνω απο τα μάτια του γιατι εγω το καβαλάω και φευγω, δεν καθομαι να ασχολουμαι με πολλα πολλά περα απο αερα στα λαστιχα και λαδι στην αλυσίδα και ουτε έχω τον χρόνο, Θα ανοιγεις το service μανιουαλ και θα κανεις κατα γράμμα οτι λέει μεσα και θα καθεσαι και θα σκεφτεσαι άλλα 10 πράγματα παραπάνω μονος σου να κάνεις και οτι λεφτα μου ζητάς θα τα πέρνεις.
Οποτε ίσως λόγο του οτι έχει στο πισω μερος του μυαλού του τα λόγια που του είπα να με προσέχει παραπάνω. (Αν ειναι έτσι κακως βέβαια)

Αναφέρω οτι εχει και δικιά του αποθηκη με ανταλακτικά και δεν περιμένεις για ανταλακτικα σε πολλες περιπτωσεις για κανα μηνα. Πραγματακια που μεσα απο την εμπειρία του παρουσιάζουν συχνά πρόβλημα τα στοκάρει.

Τωρα για την φαση με το φτερό δεν εχω τι να πω... μαλακία που δεν παραδεχτηκε το λαθος του με την μια, αν ηταν οντος λάθος του γιατι μπορει να μην ειχε ασχοληθεί καθόλου με το μπροστινό φτερό σου και να ηξερε οτι δεν παιζει να έγινε απο το συνεργείο του.
Αν η βιδα δεν ειχε σφυχτει καλα σε καποια άλλη φαση και έφυγε τωρα? Εγω το Mille το πηρα απο τον μπολασικη και μετα την πρωτη βολτα που εκανα έκατσα σπιτι και έσφηγκα βίδες κανα δυο ωρες, έτριζαν σχεδόν τα πάντα.
Καμια φορά πολλοι μαστοροι πέρνουν κάποια πράγματα ως δεδομένα (κακως)

Οσον αφορά όμως το οτι τις πηρε απο το μπέβερλι, δεν ειναι θέμα... μια και το μπεβερλι μπορεί να ηταν δικό και οχι πελάτη και να τις αντικαθιστουσε αργότερα.

Παντος μην κολλαμε σε μια μαλακια καμια φορά για να θάψουμε κάποιον. Φιλος με ντουκατι πηρε το μηχανάκι του απο σερβις και εφυγε βολτα επίδαυρο και μετα απο παραπονα οτι κατι έχει το μπροστινό του, οτι δεν το νιωθει καλά, ειδαμε οτι απο τον μπροστινό τροχό του έλειπε το παξιμάδι του αξονα και ο άξονας ειχε βρει κανα πόντο έξω!!!!!

Τράβηξε ενα χέσιμο στον μαστορα ατελείωτο αλλα απο την άλλη συνεχίζει να το πηγαινει εκεί γιατι η δουλεία που του κανει ειναι αψογη κατα τ'αλλα και καταλαβαινει οτι ανθρωποι ειμαστε και καμια φορά λάθη συμβαινουν.

Επίσης θα αναφέρω προς τιμη του αρμακόλα οτι το μηχανάκι πριν στο παραδωσει σου το πλαινει κιόλας... βεβαια μην περιμενετε να και γιαλισμένο :-D

Το σιγουρο ειναι οτι ΟΛΟΙ έχουν απο μια κακή εμπειρία με ενα μάστορα... τωρα αν ο Bill ειναι η εξέρεση που επιβεβαιωνει ον κανόνα ειναι ένα άλλο θέμα.

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #99 - : Οκτώβριος 07, 2006, 05:09:29 πμ »
Ως νέος ιδιοκτήτης Pegaso 650 ie, και μάλιστα μεταχειρισμένου, η πρώτη εμπειρία μου σε service ήταν τραγική (έχω περιγράψει σε προηγούμενο post). Με τα πολλά και με τα λίγα μου ανακοινώνουν φλάντζα και ζητάνε περίπου 500 euro μιας και αναχωρούσα σύντομα για Ιταλία όπου και κατοικώ.

Απελπισμένος σταματώ τυχαία στο δρόμο έναν Πήγασο και τον ρωταω που κάνει service (τότε δεν είχα ανακαλύψει το ApriliaBikers). Έτσι βρέθηκα στον Αρμακόλλα, Αμφιθέας 73.
Η εξυπηρέτηση ήταν άψογη, τα προβλήματα λυθήκανε με ένα καθαρισμό των μπεκ και ρύθμιση του ρελαντί και έγινε γενικός έλεγχος στο μηχανάκι. Μου φάνηκε αρκετά φθηνός, δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά πάνω-κάτω 60 euro.

Επομένως όπως φαντάζεστε μόνο καλά λόγια έχω να πω για το συγκεκριμένο κατάστημα, μιας και χάρη σ' αυτό μπόρεσα και ταξίδεψα

 ;-)

Τέλος θα ήθελα αν είναι εύκολο να με πληροφορήσει κάποιος για τον Fiore (π.χ. που βρίσκεται και πως μπορώ να φέρω τον πήγασο σε επαφή μαζί του) μιας και το προηγούμενο ΣΚ σε ταξίδι μου στο Urbino
παρατήρησα νέα προβληματάκια...

*

theo kand

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #100 - : Οκτώβριος 22, 2006, 06:42:23 μμ »
Ρε παιδιά εγώ πήρα προχθές το tuono μου για service 15.000 στο scoot & scoot και νόμιζα οτι το παλικάρι που ήταν εκεί (ένας κοντούλης) ειναι ο μηχανικός που θυμόμουν παλιά απο τον Μπολασίκη, δηλαδή ο bill . Και όταν πήγα να το παρω τοτε μου είπε οτι αυτός έχει φύγει κανα μήνα ... Τωρα ελπίζω να μην μου εκανε καμια στραβή, σήμερα που πήγα Επίδαυρο μου φάνηκε Ok το μηχανάκι.

Πάντως δεν μου ρύθμισε βαλβίδες παροτι έγινε το μεγάλο service (50.000 klm έχω κάνει) . Λετε να μην ήξερε;

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 591
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +238
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #101 - : Οκτώβριος 22, 2006, 07:09:20 μμ »
Φίλε theok,αν δεν κάνω λάθος πήγαμε μαζί Επίδαυρο σήμερις!!! :-) (Στέλιος με το ασημί Tuono!!! :io: )
Οπως σου είπα και σήμερα στην βόλτα μας,ο bill του aprilia bikers που ήταν στο scoot & scoot,την έχει κάνει από εκεί από τα μέσα αυγούστου!
Αν και δεν νομίζω να τον χρειαστείς σύντομα μιας και έκανες το service των 50.000 χλμ., οτιδήποτε θέλεις στείλε του pm και θα σε βρει με κάποιον τρόπο...  ;-)

Πάρ'αυτα το tuono σου έκανε μερικά σκασίματα όταν επιβράδυνε με ταχύτητα μέσα,πράγμα που απ'όσα μπορώ και γνωρίζω είναι πλούσιο μίγμα...το δικό μου δεν σκάει στην επιβράδυνση και μου βγάζει με ταχύτητες 150-170 χαω. γύρω στα 200 χλμ πριν γυρίσει ρεζέρβα δηλαδή 7-7,5 λίτρα στα 100 χλμ.
Σήμερα που το πίεσα λίγο παραπάνω μου έβγαλε 170 χλμ περίπου μέχρι τη ρεζέρβα δηλαδίς 8-8,5 περίπου λίτρα στα 100 χλμ.

Αυτά!Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!

See u...  ;-)

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #102 - : Οκτώβριος 22, 2006, 09:46:02 μμ »
Παράθεση

theok εγραψε

Πάντως δεν μου ρύθμισε βαλβίδες παροτι έγινε το μεγάλο service (50.000 klm έχω κάνει) . Λετε να μην ήξερε;




το οτι δεν ηξερε ειναι σιγουρο.

εσυ πως τον "εκοψες" να ξερει?

εμπειρικα ξερουν να φτιαχνουν μονο σκουτερακια μιας κ δεν ασχοληθηκαν ποτε με μεγαλα ,ποσο μαλλον με aprilia.

γιαυτο κ η ταμπελα scoot&scoot


ΥΓ.ριχτε καμια ματια στα προηγουμενα ποστ.
δεν εφτιαχνε το scoot&scoot aprilia εγω τα εφτιαχνα.

το ξαναεγραψα κα το ξαναγραφω οτι δεν δινω καμια εγγυηση για καμια εργασια στο εν λογω συνεργειο

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #103 - : Οκτώβριος 23, 2006, 12:14:10 πμ »
Σκηνικα σχετικα με τον Αρμακολα και τα ανταλλακτικα εχω αρκετα αλλα θα αναφερω το τελευταιο.....
Ψαχνω πισω γραναζι για το Capo περνω τηλ τον Αρμακολα ,
 εχετε πισω γραναζι για το εν λογω μοτορι???
 Εχω!!!
 Ποσο????
40ευρω.
Ευχαριστω ερχομαι να το παρω.
Παω εκει λοιπον να το παρω και αυτοματως η τιμη εγινε 45 χωρις αποδειξη....
Γιατι?????
Και θα μου πειτε για 5ευρω κανεις ετσι????
Οχι απο ερευνα που εκανα το γραναζι κοστιζει 35ευρω και στην τελικη γιατι η κοροιδια , αφου με τον ιδιο μιλησα....
Το ιδιο κολπακι βεβαια το κανουν και αλλοι...

*

ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ

Απ: ΕΡΕΥΝΑ: Οι εντός Αττικής DEALERS της Aprilia
« Απάντηση #104 - : Οκτώβριος 23, 2006, 12:40:39 πμ »
Τον Pegaso μου τον πείρα πριν 25 μέρες ( πρώτη φορά που πείρα aprilia ενάντια σε όσα μου έλεγαν) από ένα πολύ καλό μου φίλο με 58.000 χιλιόμετρα . το είχε αγοράσει καινούριο το 2000
Το πείρα Τρίτη και Τετάρτη πρωί έφυγα ταξίδι 5 ημερών στα Κύθηρα. Σύνολο χιλιομέτρων  1600 και δηλώνω απόλυτα ικανοποιημένος από την απόδοση της μηχανής αλλά προπαντός από την θέση οδήγησης .Είχα πολλά χρόνια να κάνω τόσο ξεκούραστο ταξίδι.
Γύρισα Αθήνα και μετά από μερικές μέρες κάτι δεν πήγαινε καλά , άκουγα ένα περίεργο θόρυβο από πίσω στην ρόδα και αυτό άρχισε από την ημέρα που άλλαξα τα τακάκια στο πίσω φρένο ( μόνος μου) και φαντάσθηκα πως έκανα λάθος στην τοποθέτηση, το έψαξα αλλά τίποτα όλο και χειροτέρευε ο θόρυβος ώσπου σε μια βόλτα μου άρχισε να κοσκινίζει η πίσω ρόδα τελείως , σταματώ και τότε συνειδητοποιώ πως είχε διαλυθεί το ρουλεμάν στον άξονα.
Το έφερα αργά αργά στο σπίτι , την άλλη μέρα παίρνω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και μου δίνουν μια διεύθυνση για εξουσιοδοτημένο συνεργείο aprilia στο Περιστέρι.
Την ίδια μέρα το πήγα για επισκευή αφού είχα μιλήσει μαζί του από το τηλέφωνο.
Εκεί συνάντησα έναν μηχανικό, νέο παιδί ονόματι Δημήτρης όπου δούλευε μέχρι πριν μερικούς μήνες στον «περιβόητο» Μπολασικη.
Το παλικάρι μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη και έδειχνε να ξέρει καλά το μηχανάκι, αυτό που μου έκανε εντύπωση και με έκανε ακόμα περισσότερο να αποκτώ εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του ήταν ότι καθώς μιλούσαμε και του εξηγούσα το πρόβλημα και πως έγινε και αυτός περιεργαζόταν το μηχανάκι έπιασε την μανετα του αμπραγιάζ και κατάλαβε ότι ήταν χαλαρή ( ήταν όντως , δεν είχα προλάβει να την σφίξω) έβγαλε το κάλυμμα και την έσφιξε χωρίς να πει τίποτα σαν να έκανε μια κίνηση καθημερινή , ρουτίνας , δεν ξέρω , αλλά εμένα αυτή η κίνηση με κέρδισε.
Τον ρώτησα πόσο θα στοιχίσει η επισκευή του ρουλεμάν ,μου είπε ανταλλακτικό και εργασία 70 € , του έδωσα το ok και λίγο πριν φηγό του είπα να κοιτάξει και την γλίστρα της αλυσίδας που έχει φύγει το λαστιχάκι ( επάνω από την αλυσίδα ).
Το μηχανάκι έχει και κάτι αλλά ψιλοπροβληματάκια που δεν τα ανέφερα γιατί δεν ήταν της παρούσης.
Μετά από ένα τρίωρο χτύπησε το κινητό μου και μου είπε πως το μηχανάκι ήταν έτοιμο , πήγα λοιπόν , είχε φτιάξει το ρουλεμάν , είχε φτιάξει και την γλίστρα και μου έβαλε και ένα Λάστιχο στο δεξί μασπιέ του οδηγού που το είχαν κλέψει.
Τον ρώτησα τι χρωστάω και μου είπε  70 € και μου επισήμανε και τα ψιλοπροβληματάκια που δεν ανέφερα.
Έφυγα ευχαριστημένος μετά από αρκετή ώρα συζήτησης με το παλικάρι και κανόνισα για το τέλος της εβδομάδας που μπαίνει να το πάω για να αλλάξω πίσω αμορτισέρ γιατί αυτό που έχει δεν παίρνει κι άλλο ρύθμιση παραπάνω και εγώ έχω αρκετά κιλά ( πολλά ) παραπάνω και θα κάνουμε και ένα γενικό σέρβις μιας και ο φίλος μου που την είχε μόνο λαδάκια και φιλτρακια άλλαζε καθότι κερδίζει Όσκαρ στην αμέλεια.
Το Pegaso το γουστάρω πολύ , μου αρέσει και δεν θα απελπιστώ παρόλο που έχω διαβάσει ένα σωρό προβλήματα και που όλα όσα διάβασα με οδηγούν στο συμπέρασμα πολλών εδώ μέσα πως δεν φταίνε μόνο τα μηχανάκια αλλά και οι άσχετοι μαστοροι , ελπίζω το παλικάρι στο συνεργείο που κέρδισε την εμπιστοσύνη μου να μην με απογοητεύσει.

Αν κάποιος άλλος έχει εμπειρία από το συγκεκριμένο συνεργείο ας μου πει και αυτός την γνώμη του…… «προσέχουμε για να έχουμε»

Συγνώμη αν σας κούρασα.
Γιώργος

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης